DumpStats voor reageer_meneer

55,628 +57217 -1589

Kudos

#944 (Top 0.2954%)

Kudos/dag 71.32
Kudos/reaguursel 23.28
Meeste kudos op 1 reaguursel 1781
Minste kudos op 1 reaguursel -91

2,390

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.06
Topreaguursels 21
Woorden per reaguursel 17.3
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 06-05-2024
Eerste reactie op 06-05-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 21:17:23 door Schuurm op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@Delight75 | 23-06-26 | 22:07: De meeste fietspaden kunnen een camper prima houden.
Maar als je dan een houten vlonder pad tegen komt zou ik minimaal even kijken hoe dik alles is.

7 kudos 2026-06-23 19:52:22 door stubbie op Re: Truckert heeft reactievermogen
@zoindepoepertt | 23-06-26 | 19:01: enkel domme mensen denken dat heel ukraine vol Nazis zit. zelfde volk wat hier op bepaalde partijen stemt... en ironisch genoeg zijn dat nu net partijen die maar al te graag Erika draaien.

17 kudos 2026-06-23 17:01:42 door zoindepoepertt op Re: Truckert heeft reactievermogen
hoe komt men daar toch altijd bij? je hebt er wat skinhead groepen enzo maar toch geen echte nazis die uitgeroeid moeten worden... want dan kun je bijvoorbeeld ook in de UK bijna elke grote stad gaan aanvallen, want daar heb je ook allerlij rechtse skinhead groepen

1 kudos 2026-06-22 13:14:33 door Sepje op Mea Culpa Thijs Römer
Straf voor zedendelinquenten is nooit klaar. Dat is het voor de slachtoffers ook niet.
Die Thijs moet zich kapot schamen.
En het publiek nog meer.
Maar ja, die zullen wel van dezelfde pedo club zijn.
Zijn daar om inspiratie op te doen.
Naar.mijn mening.

-1 kudos 2026-06-22 10:45:14 door Sarcasmus op Mea Culpa Thijs Römer
Er zijn dingen die wij als maatschappij erger vinden dan andere dingen. heb je een tankstation overvallen om je familie te voeden, staf uitzitten en weer door met je leven. Heb je aan kinderen gezeten, straf uitzitten en door met je laven, maar verwacht niet van mij dat ik naar je show kom.

1 kudos 2026-06-22 10:16:34 door reageer_meneer op Wie durft
@PeterPandemie | 22-06-26 | 12:12: je mag een sticker plakken in je schriftje.

0 kudos 2026-06-22 10:13:50 door TUNF op Mea Culpa Thijs Römer
Op zijn minst als het is afgerond maar daar hoort betaling van het schadebedrag bij.

1 kudos 2026-06-22 10:09:07 door GebuktIsSomsGenomen op Mea Culpa Thijs Römer
Juridisch als je de straf uitgezeten hebt. Maatschappelijk wanneer de maatschappij denkt dat het klaar is. Dit soort fratsen zijn niet te vergeven imho.

2 kudos 2026-06-15 17:29:35 door dikkebertha op Er is hoop.
toch is het een wetenschappelijk feit, dat vrouwen over het algemeen uiterlijk minder belangrijk vinden dan andere eigenschappen.. mannen vallen dan weer wel op uiterlijk en minder op status.. dus ik maak geen kans

5 kudos 2026-06-08 11:57:58 door mr.bever007 op President Trump is boos.
@ruftendekut | 08-06-26 | 10:36: 25% is nog steeds gigantisch. Je kunt nu rustig zeggen dat 25% van de Amerikanen in een instelling behoort. Maarja, wie betaalt gezondheidszorg daar he?

8 kudos 2026-06-04 17:13:50 door Stummy op Jajaja schat
Seks? Die trekt het scrotum van je lijf, knijpt het zaad eruit alsof het een sinaasappel is en bevrucht haar eieren er zelf mee.

12 kudos 2026-06-04 16:12:52 door ForHolland. op Jajaja schat
Als ik haar zo bezig zie, gebeurt dat volgens mij tijdens de seks al.

52 kudos 2026-06-04 11:45:52 door lulhaas op Dumfries is lief tegen vaste fan
Je vergeet alleen dat altijd en overal wel iemand iets van ze wil. Ik begrijp best dat wat bekendere mensen op een gegeven moment ook wel even klaar zijn met anderen aandacht geven.

4 kudos 2026-06-03 11:25:08 door Gaatieklagen op RIP het Westen
Dat "gematigde" is nou net de reden dat ze altijd weer wegkijken en niks voor elkaar krijgen.
Als je de waarheid zegt ben je niet gematigd, maar radicaal extreem rechts in de ogen van de media, die de publieke opinie vervolgens weer beinvloeden.
Kijk maar naar FVD, die benoemt ook de waarheid en die worden vergruist in de media, wat je ook van hun stijl vind.
Nu zeg ik niet dat je moet stemmen op FVD, integendeel, je kan beter niet meer gaan stemmen, want het houdt de illusie in stand dat je stem iets te betekenen heeft en NL er op vooruit zal gaan wanneer je op de "goede" partij stemt. Dat is echt een fabeltje waar de massa nog steeds in gelooft en daar moeten we van af als we NL nog op de rails willen zetten.

3 kudos 2026-06-03 10:46:43 door Attelenooje op RIP het Westen
nou vertel regeermeneer en minners, hoe ga je deze clusterfuck oplossen met gematigde oplossing? Zullen mensen die onderdeel zijn van het probleem luisteren naar gematigdheid en hun gedrag veranderen?

In nederland hebben we al een van de beste sociale voorzieningen ter wereld en nogsteeds gaat het bij een heleboel mis, al generaties. Dus als je het hier al niet red vanwege "geen kansen" of racisme dan zal je het nergens in wereld redden. Het ene na het andere Europese verdrag is een flop (bv het Dublin verdrag) net als dat het nieuwe Europese plan gaat doen.

Ik zou het oprecht mooi vinden als we dit gematigd zouden kunnen oplossen maar dan zijn we een paar deccenia te laat. Of hebben jullie een plan wat ik niet zie?

0 kudos 2026-06-03 10:05:26 door STD-C309 op RIP het Westen
@Vinnied | 03-06-26 | 10:59:
Ik denk dat JA21 nog te jong is om als 'stabiel' te bestempelen. Neem voorbeeld NSC, bleek ook een eendagsvlieg te zijn.
Maar eerlijk, wel eindelijk een redelijk geluid er bij op rechts ipv al die populistische blaaskaken.
Ik gun het JA21 wel, al zou ik er zelf niet zo snel op stemmen.

8 kudos 2026-06-03 09:44:37 door Wimpulzz op RIP het Westen
als je die partij opricht, wordt je in no-time populistisch of extreem rechts genoemd..

-3 kudos 2026-06-03 09:19:03 door fckup op RIP het Westen
Zijn er niet gewoon veel te veel mensen bezig met haat te hebben naar anders denkenden, in alle hoeken te vinden? Daar moeten we mee ophouden. Maar daar zijn we al een paar grenzen te ver overgegaan om nog op te lossen.

-4 kudos 2026-06-03 09:11:50 door Attelenooje op RIP het Westen
@regeermeneer, he wilt dit dus gaan oplossen met gematigde partijen, met gematigde, politiek correcte wetgeving en plannen?