DumpStats voor AmbachtelijkePrutser

1,355 +1487 -132

Kudos

#31252 (Top 9.7790%)

Kudos/dag 5.92
Kudos/reaguursel 11.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 362
Minste kudos op 1 reaguursel -53

113

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.49
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.5
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 30-12-2021
Eerste reactie op 07-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-07 12:41:36 door Duffe op Man doet lijm in sleutelgat
Ben je nu echt dit gedrag goed aan het praten op basis van aannames dat diet er om gaat dat omdat iemand rookt?! Doe ff normaal joh. Als je last hebt van iemand die bij zijn eigen voordeur rookt kun je daar over praten, maar het geeft NIEMAND het recht om dit te doen.

0 kudos 2026-06-07 11:44:19 door darkracer125 op Man doet lijm in sleutelgat
het meest aanemelijke wat ik hier gelezen heb is de huisbaas die te hoge huur vraagt die de huurder niet wil betalen omdat het onredelijk is.

0 kudos 2026-06-07 08:25:38 door AmbachtelijkePrutser op Man doet lijm in sleutelgat
@GraafSteno | 07-06-26 | 10:19:

Je mag ook in een volgebouwde stad voor je deur roken, prima.

Alleen werkt rook niet mee in dat sprookje: die gaat gewoon omhoog langs gevels, balkons en open ramen van je buren. Zeker in dichtbebouwde flats is dat gewoon meegenieten, of je dat nou wil of niet.

Dus ja, het mag. Maar "geen overlast" is echt wishful thinking.

2 kudos 2026-06-06 16:41:58 door hennie287 op Badmode op de catwalk!
@Uhoortnogvanons | 06-06-26 | 17:07: Niet allemaal, je herkent de 'viezerik' aan een grote jas op zijn schoot met een trillend handje eronder.

4 kudos 2026-06-06 15:25:07 door A.tractie op Badmode op de catwalk!
Ik ben niet 'van de verkeerde kant', maar ik zou daar ook wel op de eerste rij willen zitten.

-1 kudos 2026-05-31 21:50:22 door Dump-Pie-Dump op Brake-check du jour
Het ergste is nog wel dat het waarschijnlijk niet eens opzet is. Onkunde van het hoogste niveau. Triest!!

-2 kudos 2026-05-31 21:25:32 door DrLoco op Brake-check du jour
@HengstigeHengst | 31-05-26 | 23:16: Dat heb je niet in hybrides...of toch zeker niet in die.

-3 kudos 2026-05-31 21:16:33 door HengstigeHengst op Brake-check du jour
lul niet. bij gas los gaan de remlichten echt niet aan, tenzij je dat verrotte one-pedal driving aan hebt staan.

-3 kudos 2026-03-28 13:35:33 door banjo-kazooie op Roken weer cool gemaakt
@Liegebeest tsja, dat krijg je als je olie gratis uit de grond mag wegpompen uit de handen van onze toekomstige generaties.

4 kudos 2026-03-28 12:59:28 door Liegebeest op Roken weer cool gemaakt
Ik stond perplex toen ik in Wuxi in de supermarkt eieren per stuk verpakt zag.
Die Chinezen gebruiken echt zo belachelijk veel single-use plastics, dat slaat echt helemaal nergens meer op.

5 kudos 2026-03-25 09:30:47 door Lekker Handig op Bijna 5 uur
@Tomme_Pelg | 25-03-26 | 09:41: Dan heb je als gitaar al een tijdje niets meer te vrezen....

-1 kudos 2026-03-25 08:41:59 door Tomme_Pelg op Bijna 5 uur
Zeker als je uit de klauwen van Kurt Cobain kunt blijven.

4 kudos 2025-12-07 12:22:15 door Rovig op Dikke shell
Ik betaal daar altijd per liter

11 kudos 2025-12-07 11:39:00 door flask op Dikke shell
Denk dat dit 16" is en dan hangt er heel erg af hoeveel handelaren er tussen zitten. Als je zo'n ding direct bij een Spaanse fabrikant haalt zou het paar tientjes zijn. Hier in Nederland is het wat een gek voor geeft.

Maar dit spul wil je niet in huis hebben, als dit klapt is hele huis ontzet. Wil je keertje bizar vuurwerk meemaken? Reis dan een keertje af naar Las Fallas in Valencia..