49,138 +52467 -3329
Kudos
#1144 (Top 0.3580%)
| Kudos/dag | 33.8 |
| Kudos/reaguursel | 27.13 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -604 |
49,138 +52467 -3329
Kudos
#1144 (Top 0.3580%)
| Kudos/dag | 33.8 |
| Kudos/reaguursel | 27.13 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -604 |
1,811
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.25 |
| Topreaguursels | 18 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.68 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 01-07-2022 |
| Eerste reactie op | 01-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
28 kudos 2026-06-24 15:26:29 op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
Ik vind het best knap ze ze allemaal een strak gezicht kunnen houden
1 kudos 2026-06-21 16:55:44 op Wheelie mag toch gewoon?
Waar je dan in de VS hier door in de cel kan komen. Raak je bij ons alleen je rijbewijs kwijt.
4 kudos 2026-06-21 13:12:07 op Het meeste uit die hydration break halen
dood bier atten.... T is maar wat je lekker vind.
4 kudos 2026-06-21 12:34:52 op Nederland - Zweden
Ah, is hij weer zijn volgens aan het oplichten?
19 kudos 2026-06-21 12:34:20 op Nederland - Zweden
En scammer.
3 kudos 2026-06-21 12:11:14 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Eerst kregen we te veel te zien van een vent met een deuk in zijn hoofd. En van deze kneus? Gaaf fijn hier.
32 kudos 2026-06-20 17:27:29 op Hondencompi
Hele gave honden. Mits je ze genoeg ruimte en uitdaging kan bieden,
-3 kudos 2026-06-20 13:26:12 op Goedemorgen Nederland kijken
Ik zie ook genoeg oudjes die rijden met hun tomtom direct op de ruit geplakt voor hun neus. En als de telefoon dan in het midden van de ruit is geplaatst lopen ze te videobellen met elkaar.
18 kudos 2026-06-20 13:23:59 op Ben je gek geworden of zo?!
Het feit dat de bestuurder en filmt, en gewoon doorrijd zegt mij meer over hem, dan over enig ander individueel in dit filmpje
1 kudos 2026-06-20 12:22:25 op Primeur op WK
Omdat het in de regels staat.
En racisme.
69 kudos 2026-06-19 22:23:43 op Uniek interview
Well no, you're supposed to be impartial mate
11 kudos 2026-06-19 21:43:00 op LEGO-diefstal in Rijssen
Laat Reckless Ben dit maar niet zien.
24 kudos 2026-06-19 21:30:08 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Wij komen langs tussen 10:00 en 22:00... En dan als je thuis bent een email krijgen dat je er niet was.
2 kudos 2026-06-19 15:30:36 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Als je rechtdoor moet, zou ik nog niet sturen.
1 kudos 2026-06-19 13:59:21 op Ondiep varen
De beste stuurlui staan aan wal.
56 kudos 2026-06-19 13:27:46 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Deze vent zal er niets van leren helaas.
3 kudos 2026-06-19 13:27:28 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Deze vent zal er niets van leren helaas.
Topcomment 1509 kudos 2026-06-18 16:55:40 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Kale boosmeneer is een hele grote eikel.
38 kudos 2026-06-18 16:03:14 op Stagiaire krijgt geen verlening
Dat moet je die stagiair ook maar gewoon een voltijds salaris geven. Voor niets gaat de zon op.
-20 kudos 2026-06-18 11:40:52 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
En niemand die het er over heeft dat Rav eigenlijk niet zo veel van voetbal af weet. En dat hij dronken op de TV onzin verkondigd.
-22 kudos 2026-06-17 19:23:36 op You bloody in een nieuw jasje
Ik min mij zelf wel...
5 kudos 2026-06-17 19:22:06 op You bloody in een nieuw jasje
Blaffende honden bijten niet.,
-6 kudos 2026-06-17 19:19:40 op Ga harderrrr!
Zusjes horen broertjes te plagen en uit te lachen als ze iets stoms doen.
0 kudos 2026-06-17 16:47:55 op Stunten met elastiek
-weggejorist-
21 kudos 2026-06-17 16:46:44 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Kunnen we die meneer Romer niet eens lekker cancelen? Dat deden wij toch vroeger?
5 kudos 2026-06-17 00:17:25 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Of gewoon in de cel belanden.
1 kudos 2026-06-16 22:00:56 op Het was weer gezellig in de pub
Maar hoezo parkeer je niet achteruit in?
6 kudos 2026-06-16 21:32:59 op Viespeuk drinkt asbak
En als de doctor morgen vraagt als je aankomt met maagklachten wat je hebt gegeten of gedronken... Wat zeg je dan?
0 kudos 2026-06-16 20:57:34 op Nest bouwen
Toch mooi dat een koningin tegenwoordig ook aan de klus is.
2 kudos 2026-06-16 17:08:08 op Al 4 uur aan het gamen?
Daar gebruikt ie een goede aimbot voor.
-5 kudos 2026-06-16 15:32:23 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
De man grijpt mis? En dan plakt het papier op zijn arm. Is zeker wel AI.
32 kudos 2026-06-16 00:31:38 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
De deur van de auto blijft dicht. Ik denk zomaar dat oom agent liever een echte boef wilde vangen dan dat hij achter een kwajongen aan zou moeten.
3 kudos 2026-06-15 21:36:30 op Egyptische bus parkeren
Dat hebben ze afgekeken van Co Adriaanse, met zijn kerstboom opstelling.
3 kudos 2026-06-15 21:22:24 op Tim Krul pakt ze ook niet meer klem
Naast kijken heet zo iets.
3 kudos 2026-06-15 21:10:06 op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
"Geboren worden vind ik onzin, maar doodgaan vind ik nog veel grotere onzin."
8 kudos 2026-06-14 21:39:49 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Schorrimorrie is het!
-4 kudos 2026-06-14 21:19:03 op Opstelling Oranje tegen Japan
Koeman had ook mij kunnen oproepen, gelukkig heeft hij dat maar niet gedaan.
20 kudos 2026-06-14 16:38:56 op Kurwadikke bober op het zebrapad
Heeft dat beest nu een rugzakje om? En die automobilist heeft een beroerte denk ik. Komen vreemde geluiden bij vandaan.
3 kudos 2026-06-13 22:42:59 op Honden arriveren bij het zwembad
Heerlijk vol overgave!
2 kudos 2026-06-13 19:57:50 op Achterop bij de stunt
Dat doen ze geen 2e keer.
4 kudos 2026-06-13 13:15:55 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Hoe nep kan je zijn.
18 kudos 2026-06-13 12:24:07 op VAR corrigeert Makkelie
Ik vind de manier hoe nu inworpen, doeltrappen en het moment dat keepers de bal in de handen hebben ook al erg goed werken. Op dit WK dan.
25 kudos 2026-06-13 00:11:57 op Make Orange Great Again
Mark zingt wel veel beter Engels dan dat hij spreekt.
9 kudos 2026-06-12 17:35:38 op Vandaag in Den Haag
Dus in Engeland is het vaak zo dat de boeven niet gevangen worden. Kan ik hier uit opmaken?
13 kudos 2026-06-12 00:00:22 op Drie vangballen in 1 inning
Wat een heerlijke blije bakkes heeft die kerel.
11 kudos 2026-06-10 21:54:20 op Slalommen op de snelweg
Als ze zijn kenteken hebben zal hij zijn rijbewijs mogen inleveren. Hier is Rijkswaterstaat niet blij mee.
8 kudos 2026-06-10 16:53:53 op Ff een klein zetje
De beste man heeft wel engelengeduld om zolang te wachten voor een verkeerslicht.
1 kudos 2026-06-10 14:53:04 op Zondag in Gorinchem
Die moet in een oude auto zitten.. Volgens mij staat the choke nog aan.
3 kudos 2026-06-10 11:44:22 op Achterlijke die aan het inhalen is
Anticiperen kan je leren.. Heel netjes op tijd gezien, en daar naar gehandeld van de dashcammer. Jammer dat het beeld slecht is, je kan er geen kenteken uithalen.
27 kudos 2026-06-09 20:55:47 op Project Frans Duijts mislukt
Was dit niet het zelfde project waar wij als Nederland toen kozen voor de JSF?
Je weet wel daar waar Pim Fortuyn toendertijd tegen was, maar dat er na zijn moord door de LPF wel voor voor werd gestemd?