47,050 +54418 -7368
Kudos
#1199 (Top 0.3752%)
| Kudos/dag | 26.24 |
| Kudos/reaguursel | 6.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1052 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -237 |
47,050 +54418 -7368
Kudos
#1199 (Top 0.3752%)
| Kudos/dag | 26.24 |
| Kudos/reaguursel | 6.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1052 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -237 |
7,029
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.92 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 30.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 33 |
| Geregistreerd op | 27-07-2021 |
| Eerste reactie op | 27-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 21:00:55 door Kameleon4 op Aan de kant er is brand
Maar we willen ook meer groen, tegen de hitte, de stortbuien en het ziet er beter uit..
-4 kudos 2026-06-22 16:09:50 door desneeuwruimer op Aan de kant er is brand
Helaas, de 5 meter regel is al een aantal jaren geleden geschrapt. Ik begrijp nog steeds niet waarom.
-2 kudos 2026-06-22 15:33:34 door menniehoennie op Aan de kant er is brand
@Wilcosplinter | 22-06-26 | 16:48: ik bedoelde dat ik niet kan wachten.
10 kudos 2026-06-22 15:33:08 door menniehoennie op Aan de kant er is brand
@Wilcosplinter | 22-06-26 | 16:48: mooi, ik kan wachten. Er zijn veels te veel en veels te grote auto's tegenwoordig. Het verziekt de openbare ruimte.
1 kudos 2026-06-22 14:48:46 door Wilcosplinter op Aan de kant er is brand
Dit heb ik vaker gehoord. De volgende stap wordt betaald parkeren om "de overlast te verminderen" die ze zelf hebben veroorzaakt. De stap erna wordt 2e auto extreem duur maken en als laatste stap is een vast aantal vergunningen/loterij.
0 kudos 2026-06-22 14:01:05 door EchtwaarHoor op Aan de kant er is brand
Bij ons ook zo, en dat is het zelfde als met google maps, ben bang dat ze onze wijk na de zomer ook minder plakken gaan geven, de wijk was toen gebouwd op 1 auto per 2 huizen, nu zijn dat er 2 a 3 autos gemiddeld, werk autos, prive autos, autos van de kinderen die langer thuis blijven wonen ivm woningnood, die weer relatie meenemen met ook een auto etc. En dan vraag je ze een keer in de avond rond half 6 te komen op op zaterdag zondag. Maar nee hoor dan werken ze niet
0 kudos 2026-06-18 23:43:46 door IdiootUitVolendam op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
@Schuurm | 18-06-26 | 22:12: Als Dave Mustaine daar was geweest had hij gezegd: "I'M GONNA BEAT YOUR BRAINS IN!!" LOL
0 kudos 2026-06-18 21:52:24 door Flexibessie op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
of je kan die crackertjes gebruiken, die krengen zijn namelijk ook knetter hard
1 kudos 2026-06-18 20:12:57 door Schuurm op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
@Sabor | 18-06-26 | 20:09: Je hoeft niet meteen zijn schedel in te slaan, tik op de vingers kan ook.
Gepast geweld is toegestaan, weet niet hoe dat zit als iemand alleen roept dat ie een wapen heeft. Weet wel dat politie met getrokken wapen zou staan.
-2 kudos 2026-06-18 18:09:20 door Sabor op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
@Janmetpet | 18-06-26 | 19:55: Ik bedoel natuurlijk wanneer de man die ingrijpt gereedschap uit een schap pakt en dat gebruikt om de overvaller te overmeesteren, , zoals Schruum dat suggereert, maar door jou geworstel ben ik daar nu ook niet meer zeker van!
0 kudos 2026-06-18 17:55:28 door Janmetpet op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
-weggejorist-
-6 kudos 2026-06-18 17:48:07 door Sabor op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
….Schade vergoeding aan de broek….
-6 kudos 2026-06-18 17:47:18 door Sabor op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Tja, dan loopt de overvaller eerder weer los dan jijzelf en krijg je nog een schadevergoeding op de koop toe.
3 kudos 2026-05-25 21:12:56 door Sanderiño op Peter, dat kan dus niet meer..
Haren geverfd, trap er niet in
-4 kudos 2026-05-23 03:12:11 door THerzl op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Ja, want dan is het probleem opgelost
0 kudos 2026-05-03 19:57:15 door Schuurm op Troepgooiers willen aandacht
@Kazig | 03-05-26 | 04:47: Zelf gebeld omdat 2 tieners tijdelijke verkeersborden aan het omgooien waren. Binnen 5 minunten stonden er 2 auto's.
Ook wel eens gebeld vanwege afval op de snelheid, toen vonden ze het raar dat ik belde, misschien dat ik toen niet goed kon uitleggen hoe gevaarlijk het was. Of het was super druk of .. ?
Gewoon doen wat jij denkt dat goed is, meer kan je niet doen.
1 kudos 2026-05-03 14:01:48 door DiePanzerVorwaerts3 op Troepgooiers willen aandacht
@Kazig | 03-05-26 | 04:47:
Moet je natuurlijk wel naar de politie vragen en niet naar een ambulance.
-18 kudos 2026-05-03 02:47:52 door Kazig op Troepgooiers willen aandacht
Helaas. Ervaring bewijst anders...
Kunt bellen tot je eens ons weegt, met een bezopen oostblokker in handen, die je geparkeerde auto de tering in gereden heeft, op video.
Zelfs bellen voor een golf vol ballonnetjes wordt niet eens serieus genomen...
Top!
1 kudos 2026-03-21 00:21:25 door AmraniPlatje op Buitenspelen anno 2026
Totdat er een bordje "verboden voor tokkies" komt.
6 kudos 2026-03-20 20:06:41 door ShakespeareanTragedy op Buitenspelen anno 2026
Ah, het escalerende type. En als het niet het gewenste effect sorteert, dan escaleer je gewoon een beetje meer. Zoals een kind wat gaat schreeuwen en om zich heen begint te slaan om z'n zin te krijgen. Tokkie?
18 kudos 2026-03-20 19:53:19 door Goorpijp op Verkeerstokkie op Dumpert krijgt straf
Waarschijnlijk al voorarrest gehad, dus direct vrij.
2 kudos 2026-03-13 15:24:05 door WhySoSeriousss op Horrortackle in kelderklasse
Als het geen spoed is, dan is 0800-TUIG (0800-8844) genoeg.
niet onnodig 112 bellen, pannenkoek.
-3 kudos 2026-02-25 00:38:10 door Schuurm op De nieuwe SIV van de plisie
@Kordaat | 24-02-26 | 21:28: Waarom zou een stalen velg volledig gesloten zijn?
Gewoon van die lelijke ronde gaten erin.
Het mag best wat kosten, maar wel praktische opties eerst.
6 kudos 2026-02-24 20:28:10 door Kordaat op De nieuwe SIV van de plisie
I.v.m. het koelen van de remmen zijn volledig gesloten stalen velgen niet optimaal.
0 kudos 2026-01-31 12:15:29 door SilverSpoonCoonH0 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Zoals ze zelf zegt vindt ze de straf ook goed. Maar de woorden komen hard aan, omdat zij het gevoel had dat ze dood zou kunnen gaan. Maar de bewijslast is er gewoon niet, maar hij is alsnog veroordeeld. Dus ja.
-1 kudos 2026-01-31 03:34:58 door Snakepit op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Is toch ook vaak een lachertje. Samen lekker op stap met een bende tbs ers. Beetje sporten en dagbesteding in het openbaar met de makkers. Ecgt in andere landen lachen ze kapot om onze onzin.
2 kudos 2025-12-29 19:12:35 door iqmo op Iedereen klaar om te gourmetten?
Peterrrrrr is echt de enige die hier iets zinnigs en intelligents over zegt.
18 kudos 2025-12-29 13:26:17 door Peterrrrrrrr op Iedereen klaar om te gourmetten?
Ook met een uitgerolde haspel krijg je geen 3 gourmetstellen aan de gang, bij een groep die standaard is afgezekerd op 16A.
0 kudos 2025-12-24 12:57:54 door Schuurm op FBI lekt "per ongeluk" een heleboel nieuwe epstein files
@Kreezielepiet | 24-12-25 | 12:07: Ga je gang, je zou ook eerdere reaguursels op dit onderwerp kunnen doorzoeken. Daar zitten er zeker een paar tussen die tegenwoordig verwijderd zouden worden.
Ik krijg het gevoel dat degenen die het hards schreeuwen zelf bepaalde gevoelens hebben, beetje als sommige gelovige homo haters.
persoonlijk: onder de 30 vind ik ondertussen jong.
2 kudos 2025-12-24 11:07:50 door Kreezielepiet op FBI lekt "per ongeluk" een heleboel nieuwe epstein files
Ik wil nu iets over jou schrijven waardoor ik weer een ban zou oplopen.
2 kudos 2025-12-24 09:10:19 door ikdenkwat op FBI lekt "per ongeluk" een heleboel nieuwe epstein files
De jongste was 14.
15 kudos 2025-12-24 07:57:03 door Pilsner op FBI lekt "per ongeluk" een heleboel nieuwe epstein files
Euh ok Martijn
-4 kudos 2025-12-24 05:29:07 door yemavap op FBI lekt "per ongeluk" een heleboel nieuwe epstein files
Pedo is iedereen die iets wil doen met iemand onder de age of consent (16 in Nederland, 18 in sommige andere landen of 14 in Duitsland en ja dat is wel heel erg jong)
22 kudos 2025-12-15 15:42:47 door Petskast op Altijd gezellig op de Kruiskade
@Drildeur | 15-12-25 | 16:15: Oneindig veel respect dat je daar als politievrouw staat.
-20 kudos 2025-12-15 15:15:54 door Drildeur op Altijd gezellig op de Kruiskade
Ja en nee. Ze heeft zo weinig kracht dat het geen effect heeft op die kerel in het begin.
3 kudos 2025-12-13 23:31:08 door Pimmetjes op Verwarde man met pistool in Hall
Oh want als je een tang ziet betekent dat dan dat hij geen pistool heeft?
11 kudos 2025-12-07 21:06:56 door zeurpiet op Pakketpunt in Tilburg dicht vanwege bedreigingen
Ik stel hetzelfde voor bij reaguursels: 50 cent borg betalen die je terugkrijgt als je geen dt fouten schrijft
1 kudos 2025-12-04 11:31:28 door Harrydeasohulpsint op Briefje voor de collega's
dus in twee zinnen spreek je jezelf tegen.
2 kudos 2025-12-03 21:26:09 door dijkd op Vrouw vertelt waarom ze in een auto leeft
En dan zit je voor 600 euro vast in een studio. Dan toch liever het uitzicht, vrije natuur en als je het zat ben rijd je verder. Kan me dit best voorstellen
-1 kudos 2025-11-22 20:16:53 door vaginale douche op Stoplichtje valt uit
Helemaal eens. Maar het probleem is wel dat de verkeerslichten dan beter afgesteld moeten worden. Verkeerslichten doorlopen meestal een vast patroon. Dus wat je ziet gebeuren is dat de vrijgekomen ruimte (door een verkeerslicht verderop gelegen) steeds door verkeer vanuit dezelfde richting wordt opgevuld. Als je vanuit een andere richting komt, dan kan je lang/tot na de spits wachten tot je eindelijk op zou mogen rijden.
0 kudos 2025-11-19 13:44:40 door Schuurm op Verkeerde dame uitgekozen om te tasjesroven
@Noeptjoep | 19-11-25 | 00:58: Ik ben geen beroepsvechter, wel bouwvakker dus een beetje kracht in de handen. Dan sla je met een beetje pech iemand zijn oogkas kapot of erger.
1 kudos 2025-11-18 23:58:38 door Noeptjoep op Verkeerde dame uitgekozen om te tasjesroven
wat een onzin, als je iemand aangevallen ziet worden en je geeft een klap om dat te stoppen is er geen rechter in Nederland die jou er dan op aankijkt. Tenzij je een beroepsvechter bent oid, waarbij je zou moeten kunnen weten hoe je iemand moet aanpakken.
0 kudos 2025-11-16 21:46:11 door Houtbakker op Oh is er straks een vuurwerkverbod?
Autolak idem, die kun je laten overspuiten.
0 kudos 2025-11-14 12:41:44 door creamandchiveschips op Paniek in de tunnel
Maar als de auto voor je stopt, wat dan.
2 kudos 2025-11-13 22:56:38 door WhySoSeriousss op Pannenverkoper legt het verschil uit tussen wokken, roerbakken en stir-fryen
@Forza_Ruud_Krol | 13-11-25 | 22:36: Niet bekend met wikipedia?
-13 kudos 2025-11-13 21:36:29 door Forza_Ruud_Krol op Pannenverkoper legt het verschil uit tussen wokken, roerbakken en stir-fryen
Wiki aanhalen als culinaire autoriteit?
Tjonge.
Ga je wel eens naar de huisarts of gooi je het dan in de buurt-app?
0 kudos 2025-11-03 12:05:31 door terpletter op Opvolger blaaspijpert
Al wordt er wel een oogje toe geknepen als het naast je Boilies in je viskoffertje zit.
1 kudos 2025-11-03 09:12:23 door JorisKopvot op Opvolger blaaspijpert
@Umlaut | 03-11-25 | 01:13: Oké, dan gaan we dat weer beperken, en gaan ze weer met vuur schieten. Dan kan elk jaar 2 agenten en een brandweerman de controles uitvoeren. Ik zou zeggen: meld je aan.
-1 kudos 2025-11-03 00:13:06 door Umlaut op Opvolger blaaspijpert
Beetje een maffe discussie daar jullie je overduidelijk niet hebben verdiept in de wetten en beschikbare buksen op de Nederlandse markt. De afgelopen 10 jaar heeft die industrie bepaald niet stilgestaan en je kunt gewoon semi automatische tot volautomatische zware PCP buksen kopen. Geweldig spul, hartstikke leuk en de overgrote meerderheid gaat er naar behoren mee om, maar het zijn wel gewoon hartstikke dodelijke schietijzers vandaag de dag. Legaal vanaf je 18e, dit was 15 jaar geleden nog vanaf je 16e.
5 kudos 2025-11-02 22:55:44 door Cesare Lombroso op Opvolger blaaspijpert
@HarrieDeBoswachter | 02-11-25 | 23:04:
En jij denkt dat het veiliger gaat worden als vuurwapens vrij te krijgen zijn?