DumpStats voor Louisvangaal

10,253 +10681 -428

Kudos

#7269 (Top 2.2745%)

Kudos/dag 7.69
Kudos/reaguursel 23.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 511
Minste kudos op 1 reaguursel -59

439

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.33
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 9.5
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 30-10-2022
Eerste reactie op 30-10-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-20 14:31:03 op BMW van 30 K naar de kleaute
@Bass. je laat het gemak de radius van de bocht maar even achterwege? Daarnaast rijdt ie op een motor waarbij deze bocht als 'peulenschil' gecategoriseerd kan worden...

1 kudos 2026-06-19 20:32:30 op RIP Bambi
Zo is natoer

222 kudos 2026-06-19 18:44:12 op BMW van 30 K naar de kleaute
Als je hier al uit de bocht vliegt, kun je inderdaad maar beter stoppen met rijden...

6 kudos 2026-06-18 17:00:04 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Nee, niet toevallig. Als je even oplet in de eerste seconde, zie je dat hij zijn telefoon op de wastafel zet. Lummel.

22 kudos 2026-06-15 10:22:47 op Restauratietelevee
1.000 euro aan apparatuur om een waardeloos reaguursel te plempen

21 kudos 2026-06-12 11:23:46 op Elke dag een vluggertje?
@Bierbox | 12-06-26 | 10:17: Moet jij niet naar het Viva forum?

1 kudos 2026-06-11 10:31:06 op Gelukkig viel de hamer niet
Die gasten hebben een fantastisch youtubekanaal: @nbconstructon

Always professional.

67 kudos 2026-06-02 11:28:57 op Stopstopstop!
En dan nog de verantwoordelijkheid bij de motorrijden leggen, want die had 'm in zijn achteruit moeten zetten.

0 kudos 2026-05-27 22:21:05 op Auto vond stoppen niet nodig
Dan krijg je dus steeds meer van dit soort debielen in het verkeer, want de andere moet maar even gas los...

1 kudos 2026-05-25 11:42:55 op Je winkelhaak fiksen
@BerryKlefbek | 25-05-26 | 10:33: Als ze hem zoeken, dan is ie snoeken.

6 kudos 2026-05-22 20:13:46 op Als de Russen aanvallen
Even verder lezen. Met goede omstandigheden kunnen de radiogolven kaatsen tegen de atmosfeer. En dan is 'over the horizon' communicatie prima mogelijk. Er was ook een radioverbinding met Nederlands-Indië vanuit Kootwijk.

8 kudos 2026-05-22 16:51:44 op Tetten in het reuzenrad
Als ik dan toch iets moet zeggen: liever echte tetten in het reuzenrad.

2 kudos 2026-05-12 14:45:38 op Picnic waggie kapen
Sterf! Dat karretje staat toch niet op de rijbaan of wel soms?

-4 kudos 2026-05-11 19:29:42 op Marquez crasht hard
Als dat brommertje van je beschadigd is...

6 kudos 2026-04-16 16:12:37 op Steltendans
Ik zou steltselmatig onderuit gaan, denk ik.

1 kudos 2026-04-07 12:25:11 op Mooie dubbel
@mikkelokkio | 07-04-26 | 10:23: Da's waar, maar nu sta je voor eeuwig op de dumpert i.p.v. alleen op de telefoon van je makker.

253 kudos 2026-04-04 17:06:02 op Een rood kruis staat er niet voor nix
De bestuurder van dat laatste zwarte wagen is toch echt wel de opperkneus. Toch nog even om Rijkswaterstaat proberen te rijden.