905 +1187 -282
Kudos
#37659 (Top 11.7838%)
| Kudos/dag | 0.97 |
| Kudos/reaguursel | 4.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 190 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
905 +1187 -282
Kudos
#37659 (Top 11.7838%)
| Kudos/dag | 0.97 |
| Kudos/reaguursel | 4.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 190 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
200
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.21 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 36.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 05-12-2021 |
| Eerste reactie op | 05-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2026-06-24 16:52:49 op Vetzakken in de sportschool
Iemand heeft weer trucjes geleerd van een van de miljoenen social media coaches. Bewijst hier ook weer mee dat het werkt, ook al willen veel mensen dat het niet werkt. De truc is zo oud als Rome: begin je betoog met iets dat een emotie (in dit geval verontwaardiging) oproept en buig het vervolgens om naar je echte boodschap.
2 kudos 2026-06-23 16:03:33 op Heethoofd op de weg
Ik heb het ook wel eens op de motor dat er dan zo een achterlijke al het mogelijke doet om mij in te halen terwijl er gewoon ruimte achter mij is en direct voor mij een ander. Ik zou zo een stuk ongeduld er ook niet tussen laten, je hebt maar even wat geduld of rijdt maar harder verder door.
0 kudos 2026-06-23 15:57:12 op Nederlander uitgedrift in Japan
Japan staat vol met cameras dus het is erg naief te denken dat je dit anoniem kan doen. Overigens hebben ze ook ov poortjes met gezichtsherkenning, die ontwijken ze dan weer wel.
1 kudos 2026-06-22 16:48:46 op Aan de kant er is brand
Dit heb ik vaker gehoord. De volgende stap wordt betaald parkeren om "de overlast te verminderen" die ze zelf hebben veroorzaakt. De stap erna wordt 2e auto extreem duur maken en als laatste stap is een vast aantal vergunningen/loterij.
0 kudos 2026-06-22 15:52:08 op Japanners vieren de 4-0 overwinning op Tunesie
3 straten verder en het is rustig, maak je maar geen zorgen. Ik zou mij meer zorgen maken over het leegvissen van alle zeeen en de mega hoeveelheid plastic die ze daar gebruiken (ondanks dat de straten schoon zijn)
2 kudos 2026-06-22 15:48:36 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik hoop stiekem dat ze een cover van Abba maakt
0 kudos 2026-06-22 15:35:32 op Aan de kant er is brand
De voortuinen lijken groot zat voor een oprit, maar mag waarschijnlijk niet van de gemeente. Dan maar op de weg parkeren.
7 kudos 2026-06-22 15:33:53 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Ook altijd zo lekker achteloos hard rijden met zo een aanhanger, stuiterend over de hobbels.
2 kudos 2026-06-21 21:10:50 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Koreaans?
-1 kudos 2026-06-19 22:37:45 op Opa Fietser heeft altijd voorrang
@Befbabe | 19-06-26 | 17:55: en voorspelbaar was deze fietser zeker
0 kudos 2026-06-19 22:18:33 op Wolkenbeweging boven Middelburg
ik meen te herinneren dat rond 2012 een dergelijke flitspartij vanuit limburg richting zuid-holland ging. Toevallig op het onweer archief van het KNMI: 2012-06-18: 11655 ontladingen
2 kudos 2026-06-18 20:14:10 op Reaguurder gaat naar het strand
nah, er zijn wel echt veel viespeuken en raddraaiers op de wereld. Ik sta er niet meer van te kijken.
6 kudos 2026-06-18 20:12:14 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
alhoewel ik ook een irritatie heb voor mensen die er ver voor of nog erger ver eroverheen staan -hoe moeilijk is het om netjes aan de streep te staan?), staat filmert er volgens mij gewoon netjes op.
2 kudos 2026-06-18 20:09:47 op Wat heb je aan een garage
nog erger: pleuren dan de auto in de straat bij de openbare plekken waardoor er minder plek is voor mensen die geen garage of oprit hebben of langs de weg op een tweebaansweg waardoor iedereen op elkaar moet wachten om erlangs te kunnen.
1 kudos 2026-06-17 20:37:50 op Feesten, zuipen en zoenen..
Misschien mag je volgend jaar wel mee met de New York Pizza reis, er schijnt nog plek te zijn.
1 kudos 2026-06-16 16:29:32 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
@GoodspeeD | 16-06-26 | 10:17: ik ben net terug en kan het wel beamen: tot s'avonds laat zie je de "Salary Man" nog buiten struinen. In gesprek met een paar locals ook al meegekregen dat het aan de buitenkant voor toeristen heel mooi is, maar als inwoner niet altijd even rooskleurig is. Vooral als het je tegenzit en je niet aan het ideaal/hoge lat kan voldoen.
0 kudos 2026-06-16 16:13:27 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Na een reis in Japan tot de conclusie gekomen dat onze normen en waarden wat zijn afgegleden op sommige gebieden (of wel wat beter kunnen). Waaronder in dit geval anderen tot last zijn maar ook het omgaan met je omgeving (afval) en eten (hoge kwaliteit en niet lopend eten) Desalniettemin hoeven we ook weer niet alle Japanse normen en waarden over te nemen, elke cultuur heeft zo zijn valkuilen.
0 kudos 2026-06-15 19:13:31 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
en dan komt de overheid eindelijk in actie, wordt er vanalles weer verboden ipv gehandhaafd
-5 kudos 2026-06-13 09:38:23 op Fiets gestolen door kurwa's
daarom mag je hem ook van de ANWB het liefst niet direct aan de doorgaande weg parkeren
4 kudos 2026-06-06 13:50:56 op Maak eens wat ruimte!
enerzijds eens maar aan de andere kant: als je dan rechts gaat rijden mag je weer een halfjaar wachten voor je ervoor kan komen omdat eenzelfde mafketel het weer dichtrijdt. een beetje kip ei verhaal maar wel de oorzaak dat mensen met dit soort scenarios eerder links gaan rijden is mijn ervaring. Ik snijd mezelf nl vaak in de vingers door wel rechts te blijven tot de vrachtwagen en dan mag je in de remmen omdat zon zombie net naast je blijft rijden met 1kmpu verschil.
3 kudos 2026-06-06 08:00:39 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
soms moet je een vervelende perspon of instantie hard laten stijgen, zo hoog mogelijk boven zijn pet. Tot deze te hoog is, en dan kan die hard vallen en dat vergt veel uithoudingsvermogen.
0 kudos 2026-06-04 14:35:49 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
doet mij denken aan wielrenners, die kiezen ook altijd de meest onmogelijke momenten om in te halen, en dan nog boos worden als er geen ruimte is.
-2 kudos 2026-06-04 14:30:45 op Soms heb je van die dagen
doet mij denken aan al die scooters en fietsers die blijkbaar zo veel haast hebben dat ze hun voorwiel onder de slagboom moeten hebben, al een paar keer meegemaakt dat ze bijna geraakt werdennbij het openen van de slagbomen.
3 kudos 2026-05-27 16:19:54 op Rukker kan niet ritsen
Ik kan mij niet herinneren dat er in de wet staat dat je volgas tot het einde moet rijden en vervolgens op het laatste moment ervoor dient te gooien.
1 kudos 2026-05-27 16:05:40 op Gras maaien op z'n Japans
Die jongen vergat "Bansaiiiii!!!" te roepen, opa had het al vaak genoeg geroepen.
0 kudos 2026-05-22 14:22:45 op Volvo is graag haantje de voorste
ah jij rijdt 106, de andere middenbaan plakker is 107 gewend
-2 kudos 2026-05-16 17:03:11 op Petje wordt boos na brakecheck
Mijn mening: linksplakkers zijn niet de (veel) te hard rijders, zoals het bumperkleef/remtest tuig(andere irritatie) in de golf. Maar juist de mensen die lopen te sukkelen met 101 op de teller op de middelste baan of met 102 naast de 101 op de linker baan rijden en de rechterbaan leeglaten zoals in de video..
5 kudos 2026-05-16 16:51:43 op Petje wordt boos na brakecheck
Quizvraag: Van de 5 autos, rijden er 3 irritant en 1 nog irritanter. De overgebleven auto is niet de Dashcammer. Wie is hier de overgebleven chauffeur?
1 kudos 2026-05-16 16:46:57 op Petje wordt boos na brakecheck
Het is een mentaliteits probleem, ik heb dit niet op de snelwegen gezien in het buitenland. Zelfs in landen waar ze niet bekend staan om hun goede rijgedrag.
-1 kudos 2026-05-11 13:36:53 op Trainer zijn van een meidenteam
Welk kut weer? Het is wel even weer tijd dat er wat regen valt na al die droogte.
3 kudos 2026-05-10 16:14:36 op Koopje op funda
Paar gipsplaatjes tegen de muur en even stuccen en er kan een ton bovenop
2 kudos 2026-05-08 13:53:36 op Iedereen boos in de Achterhoek
Grappige met de ophef is dat men collectief er iets tegen kan doen, maar liever sputteren tegen elkaar en op het internet dan met de portomonnee protesteren, want ja "je moet toch wat".
7 kudos 2026-05-08 13:38:47 op Brugwachter had een visioen
gebeurt wel vaker, soms is het een test en ook al meegemaakt dat het een storing is
-1 kudos 2026-05-06 21:34:35 op Inhalen blijft moeilijk
Mijn maat en ik werden ook onlangs afgesneden in België, ff godverdomme roepen, een toeter, als het kan even oogcontact maken. Man maakt een sorry gebaar, wij duim omhoog en we rijden weer verder.
-5 kudos 2026-05-06 20:27:56 op Vetste geodriehoek everooit
Mooi! Nu terug naar GTST, Luido
5 kudos 2026-05-05 23:48:00 op Idioot op A10 heeft haast
Dit komt omdat veel linksplakkers vinden dat ze rechts rijden en zich dus niet aangesproken voelen. Ik heb bij meerdere mensen in de auto gezeten die zaten te zeiken op linksplakkers maar vervolgens zelf continue op de middelste baan rijden.
0 kudos 2026-05-03 22:16:39 op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
ik zou de verdwaalden opteren te veranderen naar: de geisoleerden: zijn met van alles bezig behalve rijden
-3 kudos 2026-05-03 15:15:34 op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
Italiaanse espresso is kwalitstief echt niet beter dan wat hier in een gemiddelde cafe wordt geschonken uit een espresso apparaat. Daarnaast gooien ze meer suiker in de espresso dan er aan koffie in zit om het bittertje eruit te halen.
14 kudos 2026-04-24 14:14:46 op Dit is geen motorpad
Als je stapvoets rijdt maakt niemand er een probleem van, wel als je slingerend half over het voetpad richting voetgangers rijdt. Bij ons was een brug in reparatie en moest je anders een aantal km omrijden, terwijl over de fietsbrug het een heel stuk korter is. Nooit problemen gehad met de bewoners. Ik reed achter de fietsers de brug over of max 30 als het pad leeg was. En vooral niet gassen/herrie maken. Politie vond het ook geen probleem zolang ze geen klachten krijgen en zo snel mogelijk de weg weer op als dat kan.
0 kudos 2026-04-17 22:48:09 op Dief op rooftocht
@aceshigh | 17-04-26 | 22:41: totdat er iets gebeurt wat je liever niet online wilt hebben en dit alsnog op internet wordt gepleurd voor de kudos en dit kan van alles zijn.
190 kudos 2026-04-17 16:33:28 op Kids vinden pistool
Redelijk goed opgevoed, behalve de taal maar dat kan nog wel bijtrekken
8 kudos 2026-04-17 16:18:31 op Ritje op de autobahn gaat mis
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee aparte zaken, dat wordt hier goed tentoongesteld. Cammert had ook wat defensiever kunnen rijden en de fout op kunnen vangen, als je er te hard langs scheurt en je kan de fout niet corrigeren dan ga je eigenlijk ook te hard. Ook al is er geen maximum snelheid, je bent niet verplicht hard te rijden.
-1 kudos 2026-04-12 15:42:05 op Paaltje laat auto branden
@buurmanbaasje | 12-04-26 | 12:04: die poller was met een miljoen borden aangegeven, maar veel mensen dachten dat als hij naar beneden staat dat je er wel door mag. Daarnaast kan je daar zeer simpel omheen, je wordt zelfs door de navigatie eromheen geleid.
4 kudos 2026-04-10 11:36:25 op Ze verbaast zich
Zeggen dat je een golddigger bent zonder te zeggen dat je een golddigger bent. Ik meen ook nog te herinneren dat de echte investeerders altijd zeiden:"als de kapper je advies gaat geven waar je in moet investeren, dan moet je als de wiedeweerga je aandelen verkopen". Volgens mij kan je tegenwoordog kapper vervangen voor vlogger/influencer.
1 kudos 2026-04-10 11:27:59 op Stevig ontbijten
Dit format is gejat van een Amerikaanse (@prontoyyc) met Italiaanse roots mevrouw die "italiaans" eten maakt. Waarbij ze iets subtieler dan hier gebruik maakt van haar vrouwelijke eigenschappen, met dezelfde bedoeling uiteraard: likes.
-7 kudos 2026-04-08 22:56:26 op Nieuwe elektrische pomp
Wordt dat een nieuw probleem, een barst in je dashboard?
3 kudos 2026-04-08 11:11:47 op Ik wil geen aandacht
Jij bepaalt helemaal niet of er getrouwd gaat worden, jij kiest alleen wie je date.
4 kudos 2026-04-08 11:10:19 op Ik MOET vooraan rijden
@tissue, dit type mens (ik ken een aantal van deze types) budgeteert meer voor de auto dan iemand die wat minder risico neemt. Bij een tegenslag staat de auto dan ook zeer snel weer te koop of wordt omgeruild. Mijn vermoeden is altijd bij de jonge luxere autos met weinig km op marktplaats dat deze bij dit soort types vandaan komen. Ik had een collega die met zijn eerste baan per se een Mercedes A 200 moest kopen van zichzelf, en nam een 30k lening. Na een jaar en heel wat boetes (blijkbaar zware voet) kwam hij erachter dat het een dure hobby was en heeft hem verkocht.
4 kudos 2026-04-03 09:59:13 op Brandstofprijzen rijzen de pan uit in Amsterdam
Je moet toch wat om je ESG score omhoog te krikken en het label duurzaam te verdienen, respect!
9 kudos 2026-04-02 11:41:40 op Klieren met brakecheckjes
Rand-debiel Rover