DumpStats voor GansHanders

2,378 +2842 -464

Kudos

#23093 (Top 7.2260%)

Kudos/dag 4.22
Kudos/reaguursel 8.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 944
Minste kudos op 1 reaguursel -66

275

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.49
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.5
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 08-12-2024
Eerste reactie op 08-12-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-21 20:09:24 op Twentekanaal waaghalzen
Deze kanaaltjes zijn iets dieper dan wat je in Amsterdam vindt.

2 kudos 2026-06-17 12:13:44 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Zijn gewoon lekkere goaltjes en er wordt een record verbroken. Daar mag best enthousiast over gedaan worden. Als je graag neutraal monotoon commentaar wilt horen moet je het misschien aan Claude of Chatgpt vragen die willen dat wel doen voor je.

6 kudos 2026-06-17 12:02:57 op Waarom deze boodschap?
Bent u misschien de persoon die de graffiti gespoten heeft?

1 kudos 2026-05-29 20:12:26 op De opkomst van Stalin
Rosenmöller was meer een Pol-Pot liefhebber. Een graadje erger dan Stalin.

-17 kudos 2026-05-23 21:52:32 op Tour de tokkie
Motorrijder moet even realiseren dat z'n voorrem rechts zit. Kan makkelijk even aangezeten worden als iemand je rechts langskomt. Ik zou het wel doen als hij zo stoer doet tegen mij.

0 kudos 2026-05-04 17:47:13 op Stormchasers timelapse
De laatste keer dat ik van de DOW hoorde stond hij nog op 50k.

14 kudos 2026-04-30 17:12:13 op Goeiemorgen
@Hrnnkkmm | 30-04-26 | 16:21: Zal wel vertrokken zijn vanwege Trump.

7 kudos 2026-04-27 20:30:25 op Racefietser vs brommerclub
@ioozereoh | 27-04-26 | 19:46: Ik vind er helemaal niets mooi aan, opleuren met die lawaaimakers.

0 kudos 2026-04-25 19:44:51 op Baby's zijn handig
Alex Soze heb ze van een portiekflat laten vallen.

34 kudos 2026-04-25 15:40:11 op Mitchel is boos
Als we deze gast met een stok in een loopgraaf in Oekraïne zetten zijn wij van hem af en moeten de Russen weer kogels en drones verspillen aan iets nutteloos.

2 kudos 2026-04-25 13:24:33 op EF4 tornado van dichtbij bekijken
Bakstenen constructies worden ook weggeblazen. Het enigste wat overeind kan blijven staan zijn betonnen gebouwen en als de tornado sterk genoeg is moeten zelfs die afgebroken worden. Dan is het uiteindelijk goedkoper om gewoon met hout en aluminium opnieuw te bouwen.

2 kudos 2026-04-24 11:11:23 op Verkeerslichten
Rood is ook maar een suggestie.

-1 kudos 2026-04-13 14:59:02 op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Infantilo | 13-04-26 | 09:20: Ze pakken iets meer dan 20km per jaar. Buiten dat als Rusland een vinger probeert te leggen op een Navo land in Europa zal Poetin niet lang meer in het Kremlin zitten. Enigste voordeel wat Rusland nu heeft op dat gebied is dat de Europese landen niet veel willen leren van de manier van oorlogsvoering in Oekraïne.

5 kudos 2026-04-03 20:07:36 op Aangevallen door een koe
Kort daarvoor heeft hij ook nog een emmer stront over zich heen gekregen.

2 kudos 2026-04-01 22:57:44 op MasterMilo in DUMPERTREETEN!
Bij mij ging zelfs enkele secondes het licht uit.
Paar minuten ging het wel weer goed.

-11 kudos 2026-03-30 16:14:10 op Stoel gaf haar een tweede kans
Gvd want een kutkind. Eerst gooit het een stoel op haarzelf en stoot daarna nog haar hoofd aan de leuning.

-9 kudos 2026-03-21 11:55:00 op Tuinieren met takel
Met een steekschep heb ik dit veel sneller gedaan.

-3 kudos 2026-03-21 11:37:22 op Meisje slaat jongen
@Aleksandr | 21-03-26 | 10:57: Nee, want volgens de wetgeving daar is "Yeah, sure" geen aanleiding om alsnog te slaan en zal hij dan ook in de rechtzaal winnen met het gegeven beeldmateriaal.

8 kudos 2026-03-21 11:35:41 op Meisje slaat jongen
@Waarschijnlijk | 21-03-26 | 11:08: Iedereen is kut in dit filmpje.

-9 kudos 2026-03-21 11:35:15 op Meisje slaat jongen
@gagen1515 | 21-03-26 | 11:07: Geen rede om alsnog te slaan.