DumpStats voor Erikjan79

60,146 +86764 -26618

Kudos

#861 (Top 0.2694%)

Kudos/dag 12.46
Kudos/reaguursel 23.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 3599
Minste kudos op 1 reaguursel -2347

2,545

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.53
Topreaguursels 15
Woorden per reaguursel 20.5
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 45
Geregistreerd op 17-01-2009
Eerste reactie op 06-04-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-16 12:57:26 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Jammer van je onderbuik, maar er is net onderzoek gedaan en vertrouwen in de media neemt juist toe. Weet je wat men wel wantrouwt? Sociale media, waar jij bijvoorbeeld al je nieuws vandaan haalt.

-3 kudos 2026-06-15 15:25:53 op Crisis in het onderwijs
Snap je punt, maar het niveau wat vanaf de PABO komt is natuurlijk om te janken en die hebben niet de capaciteit om met vrijheid om te gaan. Dan gebeurt er namelijk helemaal niks.

0 kudos 2026-06-14 22:27:28 op Ondertussen op Fox Local
@HarryHuidfluit | 14-06-26 | 22:24:
Toen er alleen nog indianen woonden.

72 kudos 2026-06-14 22:13:40 op Ondertussen op Fox Local
Alsof het volk dat nu duizenden euro neerlegt om een wedstrijdje te bekijken gedurende het jaar ook maar in de buurt van een voetbalstadion komt.

-5 kudos 2026-06-14 21:13:54 op Concessies doen
@Sportweek | 14-06-26 | 21:04:
Mijn straatje? Zolang jullie arme tokkies rechts blijven stemmen komt het mij alleen maar goed uit. Meer of minder asiel. je bent nog steeds arme tokkie, daar verandert echt niets in.

-17 kudos 2026-06-14 20:46:31 op Concessies doen
Dus iets in je verkiezingsprogramma zetten dat tegen een democratisch gemaakte wet is, is democratie? Wij noemen dat populisme en daar trappen veel tokkies in.

-1 kudos 2026-06-14 13:41:14 op Lekker stukje vlees op de BBQ
@Peterrrrrrrr | 14-06-26 | 12:00:
Zonde is het omdat je zo'n dik stuk vlees nooit zo goed klaar kan maken., Of de buitenkant is droog/zwart en binnenkant nog rauw of hele vlees wordt grijs.

-10 kudos 2026-06-12 22:04:43 op Badmode op de poesloop! #2
Als je gelijk geil wordt van een vrouw in een bikini is het misschien jouw probleem.

7 kudos 2026-06-11 20:57:17 op Voor en na de operatie
@Olijke Guit | 11-06-26 | 20:38:
Zelfde had ik bij bezoek aan Urk.

4 kudos 2026-06-10 12:02:54 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Je pikt de tokkies er zo uit die hun nieuws van feestboek en twitter halen. Zwakbegaafde youtuber maakt een filmpje wat echt duizend keer gedebunked is, maar domrechtse tokkies slikken het als zoete koek.

20 kudos 2026-06-10 11:52:45 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
@Honey Stih | 10-06-26 | 11:24:
Wat? Die waren er wel, drie zelfs (en ook 3 vrouwelijke grensrechters):

Stéphanie Frappart (Frankrijk)
Salima Mukansanga (Rwanda)
Yoshimi Yamashita (Japan)

99 kudos 2026-06-10 11:11:08 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Ik snapte dan men het overdreven vond om het WK te boycotten, want er was veel overdrijving wat er allemaal fout was. Maar nu scheidsrechters en ook supporters geweigerd worden zouden veel landen toch hun conclusie moeten trekken en gewoon het vliegtuig terug nemen. Laat de UEFA een toernooitje organiseren en laat de rest van de wereld het uitzoeken met de FIFA.

2 kudos 2026-06-10 10:54:38 op Voetbal Cup
Een t-shirt met een plaatje van borsten? Je bent al snel tevreden.

-19 kudos 2026-06-08 20:33:05 op In de islamosfeer...
Ach, in de biblebelt en bij FvD denken ze hetzelfde, maar dat hoor je dan weer niet.

-18 kudos 2026-06-06 17:20:45 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@RW00 | 06-06-26 | 17:03:
Met all lives matter zou je willen suggereren dat de witte bevolking ook onderdrukt wordt of dat er systematisch racisme is jegens de witte mensen. Dat lijkt me nou niet echt aan de hand, hè?

11 kudos 2026-06-05 10:13:11 op 3PM Oval Office announcement
Is geen AI, bij de zoom is er een filtertje over gegaan (geen idee waarom trouwens).,

4 kudos 2026-06-03 09:59:20 op RIP het Westen
Wacht maar tot ze de antisemitisme kaart uitbrengen.

20 kudos 2026-06-03 09:58:18 op RIP het Westen
@Fox88 | 03-06-26 | 09:47:
Haha, mooi dat tokkies dit ook nog echt geloven ook. Partij met poffertjesbakkers en callcenter medewerkers, maar het is allemaal de schuld van links (minderheid overigens) dat ze niets voor elkaar kregen. Geniaal!

-13 kudos 2026-06-03 09:56:01 op RIP het Westen
Altijd in ieder geval één tokkie die dit populisme slikt als zoete koek.

-6 kudos 2026-06-01 17:11:29 op Overwinning PSG vieren in Parijs
@Maxima_Hartman | 01-06-26 | 15:45:
Was ook niet tegen jou bedoeld. Jij zegt mensen moeten in actie komen, maar die tokkies komen niet verder dan hun toetsenbord. Zelfs de pro-asiel demonstraties zijn groter dan de anti, dat zegt wel genoeg.

-4 kudos 2026-06-01 14:48:19 op Overwinning PSG vieren in Parijs
@Maxima_Hartman | 01-06-26 | 14:43:
Tokkies die in actie komen? Ze klagen de hele dag omdat ze zelf falen in hun eigen leven (schuld uiteraard van buitenlanders). Triest volk.

-24 kudos 2026-05-31 09:48:28 op Gezellig in Parijs
@GingerJ | 31-05-26 | 09:44:
Kijk de rest van de reaguursels. Laagopgeleid Nederland is weer wakker.

-3 kudos 2026-05-31 08:18:49 op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Dommezet | 31-05-26 | 08:09:
Begin van de dag, maar nu al meest ironische opmerking van de dag.

5 kudos 2026-05-31 07:16:18 op Dumpert Schatkamer: Berlusconi over Paay
Het gebeurt dan ook niet. Jullie tokkies moeten eens stoppen met dat snowflake gedrag en je niet zo laten ophitsen door populistische tokkiesfluisteraars met een verdienmodel.