DumpStats voor NakZuKouw

27,271 +30919 -3648

Kudos

#2411 (Top 0.7544%)

Kudos/dag 31.82
Kudos/reaguursel 18.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 1734
Minste kudos op 1 reaguursel -235

1,482

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.73
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.61
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 37
Geregistreerd op 10-03-2022
Eerste reactie op 18-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-24 10:06:19 op Nationaal Hitteplan
Lijkt me een ontzèttend gezellige collega!!!!

-4 kudos 2026-06-23 19:32:35 op Koken daar! Koken daar!
Het is dat ik wat groen in die tuin zie staan. Anders was mijn gehele Tokkiebingokaart vol geweest.

4 kudos 2026-06-23 19:20:09 op Hond uitlaten in Amsterdam
Als je dit al bijzonder vindt, dan moet je eens naar Berlijn gaan!! Club KitKat

6 kudos 2026-06-23 17:15:38 op Gas gevuuuuh
Het schijnt dat ze in Guantanamo Bay dit soort 'muziek' gebruikten bij gevangenen, in kader van 'de nieuwe verhoormethodes'

2 kudos 2026-06-22 17:32:13 op Donkere dagen voor HalperNL
Typisch voorbeeld van een lolcow / lol koe. Iemand die gevolgd wordt online, puur om uit te lachen en omdat het ZOOOO ongemakkelijk is steeds. Soms ook neigend naar ragebait

2 kudos 2026-06-21 19:25:42 op Paarshaar met Groenhaar
Ik verwachte dat een zelffilmende Rogier Kahlmann het gesprek over zou nemen en zijn ongezouten mening zou ventileren

11 kudos 2026-06-21 17:31:11 op Wheelie mag toch gewoon?
Als ik Kabouter Wesley mag quoten: "En wat is daar het praktisch nut van?"

1 kudos 2026-06-21 10:53:32 op Vleesetende egel
"Niks nieuws onder de horizon" is wèl iets nieuws onder de zon.

8 kudos 2026-06-20 17:23:02 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Hij is een bekende lolcow /lol koe. Iemand die wordt gevolgd, om uit te lachen. Dan weer is die heel boos dat zijn 'vriendin' (lees: prostituee) is 'vreemdgegaan', dan weer schept die op hoe goed hij dames van plezier een 'hoogtepunt' geeft binnen 1 minuut. Te gênant voor woorden, maar uitlachen is ook lachen.

23 kudos 2026-06-19 19:25:44 op Verdrietig
Misschien dat we met zijn allen wel iets meer Ernie moeten zijn, en iets minder Bert….. dan zou de wereld een stuk vrolijker zijn.

-41 kudos 2026-06-19 09:17:14 op Nieuwe beelden uit Moskou
"Ze" hebben het niet uitgelokt. Die ene iets te machtige idioot, díé heeft het uitgelokt. Hopelijk weinig/geen burgerslachtoffers.

2 kudos 2026-06-15 23:04:53 op Momentje pakken gaat fout
Je zou daar maar staan met je goeie gedrag en die vent op je hoofd krijgen.

35 kudos 2026-06-15 12:55:42 op Ha, betrapt!
Schoondochter geschrapt uit testament in 3….2……1……..

67 kudos 2026-06-15 08:46:21 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Wauw, wat ontzettend respectvol. Als wij met z'n allen maar half die attitude hadden, dan hadden we in een heel ander Nederland geleefd.

171 kudos 2026-06-14 11:20:28 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Ik dacht vroeger altijd dat die vlaggetjes bedoeld waren om de werkloosheidsgraad in een straat in kaart te brengen.

7 kudos 2026-06-13 10:30:23 op Buurvrouw vs buurvrouw
Complimenten voor de heren, die niet mee gaan knokken, maar ze uit elkaar halen.

1 kudos 2026-06-09 12:02:05 op Scooter met ADHD
"Denkte gij soms da die scooter kapot is, of wa? "

-13 kudos 2026-06-09 08:11:54 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
En toch zijn we harder toe aan een WK dan ooit. Even geen polarisatie, geen Israël-Gaza-discussie, geen AZC-discussie. Gewoon ff met álle Nederlanders de neuzen in dezelfde richting, gebroederlijk een feestje bouwen. Niet tegenover elkaar, maar naast elkaar en met elkaar. Kom maar op!!

68 kudos 2026-06-08 23:11:58 op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Sorry, maar kunnen we even met zijn allen afspreken om komende weken even géén Israëlische vlaggen te hijsen, én geen Palestijnse? Alle AZC-protesten (voor en tegen) even parkeren. En lekker met zijn allen gebroederlijk naast elkaar staan en een feestje bouwen. Geen polarisatie, gewoon weer even allemaal lief doen tegen elkaar.

14 kudos 2026-06-08 10:32:25 op Burenruzie gaat verkeerd
HELP!!!! POSTBODE SIEMEN WIJ VERVELEN ONS EN JIJ MOET NU IETS BEDENKEN!!!!!!!!!!!

9 kudos 2026-06-08 10:27:22 op Burenruzie gaat verkeerd
Haha! Dit keer zijn het eens een keer 'échte Friezen' ipv spreekwoordelijke

0 kudos 2026-06-07 11:23:18 op Schiet hem door het raam
Ja inderdaad. Alles is kut, als je hem mag geloven. Zijn filmpjes zijn nu van kaliber LOLcow

14 kudos 2026-06-07 11:19:00 op Als hij gaat..
Gebeuren dit soort leuke dingen vaker in de wereld? Buiten mijn zolderkamer?

15 kudos 2026-05-31 08:23:51 op Ha ha
You are me there one'tje!

42 kudos 2026-05-30 14:35:52 op Haal die camera uit mijn gezicht
Een korenwolf. Als je zegt dat je die ergens gezien hebt, kun je een compleet bouwproject stil laten leggen.

3 kudos 2026-05-28 09:30:58 op Mijn naam is Bond
Vlugge Japie die met een auto het water in reed, en dat die ging varen met die auto…… dát was pas spectaculair!!!!

10 kudos 2026-05-24 12:33:49 op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Wauw!!! Een hoed dragen tegen de zon, als je een blote vleespet hebt….. deze kerel is een genie. Wat slim van jou! Was jij 5 jaar geleden niet ook viroloog?

37 kudos 2026-05-24 12:31:39 op Rico reactie na het gevecht
Ik begrijp dat Rico met deze ene partij meer knaken heeft gemaakt dan in zijn hele kickbokscarriere. Het is je gegund Rico!!! Balen van dit einde.

26 kudos 2026-05-23 12:30:11 op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Bij mij klagen de buren nooit. Die 30 seconden geluidsoverlast, moet je je ook vooral niet aan storen