DumpStats voor Garmin265

7,208 +8289 -1081

Kudos

#10223 (Top 3.1989%)

Kudos/dag 12.76
Kudos/reaguursel 8.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 272
Minste kudos op 1 reaguursel -115

802

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.42
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.4
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 06-12-2024
Eerste reactie op 06-12-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-21 19:45:33 op Agent doet beenveeg
Zou het voor hem nu duidelijk zijn dat je moet luisteren als de politie iets vraagt?

10 kudos 2026-06-20 09:16:38 op Hij zegt BAMMM
wejoooh? Wat is dat voor taal?

4 kudos 2026-06-09 11:45:14 op Slalommen op de snelweg
Je gebruikt dit als werkwoord (bijvoorbeeld: de paden kruisen) en als meervoud van het zelfstandig naamwoord. Kruizen (met een z) is in sommige specifieke situaties ook toegestaan, maar wordt afgeraden.

-1 kudos 2026-06-06 20:18:48 op Uitsloven op de kinderbrommer
waar zijn nu die zeikerds uit filmpje "bochtje pakken" over het feit van deurbel die de straat filmt? Of mag het nu wel omdat de komozakken brigade weer iets doms doen?

0 kudos 2026-06-06 19:55:59 op Moeders gooit vogel
@omanel Als we u van 3 hoog gooien, stuitert u dan wel?

4 kudos 2026-06-06 19:54:18 op Moeders gooit vogel
Wat ben je dan dom. De haren blonderen heeft behoorlijk je gezonde verstand aangetast.

19 kudos 2026-06-06 16:55:57 op Zwaan word lijp
Zet dan die kutmuziek niet zo hard. Kan me voorstellen waarom die zwaan boos is.

1 kudos 2026-06-04 18:43:20 op Boeing 787-9 Dreamliner is moe
Heeft dus niks met Boeing te maken. Dit is een menselijke fout. Geen gearpins geïnstalleerd.

0 kudos 2026-06-04 18:35:25 op Dumfries is lief tegen vaste fan
@meeroever jij weet niet wat ik doe om dan zo te uiten dat deze meer presteren dan ik. Mensen in de zorg. De politie. Mensen die ouderen verzorgen. Die presteren veel meer voor de medemensen. Dus misschien moet jij eens voor jezelf nagaan voor je iemand beschuldigd van dingen waar jij totaal geen weet hebt. Ben heel benieuwd wat u voor de maatschappij betekent? Gezien het afzeik verhaal van u op mijn grap denk ik niet veel.

24 kudos 2026-06-04 13:54:34 op Zielige brakechecker
Zeker ook slechte ogen. meerdere borden gemist van verlichting aan doen.

22 kudos 2026-05-31 00:56:12 op Niet aan mij zitten
De politie komt niet zomaar opdraven. Hier is het nodige aan vooraf gegaan. Ik heb nooit last van politie in ziekenhuis of bij de Appie.

8 kudos 2026-05-18 20:45:38 op Stuur hulp!
Dus je gaat op feesboek om hulp vragen. Wat denk je zelf? Kan je dan zelf niks ? Jesus wat een zielig kind.

1 kudos 2026-05-16 12:13:54 op Petje wordt boos na brakecheck
gisteravond ook zo'n kneus achter mij. Haalde vrachtwagen in en hij komt met een bloedgang aan, groot licht en richtingaanwijzer aan....doe ik voor de gein ook mijn richtingaanwijzer aan. maar ga meteen na rechts als ik vrachtwagen wagen passeer, vliegt hij voorbij en meteen voor mij een brakecheck. voelde het al aankomen. vrachtwagen ook groot licht seinen. Was een kneus in een afgetrapte A3 waarvan de helft van de verlichting niet werkte.

9 kudos 2026-05-09 18:44:59 op We proberen zwanger te worden
waarom moeten " we " dat hier op dumpert zien? We hoeven niet te weten jij er van vind.

8 kudos 2026-05-06 21:42:12 op Bikini try on
Links. Rechts is nep waar. ijzerwaren. erin en plakplaatjes. Allemaal een dikke NO

28 kudos 2026-05-04 19:09:38 op Beelden bekladding Monument op de Dam
Ze weten welke club erachter zit. Dus weet je ook waar de rekening heen kan voor de schoonmaak. Zullen ze ook wel weten wie er lid van zijn. Dus kunnen de uitkeringen ook meteen stop gezet worden.

24 kudos 2026-05-03 10:21:08 op Demonstratie IJsselstein
Vroeger werd er nog geschoten met rubber kogels, waarom doen we dat niet meer?

3 kudos 2026-05-03 10:17:43 op Fatbike door het bos
Jammer dat hij niet in 3 stukken breekt, die minder brommer.

0 kudos 2026-05-02 23:25:09 op Waar gaan we heen?
Met 400km/h blijft ie gewoon zitten. jajaaja