DumpStats voor 54trk

87 +3529 -3442

Kudos

#84640 (Top 26.4846%)

Kudos/dag 0.11
Kudos/reaguursel 0.16
Meeste kudos op 1 reaguursel 165
Minste kudos op 1 reaguursel -547

559

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.72
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.1
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 15-05-2023
Eerste reactie op 08-05-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-09 13:03:19 door Drildeur op Jij gaat de bus uit
Nou, nou, om de broeders.nl interieuren nou gay te noemen. Ik vind het vakwerk!

3 kudos 2026-06-07 17:01:20 door simvastatien op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Neem hem alsjeblief niet kwalijk, dat hij als een wijf slaat. Hij identificeert zich als homo en heeft blijkbaar wat feminiene trekjes, maar zo is hij eenmaal. Dat jij dat verwerpelijk vindt is heel erg voor hem; ik weet niet of hij dan nog wel verder wil leven. Sorry 54trk.

0 kudos 2026-05-25 20:55:39 door Foutenmakenmoed op Zielige tokkie wordt boos
Nederlands volk bedoel je dan? Dit is toch echt een rasechte Nederlander… of wou je de comments een andere kant op sturen

6 kudos 2026-05-25 16:41:07 door JustinEgberts op Zielige tokkie wordt boos
@Uhoortnogvanons | 25-05-26 | 18:19: Ik was daar niet beroepsmatig, hij was boos vanwege een reactie op zijn haatcomment en ik ging daar gewoon even staan om social media bij te werken.

17 kudos 2026-05-25 15:52:02 door KoosDoosLoos op Zielige tokkie wordt boos
De politie doet wel degelijk iets. Ze nemen die knakker mee en maken een proces verbaal. Daarna is het aan justitie, die beslissen vaak om de verdachte maar weer te laten gaan in afwachting van een afdoening…

1 kudos 2026-04-02 07:51:36 door ikdenkwat op Coole aanstekerts
Grappig dat ze ook van een Ajax supporter een aansteker hebben gemaakt.

0 kudos 2026-03-19 14:48:37 door belco1998 op Israëlische luchtaanval in Beiroet
@mr.Cam | 19-03-26 | 09:10:Ik weet niet waar jij je geschiedenisles gehad hebt, maar ik zou mijn geld terugvragen. Even een kleine, echte geschiedenisles uit de islam:
Ibn Sina schreef de 'Canon van de Geneeskunde', wat eeuwenlang het standaardwerk was aan Europese universiteiten.
Al-Khwarizmi wordt de 'vader van de algebra' genoemd.
Al-Battani legde de basis voor de moderne astronomie.
Al-Zahrawi wordt beschouwd als de grondlegger van de moderne chirurgie.
Jabir ibn Hayyan wordt gezien als de grondlegger van de vroege scheikunde.
Al-Jazari was een geniale ingenieur die voorlopers van moderne machines uitvond, zoals de krukas; hij wordt vaak de vader van de robotica genoemd.
Filosoof Ibn Rushd wordt de 'vader van het rationalisme' genoemd vanwege zijn enorme invloed op hoe wij vandaag de dag over wetenschap en geloof denken. Amin

-1 kudos 2026-03-19 08:10:20 door mr.Cam op Israëlische luchtaanval in Beiroet
@nergens_goed_voor | 19-03-26 | 06:31: De geschiedenisboeken vertellen een ander verhaal. Het westen heeft vrijheid, gelijkheid, democratie en geloofsvrijheid gebracht. Het midden-oosten is sinds het begin van de geschiedenis alleen maar verantwoordelijk voor dood en verderf in de naam geloof. Islam Heeft geen betere wereld gebracht, geen moderne filosofie ontwikkeld, geen openheid naar andere culturen, geen vrijheid. Allemaal niet. Dus wat lul je nou man?

0 kudos 2026-03-19 05:31:59 door nergens_goed_voor op Israëlische luchtaanval in Beiroet
@aequum est aequum | 18-03-26 | 21:48: Dat staat helemaal niet in de koran. En een hadith is niets meer dan een los blaadje wat je ertussen schuift. Je kan toch niet ontkennen dat de 'westerse' wereld over heel de wereld problemen maakt, en altijd al heeft gemaakt?

0 kudos 2025-11-01 11:45:09 door Niettus op Geertje is wakker
@Orichinals | 01-11-25 | 02:28: ...en al helemaal met deze doelgroep!

1 kudos 2025-10-07 19:39:53 door diepdippen op Dumpert gratis reclameblok
En nu inhoudelijk, zure, oude, gedemotiveerde uitkeringstrekker! Het is een keus hoe je tegen je medemens aankijkt. En denk je nu de goede gemaakt te hebben? Werk aan je eigen probleem voor je commentaar gaat hebben op anderen.

0 kudos 2025-09-20 20:50:55 door ewi_1 op Pepperspray en vliegende pilsjes
een lichte toestroom, maar eerst nog een paar moslims in puin en dan wordt blondie echt vrolijk. Verdeel en heers.