8,917 +12176 -3259
Kudos
#8342 (Top 2.6103%)
| Kudos/dag | 3.58 |
| Kudos/reaguursel | 6.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 402 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -445 |
8,917 +12176 -3259
Kudos
#8342 (Top 2.6103%)
| Kudos/dag | 3.58 |
| Kudos/reaguursel | 6.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 402 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -445 |
1,482
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.6 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 17.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.07 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 30-11-2018 |
| Eerste reactie op | 01-09-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-24 13:34:02 op Vetzakken in de sportschool
Lekker met de auto naar de "gym"...
-5 kudos 2026-06-24 09:19:23 op Asswoensdag: de temperatuur stijgt
Dit Russische poppetje heeft niet veel keus. Ze moet toch op een manier geld verdienen.
-9 kudos 2026-06-23 22:36:15 op Poesje houdt van water
Doe maar een tatootje
11 kudos 2026-06-22 16:30:37 op Haast?
Lezen kan je leren
11 kudos 2026-06-22 08:15:12 op Netjes de buurvrouw op haar plaats zetten
Lekker Croma huidje
-1 kudos 2026-06-20 09:13:19 op De advertentie zingen
Wat had je zelf gedacht dat AI zou brengen?
0 kudos 2026-06-20 09:12:40 op De advertentie zingen
Wat voor duivels als ouders moet je dan hebben...
3 kudos 2026-06-20 09:09:51 op Wel lange relatie gehad
Kinderen? Gadver.
1 kudos 2026-06-20 09:07:16 op Clarkson kan niet gecanceld worden
Duurt te lang voor TikTok en al die andere anusvocht apps.
0 kudos 2026-06-19 18:21:14 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ik zie ze YouTuben, videobellen, Teamsen, Twitchen....
1 kudos 2026-06-19 18:19:09 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Al die systemen toevoegen wordt alleen gedaan om meer geld te verdienen. Ze zullen vast de minder goede bestuurders helpen. Maar verantwoordelijkheid blijft bij de bestuurder, zodat fabrikanten uit de wind blijven. De bestuurder raakt er teveel aan gewend en gaat vervolgens dit soort dingen doen. Idem voor telefoongebruik, opmaken, bumperkleven, breakchecks. Het gaat allemaal heel vaak goed, dus doen we het uiteindelijk dagelijks. En dan krokodillentranen als het toch fout gaat.
3 kudos 2026-06-19 18:14:10 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Bodycam vriend
-1 kudos 2026-06-19 18:09:04 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Heb je het tegen die jongen die eigenlijk naar Hans Anders moet?
21 kudos 2026-06-19 18:07:10 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Dat zie je toch zelf zo. En die gast gaat fluiten en roepen., dan vraagt hij om aandacht toch? Ongeacht welk soort.
-8 kudos 2026-06-19 12:06:48 op Motor skipt de file
Deur ging open toen de motorrijder nog bij de auto ervoor was...
0 kudos 2026-06-19 12:04:14 op Motor skipt de file
Dit lijkt me versneld afgespeeld gezien de beweging van de camera.
-6 kudos 2026-06-19 09:19:12 op Goeiemorgen
Lekker de tarrels uit je anushaar likken
11 kudos 2026-06-17 12:11:12 op Goeiemorgen!
Heb je het nou tegen jezelf?
-44 kudos 2026-06-17 09:11:53 op Jeremy Clarkson heeft kanker
JanRooks wilt ook dagelijks op de werkvloer verbaal met de grond gelijk gemaakt worden. Jeremy kan geniale programma's maken, net als Mathijs van Nieuwkerk, maar heeft toch wat mindere trekjes.
-6 kudos 2026-06-16 16:57:51 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Dat doen ze zelf ook hoor. Dat land is doordrenkt met kinderachtige zut.
10 kudos 2026-06-15 12:58:21 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
sinds wanneer schrijf je betekent met een d?
1 kudos 2026-06-14 11:14:44 op Honden arriveren bij het zwembad
Belastingdienst zeker?
4 kudos 2026-06-13 22:11:31 op Faalhaaskarma
Hij bedoelt, dat wanneer de snelweg waar hij op rijdt 2 rijstroken heeft en een van de twee stroken heeft een rood kruis dat hij op de streep gaat rijden zodat de kneusjes niet 'per ongeluk' via de verkeerde baan kunnen inhalen.
0 kudos 2026-06-11 23:08:04 op Overval op juwelier in Arnhem
Dit is een Turkse juwelier in de Steenstraat. Geen wonder dat de Turkse man in dit filmpje niet gemaskerd is en achter de auto aan gaat. Maar nee lekker dom lullen over migratie...
3 kudos 2026-06-11 23:04:32 op UEFA trolt FIFA
FIFA heeft voor de VS, Canada en Mexico gekozen. Ze hadden ook een van de andere 2 opties kunnen kiezen.
5 kudos 2026-06-11 23:00:29 op Overval op juwelier in Arnhem
Lekker dom lullen, rozk. Overvaller was een blanke. Als 'Mo' en 'Hassan' dader waren hadden ze zich ook ingepakt als homootjes in een witte bus, zonder ramen.
0 kudos 2026-06-11 22:57:50 op Al me dierbare persoonen
Mooi he, zon iPhone die 2 spaties omzet tot een punt. Ben je 60+, heb je niet meer de stabielste handjes, zet die kolere iPhone alleen maar puntjes...
-1 kudos 2026-06-09 23:10:20 op De buurman is er klaar mee
Hij staat al op straat
3 kudos 2026-06-07 19:37:25 op Caravanongeluk
Pindakaas zit aan het plafond!
0 kudos 2026-06-07 19:36:21 op Caravanongeluk
Te overladen caravan, met 2 fietsen op de dissel, te hard rijden. Vragen om total loss rijden wat de verzekering vervolgens niet dekt...
2 kudos 2026-06-05 16:33:05 op 3PM Oval Office announcement
Hillary had gekund. Er waren nog 3 kandidaten, maar die zijn niet Republikein of Democraat dus het telt blijkbaar niet.
0 kudos 2026-06-02 19:19:30 op Het was een geweldige dag
Want kranten gaan echt iedereen onderzoeken...
0 kudos 2026-06-01 20:40:49 op Creepshotter in boom aangepakt
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-01 20:39:35 op Politie pakt trouwstoet
Mijn voorouders kwamen uit Duitsland en Polen. De schande.
2 kudos 2026-05-31 22:35:44 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Het gaat er vaak zag hard aan toe. aAls je het niet kijkt kan je er ook niets nuttigs over zeggen.
3 kudos 2026-05-29 21:05:18 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Het afdakje is al 5 jaar bijna klaar. Even geduld nog.
5 kudos 2026-05-29 21:00:28 op Welk land is dat?
Zas
0 kudos 2026-05-29 21:00:09 op Welk land is dat?
A Bong & A Blintz
0 kudos 2026-05-29 19:37:11 op Komt dat schot
Moet wel AI zijn
0 kudos 2026-05-29 19:35:30 op Brandje blussen..
@Forza, als nieuw natuurlijk! Van een oud omaatje geweest.
-1 kudos 2026-05-29 13:17:37 op Luchthelden vertrekken na inzet
Patiënt gaat nooit mee. Veels te instabiel. De helikopter is om de arts snel ter plekke te krijgen.
0 kudos 2026-05-29 13:16:15 op Brandje blussen..
De brandweer komt met een hoge open container en tankwagen. laten de container vollopen met water en takelen de auto er in. 2 dagen laten staan en dan pas wordt er verder gekeken
1 kudos 2026-05-28 21:06:59 op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Nee beter he!
-1 kudos 2026-05-28 19:14:07 op Plofkraak Drachten
@Serio. Onze Jumbo heeft een eigen pin automaat geregeld via een andere partij dan Geldmaat omdat Geldmaat het niet nodig vindt om een kwart stad te voorzien van een automaat. De automaat ziet er een beetje ouderwets uit maar hij is super populair.
3 kudos 2026-05-27 19:43:56 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Afhankelijk van welke temperatuur je instelt en hoe lang je weg bent kan het wel efficiënter zijn. Als het in je huis bv 30c is. dan moet die airco het ook 'uit de muren halen'. Terwijl als je de airco op 26c zet kan hij het rustiger bijhouden. Het goedkoopste is rolluiken. Goed voor winter en zomer.
-2 kudos 2026-05-27 19:23:40 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@stahlindiehose Je bent duidelijk niet bekend met de Islam. Dat is niet erg maar maakt je punt wel zwak. De sjiieten willen de soennieten stuk maken en andersom. Daarom is opvang in de regio minder makkelijk dan je zou denken.
-1 kudos 2026-05-27 16:29:59 op Dit kan echt niet hoor...
Het gaat niet alleen om meeroken. Het gaat vooral om het voorbeeld. Kinderen van ouders die roken roken later procentueel veel vaker dan kinder van ouders die niet roken. Als we de zorgkosten willen verlagen is dit een van de beginstappen.
3 kudos 2026-05-27 16:26:40 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Solliciteer dan!
1 kudos 2026-05-27 11:29:13 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@AccVoor... We willen toch de grenzen dicht? Of is dat alleen lusten en niet de lasten? Wat had je zelf gedacht toen je meeliep in het roeptoeteren?
-1 kudos 2026-05-27 11:19:19 op Dat is pech, Fatbike weg
Alleen de regering de schuld geven is te makkelijk. Ouders en 'social' media zijn ook niet geheel onschuldig.