55,628 +57217 -1589
Kudos
#944 (Top 0.2954%)
| Kudos/dag | 71.32 |
| Kudos/reaguursel | 23.28 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1781 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
55,628 +57217 -1589
Kudos
#944 (Top 0.2954%)
| Kudos/dag | 71.32 |
| Kudos/reaguursel | 23.28 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1781 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
2,390
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.06 |
| Topreaguursels | 21 |
| Woorden per reaguursel | 17.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 06-05-2024 |
| Eerste reactie op | 06-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 19:53:48 door G.Kalf op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
Het grappigste: Die twee dingen boven de haard, zijn van piepschuim. Gemaakt in China.
7 kudos 2026-06-25 18:40:21 door Brammosopdefiets op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
Koko Petalo zou hier jaloers op zijn.
5 kudos 2026-06-25 17:03:14 door OmeWank op Het verlangen naar regen
als je een lelijk wijf bent niet?
-4 kudos 2026-06-25 16:17:53 door creatiet op Het verlangen naar regen
Anders ik wel.
2 kudos 2026-06-25 15:16:50 door Creatieloos op Gestrande trein zonder airco
En dan is het ook nog te warm voor cappuccino met havermelk.
-1 kudos 2026-06-24 10:40:58 door Routine op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
@qreaguurder | 24-06-26 | 09:41: Je ziet de ironie in je eigen reaguursel vast niet...
0 kudos 2026-06-24 09:06:53 door reageer_meneer op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@Delight75 | 23-06-26 | 22:07: Er zijn grote en kleine inschattingsfouten, ben met je eens dat dit geen kleine is.
-9 kudos 2026-06-24 07:41:00 door qreaguurder op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Of je zorgt dat je genoeg te bieden hebt en ze huren jou.
-1 kudos 2026-06-23 21:17:23 door Schuurm op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@Delight75 | 23-06-26 | 22:07: De meeste fietspaden kunnen een camper prima houden.
Maar als je dan een houten vlonder pad tegen komt zou ik minimaal even kijken hoe dik alles is.
1 kudos 2026-06-23 21:13:23 door Rest in privacy op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Sterker nog, dit hele gebied is alleen maar fietspad en verboden voor gemotoriseerd verkeer in verband met radiostilte voor de sterrenwacht.
3 kudos 2026-06-23 20:07:34 door Delight75 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Inschattingsfout? Dat is een fietspad...als je dat niet door hebt, ben je gewoon totaal incapabel om te rijden!
-1 kudos 2026-06-23 20:04:16 door crisdegek op Gefeliciteerd eh
Die zijn kleiner gaan wonen.
7 kudos 2026-06-23 19:52:22 door stubbie op Re: Truckert heeft reactievermogen
@zoindepoepertt | 23-06-26 | 19:01: enkel domme mensen denken dat heel ukraine vol Nazis zit. zelfde volk wat hier op bepaalde partijen stemt... en ironisch genoeg zijn dat nu net partijen die maar al te graag Erika draaien.
4 kudos 2026-06-23 19:42:00 door Ledtherebelight op Re: Truckert heeft reactievermogen
@jacl | 23-06-26 | 18:34: Helaas wel, tijd dat ze teruggaan naar rusland.
17 kudos 2026-06-23 17:01:42 door zoindepoepertt op Re: Truckert heeft reactievermogen
hoe komt men daar toch altijd bij? je hebt er wat skinhead groepen enzo maar toch geen echte nazis die uitgeroeid moeten worden... want dan kun je bijvoorbeeld ook in de UK bijna elke grote stad gaan aanvallen, want daar heb je ook allerlij rechtse skinhead groepen
-22 kudos 2026-06-23 16:34:23 door jacl op Re: Truckert heeft reactievermogen
Het barst van de Nazi's in Oekraine.
-4 kudos 2026-06-23 16:34:12 door SpaceVogel op Re: Truckert heeft reactievermogen
Ik zie ze meer op bepaalde websites met grappige videootjes.
-4 kudos 2026-06-22 15:36:42 door vansuyle.com op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Is het lekker verdienen daar in Brussel?
2 kudos 2026-06-22 15:01:31 door Dommezet op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Albanie hoort niet hij de EU. Dus ik weet even niet waarom de EU ze zou moeten beschermen.
1 kudos 2026-06-22 13:14:33 door Sepje op Mea Culpa Thijs Römer
Straf voor zedendelinquenten is nooit klaar. Dat is het voor de slachtoffers ook niet.
Die Thijs moet zich kapot schamen.
En het publiek nog meer.
Maar ja, die zullen wel van dezelfde pedo club zijn.
Zijn daar om inspiratie op te doen.
Naar.mijn mening.
1 kudos 2026-06-22 12:20:48 door Attelenooje op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
waarom denk je dat ze altijd naar davos en de bilderberg conferenties gaan. Juist om ons te beschermen, het pakt alleen al deccenia "per ongeluk" anders uit....
-4 kudos 2026-06-22 12:13:38 door Stonecity op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Ursula kan gewoon de grenzen sluiten zoals ons was beloofd of bedoel je dat niet met beschermen?
7 kudos 2026-06-22 10:58:16 door Cesare Lombroso op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Met hun linkerhand wijzen ze naar asielzoekers en andersdenkenden, en met hun rechterhand roven ze de schatkist leeg.
-1 kudos 2026-06-22 10:45:14 door Sarcasmus op Mea Culpa Thijs Römer
Er zijn dingen die wij als maatschappij erger vinden dan andere dingen. heb je een tankstation overvallen om je familie te voeden, staf uitzitten en weer door met je leven. Heb je aan kinderen gezeten, straf uitzitten en door met je laven, maar verwacht niet van mij dat ik naar je show kom.
1 kudos 2026-06-22 10:16:34 door reageer_meneer op Wie durft
@PeterPandemie | 22-06-26 | 12:12: je mag een sticker plakken in je schriftje.
0 kudos 2026-06-22 10:13:50 door TUNF op Mea Culpa Thijs Römer
Op zijn minst als het is afgerond maar daar hoort betaling van het schadebedrag bij.
-1 kudos 2026-06-22 10:12:11 door PeterPandemie op Wie durft
Persé of per se, *verlengd.
1 kudos 2026-06-22 10:09:07 door GebuktIsSomsGenomen op Mea Culpa Thijs Römer
Juridisch als je de straf uitgezeten hebt. Maatschappelijk wanneer de maatschappij denkt dat het klaar is. Dit soort fratsen zijn niet te vergeven imho.
6 kudos 2026-06-18 10:28:32 door geenspam op Oekraïne slaat weer toe
Domme Donnie heeft niet zo heel veel meer te makken na z'n Iran fiasco.
0 kudos 2026-06-15 18:39:55 door daniyel008 op 90k verliezen door 1 goal
Nee hoor kans is 50-50, of je wint of je wint niet.
2 kudos 2026-06-15 17:29:35 door dikkebertha op Er is hoop.
toch is het een wetenschappelijk feit, dat vrouwen over het algemeen uiterlijk minder belangrijk vinden dan andere eigenschappen.. mannen vallen dan weer wel op uiterlijk en minder op status.. dus ik maak geen kans
-2 kudos 2026-06-15 08:03:25 door Ik spreek Nederlands op 90k verliezen door 1 goal
joh! zou dat de businesscase zijn van al die wedkantoren denk je?!
4 kudos 2026-06-08 18:20:31 door biblebeltsurvivor op Wielrennermegabotsing
wat vond de VAR ervan?
2 kudos 2026-06-08 17:30:08 door Quizmaestro op President Trump is boos.
Nee dat staat er niet: er staat 25 punten naar beneden, maar wel 35% steun dus. En dat is nog veel te veel.
https://www.economist.com/inte...
1 kudos 2026-06-08 14:26:23 door reageer_meneer op President Trump is boos.
@ruftendekut | 08-06-26 | 10:36: Nee, hij 25 punten in de min qua approval rate, even goed lezen vriend.
5 kudos 2026-06-08 11:57:58 door mr.bever007 op President Trump is boos.
@ruftendekut | 08-06-26 | 10:36: 25% is nog steeds gigantisch. Je kunt nu rustig zeggen dat 25% van de Amerikanen in een instelling behoort. Maarja, wie betaalt gezondheidszorg daar he?
1 kudos 2026-06-08 08:36:41 door ruftendekut op President Trump is boos.
25% lees ik op economist, laagste ooit. du ook zij vinden er wel wat van
2 kudos 2026-06-05 18:31:34 door John McClane op Zo hard gaat het niet hoor….
Dank voor de fijn weekend-wens!
2 kudos 2026-06-05 14:58:48 door Appie1 op Het begin van een goede vriendschap
Het is maar van welke kant je het bekijkt, maar ik zou zeggen de spiegel staat achter de weegschaal.
8 kudos 2026-06-04 17:13:50 door Stummy op Jajaja schat
Seks? Die trekt het scrotum van je lijf, knijpt het zaad eruit alsof het een sinaasappel is en bevrucht haar eieren er zelf mee.
12 kudos 2026-06-04 16:12:52 door ForHolland. op Jajaja schat
Als ik haar zo bezig zie, gebeurt dat volgens mij tijdens de seks al.
52 kudos 2026-06-04 11:45:52 door lulhaas op Dumfries is lief tegen vaste fan
Je vergeet alleen dat altijd en overal wel iemand iets van ze wil. Ik begrijp best dat wat bekendere mensen op een gegeven moment ook wel even klaar zijn met anderen aandacht geven.
4 kudos 2026-06-03 11:25:08 door Gaatieklagen op RIP het Westen
Dat "gematigde" is nou net de reden dat ze altijd weer wegkijken en niks voor elkaar krijgen.
Als je de waarheid zegt ben je niet gematigd, maar radicaal extreem rechts in de ogen van de media, die de publieke opinie vervolgens weer beinvloeden.
Kijk maar naar FVD, die benoemt ook de waarheid en die worden vergruist in de media, wat je ook van hun stijl vind.
Nu zeg ik niet dat je moet stemmen op FVD, integendeel, je kan beter niet meer gaan stemmen, want het houdt de illusie in stand dat je stem iets te betekenen heeft en NL er op vooruit zal gaan wanneer je op de "goede" partij stemt. Dat is echt een fabeltje waar de massa nog steeds in gelooft en daar moeten we van af als we NL nog op de rails willen zetten.
3 kudos 2026-06-03 10:46:43 door Attelenooje op RIP het Westen
nou vertel regeermeneer en minners, hoe ga je deze clusterfuck oplossen met gematigde oplossing? Zullen mensen die onderdeel zijn van het probleem luisteren naar gematigdheid en hun gedrag veranderen?
In nederland hebben we al een van de beste sociale voorzieningen ter wereld en nogsteeds gaat het bij een heleboel mis, al generaties. Dus als je het hier al niet red vanwege "geen kansen" of racisme dan zal je het nergens in wereld redden. Het ene na het andere Europese verdrag is een flop (bv het Dublin verdrag) net als dat het nieuwe Europese plan gaat doen.
Ik zou het oprecht mooi vinden als we dit gematigd zouden kunnen oplossen maar dan zijn we een paar deccenia te laat. Of hebben jullie een plan wat ik niet zie?
0 kudos 2026-06-03 10:05:26 door STD-C309 op RIP het Westen
@Vinnied | 03-06-26 | 10:59:
Ik denk dat JA21 nog te jong is om als 'stabiel' te bestempelen. Neem voorbeeld NSC, bleek ook een eendagsvlieg te zijn.
Maar eerlijk, wel eindelijk een redelijk geluid er bij op rechts ipv al die populistische blaaskaken.
Ik gun het JA21 wel, al zou ik er zelf niet zo snel op stemmen.
8 kudos 2026-06-03 09:44:37 door Wimpulzz op RIP het Westen
als je die partij opricht, wordt je in no-time populistisch of extreem rechts genoemd..
5 kudos 2026-06-03 09:27:46 door reageer_meneer op RIP het Westen
@Attelenooje | 03-06-26 | 11:11: wat goed, je kunt lezen!
-3 kudos 2026-06-03 09:19:03 door fckup op RIP het Westen
Zijn er niet gewoon veel te veel mensen bezig met haat te hebben naar anders denkenden, in alle hoeken te vinden? Daar moeten we mee ophouden. Maar daar zijn we al een paar grenzen te ver overgegaan om nog op te lossen.
-4 kudos 2026-06-03 09:11:50 door Attelenooje op RIP het Westen
@regeermeneer, he wilt dit dus gaan oplossen met gematigde partijen, met gematigde, politiek correcte wetgeving en plannen?
12 kudos 2026-06-03 08:59:18 door Vinnied op RIP het Westen
Ja21, is daarin het Juiste Antwoord