DumpStats voor WInNL

3,482 +3960 -478

Kudos

#18017 (Top 5.6377%)

Kudos/dag 13.82
Kudos/reaguursel 11.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 281
Minste kudos op 1 reaguursel -156

308

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.22
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.6
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 15-10-2025
Eerste reactie op 15-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-47 kudos 2026-06-18 21:03:56 op Man krijgt tikken van oom agent
Geen context. Dit ziet er voor mij uit als de één of andere sadist in een politieuniform die er groot genoegen in schept om onnodig achter iemand aan te blijven lopen om diegene letsel toe te brengen.

19 kudos 2026-06-14 08:20:44 op IJscoman overleden
Ieder moment die clown uit de put verwachten.

15 kudos 2026-06-13 17:31:40 op Kinderbrommer op je auto
Zit je dan, van het éne op het andere moment, opgezadeld met een flinke schadepost. Erg fijn die cultuuromslag, fatbikers, tüterstoeten en andere nieuwe dwazen.

1 kudos 2026-06-06 21:48:28 op Graag jullie mening
Wat een vormen...de natuur heeft ons echt een kunstje geflikt...

22 kudos 2026-05-31 21:24:52 op McFittie
Je blijft gewoon van andermans voedsel af, laffe loser.

3 kudos 2026-05-31 08:02:52 op Buurvrouw heeft mening
Ze zegt "als ik er nog zo uit zou zien als jij nu, speelde ik de gehele dag met m'n puta".

21 kudos 2026-05-27 13:49:50 op Dit kan echt niet hoor...
Sta dan gewoon even op om te kijken wat er met die vrouw aan de hand is ipv het te filmen en te becommentarieren!

8 kudos 2026-05-27 13:45:42 op Nederlands anno 2026
Ik moet deze allebei niet, de één niet en ook de ander niet.

31 kudos 2026-05-27 13:44:14 op Dat is pech, Fatbike weg
Apenrots gedrag, kost je zomaar je met je krantenwijk bij elkaar gespaarde kinderbrommer.

32 kudos 2026-05-24 12:35:33 op Lubach over Islamkritiek
Hij heeft geen ongelijk. Met dank aan de immigratiepolitiek en iedereen die daar steentjes aan bij heeft gedragen.

4 kudos 2026-05-23 19:29:44 op Mooie lippen
Het lijkt me wel wat, ruime ervaring.

0 kudos 2026-05-23 09:10:09 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Forza_Ruud_Krol | 22-05-26 | 22:35:

Misschien kun je het nog een keer doornemen, begrijpend lezen behoorde vast niet tot je positief beoordeelde schoolvakken.

14 kudos 2026-05-22 22:18:25 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
De Nederlandse politiek faciliteert dit gewoon. En de route werd gekozen door de meerderheid via het stemrecht. We gaan massaal via links omdat gevreesd werd voor rechts, omdat dat 'populistisch', 'discriminatoir' en 'racistisch' zou zijn. Ondertussen wonen onze volwassen kinderen, sommigen dertigers inmiddels, noodgedwongen nog bij ons thuis en geven we via de regeringsleden alle beschikbare woningen weg aan 'statushouders' en 'immigranten' zoals de familie in dit filmpje.

-6 kudos 2026-05-20 14:07:07 op De grote ontsnapping
Als de aap de volle lengte van de tak had gebruikt was het slimmer geweest.

25 kudos 2026-05-13 21:38:51 op Baba mag blijven!
Dan hadden we al die ellende niet, met allemaal Baba's!

-11 kudos 2026-05-13 17:00:12 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Nog een paar jaar, dan is het hier Iran. Het begint met het in elkaar slaan van burgers, mensen die voor de eigen omgeving opkomen, totdat er besloten wordt dat er eventueel ook geschoten mag worden. De leden behorend tot de mobiele eenheid zouden hun eigen moeder nog in elkaar trappen wanneer ze dat opgedragen wordt. En de politici uit wiens koker al dit moois afkomstig is, die distantieren zich van de burger en strijken genoeg inkomsten op om zich ver van alle ellende een mooi thuis te kunnen verschaffen.

8 kudos 2026-05-13 10:40:50 op Me slaat vrouwtje
Bewaker van de maatschappelijke rechtstaat vind ik een eerbaar beroep maar gewelddadig gedrag tegenover burgers die vanuit de eigen woning, of eigen tuin in dit geval, staan te filmen valt in de categorie openbare geweldpleging door eender welke crimineel.

20 kudos 2026-05-13 10:33:42 op Oeps foutje bedankt!
Lijkt een overdreven reactie door de filmer maar anderzijds is het een regelrechte aanslag door de agenten, een aanslag die voor het slachtoffer in kwestie tot grote schade kan leiden, zowel materiele schade als fysieke schade. We mogen de filmer in kwestie dankbaar zijn dunkt me, voor het vergis-slachtoffer kunnen de publiciteit zowel als het beeldmateriaal van doorslaggevende aard zijn met betrekking tot schadeloosstelling.