DumpStats voor NakZuKouw

27,271 +30919 -3648

Kudos

#2411 (Top 0.7544%)

Kudos/dag 31.82
Kudos/reaguursel 18.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 1734
Minste kudos op 1 reaguursel -235

1,482

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.73
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.61
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 37
Geregistreerd op 10-03-2022
Eerste reactie op 18-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-23 18:00:48 door Superman9 op Gas gevuuuuh
Suzanne en freek muziek zou pas een straf zijn

1 kudos 2026-06-15 19:45:22 door Klankkast op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Dikke Fappert | 15-06-26 | 13:03: Hier ook, onlangs een prachtig park vernieuwd rond het station. Mooie brugjes, water, variatie aan bomen en vogels. Wandel er graag tijdens mijn lunchpauze, wat zie ik? Een energiedrankje en een ander plastic iets drijven. Ga dood ofzo tokkies. Allemaal lekker op een vuilnisbelt met elkaar leven.

8 kudos 2026-06-15 11:03:36 door Dikke Fappert op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ik wandel graag, kom veel in de bossen en natuurgebieden en wat daar soms aan afval ligt is bijzonder te noemen: bij een bankje (een paar kilometer het bos in waar natuurlijk geen vuilnisbak is) toch afval van eten en drinken op de grond. Hoe moeilijk is het om wat je mee neemt ook weer mee terug te nemen?

3 kudos 2026-05-03 09:14:19 door GwoonAmber op Benderuzie in tram 6
Die was in elkaar getimmerd alleen zijn ABN sprekende cameraman heeft kunnen ontsnappen aan de klappen.

20 kudos 2026-04-16 14:20:32 door DriftKicker op Je broertje pranken
Ik ben die ene oom. Ik doe dit niet om de kinderen te pesten, maar om ze leuke herinneringen te geven.

5 kudos 2026-03-30 08:18:03 door Aleksandr op Leuk zo'n buurman
@hollebollegijs69 | 29-03-26 | 23:40: Verderop in de panelen geeft u daar de VVD ook al de schuld van. Maar het was toch echt Els Borst van D66 die de GGZ kapot bezuinigde.

-5 kudos 2026-01-17 11:38:51 door ZuiderZeeZuurZeiker op Politie plukt gesignaleerde man van de weg
Ja, maar uitbreken en ontsnappen is geen misdrijf en mag. En terecht want opsluiting is onnatuurlijk en uitbreken is daarom een recht dat je hebt zonder vervolging. Ke loopt echter wel het risico op het predikaat "uitbreekgevaar"