49,138 +52467 -3329
Kudos
#1144 (Top 0.3580%)
| Kudos/dag | 33.8 |
| Kudos/reaguursel | 27.13 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -604 |
49,138 +52467 -3329
Kudos
#1144 (Top 0.3580%)
| Kudos/dag | 33.8 |
| Kudos/reaguursel | 27.13 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -604 |
1,811
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.25 |
| Topreaguursels | 18 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.68 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 01-07-2022 |
| Eerste reactie op | 01-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 15:30:02 door Kwaaie tor op Wheelie mag toch gewoon?
Opich is het best kut om niet te mogen rijden hoor. Ik werd er doodongelukkig van. En dat terwijl ik al doodongelukkig was.
1 kudos 2026-06-21 12:25:46 door Het Vragevuur op Nederland - Zweden
Volgens wie?
-1 kudos 2026-06-21 12:10:04 door Touwtje_ op Het meeste uit die hydration break halen
was dood, moest op.
3 kudos 2026-06-20 17:32:06 door grotgraver op Goedemorgen Nederland kijken
Rijden ze nou te lopen?
2 kudos 2026-06-19 21:09:59 door Manuit83 op LEGO-diefstal in Rijssen
We steal from old people!
0 kudos 2026-06-19 14:48:51 door owikzegmaarwat op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Dat noemen we driften
3 kudos 2026-06-18 18:06:04 door Olleken op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Stomtoevallig | 18-06-26 | 19:39: ja, zelfde ervaring. Vind het zelf overigens ook minder ongemakkelijk op het herentoilet dan zelf op het damestoilet gaan staan.
Overigens wel bijzonder dat ik gemind word met het zelfde verhaal als waar jij geplust wordt maar er zal wel iets zijn wat ik niet begrijp
6 kudos 2026-06-18 17:39:57 door Stomtoevallig op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Olleken | 18-06-26 | 19:01: Same here, maar deels met je eens. Deze droeftoeter in het filmpje heeft geen recht van spreken. Echter, wat ik mij wel kan voorstellen is dat vrouwen ervan schrikken als ze ineens een vent zien staan in het vrouwentoilet, ook al staat hij op zijn dochter(s) te wachten. Het vervelende hiervan vind ik dat de ervaringen met kwaadwillende mannen en verhalen in de (social) media er zo voor zorgen dat ik mij druk moet maken over welk toilet ik inloop met de kids. Uiteindelijk kies ik meestal ook maar voor het mannentoilet, tenzij dat bezet is.
-25 kudos 2026-06-18 17:01:58 door Olleken op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik heb zelf ook twee meiden en het is volgens mij gepaster om zulke kleine meiden mee te nemen naar het herentoilet omdat niemand daar aanstoot aan neemt, kun je als man mooi uit het damestoilet wegblijven.
102 kudos 2026-06-18 15:42:41 door Toewan op Vader helpt zijn kleine meisjes
Kale boos meneer wil zelf graag ook in het damestoilet zijn, maar hij heeft geen dochters.
Als hij het niet mag dan mag een man met 2 kleine dochters het ook niet.
321 kudos 2026-06-18 15:34:26 door AnoniemeAlcoholist op Vader helpt zijn kleine meisjes
Wat doet hij eigenlijk in de deuropening van het damestoilet? Hypocriete lul
312 kudos 2026-06-18 15:07:41 door altijd-guus op Vader helpt zijn kleine meisjes
Het een viespeuk die in de dames toilet naar kleine meisjes staat te kijken....
1 kudos 2026-06-18 10:16:34 door nietzowoke op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Hamerburgermetpinsasaus, zegt genoeg.
0 kudos 2026-06-17 22:17:41 door geen_kudos_please op You bloody in een nieuw jasje
@Hamburgermetpindasaus
mijzelf
1 kudos 2026-06-17 18:36:42 door RemkoNHN op Ga harderrrr!
Klopt, maar daar zijn de sneeuwvlokjes van tegenwoordig het echt niet mee eens hoor.
-22 kudos 2026-06-17 17:23:36 door Hamburgermetpindasaus op You bloody in een nieuw jasje
Ik min mij zelf wel...
6 kudos 2026-06-17 15:24:30 door pietjansen op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Dit is de eerste keer dat ik van die vent hoor, dus ik doe mee!
-1 kudos 2026-06-17 07:25:06 door ikdenkwat op Viespeuk drinkt asbak
@Pimbinnentuyn | 17-06-26 | 00:29:
Chinees.
0 kudos 2026-06-17 07:15:41 door Boer Kaverbod op Het was weer gezellig in de pub
Doet ie toch?
0 kudos 2026-06-16 22:29:07 door Pimbinnentuyn op Viespeuk drinkt asbak
Een Hamburger met pindasaus
-5 kudos 2026-06-16 20:36:40 door Tiszoalstis op Het was weer gezellig in de pub
Lekker belangrijk, waarom zit jouw stuurwiel gewoon rechts?
1 kudos 2026-06-16 07:24:18 door markstar1963 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Nee, hij weet dat als hij met het open raampje vraagt of de jongeman even zijn kant op wil komen, de jongeman dat ook doet. Zal door het Oranjeshirtje komen denk ik.
-12 kudos 2026-06-16 04:35:17 door John McClane op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Die heeft gewoon geen idee wat hij moet doen, normaal rijdt hij alleen maar rondjes.
0 kudos 2026-06-14 18:02:20 door Depunt op Kurwadikke bober op het zebrapad
Is een autistische bever, niet zo oordelen.
-2 kudos 2026-06-14 16:34:55 door HalloSinterklaas op Kurwadikke bober op het zebrapad
Vandaag heb ik deze tasje aan
0 kudos 2026-06-14 16:02:09 door duke_nukem op Kurwadikke bober op het zebrapad
Dat is de schittering van z'n vuilniszakkenjas.
7 kudos 2026-06-11 00:11:01 door Voorwaarden op Slalommen op de snelweg
Ik denk eerder dat Rijkswaterstaat juist wel blij is als hij zijn rijbewijs zou mogen inleveren.
0 kudos 2026-06-10 14:51:54 door PisFinger op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
@kopstoot | 09-06-26 | 19:53:
Dan nog is het vreemd dat hele mensenmassa's niet uitgestorven zijn.
0 kudos 2026-06-10 09:51:49 door Zwaarteniks op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Kind van 12 met een kapmes wint het ook van een bodybuilder.
2 kudos 2026-06-10 08:05:11 door Vogelnest op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Evolutie is geen rechte lijn voor een soort, maar kent vertakking van diverse ontwikkelingen. Een vertakking kan uitsterven en dus ophouden uiteindelijk (Neanderthaler).
2 kudos 2026-06-10 06:43:47 door Jesdetsmie2 op Project Frans Duijts mislukt
@Forza Dit zijn de afscheidswoorden van jouw familie als jij in de kist ligt?
16 kudos 2026-06-09 22:46:15 door Jorisliev op Project Frans Duijts mislukt
@Forza_Ruud_Krol | 09-06-26 | 21:52: Volkert van der G. op dumpert?
2 kudos 2026-06-09 20:45:27 door BilMereej op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Verloren?
0 kudos 2026-06-09 20:17:16 door owikzegmaarwat op Project Frans Duijts mislukt
Nederland kon toen kiezen voor de Eurofighter en volgens mij ook de Gripen. Wilden we niet, we wilden (meer) vriendjes worden met amerika dus kozen we de F35. en nu is trump president. oeps
-51 kudos 2026-06-09 19:52:09 door Forza_Ruud_Krol op Project Frans Duijts mislukt
Pim Fortuyn! Nederlander van de eeuw! Of de week, dat ben ik vergeten. In elk geval een sukkel die geen enkele blijvende indruk heeft gemaakt en waar volledig terecht niemand meer enige aandacht aan schenkt.
10 kudos 2026-06-09 19:41:06 door Zonderstraal op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Hoezo heeft de Gorilla verloren evolutionair? Is maar net hoeveel het definieert.
Kunnen overleven in de natuur zonder instrumenten, alle haren nog hebben, je verstandskiezen nog hebben, geen zwakke knieeen of zere rug. Hoe ziet evolutionair winnen er uit?
1 kudos 2026-06-09 19:38:15 door nieuwsgierige pelg op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Wie niet sterk is, moet slim zijn.
-21 kudos 2026-06-09 19:18:34 door Schwarz3negger op Project Frans Duijts mislukt
Nee, The Joint Strike Fighter (JSF) program is a major United States Department of Defense development and acquisition project that produced the Lockheed Martin F-35 Lightning II stealth multirole fighter aircraft.
6 kudos 2026-06-09 18:06:10 door passingFable op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Evolutie is geen wedstrijd waarin de sterkste wint. Een gorilla is fysiek veel sterker, maar mensen hebben overleefd dankzij intelligentie, samenwerking en technologie. Beide soorten zijn succesvol geëvolueerd, alleen op een andere manier.
6 kudos 2026-06-09 18:00:36 door owikzegmaarwat op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Gorilla's hebben niks "verloren". We gingen gewoon ieders onze eigen (evolutionaire) weg. Zij bleven in de kracht categorie, wij ging voor denkvermogen.
17 kudos 2026-06-09 17:55:13 door Monsterboca op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Eigenlijk niet echt vreemd. Hij heeft zijn spiermassa nog omdat hij die altijd nodig heeft gehouden. De mens heeft werktuigen uitgevonden om zo het zware werk voor hun te doen, en dus is spiermassa door de tijd afgenomen.
39 kudos 2026-06-09 17:53:01 door kopstoot op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Iets met Darwin: it's not the strongest who survive nor the most intelligent but the ones most adaptable to change
38 kudos 2026-06-09 17:52:32 door Funk001 op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Hey hey spreek voor jezelf. Ik heb net 2 zware boodschappentassen naar binnen gedragen in 1 keer lopen
0 kudos 2026-06-09 17:47:07 door InternetNiet op Muntjes rapen in de V.S
Canadat net niet zien.
2 kudos 2026-06-09 17:31:04 door Snowball_77 op Muntjes rapen in de V.S
Lelystad
-4 kudos 2026-06-08 20:02:01 door Anaalintruder op Afslag gemist?
- de auto van...
3 kudos 2026-06-08 12:09:15 door Spuitluier op Bedrijfsongeval vastgelegd op beeld
*koppen
-3 kudos 2026-06-06 16:06:14 door BigfootXS op Ff pinnen
Never even dat een pinautomaat niet zo veel geld bevat.
0 kudos 2026-06-02 22:07:11 door Hamburgermetpindasaus op Kjoettt een baby walvisje!
@zoindepoepertt | 02-06-26 | 21:37: Nee, dat is heerlijk.
Gewoon genieten van wat je ziet zonder te laten horen dat je geniet... Want iedereen moet weten dat je geniet, anders heb je nooit genoten van iets.
0 kudos 2026-06-02 20:28:42 door nieuwsgierige pelg op Kjoettt een baby walvisje!
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.