27,271 +30919 -3648
Kudos
#2411 (Top 0.7544%)
| Kudos/dag | 31.82 |
| Kudos/reaguursel | 18.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1734 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -235 |
27,271 +30919 -3648
Kudos
#2411 (Top 0.7544%)
| Kudos/dag | 31.82 |
| Kudos/reaguursel | 18.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1734 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -235 |
1,482
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.73 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 18.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.61 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 37 |
| Geregistreerd op | 10-03-2022 |
| Eerste reactie op | 18-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-24 08:13:14 door Creatieloos op Nationaal Hitteplan
Denk dat hij het als buurman ook goed doet.
5 kudos 2026-06-23 18:00:48 door Superman9 op Gas gevuuuuh
Suzanne en freek muziek zou pas een straf zijn
1 kudos 2026-06-15 19:45:22 door Klankkast op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Dikke Fappert | 15-06-26 | 13:03: Hier ook, onlangs een prachtig park vernieuwd rond het station. Mooie brugjes, water, variatie aan bomen en vogels. Wandel er graag tijdens mijn lunchpauze, wat zie ik? Een energiedrankje en een ander plastic iets drijven. Ga dood ofzo tokkies. Allemaal lekker op een vuilnisbelt met elkaar leven.
-1 kudos 2026-06-15 18:45:27 door Schraalhans op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
En wat doe je er zelf aan? Of ben je ook zo'n meeloper die pas ode troep van een ander op gaat ruimen als de rest het ook doet?
8 kudos 2026-06-15 11:03:36 door Dikke Fappert op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ik wandel graag, kom veel in de bossen en natuurgebieden en wat daar soms aan afval ligt is bijzonder te noemen: bij een bankje (een paar kilometer het bos in waar natuurlijk geen vuilnisbak is) toch afval van eten en drinken op de grond. Hoe moeilijk is het om wat je mee neemt ook weer mee terug te nemen?
0 kudos 2026-06-14 18:12:50 door Ghenk op Ambtenaren haten vlaggetjes
Het aantal vlaggetjes is omgekeerd evenredig met het IQ in de straat.
0 kudos 2026-06-14 15:57:59 door dikkejenkie op Ambtenaren haten vlaggetjes
@Mossy | 14-06-26 | 11:22: Dan kun je niet in zo'n koopwoning zitten hoor.
-8 kudos 2026-06-14 09:30:51 door freddiefred op Ambtenaren haten vlaggetjes
Bericht voor de desbetreffende ambtenaar: Volgens mij heb je echt een heel saai leven achter je computer.
10 kudos 2026-06-14 09:22:05 door Mossy op Ambtenaren haten vlaggetjes
Dit zijn vlaggetjes die je gratis bij een uitkering krijgt
1 kudos 2026-06-13 09:56:35 door LuipZap op Buurvrouw vs buurvrouw
Er staat er eentje wel flink aan te moedigen.
1 kudos 2026-06-09 12:02:28 door DeSerafijn op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
@Eenopa | 09-06-26 | 09:28: laat jij meteen weer even zien waarom dit verzoek altijd zo moeilijk blijkt: er zit altijd wel een eikel tussen.
0 kudos 2026-06-09 09:52:47 door 58765454653835860538 op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
een feestje bouwen ter ere van wat?
-3 kudos 2026-06-09 07:28:50 door Eenopa op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Die Israëlische is prima.. die is van een echt land.
-1 kudos 2026-06-09 06:56:39 door Thefuck op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
vieze vent ben je
-7 kudos 2026-06-09 06:38:56 door DumpertNerd1980 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
*Je *tonen
6 kudos 2026-06-09 06:37:56 door DumpertNerd1980 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Jehl hebt gelijk, maar de minnetjes op jouw reactie toont al aan dat het niet gaat gebeuren.
14 kudos 2026-06-09 03:43:35 door KnockKnockWhosthere op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Dat is helaas een zeer polariserend verzoek tegenwoordig.
1 kudos 2026-06-07 10:33:23 door vaat_slabbetje op Als hij gaat..
nee.
3 kudos 2026-05-30 16:13:29 door SnotYoung op Haal die camera uit mijn gezicht
Laat de Korenwolf nu net alleen in de Limburgse graanvelden zitten...
Dus rondom een bouwproject zul je ze niet zien.
1 kudos 2026-05-30 13:06:11 door Voorwaarden op Haal die camera uit mijn gezicht
Korenwolf op fust, echt een lekker biertje trouwens.
9 kudos 2026-05-30 12:40:10 door AZC-wegErmee op Haal die camera uit mijn gezicht
mooi beestje wel
4 kudos 2026-05-23 11:13:12 door TheRealPino op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Dit is inclusief douchen neem ik aan?
15 kudos 2026-05-23 10:34:41 door Greenhorn op Stoppen met die gore neuqgeluiden
In je eentje produceer je ook minder geluid.
6 kudos 2026-05-18 07:35:24 door JorisDePoris op Standup oudje over daten
@Balloze binnenkater | 17-05-26 | 23:12:
De grappenmaker van de bingoclub
29 kudos 2026-05-17 21:12:16 door Balloze binnenkater op Standup oudje over daten
Maar dan had ze helemaal geen Bingo zeker? Lachen man, humor in bed.
-24 kudos 2026-05-12 15:24:44 door wcpapierkonthaar op Ik heb het boeket gevangen
hahaha, ik ga stuk
2 kudos 2026-05-11 18:50:00 door xspalm op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
Ehm, zo'n bordje staat aan het begin van onze Chemin ook. Wel in het Frans, anders begrijpen de boeven het niet.
3 kudos 2026-05-11 17:30:21 door Dinky67 op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
Yup, die whatsapp groep hé ???
3 kudos 2026-05-03 09:14:19 door GwoonAmber op Benderuzie in tram 6
Die was in elkaar getimmerd alleen zijn ABN sprekende cameraman heeft kunnen ontsnappen aan de klappen.
10 kudos 2026-05-02 09:13:18 door nieuwsgierige pelg op Jeugd in Engeland doet stoer
Je vergeet een riant leefloon.
8 kudos 2026-05-02 05:30:28 door Schraalhans op Taserval in Tiel
Z'n stemmetje trilde mooi mee met de pulsen van die taser!
29 kudos 2026-04-26 07:48:00 door BonJonBovi op Basejumper van de Watertoren
Nee
3 kudos 2026-04-19 17:12:57 door WhySoSeriousss op Karper vissen met net
Je mag helemal niet sportvissen met een net.
7 kudos 2026-04-19 12:27:18 door klokje-in-de-sneeuw op Karper vissen met net
Er zit ook geen haak in
-1 kudos 2026-04-18 09:30:22 door JeZusxxx op Emoties beheersen op bepalende momenten
Hestel: Deventer.
20 kudos 2026-04-16 14:20:32 door DriftKicker op Je broertje pranken
Ik ben die ene oom. Ik doe dit niet om de kinderen te pesten, maar om ze leuke herinneringen te geven.
29 kudos 2026-04-16 13:29:09 door Boel-Kloedig op Je broertje pranken
Ik probeer die oom te zijn. Zo kan ik mijn zusjes alsnog terugpakken voor vroeger…
20 kudos 2026-03-31 16:06:10 door Pannenkoekkoek op Spontaan even Freek Vonkmaxxen in Australië
Een kragedis dus?
5 kudos 2026-03-30 08:18:03 door Aleksandr op Leuk zo'n buurman
@hollebollegijs69 | 29-03-26 | 23:40: Verderop in de panelen geeft u daar de VVD ook al de schuld van. Maar het was toch echt Els Borst van D66 die de GGZ kapot bezuinigde.
-5 kudos 2026-03-29 21:40:28 door hollebollegijs69 op Leuk zo'n buurman
Met dank aan de VVD
1 kudos 2026-03-24 10:03:17 door Kameleon4 op Feest bij het Kanarieteam in Drogteropslagen
ongeveer 1
1 kudos 2026-03-24 09:40:12 door Eeeek-A-Mouse op Feest bij het Kanarieteam in Drogteropslagen
Iets met,
"drank in de man, wijsheid in de kan.."
3 kudos 2026-03-24 09:39:54 door Ben-nie-gek op Feest bij het Kanarieteam in Drogteropslagen
Kan toch niet heel veel schade ontstaan!
0 kudos 2026-01-28 19:00:09 door MeloniMelani op Heel stoer van de trampoline springen
@Loosecanon | 28-01-26 | 19:44: NOOIT je biertje loslaten.
0 kudos 2026-01-28 18:44:42 door Loosecanon op Heel stoer van de trampoline springen
Ik ben benieuwd naar les 2.
-4 kudos 2026-01-24 20:46:12 door Kroegtijgert op Nog eentje dan
Promotie
7 kudos 2026-01-24 11:31:26 door Dman83 op Tütëren is niet meer genoeg
En je kinderwagen.
10 kudos 2026-01-19 12:05:31 door Ikhebnognietgeschete op Greet gooit er tweetje uit
Ja maar die wonen dus daar en niet hier.
-5 kudos 2026-01-17 11:38:51 door ZuiderZeeZuurZeiker op Politie plukt gesignaleerde man van de weg
Ja, maar uitbreken en ontsnappen is geen misdrijf en mag. En terecht want opsluiting is onnatuurlijk en uitbreken is daarom een recht dat je hebt zonder vervolging. Ke loopt echter wel het risico op het predikaat "uitbreekgevaar"
-6 kudos 2026-01-17 10:14:42 door Ikbenhet op Politie plukt gesignaleerde man van de weg
Wat deed hij er dan nog buiten?