DumpStats voor Pb82

180 +3462 -3282

Kudos

#68042 (Top 21.2909%)

Kudos/dag 0.25
Kudos/reaguursel 0.28
Meeste kudos op 1 reaguursel 98
Minste kudos op 1 reaguursel -112

641

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.9
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.8
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 09-07-2024
Eerste reactie op 13-07-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-20 07:27:53 door Skunk57 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Je zou verwachtten dat bezorgen bij een afhaalpunt sneller, goedkoper en makkelijker is voor de bezorgdienst. Heb deze optie verschillende keren gekozen bij Postnl en DPD en dan duurt het 5 (VIJF) dagen langer voordat ik mijn pakket kan ophalen.

-8 kudos 2026-06-20 07:06:22 door Skippymaniacs op Bezorger gooit pakket over het hek
Waarom post je dit? Is de inhoud kapot of gebroken? Zo niet, dan is er toch niks aan de hand. En als dat wel zo is, dan neem je toch gewoon contact op met de webshop. Wat een onzin om dit te delen.

26 kudos 2026-06-20 06:38:30 door fuckz0r op Bezorger gooit pakket over het hek
Oja, want ze geven aan dat ze tussen 14:00 - 16:00 komen wanneer ik thuis ben. Dan ineens 17:00 - 18:00, dan toch stiekem 19:00 - 20:00 om het uiteindelijk om 20:50 af te leveren wanneer ik net de deur uit ben en het uiteraard te laat is om dat aan te geven.

-3 kudos 2026-06-20 06:27:08 door Aleksandr op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Dizsaidup | 20-06-26 | 08:18: Wat een frustratie zeg.
Je bent zeker zo'n mannetje dat altijd zijn mond moet houden omdat hij anders klapjes krijgt dus maar gaat zitten ranten op internet? Veilig achter het beeldschermpje?

8 kudos 2026-06-20 06:18:18 door Dizsaidup op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Praat voor jezelf. Mijn dichtsbijzijnde afhaalpunt is 7,8km van mijn adres verwijderd.
Daarnaast is er altijd iemand thuis (...aan het werk!)
Ik laat het toch niet voor niets bij me thuis bezorgen? Anders was ik wel naar de fysieke winkel gegaan.
Het zijn gewoon luie incapabele klaplopers, die bezorgers.

6 kudos 2026-06-20 06:15:30 door NorbertDeBozeBever op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
En als je zo'n afhaalpunt wat groter maakt, kun je bijvoorbeeld diverse artikelen in rekken leggen zodat mensen zelf kunnen pakken wat ze nodig hebben.
Misschien dan ook iets bedenken zodat niet alles vantevoren betaald moet worden. Lijkt me een gat in de markt.

0 kudos 2026-06-18 17:42:04 door Peerke16 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@ikken11 | 18-06-26 | 18:05: leuk, maar wat heeft dit met lhbti te maken? Is toch gewoon een vader die zijn dochter helpt? Je bewijst wel het punt van pb82: sinds Trump gaan mensen rare dingen roepen, zoals "StOp LhBtIi OnZiN!!" bij irrelevante zaken.

-20 kudos 2026-06-18 16:05:58 door ikken11 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Lulkoeker. Sinds die oranje man er is wordt er juist aan deze onzin een halt toe geroepen. Dat hele lhbtq+ dwang neurotisch geroepen will hij juist stoppen.

21 kudos 2026-06-15 17:35:12 door Scopan op Crisis in het onderwijs
Volgens mij past deze opmerking bij het verhaal. Had jij beter onderwijs gehad, had je deze opmerking waarschijnlijk niet gemaakt.

-1 kudos 2026-06-07 19:47:55 door hobbys11 op Max komt niet van de lijn in Monaco
@Zijkweif | 07-06-26 | 20:29: Jawel hoor binnenkort full self driving, dan is max verstappen ook niet meer nodig. En ja de auto is altijd al belangrijker geweest dan de chauffeur (ondanks dat die vorstelijk beloond worden).

-4 kudos 2026-06-07 06:32:10 door Pb82 op STOPSTOPSTOP!
ah een klappertjes brommer rijder.

0 kudos 2026-06-06 22:11:23 door ZeikStralend op STOPSTOPSTOP!
Hier het bewijs dat "loud pipes saves lives" helemaal niks te maken hebben met een 125cc 2takt en dat je hierbij je eigen argument dus al omvertrapt?

0 kudos 2026-06-02 12:18:39 door Fappelboomgaarde op Heb je vuurtje?
@Berend_Breedreet | 02-06-26 | 13:26:
Berend, je correcte spelling is helaas te veel voor het simpele volk op dit platform.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nog doe eigenlijk. Dag allen.

0 kudos 2026-06-01 07:54:15 door SpaceVogel op Rondjes rijen in Rotterdam
@Big Buick | 01-06-26 | 09:37: Mr Buik zit nog in zijn manosphere in de hoop online kudos te krijgen. Best zielig. Geef het jochie wat kuddos jongens anders gaat ie thuis weer lelijk doen tegen zijn moeder.

-1 kudos 2026-05-22 21:10:33 door Pb82 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
leuk al die trollen hier die ineens syrische buren of collega's hebben die ook zo zijn. Maar we luisteren liever naar trollen. Dan dat we eens echt gaan kijken of meehelpen. Dumpert zit vol rechtse lapzwanzen die alleen roeptoeteren hoe slecht het in Nederland is.

6 kudos 2026-05-22 20:45:24 door borrelbouter op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Zo uitzonderlijk is het niet mijn syrische, liep op zijn werk ook te zeiken dat zijn woning te klein en oud was. Ze konden nooit meer terug naar Syrie, maar na het verkrijgen van het nederlands paspoort gingen ze op vakantie.... naar ??? Syrie.

5 kudos 2026-05-16 08:05:19 door Geheelnaarwaarheid op Een tienpuntensysteem
@Hayfork | 16-05-26 | 09:20: Rijk zijn en dus belasting betaald is nou niet echt een directe koppeling die ik zou maken. Werkende betalen flinke belastingen en worden niet rijk.

2 kudos 2026-05-16 07:20:43 door Hayfork op Een tienpuntensysteem
omdat je dan aantoonbaar een bijdrage hebt geleverd aan de maatschappij in de vorm van belasting.

-7 kudos 2026-03-17 18:39:07 door Rest in privacy op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
U snapt het idee van ruimte maken voor invoegend verkeer? dit is geen inhalen maar ruimte maken en ongelukken voorkomen. Ik doe het met enige regelmaat zelf met de vrachtwagen, en word vervolgens uitgekotst door al die mannenknotjes in Tesla's die erachter zitten te drukken.

1 kudos 2026-03-08 21:56:56 door KenJijDeSwaffelman op RE: ik rij 270
Ook gwoon in de Randstad hoor. Groepen van een dozijn tokkies met bierbuiken en potjes op hun hoofd die op de motor of quad zoveel lawaai maken dat de ruiten er van trillen. Rideouts dwars door de binnenstad, dat zijn pas aandachtshoeren.

0 kudos 2026-03-08 12:09:15 door der Staat op RE: ik rij 270
Ziek wordt je er van.
Denk je met je wagen mooi de bocht aan te snijden, moet je weer van 't gas af omdat er een zooitje twee-wielers aankomt.

-2 kudos 2026-03-08 11:08:20 door Zoepvogel op RE: ik rij 270
Niet alleen in Zuid Limburg, zeg maar gewoon in heel Nederland op de mooie kleine rustige kronkelende weggetjes.
En als het geen motorrijders zijn, dan zijn het wel weer die wielrenners.
Gelukkig heeft niet iedereen een F1 wagen, want anders hadden we hier in Nederland ook nog honderdduizend die Maxen Verstappen gehad.

3 kudos 2026-02-05 09:50:30 door Cohoni op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
@revelations | 05-02-26 | 09:35: Niemand ontkent dat er een probleem is, alleen een probleem los je niet op door keihard te schreeuwen dat er een probleem is. Je moet structuele oplossingen bedenken.

9 kudos 2026-02-05 08:35:27 door revelations op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Tuurlijk. Migratie is geen probleem en er is niets aan de hand. Gewoon zelfgenoegzaam je ogen blijven sluiten tot er werkelijk geen ene klote meer over is van dit land. Het is geen vijandbeeld, jullie zijn vijanden van het volk.