DumpStats voor henkslaaf

8,917 +12176 -3259

Kudos

#8342 (Top 2.6103%)

Kudos/dag 3.58
Kudos/reaguursel 6.02
Meeste kudos op 1 reaguursel 402
Minste kudos op 1 reaguursel -445

1,482

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.6
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.5
Reacties per reaguursel 0.07
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 30-11-2018
Eerste reactie op 01-09-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-22 16:30:37 op Haast?
Lezen kan je leren

1 kudos 2026-06-19 18:19:09 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Al die systemen toevoegen wordt alleen gedaan om meer geld te verdienen. Ze zullen vast de minder goede bestuurders helpen. Maar verantwoordelijkheid blijft bij de bestuurder, zodat fabrikanten uit de wind blijven. De bestuurder raakt er teveel aan gewend en gaat vervolgens dit soort dingen doen. Idem voor telefoongebruik, opmaken, bumperkleven, breakchecks. Het gaat allemaal heel vaak goed, dus doen we het uiteindelijk dagelijks. En dan krokodillentranen als het toch fout gaat.

-8 kudos 2026-06-19 12:06:48 op Motor skipt de file
Deur ging open toen de motorrijder nog bij de auto ervoor was...

0 kudos 2026-06-19 12:04:14 op Motor skipt de file
Dit lijkt me versneld afgespeeld gezien de beweging van de camera.

-6 kudos 2026-06-19 09:19:12 op Goeiemorgen
Lekker de tarrels uit je anushaar likken

11 kudos 2026-06-17 12:11:12 op Goeiemorgen!
Heb je het nou tegen jezelf?

-44 kudos 2026-06-17 09:11:53 op Jeremy Clarkson heeft kanker
JanRooks wilt ook dagelijks op de werkvloer verbaal met de grond gelijk gemaakt worden. Jeremy kan geniale programma's maken, net als Mathijs van Nieuwkerk, maar heeft toch wat mindere trekjes.

4 kudos 2026-06-13 22:11:31 op Faalhaaskarma
Hij bedoelt, dat wanneer de snelweg waar hij op rijdt 2 rijstroken heeft en een van de twee stroken heeft een rood kruis dat hij op de streep gaat rijden zodat de kneusjes niet 'per ongeluk' via de verkeerde baan kunnen inhalen.

0 kudos 2026-06-11 23:08:04 op Overval op juwelier in Arnhem
Dit is een Turkse juwelier in de Steenstraat. Geen wonder dat de Turkse man in dit filmpje niet gemaskerd is en achter de auto aan gaat. Maar nee lekker dom lullen over migratie...

3 kudos 2026-06-11 23:04:32 op UEFA trolt FIFA
FIFA heeft voor de VS, Canada en Mexico gekozen. Ze hadden ook een van de andere 2 opties kunnen kiezen.

5 kudos 2026-06-11 23:00:29 op Overval op juwelier in Arnhem
Lekker dom lullen, rozk. Overvaller was een blanke. Als 'Mo' en 'Hassan' dader waren hadden ze zich ook ingepakt als homootjes in een witte bus, zonder ramen.

0 kudos 2026-06-11 22:57:50 op Al me dierbare persoonen
Mooi he, zon iPhone die 2 spaties omzet tot een punt. Ben je 60+, heb je niet meer de stabielste handjes, zet die kolere iPhone alleen maar puntjes...

3 kudos 2026-06-07 19:37:25 op Caravanongeluk
Pindakaas zit aan het plafond!

0 kudos 2026-06-07 19:36:21 op Caravanongeluk
Te overladen caravan, met 2 fietsen op de dissel, te hard rijden. Vragen om total loss rijden wat de verzekering vervolgens niet dekt...

2 kudos 2026-06-05 16:33:05 op 3PM Oval Office announcement
Hillary had gekund. Er waren nog 3 kandidaten, maar die zijn niet Republikein of Democraat dus het telt blijkbaar niet.

-1 kudos 2026-06-01 20:39:35 op Politie pakt trouwstoet
Mijn voorouders kwamen uit Duitsland en Polen. De schande.

2 kudos 2026-05-31 22:35:44 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Het gaat er vaak zag hard aan toe. aAls je het niet kijkt kan je er ook niets nuttigs over zeggen.

0 kudos 2026-05-29 19:35:30 op Brandje blussen..
@Forza, als nieuw natuurlijk! Van een oud omaatje geweest.

-1 kudos 2026-05-29 13:17:37 op Luchthelden vertrekken na inzet
Patiënt gaat nooit mee. Veels te instabiel. De helikopter is om de arts snel ter plekke te krijgen.

0 kudos 2026-05-29 13:16:15 op Brandje blussen..
De brandweer komt met een hoge open container en tankwagen. laten de container vollopen met water en takelen de auto er in. 2 dagen laten staan en dan pas wordt er verder gekeken

-1 kudos 2026-05-28 19:14:07 op Plofkraak Drachten
@Serio. Onze Jumbo heeft een eigen pin automaat geregeld via een andere partij dan Geldmaat omdat Geldmaat het niet nodig vindt om een kwart stad te voorzien van een automaat. De automaat ziet er een beetje ouderwets uit maar hij is super populair.

3 kudos 2026-05-27 19:43:56 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Afhankelijk van welke temperatuur je instelt en hoe lang je weg bent kan het wel efficiënter zijn. Als het in je huis bv 30c is. dan moet die airco het ook 'uit de muren halen'. Terwijl als je de airco op 26c zet kan hij het rustiger bijhouden. Het goedkoopste is rolluiken. Goed voor winter en zomer.

-2 kudos 2026-05-27 19:23:40 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@stahlindiehose Je bent duidelijk niet bekend met de Islam. Dat is niet erg maar maakt je punt wel zwak. De sjiieten willen de soennieten stuk maken en andersom. Daarom is opvang in de regio minder makkelijk dan je zou denken.

-1 kudos 2026-05-27 16:29:59 op Dit kan echt niet hoor...
Het gaat niet alleen om meeroken. Het gaat vooral om het voorbeeld. Kinderen van ouders die roken roken later procentueel veel vaker dan kinder van ouders die niet roken. Als we de zorgkosten willen verlagen is dit een van de beginstappen.

1 kudos 2026-05-27 11:29:13 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@AccVoor... We willen toch de grenzen dicht? Of is dat alleen lusten en niet de lasten? Wat had je zelf gedacht toen je meeliep in het roeptoeteren?

-1 kudos 2026-05-27 11:19:19 op Dat is pech, Fatbike weg
Alleen de regering de schuld geven is te makkelijk. Ouders en 'social' media zijn ook niet geheel onschuldig.