1,462 +8659 -7197
Kudos
#30135 (Top 9.4295%)
| Kudos/dag | 0.98 |
| Kudos/reaguursel | 0.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -189 |
1,462 +8659 -7197
Kudos
#30135 (Top 9.4295%)
| Kudos/dag | 0.98 |
| Kudos/reaguursel | 0.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -189 |
1,624
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.09 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 20-05-2022 |
| Eerste reactie op | 20-05-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-9 kudos 2026-06-21 17:07:15 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Context?
-13 kudos 2026-06-21 16:27:03 op Man staart in trein Den Haag
Pas nou op met wat je zegt, straks krijg je minnetjes
-1 kudos 2026-06-19 17:07:29 op Motor skipt de file
Iets met rijopleiding? Maar goed ik rij nog steeds zonder rijbewijs.
0 kudos 2026-06-15 05:36:06 op Concessies doen
@Erikjan79 | 14-06-26 | 20:46: een "democratisch" gemaakte wet aanpassen/veranderen gebeurt dus niet democratisch? Wederom, blijft lastig dat democratie.
26 kudos 2026-06-14 20:31:20 op Concessies doen
Tja, democratie blijft lastig te begrijpen.
7 kudos 2026-06-14 17:20:38 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Ik zal voortaan in stilte genieten. Overigens, die leggins? Topuitvinding, ga zo door.
-5 kudos 2026-06-13 09:02:35 op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Of je geeft iemand gewoon een andere naam zoals Dick Advocaat, Richard noemen manmanman de gore lef. Dan is het nog altijd meneer Advocaat als je iemand/mij aanspreekt.
-26 kudos 2026-06-12 16:14:57 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
En wanneer is dit in Nederland gebeurd dan? Ik zie niets op feesboek.
-6 kudos 2026-06-12 16:10:00 op Potje matten op de tribune
Dat kudt voetbal ook, oh wacht.
-2 kudos 2026-06-12 16:09:49 op Potje matten op de tribune
Iets met iphone.
24 kudos 2026-06-07 11:06:45 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Ziehier het resultaat van het rubberentegel opvoeden van de afgelopen 20 jaar.
1 kudos 2026-06-03 07:08:03 op Heb je wel eens gehoord van de Bechdeltest?
En dat was het einde van de stille film.
-1 kudos 2026-06-02 05:26:23 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Wat is in gevaar brengen? Sommigen beweren dat leven sowieso een uitdaging is. Zouden we niet moeten stoppen met leven, want stel je voor.
0 kudos 2026-06-01 19:47:30 op Politie pakt trouwstoet
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-31 10:40:36 op Fietser bijna onder de tram Goudenregenstraat Den Haag
@voorikinjekom | 30-05-26 | 21:09: en dat ligt niet aan de bestuurders?
29 kudos 2026-05-31 10:05:40 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Gaat lekker in Murica wonen met je links/rechts. Begin nu te begrijpen waarom er al een aantal jaar niets van terecht komt in NL Men is meer met kleur bezig dan met ontwikkeling.
-29 kudos 2026-05-31 09:48:47 op Gezellig in Parijs
Maar dan ook alle autochtone nuttelozen. Oh wacht die bestaan natuurlijk niet.
-1 kudos 2026-05-26 19:17:11 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Over woede en walging gesproken. Maar goed ik neem eerst nog even een biertje met dit weer buiten.
-23 kudos 2026-05-24 14:18:25 op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Een vrouw tante noemen is niet positief. Zouden mijn moeder en vaders zusssen blij me zijn.
Vrouw ziet er goed uit. Wordt beoordelen op uiterlijk van gemaakt. Manmanman, vrouw hoor je jezelf wel? Straks kun je een vrouw op de camping niet meer vragen of ze zin heeft om te helpen een tentje te bouwen. Zal vast iets sexueels zijn of iets in die trant.
-3 kudos 2026-05-22 21:09:34 op Goedemorgen!
@Geheelnaarwaarheid | 22-05-26 | 11:31: Hoezo? Als ik vuurwerk gooi wordt het ook ineens gekwalificeerd als granaat. Ik bedoel, wat is vals(er)?
13 kudos 2026-05-22 20:59:52 op Politie rijdt vol door rood met 2 autos
Heb jij wel je rijbewijs?
1 kudos 2026-05-20 18:19:30 op Tesla kwaliteitscontrole
Laat me raden. De terugvall van de verkopen heeft niets te maken met Europese subsidies.
9 kudos 2026-05-20 05:32:44 op Tesla kwaliteitscontrole
Of regelgeving? Je zou maar in een Amerikaanse auto rijden waarbij je als je over de neus kijkt 3 km voorruit moet kijken om de grond te zien. Zullen de kindertjes in NL heel blij mee zijn zulle auto's door de woonwijk.
-26 kudos 2026-05-18 17:17:32 op Nationalisten vs. antifascisten
Maar dat betekent niet dat hij te pas en onpas maar mensen vragen kan gaan stellen. Vandaag Nationalisten, morgen XR wappies, en van het weekend weer voetbalhooligans. En als die liever hebben dat je 50 meter verder gaat staan, dan doe je dat. Net als wanneer politie/ME komt en vraagt te vertrekken dan doe je dat. We kunnen ook eigenwijs gaan doen en nog even een discussie starten.
-11 kudos 2026-05-18 17:00:13 op Nationalisten vs. antifascisten
Pfff neemt er dan niemand meer verantwoording voor zijn eigen daden? Dat is precies wat je doet, alleen maar vragen stellen. Niet dat je opmerking over de cameraman terecht is, maar wat verwacht je zelf. En dan janken over persvrijheid. Dan ga je maar op de Dam staan. Wel achteraan de rij aansluiten.
-10 kudos 2026-05-18 16:26:47 op Homo pest homo's
Als er één groepering binnen het alphabetclubje vals is, ach laat maar wie probeer ik wat wijs te maken.
-65 kudos 2026-05-17 17:52:22 op In de Manosfeer
Hoho, wij zijn niet begonnen over emancipatie. En nu gauw met je emotionele rotzooi.
-7 kudos 2026-05-17 17:37:56 op Márquez wordt afgevoerd
Ik snap al helemaal niet dat als je hulp bent aan het verlenen je je druk kunt maken over filmende mensen.
3 kudos 2026-05-17 08:44:56 op Petje wordt boos na brakecheck
Ik zie ze tegenwoordig vanuit het invoegen naar de middelste baan schieten terwijl er niets voor rijdt. Stel je voor dat je deelneemt aan het verkeer, moet je overal opletten.
-52 kudos 2026-05-17 06:24:20 op Stillen pakken nog een demonstrant in Nijmegen
En hoe voelt het nou om als buitenlander behandelt te worden? Dit is toch wat je wil?
-5 kudos 2026-05-13 23:05:45 op Nederlands is zo moeilijk
Ik zou dat niet te heard roepen in Murica.
Won is wel met een W en to schrijf je zonder W.
-4 kudos 2026-05-13 04:27:28 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@mierkelikje | 13-05-26 | 00:24: Ben toch benieuwd of je hier zelf "onderzoek" naar gedaan hebt. Of gewoon copy paste van een of andere site. Vooralsnog zijn het "onze" maatschappijen die wanhopig opzoek zijn naar "werknemers" van buitenaf. Wie zijn er hier nou de profiteurs?
-1 kudos 2026-05-09 13:06:59 op Oorlog is begonnen
@DondeRob | 09-05-26 | 01:51: En vandaag indentificeer ik mij als woning.
4 kudos 2026-05-09 12:54:15 op Fietser wil discussie
Hoe moet hij dan over hem heen rijden?
-5 kudos 2026-05-09 12:41:59 op Parkeren in de buitenbocht
Maar in de aanval gaan is zoveel leuker, en dat vinden de toeschouers ook.
-4 kudos 2026-05-05 15:28:43 op Bodycams bij de zelfscankassa's
@Weggedorist | 05-05-26 | 15:17: oja, de je hebt toch niets te verbergen argument. Ik wordt niet graag voor dief uitgemaakt mag dat?
-4 kudos 2026-05-05 15:22:49 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Dus jullie reaguurders denken dat ik een kindermishandelaar ben? Ok
-30 kudos 2026-05-05 14:56:39 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Zorg je dan ook dat ik niet meer hoef terug te komen omdat er wat verkeerd aangeslagen is? Of omdat ik een pak vlees pak en thuis erachter kom dat deze over datum is? Vaak is er oorzaak en gevolg. Je moet geen pleister plakken maar onderzoeken waarom je steeds sneetjes hebt.
0 kudos 2026-05-03 18:08:57 op Lekker brake checken op rotonde
@De_GBS | 03-05-26 | 15:37: Totdat het zoveel "geduld" verreist dat je weer terug wilt naar verkeerslichten. Soms sta je langer te wachten bij een rotonde dan bij verkeerslichten.
0 kudos 2026-05-03 09:46:27 op Ik moet ook niet op het internet zitten
Iets met aandacht en 10 seconden. Je kan het niet vaak genoeg zeggen.
6 kudos 2026-05-01 16:14:54 op Dennis heeft er geen zin in
U bent nog niet bekend met vrouwen?
-2 kudos 2026-04-29 21:02:12 op Reaguurder op non-actief gesteld
Of opmerkingen en suggesties ontvangen. De biologische klok tikt natuurlijk niet zomaar. Maar goed je kan het ook als seksisme en grensoverschrijdend zien. Ach laat ook maar, dit moet zeker door AI beoordeeld kunnen worden, of loop ik nu op de tijd voorruit moraalridder.
-15 kudos 2026-04-27 12:48:00 op Vrouwelijke monteur
Gelukkig waren beide duanes niet zo oplettend die dag, maar zo kreeg ik van mijn vrouw haar heuptasje (partytasje) mee op vakantie. Na een paar dagen ging ik nog even de zakjes na lopen voor het stappen gaan, en warempel, nog een pretsigaret in een van die zakjes. Ben er nog steeds niet over uit of ze dit bewust deed.
1 kudos 2026-04-26 18:56:10 op Schietpartij of niet...
Vraag anders een doggybag.
27 kudos 2026-04-26 05:44:33 op Trump trots op beleid
Het enige waar hij niet over liegt is zijn accountnaam.
-8 kudos 2026-04-25 12:45:06 op Oprotten kudtwielrenners!!!
@tissue | 25-04-26 | 12:07: Ziet er ook uit als een typische Nederlandse weg met bij behorende regelgeving. Ik wou al bijna over een kinderwagen beginnen.
-1 kudos 2026-04-23 05:20:12 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@Welteporren | 22-04-26 | 18:29: Precies mijn punt. Maar laten we het niet te moeilijk maken en gewoon zeggen dat rokers een druk op de gezondheidszorg zijn. Dat willen mensen vast wel geloven. 2,6 miljard "extra" belastinginkomsten op tabak in 2025 en jij ratelt iets over zorgpremie en onbetaalbare zorgkosten.
-5 kudos 2026-04-22 17:48:13 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@Welteporren | 22-04-26 | 16:17: Duurder worden van de zorgverzekering? Whahaha als jij eens wist welke kosten een koppel met eigen huis, meer moeten maken wat direct of indirect de staatskas invloeit. Daar kan een bijstandsgezin een huis van huren. Whahaha duurder worden van de zorgverzekering. Maar even serieus, je bent nu toch niet aan het klagen over de stijgende brandstofkosten?
0 kudos 2026-04-22 10:03:52 op Makker denkt dat ie in Engeland is
Ben er nog steeds niet over uit uploadert. Wordt nou de bestuurder bedoelt of diegene die die text boven op het filmpje heeft geplakt.
-2 kudos 2026-04-16 17:14:28 op Inhalen heeft voorrang!
@Uhoortnogvanons | 16-04-26 | 12:22: Alleen racefietsers.