7,242 +8461 -1219
Kudos
#10180 (Top 3.1854%)
| Kudos/dag | 4.67 |
| Kudos/reaguursel | 8.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 454 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -365 |
7,242 +8461 -1219
Kudos
#10180 (Top 3.1854%)
| Kudos/dag | 4.67 |
| Kudos/reaguursel | 8.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 454 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -365 |
874
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.56 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 31.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.07 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 24-06-2017 |
| Eerste reactie op | 25-03-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
21 kudos 2026-06-24 17:45:56 op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
Dit komt uit de Italiaanse serie Nuovi Bambini.
3 kudos 2026-06-24 16:35:24 op Het wordt warm
D. Een goede vriend die heel diep in de friend zone zit.
0 kudos 2026-06-24 13:33:00 op Nationaal Hitteplan
@Reaguurdstert | 24-06-26 | 10:37: de vriezer staat niet 24/7 aan. Er zit een thermostaat in die de compressor uitschakelt als die koud genoeg is. Als jij er iets in stopt dat gekoeld moet worden, dan stijgt de temperatuur en springt de pomp sneller aan met gevolg dat de achterkant, waar de warmte afgegeven wordt, warmer wordt dan wanneer je er geen warme dingen in zou stoppen. Onder de streep wordt jouw woning warmer.
5 kudos 2026-06-24 12:26:56 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Ik hoef gelukkig niet in een hoekje te huilen. Ik kan op elke plek op de zolder huilen.
1 kudos 2026-06-24 10:22:30 op Nationaal Hitteplan
@Reaguurdstert | 24-06-26 | 09:56: dat ijs wordt gemaakt door een diepvries. De diepvries verplaatst die warmte naar de achterkant van de diepvries die heet wordt. Daar komen ook nog verliezen bij kijken, dus onder de streep wordt jouw huis een beetje warmer.
2 kudos 2026-06-20 14:11:10 op LEGO-diefstal in Rijssen
Ze kunnen ook gewoon een voucher gebruiken zoals bij de scheermesjes in de supermarkt. Dan krijg je de scheermesjes ook in een ongeopende doos.
6 kudos 2026-06-19 20:43:09 op Openingszinnen bij ongemakkelijke rockers
Dat zijn dezelfde die geloven dat ze ook geld krijgen van een Nigeriaanse prins.
-2 kudos 2026-06-19 10:22:31 op Reaguurder gaat naar het strand
@G.Kalf | 18-06-26 | 21:45: toch even (amateur) advocaat van de duivel spelen. Op basis van welke wet wil jij hem gevangenisstraf geven dan? Als hij haar niet heeft aangeraakt is het hoogstwaarschijnlijk niet eens aanranding. De officier van justitie heeft waarschijnlijk ingeschat dat verder vervolgen kansloos is en een boete het maximale.
3 kudos 2026-06-19 10:12:30 op Nieuwe beelden uit Moskou
@HarrieDeHarigeAap | 19-06-26 | 09:31: het Oekraïnse tegenargument hiervoor is dat ze ook gevochten hebben voor hun vrijheid.
-10 kudos 2026-06-18 20:57:47 op Het dak gaat er af in Moskou
@fender06 | 18-06-26 | 12:35: ik neem aan dat je voor Oekraïne bedoelt?
0 kudos 2026-06-18 16:15:01 op Oekraïne slaat weer toe
@blackphilip | 18-06-26 | 10:38: je geeft een drogreden, maar de conclusie blijft hetzelfde. Als een bevolking niet wilt, dan gaat het ook niet gaat lukken. Of je nu het machtigste leger ter wereld hebt of niet, de lokale bevolking is bereidt om voor een lange tijd flinke verliezen te lijden totdat de aanvaller afdruipt. Dus Poetin, wegwezen!
1 kudos 2026-06-18 14:10:26 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@Farthdater | 18-06-26 | 11:13: onkunde
0 kudos 2026-06-18 11:11:25 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Dit is perfect voor een shooting star video.
-10 kudos 2026-06-17 11:51:01 op Goeiemorgen!
God bedankt je voor de feedback. Hij denkt ook dat het af is.
3 kudos 2026-06-16 12:16:02 op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Het is ook gewoon een ander publiek, Nederlanders die graag voor Nederland juichen en zin hebben in een feestje waarbij nationaliteiten door elkaar lopen. Die tokkies kunnen nog niet eens over de eigen stadsmuren heenkijken.
-3 kudos 2026-06-16 10:16:12 op Belgen over Koeman en Depay
Ik heb niet gekeken, om deze ergenissen te voorkomen. Nu ik de verhalen hoor, blijkt dit een uitstekende keuze te zijn geweest en voor herhaling vatbaar. Als het een sympathiek team was geweest die ervoor zou gaan, dan zou ik zeker kijken. Winnen zou leuk zijn, maar dat hoeft dan nog niet eens.
4 kudos 2026-06-15 19:58:26 op Fietsen mee naar America
Het klopt toch, anders moet je een Uber nemen!
0 kudos 2026-06-14 17:02:27 op Wat is jouw reactie op naroepen?
@Siks7Ate9 | 14-06-26 | 10:53: jij mag er wat van zeggen, maar ik ben laf en egoïstisch en ik vind mijn eigen veiligheid belangrijker. Genoeg mannen die blijvend letsel hebben opgelopen door bepaalde "jongeren" op hun gedrag aan te spreken. We moeten nu niet doen alsof je automatisch veilig bent, omdat je man bent.
44 kudos 2026-06-14 16:50:20 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Het ziet eruit alsof Nederlanders in de minderheid zijn en een hoop andere nationaliteiten met FOMO in de meerderheid.
4 kudos 2026-06-14 16:41:54 op Je bent een worst
@threeheadedmonkey | 14-06-26 | 12:33: Het wordt tijd dat ze pepperspray voor iedereen gaan toestaan in plaats van een selecte groep. De gestoorde gekken hebben toch al iets op zak.
3 kudos 2026-06-12 15:40:51 op Echte liefde is
Ontroerend, ik moest er een traantje van wegpinken.
10 kudos 2026-06-12 12:40:49 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Wat vreselijk ordinair! +1
6 kudos 2026-06-12 00:42:13 op Beste domino everooit
Deze jongen heeft gewoon extra veiligheidssystemen ingebouwd zodat de schade beperkt blijft voor het geval dat er een mus tegenaan vliegt.
5 kudos 2026-06-10 19:40:44 op Voetbal Cup
Het lijkt eerder slecht gephotoshopt. Het shirt valt niet eens mee over de vormen en de schouders zijn bijna zichtbaar in het hart.
1 kudos 2026-06-10 13:15:59 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@TUNF | 09-06-26 | 22:15: je hebt wel erg hoge verwachtingen van dealers. Die zijn alleen maar bezig met zoveel mogelijk geld pakken per voertuig.
6 kudos 2026-06-08 10:40:58 op Als je een probleem hebt...
Ik durf al niet van mijn zolderkamer af te komen, laat staan bij defensie te gaan. Hoe denken ze mij hiermee over te halen?
2 kudos 2026-06-08 10:36:58 op Als je een probleem hebt...
@Meneer.Reaguurder | 07-06-26 | 17:30: los ervan dat CO2 de oorzaak is van klimaatverandering en niet de warmte van servers geldt de wet van behoud van energie hier ook. Die windenergie die de windmolen heeft onttrokken van de wind was anders wel op een andere manier afgegeven aan de aarde.
43 kudos 2026-06-08 10:30:39 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Ik weet niet of iemand al heeft gezegd dat dit een hele goede politieagent, dus wil ik dat bij deze toch even melden.
6 kudos 2026-06-08 10:28:20 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
@PieterPindakaas | 08-06-26 | 09:04: als je niet oordeelt op basis van huidskleur en je meneer agent als Nederlander ziet, dan kun je nog steeds stellen dat Nederland voor Nederlanders is. Niet-Nederlanders zijn in mijn ogen diegene die Nederland overduidelijk haten. Verder heb ik niks met die 2 genoemde partijen.
2 kudos 2026-06-07 11:12:20 op Graag jullie mening
Je zou haast denken dat er verschillende soorten vrouwen zijn met verschillende verlangens.
1 kudos 2026-06-07 10:45:25 op Integreren kun je leren!
@knoflookwindje | 07-06-26 | 08:30: dat zijn vooral bejaarden die een aantal jaren hun Nederlandse pensioen daar komen spenderen. Je kunt er wat van vinden, maar Spanje verdient er wel lekker mee en uiteindelijk gaan ze toch dood zonder dat ze daar een tweede generatie achterlaten die ontspoord is.
123 kudos 2026-06-02 12:18:12 op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
En wappies maar blijven beweren dat er meer doden vallen door het helpen van Oekraïne. Nou deze raket valt in iedergeval niet meer op een school of ziekenhuis door deze, wellicht Nederlandse, F16!
0 kudos 2026-05-26 13:14:33 op Waar gaan wij naartoe makker?
Kijk eens op Bumble. Je hebt de beste kans bij degene die alleen foto's van hun hoofd, met onderkin afgesneden, hebben.
0 kudos 2026-05-25 23:26:15 op Put vol met poep
@Kroky | 25-05-26 | 23:16: een karcher erbij nemen!
12 kudos 2026-05-25 11:56:22 op Peter, dat kan dus niet meer..
@DePenisZuiger4000 | 25-05-26 | 10:54: wanneer heb jij links dan de laatste keer over Oekraïne gehoord of met de Oekraïnse vlag zien zwaaien? Het meeste geld dat naar Oekraïne is gegaan is door het midden en partijen rond het midden goedgekeurd.
0 kudos 2026-05-25 01:26:12 op Mag ik jullie flesjes?
Dat kan de gemeente makkelijk oplossen door zo'n rekje voor flessen aan de buitenkant van de prullenbak te hangen. Dan stem je vraag van mensen die het kleine wel waarderen goed af op het aanbod van mensen die dat niet doen. Anders gaan de flesjes met het restafval in de verbrandingsoven wat ook zonde is.
-5 kudos 2026-05-24 20:59:15 op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Zo lang hij geen president wordt, dan kan ik best lachen om zijn trolactie om haar (geen idee wie het is) op de kast te krijgen. De rest van het mediapark staat toch alweer klaar om te deugen.
-6 kudos 2026-05-24 14:41:36 op AZC protest in Den Bosch
Wat heeft hij nu eigenlijk verkeerd gedaan? Een geluidloze rookbom afgestoken? Hier wordt wel eens een vuurwerkbom afgestoken, door een groep van een bepaalde afkomst, waarbij de ramen er bijna uitvallen en die komen ermee weg.
0 kudos 2026-05-24 12:09:12 op Trek in taco's
En stapvoets. Met ons overvolle treinnet is het te kostbaar om de trein zoveel te laten afremmen.
4 kudos 2026-05-22 10:30:12 op Vistuig!
En maar stoken om de emoties omhoog te krijgen.
-2 kudos 2026-05-20 10:57:36 op Tesla kwaliteitscontrole
@Stomtoevallig | 20-05-26 | 09:07: nu zijn Tesla-rijders wel een soort iPhone-gebruikers en praten ze alles recht wat krom is.
0 kudos 2026-05-19 22:58:44 op Ik ben er klaar mee
Dat zijn een soort Facebook onderzoekers, maar dan met een zakelijke toon.
7 kudos 2026-05-19 12:58:34 op Fotoshoot samen met een olifant
Mooi beest! Die olifant ook trouwens.
0 kudos 2026-05-17 20:44:10 op In de Manosfeer
@Broek der Broeken | 17-05-26 | 16:35: dat lost het nog steeds niet de reden op waarom een groep jongeren naar Andrew Tate trekken, namelijk het gebrek aan goede rolmodellen die pubers leren navigeren door de maatschappij in deze tijd.
2 kudos 2026-05-16 12:59:12 op Waarschuwing in Engeland
@BonJonBovi | 16-05-26 | 10:09: hij is, na jaren krom liggen, nu eindelijk klaar met alimentatie te betalen en heeft nu meer tijd over.
0 kudos 2026-05-16 12:54:05 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Of ze hebben een dure oldtimer in de garage onder een zeil die zijn waarde behoudt waarmee ze af en toe naar bijeenkomsten gaan.
4 kudos 2026-05-16 12:41:43 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Je hebt helemaal gelijk al ligt de schuld volledig bij de ouders. Ik zie ouders starend op hun telefoon naast de kinderwagen wat toch een heel verkeerd voorbeeld is. En zelf, weliswaar geen kinderen, besteed ik er eigenlijk ook meer tijd op dan dat ik wil. We zijn met zijn allen gewoon zwaar verslaafd en de enige die het gevaar hiervan ziet en er iets aan doet voor de eigen bevolking is China.
0 kudos 2026-05-15 23:47:57 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Dan moet hij maar een Biro kopen voor zijn vrouw.
1 kudos 2026-05-15 14:11:57 op Meisje wil skeeleren maar iemand staat in de weg
@VanUitDeZolderkamer | 15-05-26 | 00:20: misschien moeten we een dumpert beginnen voor oude reaguurders waar we bijvoorbeeld filmpjes van pooltafels op kunnen zetten en plussen.
4 kudos 2026-05-14 20:24:19 op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
@IIVQ | 14-05-26 | 10:52: in Nederland rijden stoomtreinen niet tientallen keren per dag ergens langs. Het zijn allemaal museumtreinen van stichtingen die enkele keren per jaar rijden en door vrijwilligers aan de praat worden gehouden in verschillende delen van het land.