DumpStats voor Polyvalentevent

4,003 +9096 -5093

Kudos

#16272 (Top 5.0917%)

Kudos/dag 3.04
Kudos/reaguursel 4.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 474
Minste kudos op 1 reaguursel -860

987

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.75
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 29.8
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 14-11-2022
Eerste reactie op 14-11-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-17 13:00:36 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Vreemd, een gemeenschappelijke vijand resulteert vaak in een vriendschap. Zouden die nazi-afstammelingen niet weten dat de meeste Moslims ook van Israel afwillen?

5 kudos 2026-06-17 12:48:45 op De basis van heroïne
Maar als je een drugstest moet ondergaan kan je vooraf beter niet teveel maanzaad eten.

4 kudos 2026-06-16 12:45:03 op Belgen over Koeman en Depay
@Ichbingeil | 16-06-26 | 12:34: Door de nations league worden er juist meer wedstrijden tegen gelijkwaardige tegenstanders gespeeld. Nederland zou eerst drie keer moeten degraderen om tegen San Marino of Luxemburg te moeten spelen.

-5 kudos 2026-06-16 12:21:36 op Belgen over Koeman en Depay
Wat een bullshit-argument. Van Persie en Huntelaar hebben ook het overgrote deel van hun Oranje-goals tegen de 'kleinere' voetballanden gemaakt (lees: vrijwel alle), alleen Kluivert had relatief veel (8) goals tegen toplanden. En dat is natuurlijk ook niet echt verrassend te noemen aangezien ieder team minder scoort tegen toptegenstanders dan tegen de 'kleintjes'.

5 kudos 2026-06-08 11:28:22 op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Oorlog in Oekraine, oorlog in het Midden Oosten, oorlog in Soedan, en dan nu dit ook nog! Het leven zwaar op dit moment.

0 kudos 2026-06-03 12:51:08 op Dashboard van de dag
@STK87 | 03-06-26 | 12:00: Dat is wel een voordeel van uiterst subassertief zijn, je bent dan inderdaad mentaal stabiel. Dat zegt dan niks over de mentale gesteldheid, maar het is wel stabiel.

3 kudos 2026-06-03 12:19:36 op Kleine voorbeschouwing WK
Tip: kijk dit soort filmpjes ook niet en reageer er al helemaal niet op. Misschien dat je social media algoritmes uiteindelijk weer terugschakelen naar poezenfilmpjes.

7 kudos 2026-06-03 12:01:34 op Nieuwe verleng-techniek
Van mij mag de kleur geel afgeschaft worden, ik vind blauw mooier.

0 kudos 2026-06-03 11:51:34 op Dashboard van de dag
@STK87 | 03-06-26 | 11:46: klopt. Wil je beweren dat jij dat nooit hebt? In dat geval ben je een leugenaar of uiterst subassertief.

0 kudos 2026-06-03 11:39:47 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@Fox88 | 03-06-26 | 11:08: welke wetten dan? Faber heeft het voor elkaar gekregen 0 wetsvoorstellen in te brengen. Het huidige kabinet heeft een deel van de conceptteksten waar Faber mee bezig was toch in de TK weten te krijgen, maar ze werden weggestemd doir de Pvv...

3 kudos 2026-06-03 11:35:49 op Dashboard van de dag
@STK87 | 03-06-26 | 11:18: veruit de meeste weggebruikers gun ik dat wel. Mensen die handelen alsof de rest van de wereld zich maar moet aanpassen aan hen, gun ik dat niet.

-10 kudos 2026-06-03 10:59:29 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Kwestie van intelligentie. Hoe kan je migratieproblemen, woningnood, klimaatproblemen, etc., oplossen als je de overheid wil minimaliseren? Denk je dat de markt dat gaat doen? Daarnaast heeft rechts de afgelopen jaren de kans gehad, maar niet gepakt. Sterker nog, ze hebben de boel alleen maar erger gemaakt.

5 kudos 2026-06-03 10:45:20 op Dashboard van de dag
@STK87 | 03-06-26 | 10:40: Dat staat er toch? Omdat het me heerlijk lijkt om een keer te doen, maar ik neem dan genoegen met minder dan ik eigenlijk wilde, om zo schade, en alle bijbehorende rompslomp, te vermijden.

6 kudos 2026-06-03 10:31:28 op Fijne woensdag allemaal
De krullen waren me nog niet opgevallen, ik had uberhaupt nog geen haar gezien, maar nu je het zegt.. mooi inderdaad.

56 kudos 2026-06-03 10:26:41 op Dashboard van de dag
Dat lijkt me nou heerlijk om een keer te doen.
In werkelijkheid kies ik altijd eieren voor mijn geld.

-7 kudos 2026-06-02 11:54:02 op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
@'t Oosten vh land | 02-06-26 | 11:38: Waarom moet je nou weer schelden over de rug van mensen met een verstandelijke beperking? Dodelijke ziektes discrimineren tenninste niet.

3 kudos 2026-06-02 11:43:03 op Zou het lukken?
@Scarafax | 02-06-26 | 11:34: Ik denk dat iedere spits graag in een rijtje met Kluivert, Van Persie, Bergkamp, Van Nistelrooij genoemd wordt. Zeker Bergkamp was bij uitstek wel een bijzondere/ uitzonderlijke speler.

8 kudos 2026-05-28 14:10:05 op Freestylemeneer komt violist tegen
Dat deze Ari een cameraman bij zich heeft is niet vreemd, zijn YT-kanaal is zijn baan. En dat je in New York in en om Central Park, of zoals hier Washington Square Park, andere muzikanten tegenkomt is ook niet echt gek.

0 kudos 2026-05-27 20:21:49 op Omg hele mooie stelling!
Als er maar genoeg mensen kijken levert zo'n filmpje ook wel meer op dan wat likes. De tijd dat alleen op tv geld verdiend kon worden met onzinprogramma's ligt ver achter ons.

-11 kudos 2026-05-19 16:06:09 op Ik ben er klaar mee
Daar ben ik het mee eens voor wat betreft bier. Voor dat geld krijg je hoogstens een pilsje, in ieder geval geen echt bier.

2 kudos 2026-05-19 15:54:35 op Wielrenner afsnijden
Alle anderen die het leuk vinden vrouwen van hun fiets te schoppen. Ik hoop niet veel dus.

1 kudos 2026-05-14 15:29:57 op Starter op de huizenmarkt
Het babyboomerskapitaal gaat eerst nog bij gen X terecht komen. En zij lijken dan idd de rijkste generatie ooit te worden.

1 kudos 2026-05-13 15:58:41 op Hoe is mijn vorm?
Zo te zien had hij met de helft van het gewicht ook zijn ribben gebroken.

66 kudos 2026-05-13 15:49:41 op Formele discussie op niveau in Loosdrecht
Als ik het goed begrijp zouden asielzoekers dus wel welkom zijn als ze gemaskerd met een blik bier in de hand iedereen met een andere mening de kanker wensen.

31 kudos 2026-04-23 09:25:07 op Madonna 67 jaar
Ik zie een enthousiaste blonde dame met een goed figuur.. waarom zou ik haar niet doen?
De jaren dat ik kieskeurig kon zijn liggen bovendien al enkele decennia achter me.

3 kudos 2026-04-20 17:35:38 op Toch vervolging door OM
Ach ach, weer een genre waar Victor Vlam geen kijk op heeft en geen verstand van blijkt te hebben.
Is degene die heeft bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn hem in tv-programma's neer te zetten al ontslagen?

9 kudos 2026-04-14 09:14:15 op Belg maakt foutje
Oke, ik heb om deze reden geen Ferrari.

6 kudos 2026-04-07 17:22:50 op Trump is weer uit bed zo te zien
De terroristen die dat soort aanslagen plegen doen dat niet met Sukhoi's en ballistische raketten. Het belangrijkste middel dat voor aanslagen nodig is, is een groep religieuze fanatici die wraak willen nemen. En die groep groeit alleen maar, met een leven dat steeds uitzichtlozer wordt.

Dus, dream on met het verzwakken van de terroristische spin.

-10 kudos 2026-04-03 14:53:08 op Gen X versus militair
Ik kan me vergissen, maar die militair lijkt me juist gen X.
Gen Y/ millennial, misschien gen Z, versus militair/ gen X dus.

3 kudos 2026-03-18 12:57:00 op Iron Dome op het nippertje
@Geen jeweetwel | 18-03-26 | 12:37: Dat verdrag tegen het gebruik van clustermunitie is door 143 landen ondertekend. Dat betekent dat meer dan 50 landen niet getekend hebben. Dat zijn onder andere de Verenigde Staten, Rusland, China, Israël, Iran en Oekraïne.
En aangezien er op basis van het internationaal recht überhaupt geen enkele grond voor deze oorlog was denk ik niet dat het indruk maakt als landen die het verdrag wel ondertekend hebben gaan klagen.

-10 kudos 2026-03-17 15:30:23 op Beste scrum ever
Dus dit was de beste scrum ever? Dan lijkt het me geen verkeerde keuze om nooit naar Rugby te kijken. Of mis ik het sarcasme?

1 kudos 2026-03-11 18:01:46 op Nog 7 seconden op de klok..
Het lijkt erop dat zijn teen de grond nog raakt als hij contact maakt met de Fransman. Dan is het geen springen

23 kudos 2026-03-11 17:57:51 op Megabiem in Qom, Iran
@Vanderlinde | 11-03-26 | 17:44: Daar woont ook bijna 40% van de wereldbevolking.. maar belangrijker, die twee landen, vooral China, zijn de westerse wereld ondertussen al ver voorbijgestreefd qua duurzame energie.

-3 kudos 2026-03-11 13:51:16 op Komt die homerun he!
Ik denk dat niemand had verteld waarom hij als werper zo'n gekke handschoen aan moest doen.

10 kudos 2026-03-11 11:36:46 op Schriftelijke vragen!
Ah, Ja21 heeft zijn prioriteiten weer op orde lees ik. Eindelijk een zinvolle bijdrage die de stad vooruit helpt. En dat zonder onnodige belasting van bestuurders en ambtenaren.