DumpStats voor Hamburgermetpindasaus

49,138 +52467 -3329

Kudos

#1144 (Top 0.3580%)

Kudos/dag 33.8
Kudos/reaguursel 27.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 2217
Minste kudos op 1 reaguursel -604

1,811

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 18
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.68
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 01-07-2022
Eerste reactie op 01-07-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-21 16:55:44 op Wheelie mag toch gewoon?
Waar je dan in de VS hier door in de cel kan komen. Raak je bij ons alleen je rijbewijs kwijt.

4 kudos 2026-06-21 12:34:52 op Nederland - Zweden
Ah, is hij weer zijn volgens aan het oplichten?

32 kudos 2026-06-20 17:27:29 op Hondencompi
Hele gave honden. Mits je ze genoeg ruimte en uitdaging kan bieden,

-3 kudos 2026-06-20 13:26:12 op Goedemorgen Nederland kijken
Ik zie ook genoeg oudjes die rijden met hun tomtom direct op de ruit geplakt voor hun neus. En als de telefoon dan in het midden van de ruit is geplaatst lopen ze te videobellen met elkaar.

18 kudos 2026-06-20 13:23:59 op Ben je gek geworden of zo?!
Het feit dat de bestuurder en filmt, en gewoon doorrijd zegt mij meer over hem, dan over enig ander individueel in dit filmpje

1 kudos 2026-06-20 12:22:25 op Primeur op WK
Omdat het in de regels staat.
En racisme.

69 kudos 2026-06-19 22:23:43 op Uniek interview
Well no, you're supposed to be impartial mate

1 kudos 2026-06-19 13:59:21 op Ondiep varen
De beste stuurlui staan aan wal.

38 kudos 2026-06-18 16:03:14 op Stagiaire krijgt geen verlening
Dat moet je die stagiair ook maar gewoon een voltijds salaris geven. Voor niets gaat de zon op.

-6 kudos 2026-06-17 19:19:40 op Ga harderrrr!
Zusjes horen broertjes te plagen en uit te lachen als ze iets stoms doen.

6 kudos 2026-06-16 21:32:59 op Viespeuk drinkt asbak
En als de doctor morgen vraagt als je aankomt met maagklachten wat je hebt gegeten of gedronken... Wat zeg je dan?

0 kudos 2026-06-16 20:57:34 op Nest bouwen
Toch mooi dat een koningin tegenwoordig ook aan de klus is.

32 kudos 2026-06-16 00:31:38 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
De deur van de auto blijft dicht. Ik denk zomaar dat oom agent liever een echte boef wilde vangen dan dat hij achter een kwajongen aan zou moeten.

3 kudos 2026-06-15 21:36:30 op Egyptische bus parkeren
Dat hebben ze afgekeken van Co Adriaanse, met zijn kerstboom opstelling.

20 kudos 2026-06-14 16:38:56 op Kurwadikke bober op het zebrapad
Heeft dat beest nu een rugzakje om? En die automobilist heeft een beroerte denk ik. Komen vreemde geluiden bij vandaan.

18 kudos 2026-06-13 12:24:07 op VAR corrigeert Makkelie
Ik vind de manier hoe nu inworpen, doeltrappen en het moment dat keepers de bal in de handen hebben ook al erg goed werken. Op dit WK dan.

9 kudos 2026-06-12 17:35:38 op Vandaag in Den Haag
Dus in Engeland is het vaak zo dat de boeven niet gevangen worden. Kan ik hier uit opmaken?

11 kudos 2026-06-10 21:54:20 op Slalommen op de snelweg
Als ze zijn kenteken hebben zal hij zijn rijbewijs mogen inleveren. Hier is Rijkswaterstaat niet blij mee.

8 kudos 2026-06-10 16:53:53 op Ff een klein zetje
De beste man heeft wel engelengeduld om zolang te wachten voor een verkeerslicht.

1 kudos 2026-06-10 14:53:04 op Zondag in Gorinchem
Die moet in een oude auto zitten.. Volgens mij staat the choke nog aan.

3 kudos 2026-06-10 11:44:22 op Achterlijke die aan het inhalen is
Anticiperen kan je leren.. Heel netjes op tijd gezien, en daar naar gehandeld van de dashcammer. Jammer dat het beeld slecht is, je kan er geen kenteken uithalen.

27 kudos 2026-06-09 20:55:47 op Project Frans Duijts mislukt
Was dit niet het zelfde project waar wij als Nederland toen kozen voor de JSF?
Je weet wel daar waar Pim Fortuyn toendertijd tegen was, maar dat er na zijn moord door de LPF wel voor voor werd gestemd?