10,253 +10681 -428
Kudos
#7269 (Top 2.2745%)
| Kudos/dag | 7.69 |
| Kudos/reaguursel | 23.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 511 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -59 |
10,253 +10681 -428
Kudos
#7269 (Top 2.2745%)
| Kudos/dag | 7.69 |
| Kudos/reaguursel | 23.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 511 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -59 |
439
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 9.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 30-10-2022 |
| Eerste reactie op | 30-10-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 09:28:58 op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
Of: https://www.dumpert.nl/item/10...
2 kudos 2026-06-25 09:27:46 op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
https://www.dumpert.nl/zoek/ba...
1 kudos 2026-06-23 10:12:21 op Ben je jarig?
En gisteren?
2 kudos 2026-06-21 19:33:09 op Twentekanaal waaghalzen
Ga jij maar op je kamer tussen de kussens liggen...
7 kudos 2026-06-21 19:14:57 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Hij zal het wel verdiend hebben
2 kudos 2026-06-20 14:31:03 op BMW van 30 K naar de kleaute
@Bass. je laat het gemak de radius van de bocht maar even achterwege? Daarnaast rijdt ie op een motor waarbij deze bocht als 'peulenschil' gecategoriseerd kan worden...
1 kudos 2026-06-19 20:32:30 op RIP Bambi
Zo is natoer
222 kudos 2026-06-19 18:44:12 op BMW van 30 K naar de kleaute
Als je hier al uit de bocht vliegt, kun je inderdaad maar beter stoppen met rijden...
4 kudos 2026-06-19 15:42:30 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Goh, dat ze daar dan niet een soort filter voor hebben bedacht dat bij de luchtinlaat zit.
6 kudos 2026-06-18 17:00:04 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Nee, niet toevallig. Als je even oplet in de eerste seconde, zie je dat hij zijn telefoon op de wastafel zet. Lummel.
0 kudos 2026-06-18 12:13:09 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Zeker, dan kun je je eigen tuin vol met klinkers plempen.
22 kudos 2026-06-15 10:22:47 op Restauratietelevee
1.000 euro aan apparatuur om een waardeloos reaguursel te plempen
21 kudos 2026-06-12 11:23:46 op Elke dag een vluggertje?
@Bierbox | 12-06-26 | 10:17: Moet jij niet naar het Viva forum?
1 kudos 2026-06-11 10:31:06 op Gelukkig viel de hamer niet
Die gasten hebben een fantastisch youtubekanaal: @nbconstructon
Always professional.
67 kudos 2026-06-02 11:28:57 op Stopstopstop!
En dan nog de verantwoordelijkheid bij de motorrijden leggen, want die had 'm in zijn achteruit moeten zetten.
0 kudos 2026-05-27 22:21:05 op Auto vond stoppen niet nodig
Dan krijg je dus steeds meer van dit soort debielen in het verkeer, want de andere moet maar even gas los...
17 kudos 2026-05-27 10:06:53 op Mobiele eenheid van de politie
Politie, sowieso 5 reeten
0 kudos 2026-05-26 14:58:19 op Bizar bloedgevecht in de trein
Maar het heet 'openbaar vervoer'.
3 kudos 2026-05-26 10:13:53 op Vriendinnetje is dombo
Is het nou z'n vriendin of z'n bro?
1 kudos 2026-05-25 11:42:55 op Je winkelhaak fiksen
@BerryKlefbek | 25-05-26 | 10:33: Als ze hem zoeken, dan is ie snoeken.
6 kudos 2026-05-22 20:13:46 op Als de Russen aanvallen
Even verder lezen. Met goede omstandigheden kunnen de radiogolven kaatsen tegen de atmosfeer. En dan is 'over the horizon' communicatie prima mogelijk. Er was ook een radioverbinding met Nederlands-Indië vanuit Kootwijk.
8 kudos 2026-05-22 16:51:44 op Tetten in het reuzenrad
Als ik dan toch iets moet zeggen: liever echte tetten in het reuzenrad.
-3 kudos 2026-05-22 12:08:06 op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
Met een camera
-4 kudos 2026-05-21 14:11:20 op Dino's waren ze echt
Ik vind het maar een rare reiger
21 kudos 2026-05-21 14:06:06 op Reaguurder is badboy
You fifty-fifty bloody!
8 kudos 2026-05-19 21:43:28 op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
Behoorlijk effectief snelrecht
2 kudos 2026-05-12 14:45:38 op Picnic waggie kapen
Sterf! Dat karretje staat toch niet op de rijbaan of wel soms?
-4 kudos 2026-05-11 19:29:42 op Marquez crasht hard
Als dat brommertje van je beschadigd is...
-3 kudos 2026-05-10 18:10:47 op Zwaan komt ff aanvliegen
Nee, beter heh!
9 kudos 2026-05-08 19:06:41 op Oldskool Quattro geluid
Oh man. ik krijg meteen flashbacks aan Group B klasse.
5 kudos 2026-05-08 17:54:36 op Oh gebruiken jullie die ladder wel?
Ignorance is bliss
40 kudos 2026-05-05 15:16:37 op Wolfgang en Günther op het strand
Ein Wiedergutmachungschnitzel, bitte.
2 kudos 2026-05-05 11:51:23 op Breek: nieuwe uitvinding Afrika
Maakt wel veel herrie zo'n elektrische schep.
3 kudos 2026-05-03 15:51:34 op Drukte bij de dixi
Pittig dametje die met die witte laarzen
2 kudos 2026-05-02 16:02:20 op Ik moet ook niet op het internet zitten
Waarom groeien er frikandellen uit haar hoofd?
-3 kudos 2026-04-25 09:10:08 op Hoog tijd voor weekend
Ha, wat een sukkel. Op 0:18 struikelt hij.
37 kudos 2026-04-16 21:44:17 op Buschauffeur rijd bus naar de galemiezen
Nee, man. Hij hep het op fillum! Da's veel belangrijker. En de chauffeur 'sukkeltje' noemen, da's ook belangrijk.
6 kudos 2026-04-16 16:12:37 op Steltendans
Ik zou steltselmatig onderuit gaan, denk ik.
-32 kudos 2026-04-14 13:16:28 op Auto wassen tijdens Pasen?
Dus als ik m'n voordeur open zet, mag jij de boel leegjatten?
Ui
0 kudos 2026-04-13 15:37:25 op Bluspiloot met skills
@Hayfork | 13-04-26 | 14:28: Turbo McKwek!
1 kudos 2026-04-07 12:25:11 op Mooie dubbel
@mikkelokkio | 07-04-26 | 10:23: Da's waar, maar nu sta je voor eeuwig op de dumpert i.p.v. alleen op de telefoon van je makker.
37 kudos 2026-04-04 17:06:52 op Een rood kruis staat er niet voor nix
Die wagen, Louis. Die wagen...
253 kudos 2026-04-04 17:06:02 op Een rood kruis staat er niet voor nix
De bestuurder van dat laatste zwarte wagen is toch echt wel de opperkneus. Toch nog even om Rijkswaterstaat proberen te rijden.
14 kudos 2026-03-31 17:04:06 op Glazenwasser wilt graag op de vluchtstrook praten
Het is allemaal niet netjes natuurlijk. Maar 3 x "wilt"? Man man man...
35 kudos 2026-03-31 10:49:53 op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
Anders sla je iemand even half dood omdat ie fout geparkeerd staat ofzo. Man man man...
1 kudos 2026-03-25 12:03:48 op Twee skiërs redden man in sneeuw
Repost
5 kudos 2026-03-22 17:19:39 op Het gaat hem niet worden vandaag
Ah, Gen Z. Ik wens je alle succes.
0 kudos 2026-03-19 21:02:35 op Das govverdomme een grote hond jonge
Doe wheelie!
40 kudos 2026-03-18 14:29:43 op Gondel rolt van berg af in Switsers skigebied
Maar waar is Ton dan wel?
3 kudos 2026-03-17 21:07:35 op Handhaving vs scooter ptII
Gezellige wijk wel!