34,089 +35146 -1057
Kudos
#1825 (Top 0.5711%)
| Kudos/dag | 14.95 |
| Kudos/reaguursel | 31.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1792 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -106 |
34,089 +35146 -1057
Kudos
#1825 (Top 0.5711%)
| Kudos/dag | 14.95 |
| Kudos/reaguursel | 31.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1792 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -106 |
1,066
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.47 |
| Topreaguursels | 15 |
| Woorden per reaguursel | 18.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.41 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 27-03-2020 |
| Eerste reactie op | 27-03-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 21:52:36 op Asswoensdag: de temperatuur stijgt
Goeie rosbief...
7 kudos 2026-06-24 21:35:21 op Genieten van het uitzicht
Toen ze naar boven kwam had ik het spuitgat van een walvis verwacht...
4 kudos 2026-06-24 21:23:05 op Nee jonge ff niet
De cameraman sterft nooit...
29 kudos 2026-06-20 22:27:18 op Poldertoren Emmeloord
Geeft me een Batman-film gevoel...
-1 kudos 2026-06-20 22:25:15 op Even het licht aan
Voor de mensen die het nog niet weten...
16 kudos 2026-06-18 14:36:43 op Fotootje maken
Als ik er zou wonen? Zo'n draaihekje voor de deur installeren en 2 euro de man vragen om erdoor te komen. Om 9h30 iedereen weg want dan is het momentje toch voorbij en je hebt elke dag 500 euro cash om wat lekkers mee te gaan doen.
2 kudos 2026-06-18 14:20:39 op How i meth your father
@Zeijemoederook rule 34 of the internet...
0 kudos 2026-06-10 20:19:27 op Steeldrumman kent alles
Ariel en Botje!
28 kudos 2026-06-10 19:17:18 op Blikseminslag op bovenleiding bij Utrecht
1.21 gigawatts !
0 kudos 2026-06-10 14:58:42 op Dit wil ik ook kunnen
Om het dan niet te delen en er ook nooit meer naar te kijken... maar je hebt het dan toch maar gefilmd en de fomo is weg.
57 kudos 2026-06-04 11:24:00 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Hij is betrapt, dus gaat maar kinderachtig kwaad worden, met zand gooien, roepen, ... Lijkt wel een kind van 3.
9 kudos 2026-06-01 23:26:42 op Het is maandag of het is maandag
Is het om hier op te peuzelen of om mee te nemen?
0 kudos 2026-06-01 22:02:09 op Mevrouw met dikke dijen
Beffen is boffen dat je niet moet baffen.
9 kudos 2026-05-30 19:39:52 op Politie uitdagen is klappen vragen
Zal vast iets met de warmte te maken hebben...
136 kudos 2026-05-28 10:05:30 op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
Sta je dan als volwassen vent voor je wijf te filmen want ze wil "goeie content en veel clicks"...
En dan nog met je handje die steward wat staan tegenhouden en genade vragen "ach het is maar voor 1 keer sorry hoor"...
Sterf allemaal jullie kosten ons alleen maar zuurstof.
6 kudos 2026-05-28 09:08:45 op Jarige Manon en droge Sjoerd bij DumpertReeten!
gruwelijk nat... zo nat had ik het nog nooit gezien!
3 kudos 2026-05-27 13:47:35 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Die vent met z'n hond op 1:38 "jij bent in de fout hé..." Wat een koekenbakker joh... Verschijnt uit het niets en gaat even zeggen hoe de vork aan de steel zit. Ja hoor...
2 kudos 2026-05-26 13:58:56 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Buizen gaan per meter, pijpen per kwartier.
13 kudos 2026-05-26 12:20:27 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
En morgen alles weer retourneren naar de Bax-shop...
-6 kudos 2026-05-26 11:41:02 op Slopen in Rusland
En dan nu maar wachten op het tweede filmpje waar de toren wel om gaat...
94 kudos 2026-05-24 10:32:43 op Mag ik jullie flesjes?
Dat is geen statiegeld maar staatsgeld! Die kerel verdient z'n eigen belastingen gewoon terug…
-2 kudos 2026-05-22 10:01:44 op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
En als je dat niet gelooft maken ze je wel wat anders wijs.
4 kudos 2026-05-18 09:34:46 op Pickpocket!!
"it's a prank bro" is dan de standaardzin die je moet gebruiken.
-2 kudos 2026-05-18 09:34:15 op Ik parkeer hem wel ergens #2
"dad immediately realizes there is a problem..." maar blijft wel vlotjes doorrijden richting het gevaar.
9 kudos 2026-05-18 09:06:16 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
De huidige social media sucks. Hoe het ooit begon was het leuk: je deelde wat foto's van je vakantie, je was up to date met je vrienden, je kon samenwerken/afspreken ... Nu zie je op je FB feed amper iets van je "vrienden", alleen maar reclame of meuk die je niet interesseert maar je krijgt hem wel verplicht door je strot geramd. Het verdienmodel heeft het genekt.
5 kudos 2026-05-13 16:38:00 op Kan ik dit eten?
Geef dat beest gewoon op tijd z'n whiskas joh...
-4 kudos 2026-05-13 13:35:51 op ADHD behandelen in de 90's
Heb ooit de aanwijsstok door de klas weten vliegen richting een ettertje die al de hele dag aan het storen was. De docent was het echt he-le-maal beu. Alleen héél jammer dat de aanwijsstok bijna in het oog van de leerling voor de etter terecht kwam. Op 2 cm na bijna zijn oog kwijt.
1 kudos 2026-05-13 12:37:52 op Alpha Karen op het buurtfeest
Dat deed ze waarschijnlijk gewoon zelf hoor...
4 kudos 2026-05-13 11:01:05 op Hond heeft iets nieuws ontdekt
Dat dient toch om je schoenen mee proper te maken?
-8 kudos 2026-05-11 20:00:44 op De Twin Towers staan nog
Als 12 jarige uit school komen en te horen krijgen dat er "een vliegtuigje in een winkel zou gevlogen zijn in Amerika"... dat was hoe het eerste nieuws hier kwam binnengesijpeld..
4 kudos 2026-05-11 19:20:22 op Verzorgster vs massieve slang
Moet je nog wel een Gardena koppeling monteren op dit exemplaar... Anders loopt het met een sisser af.
6 kudos 2026-05-11 12:18:42 op Kansloos gedrag in Arnhem
En naar welke garage gaat zij? "een paar weken" voor een spiegel en wat lakschade, die hoeft er voor mij niet aan te beginnen.
3 kudos 2026-05-10 14:27:58 op Confetti-Mummie
Ja, met je Action confettikanon wel. Maar die professionele meuk is gewoon B1-brandvertragend.
1 kudos 2026-05-10 11:01:49 op Dee ambuboot in Venetie
Je zal er maar varen met je Gondoletta...
-2 kudos 2026-05-10 10:56:03 op Paperboy irl
Zal vast beter werken dan een NEE-NEE sticker...
0 kudos 2026-05-07 12:02:03 op Ik ben een worm
Wacky Waving Inflatable Arm Flailing Tubemen!
Topcomment 497 kudos 2026-05-04 20:24:14 op Man hoort niet dat er een ambulance achter hem staat met sirene
Mogelijks is deze man effectief doof, we zullen het nooit weten... maar dat is nog altijd geen reden om je haar in een knotje te dragen!
12 kudos 2026-05-04 14:52:52 op Poes is niet bang
Poes was overmoedig en had geluk dat zeearend niet veel zin had in tonijn uit blik.
2 kudos 2026-05-04 09:50:29 op Dronken kapitein doet een dutje
Dat is ons ongeluk van mei !
0 kudos 2026-05-02 12:25:27 op Politie valt met een snoekduik bar binnen
Ik tel er 13, hopelijk was het maar 5 minuten rijden.
55 kudos 2026-04-30 10:09:58 op He makker, je staat voor de verkeerde deur
Om kwart over twee met je bezopen kop nog gaan aanbellen bij Annemarie... Hopelijk krijgt hij dadelijk nog wat 'm beloofd is!
2 kudos 2026-04-30 10:06:19 op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Get to the chopper!
-5 kudos 2026-04-30 09:38:56 op Je mag hem gerust aaien hoor
3...2...1... Brul 'm deur de panty!
5 kudos 2026-04-30 09:36:14 op Ewa kan je het zien bro?
Joris mag ook een brilletje... rrrrrepost
-3 kudos 2026-04-28 23:16:39 op Is dit het nieuwe plaatjes draaien?
Als dit Outsiders was geweest, lag er ook een lijntje of 2 bij...
9 kudos 2026-04-28 11:39:59 op Jank 'm erop
In GTA glitch je dan waarschijnlijk ook de lucht in, helemaal Mount Chiliad over...
0 kudos 2026-04-28 11:12:54 op Kijken of we daadwerkelijk gaan vliegen
De lokale omroep heeft een proefproject met de Koninklijke Stichting Blindenhulp om mensen met een visuele beperking weer wat breder op de arbeidsmarkt te krijgen.
142 kudos 2026-04-28 10:53:10 op Gezellig op kingsland
Deze broccolis zijn duidelijk over hun kookpunt...
0 kudos 2026-04-28 10:51:48 op Re: Koningsdag 2026
-weggejorist-
2 kudos 2026-04-28 10:27:49 op Vroeger was alles beter
Ja... die 19 inch schermen van tegenwoordig niet, valt dat weer mee!