DumpStats voor Schuurm

47,050 +54418 -7368

Kudos

#1199 (Top 0.3752%)

Kudos/dag 26.24
Kudos/reaguursel 6.69
Meeste kudos op 1 reaguursel 1052
Minste kudos op 1 reaguursel -237

7,029

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.92
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 30.3
Reacties per reaguursel 0.08
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 33
Geregistreerd op 27-07-2021
Eerste reactie op 27-07-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-22 15:33:08 door menniehoennie op Aan de kant er is brand
@Wilcosplinter | 22-06-26 | 16:48: mooi, ik kan wachten. Er zijn veels te veel en veels te grote auto's tegenwoordig. Het verziekt de openbare ruimte.

1 kudos 2026-06-22 14:48:46 door Wilcosplinter op Aan de kant er is brand
Dit heb ik vaker gehoord. De volgende stap wordt betaald parkeren om "de overlast te verminderen" die ze zelf hebben veroorzaakt. De stap erna wordt 2e auto extreem duur maken en als laatste stap is een vast aantal vergunningen/loterij.

0 kudos 2026-06-22 14:01:05 door EchtwaarHoor op Aan de kant er is brand
Bij ons ook zo, en dat is het zelfde als met google maps, ben bang dat ze onze wijk na de zomer ook minder plakken gaan geven, de wijk was toen gebouwd op 1 auto per 2 huizen, nu zijn dat er 2 a 3 autos gemiddeld, werk autos, prive autos, autos van de kinderen die langer thuis blijven wonen ivm woningnood, die weer relatie meenemen met ook een auto etc. En dan vraag je ze een keer in de avond rond half 6 te komen op op zaterdag zondag. Maar nee hoor dan werken ze niet

1 kudos 2026-06-18 20:12:57 door Schuurm op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
@Sabor | 18-06-26 | 20:09: Je hoeft niet meteen zijn schedel in te slaan, tik op de vingers kan ook.
Gepast geweld is toegestaan, weet niet hoe dat zit als iemand alleen roept dat ie een wapen heeft. Weet wel dat politie met getrokken wapen zou staan.

-2 kudos 2026-06-18 18:09:20 door Sabor op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
@Janmetpet | 18-06-26 | 19:55: Ik bedoel natuurlijk wanneer de man die ingrijpt gereedschap uit een schap pakt en dat gebruikt om de overvaller te overmeesteren, , zoals Schruum dat suggereert, maar door jou geworstel ben ik daar nu ook niet meer zeker van!

0 kudos 2026-05-03 19:57:15 door Schuurm op Troepgooiers willen aandacht
@Kazig | 03-05-26 | 04:47: Zelf gebeld omdat 2 tieners tijdelijke verkeersborden aan het omgooien waren. Binnen 5 minunten stonden er 2 auto's.
Ook wel eens gebeld vanwege afval op de snelheid, toen vonden ze het raar dat ik belde, misschien dat ik toen niet goed kon uitleggen hoe gevaarlijk het was. Of het was super druk of .. ?
Gewoon doen wat jij denkt dat goed is, meer kan je niet doen.

-18 kudos 2026-05-03 02:47:52 door Kazig op Troepgooiers willen aandacht
Helaas. Ervaring bewijst anders...
Kunt bellen tot je eens ons weegt, met een bezopen oostblokker in handen, die je geparkeerde auto de tering in gereden heeft, op video.
Zelfs bellen voor een golf vol ballonnetjes wordt niet eens serieus genomen...
Top!

6 kudos 2026-03-20 20:06:41 door ShakespeareanTragedy op Buitenspelen anno 2026
Ah, het escalerende type. En als het niet het gewenste effect sorteert, dan escaleer je gewoon een beetje meer. Zoals een kind wat gaat schreeuwen en om zich heen begint te slaan om z'n zin te krijgen. Tokkie?

-3 kudos 2026-02-25 00:38:10 door Schuurm op De nieuwe SIV van de plisie
@Kordaat | 24-02-26 | 21:28: Waarom zou een stalen velg volledig gesloten zijn?
Gewoon van die lelijke ronde gaten erin.
Het mag best wat kosten, maar wel praktische opties eerst.

0 kudos 2026-01-31 12:15:29 door SilverSpoonCoonH0 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Zoals ze zelf zegt vindt ze de straf ook goed. Maar de woorden komen hard aan, omdat zij het gevoel had dat ze dood zou kunnen gaan. Maar de bewijslast is er gewoon niet, maar hij is alsnog veroordeeld. Dus ja.

-1 kudos 2026-01-31 03:34:58 door Snakepit op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Is toch ook vaak een lachertje. Samen lekker op stap met een bende tbs ers. Beetje sporten en dagbesteding in het openbaar met de makkers. Ecgt in andere landen lachen ze kapot om onze onzin.

0 kudos 2025-12-24 12:57:54 door Schuurm op FBI lekt "per ongeluk" een heleboel nieuwe epstein files
@Kreezielepiet | 24-12-25 | 12:07: Ga je gang, je zou ook eerdere reaguursels op dit onderwerp kunnen doorzoeken. Daar zitten er zeker een paar tussen die tegenwoordig verwijderd zouden worden.
Ik krijg het gevoel dat degenen die het hards schreeuwen zelf bepaalde gevoelens hebben, beetje als sommige gelovige homo haters.
persoonlijk: onder de 30 vind ik ondertussen jong.

2 kudos 2025-12-03 21:26:09 door dijkd op Vrouw vertelt waarom ze in een auto leeft
En dan zit je voor 600 euro vast in een studio. Dan toch liever het uitzicht, vrije natuur en als je het zat ben rijd je verder. Kan me dit best voorstellen

-1 kudos 2025-11-22 20:16:53 door vaginale douche op Stoplichtje valt uit
Helemaal eens. Maar het probleem is wel dat de verkeerslichten dan beter afgesteld moeten worden. Verkeerslichten doorlopen meestal een vast patroon. Dus wat je ziet gebeuren is dat de vrijgekomen ruimte (door een verkeerslicht verderop gelegen) steeds door verkeer vanuit dezelfde richting wordt opgevuld. Als je vanuit een andere richting komt, dan kan je lang/tot na de spits wachten tot je eindelijk op zou mogen rijden.

0 kudos 2025-11-19 13:44:40 door Schuurm op Verkeerde dame uitgekozen om te tasjesroven
@Noeptjoep | 19-11-25 | 00:58: Ik ben geen beroepsvechter, wel bouwvakker dus een beetje kracht in de handen. Dan sla je met een beetje pech iemand zijn oogkas kapot of erger.

1 kudos 2025-11-18 23:58:38 door Noeptjoep op Verkeerde dame uitgekozen om te tasjesroven
wat een onzin, als je iemand aangevallen ziet worden en je geeft een klap om dat te stoppen is er geen rechter in Nederland die jou er dan op aankijkt. Tenzij je een beroepsvechter bent oid, waarbij je zou moeten kunnen weten hoe je iemand moet aanpakken.

1 kudos 2025-11-03 09:12:23 door JorisKopvot op Opvolger blaaspijpert
@Umlaut | 03-11-25 | 01:13: Oké, dan gaan we dat weer beperken, en gaan ze weer met vuur schieten. Dan kan elk jaar 2 agenten en een brandweerman de controles uitvoeren. Ik zou zeggen: meld je aan.

-1 kudos 2025-11-03 00:13:06 door Umlaut op Opvolger blaaspijpert
Beetje een maffe discussie daar jullie je overduidelijk niet hebben verdiept in de wetten en beschikbare buksen op de Nederlandse markt. De afgelopen 10 jaar heeft die industrie bepaald niet stilgestaan en je kunt gewoon semi automatische tot volautomatische zware PCP buksen kopen. Geweldig spul, hartstikke leuk en de overgrote meerderheid gaat er naar behoren mee om, maar het zijn wel gewoon hartstikke dodelijke schietijzers vandaag de dag. Legaal vanaf je 18e, dit was 15 jaar geleden nog vanaf je 16e.

5 kudos 2025-11-02 22:55:44 door Cesare Lombroso op Opvolger blaaspijpert
@HarrieDeBoswachter | 02-11-25 | 23:04:
En jij denkt dat het veiliger gaat worden als vuurwapens vrij te krijgen zijn?