DumpStats voor KindvandeDuivel

1,462 +8659 -7197

Kudos

#30135 (Top 9.4295%)

Kudos/dag 0.98
Kudos/reaguursel 0.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 167
Minste kudos op 1 reaguursel -189

1,624

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.6
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 20-05-2022
Eerste reactie op 20-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-15 03:36:06 door KindvandeDuivel op Concessies doen
@Erikjan79 | 14-06-26 | 20:46: een "democratisch" gemaakte wet aanpassen/veranderen gebeurt dus niet democratisch? Wederom, blijft lastig dat democratie.

2 kudos 2026-06-14 19:29:32 door Sportweek op Concessies doen
@Erikjan79 | 14-06-26 | 21:13: Wat ben je hier dan elke dag zo druk aan het doen? Het komt jou toch goed uit? En een ander proberen te beledigen is pas echt tokkiegedrag.

-5 kudos 2026-06-14 19:13:54 door Erikjan79 op Concessies doen
@Sportweek | 14-06-26 | 21:04:
Mijn straatje? Zolang jullie arme tokkies rechts blijven stemmen komt het mij alleen maar goed uit. Meer of minder asiel. je bent nog steeds arme tokkie, daar verandert echt niets in.

3 kudos 2026-06-14 19:04:55 door Sportweek op Concessies doen
@Erikjan79 | 14-06-26 | 20:46: De democratie is steeds minder lokaal geworden om haar makkelijker te kunnen omzeilen. Is dat nog een democratie? Maar de uitkomst ligt in het straatje van Erikjan79, dus dan is het oké. En dan kun jij altijd lekker schreeuwen met termen als populist, racist, xenofoob, etc.

7 kudos 2026-06-14 18:59:22 door timmey op Concessies doen
Je kan een stad niet voller gooien met asielzoekers als er geen draagvlak, ruimte en geld is.. spreidingswet of niet(wat overigens natuurlijk een dweil met de kraan open wet is).

-17 kudos 2026-06-14 18:46:31 door Erikjan79 op Concessies doen
Dus iets in je verkiezingsprogramma zetten dat tegen een democratisch gemaakte wet is, is democratie? Wij noemen dat populisme en daar trappen veel tokkies in.

0 kudos 2026-05-05 13:51:36 door Commando_Knetter op Bodycams bij de zelfscankassa's
Ja precies, vlees over de datum. Ook altijd de reden dat ik Albert Heijn medewerkers, die een 10tje per uur krijgen, aanval en beledig. Oh nee wacht, ik ga terug naar de winkel en dan lossen ze dat op. Als je je als een baviaan gedraagt moet je ook niet verwachten dat ze je netjes helpen of uberhaupt om jouw boodschappen geven.

1 kudos 2026-04-02 08:52:02 door godverdetering op Even omvliegen..
Als de salarissen meteen omhoog gaan zullen de prijzen nooit dalen. Sterker nog, waarschijnlijk zullen ze dan door blijven stijgen.

6 kudos 2026-03-13 15:47:08 door Waarschijnlijk op Petje snapt het niet helemaal
Gelukkig leert men van gluiperig links hoe de moslim te knuffelen en joden en Amerika te verachten. Zo maken ze europa het kindvandeduivel...

1 kudos 2026-03-06 05:26:41 door Rovig op Garages <3 vrouwen
Niet alleen de vrouwen hoor, de "mannen" zijn net zo erg. De eerste gen-Zer die een fietsband kan plakken moet nog geboren worden

0 kudos 2026-03-04 18:25:26 door Duffe op Iraanse drone raakt consulaat V.S in Dubai
Nou succes. Dan moeten ze aardig wat kabels slopen voordat het effect meer is dan alleen een fractioneel hogere ping voor de landen aan de perzische golf. De rest van het oostelijk halfrond zou daar niets van merken want hun internetverkeer gaat uberhaupt niet via die kabels, of routeerd anders vanzelf wel naar één van de vele andere kabels aan de andere kant van het aziatische continent. En met welke vloot precies gaan ze dat doen? De boten die nu alvast naar de zeebodem vertrokken zijn?

0 kudos 2026-03-04 09:49:42 door ZusAntigoon op Iraanse drone raakt consulaat V.S in Dubai
Je bent zelf niet zo'n slimmerik die het even opzoekt maar in plaats daarvan het fakenieuws napapegaait. Er lopen zat kabels door de Rode Zee, bijvoorbeeld SEA-ME-WE 5. Het slaat nergens op dat Iran bij machte is om iets te serieus te verstoren op dat gebied.

-1 kudos 2026-02-09 18:16:38 door HokesDokus op Man gearresteerd vanwege Facebookpost!
Maar we hebben toch een tekort aan agenten? Waarom is hier vier man voor nodig dan? Wanneer het om zoiets of flitsen of de gewone burger pesten gaat zijn er in een keer voldoende. Trots mogen ze zijn, helden!

0 kudos 2026-02-01 17:36:31 door Leegzwembad op Wij eisen de nacht op.
Trouwens zijn er nog genoeg andere landen met wel mensen met respect die hier hartstikke graag zouden willen werken en zulk werk doen, denk aan India of vele Europese landen wellicht wat Aziatische landen ook weet persoonlijk een hele hoop Brazilianen die hier wel heen willen. Alleen meeste van die worden nu afgewezen omdat ze geen huis kunnen vinden en omdat vele van die mensen respect hebben gaan ze hier niet illegaal heen behalve die Brazilianen dan maar alleen naar Amsterdam en dan gaan ze niet naar de AZC nee gewoon naar de Bijlmer flatje huren voor enorme bedragen die ze verdienen door gelijk aan het werk te gaan wat voor werk dan ook.

0 kudos 2026-02-01 17:33:26 door Leegzwembad op Wij eisen de nacht op.
Of dat werk niet in NL hebben en dan die mensen ook niet. Niemand zou het missen behalve een aantal bedrijven die toch ontzettend weinig voor onze economie betekenen.

6 kudos 2026-02-01 11:24:06 door BoerkaLover op Wij eisen de nacht op.
Alsof er in de hele wereld echt geen fatsoenlijke mensen zijn met ongeschoold werk. Wat een onzin.

1 kudos 2026-01-03 16:17:58 door stahlindiehose op Trump doet BIEM in Venezuela
Jouw standpunt is dus dat niemand hier dit afkeurt. Lees jij überhaupt wel, want anders kunnen we beter alleen jou laten reageren?!