DumpStats voor luchtbakkers

123,606 +129372 -5766

Kudos

#347 (Top 0.1086%)

Kudos/dag 83.97
Kudos/reaguursel 45.75
Meeste kudos op 1 reaguursel 7522
Minste kudos op 1 reaguursel -876

2,702

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.84
Topreaguursels 54
Woorden per reaguursel 16
Reacties per reaguursel 0.85
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 53
Geregistreerd op 13-06-2022
Eerste reactie op 13-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 07:02:35 door RW00 op Kids moeten toch op tijd naar school?
@64kbgeheugen | 23-06-26 | 20:59: Er is wel werkdruk, maar bij deze bedrijven zijn er flinke personeelstekorten. Mensen eruit gooien zal behoorlijk averechts werken.

-4 kudos 2026-06-23 19:18:20 door 64kbgeheugen op Kids moeten toch op tijd naar school?
@mihcaielvanderplas | 23-06-26 | 21:10: Ik zeg niet dat het geen tuig is. Maar als het allemaal tuig is, kun je niet meer het tuig de schuld geven, maar de bedrijven die de goedkoopste tuigbedrijven inhuren.

-33 kudos 2026-06-23 18:59:27 door 64kbgeheugen op Kids moeten toch op tijd naar school?
Probleem is niet alleen de bestuurder. Bijna al deze bestuurders zijn overwerkt totdat ze dit soort dingen gaan doen. Diegene die het niet doen 'halen hun targets niet' en worden eruit gegooid. Het probleem is de prachtige marktwerking. De goedkoopste wordt gekozen, niet diegene die zich aan de verkeersregels houdt.

1 kudos 2026-06-17 14:21:42 door Justevo op Popo mag het wel
Gewoon moeite met autoriteit hebben, dan kom je al een heel eind.

0 kudos 2026-06-13 19:35:00 door ReyntjedeVos op Faalhaaskarma
@NorbertDeBozeBever | 13-06-26 | 20:13: Excuses, je stond op verborgen, dus ik had dit nog niet gezien, vandaar mijn herhaling.

0 kudos 2026-06-13 19:33:42 door ReyntjedeVos op Faalhaaskarma
@Ramptoerist73 | 13-06-26 | 19:59: Meer dan de helft van de AOW-uitkeringen wordt momenteel betaald uit de algemene middelen, omdat de opbrengsten van de premies niet meer voldoende zijn; dat heet fiscalisering van de AOW. Even beter in de materie verdiepen i.p.v. roeptoeteren.

2 kudos 2026-06-13 19:21:56 door molenkoek op Faalhaaskarma
Doe maar op jou eigen kosten. Ik heb al een lekke band.

0 kudos 2026-06-13 18:13:27 door NorbertDeBozeBever op Faalhaaskarma
@ramptoerist73
Misschien moet je zelf eens wat beter in de materie verdiepen. AOW kent een omslagstel hetgeen betekent dat de huidige werkenden betalen voor de huidige AOW'ers.
En met de vergrijzing groeit dat scheef waardoor een steeds groter deel van de AOW uit de algemene middelen wordt betaald en niet louter uit de premies.

0 kudos 2026-06-13 17:59:17 door Ramptoerist73 op Faalhaaskarma
@merino | 13-06-26 | 19:54: Dat is niet waar de AOW is ruimschoots afgedekt met alle premies die door de jaren zijn afgedragen. Even beter in de materie verdiepen ipv roeptoeteren!

-1 kudos 2026-06-13 17:54:23 door merino op Faalhaaskarma
@zup | 13-06-26 | 18:30: En raad eens waar de helft van de AOW vandaan komt? Juist, de algemene middelen.

Maar welke partij waagt zich aan boomers belasten?

22 kudos 2026-06-13 16:30:27 door zup op Faalhaaskarma
Heb je het over dezelfde Rijkswaterstaat die deze week heeft aangegeven geen budget voor herstelwerkzaamheden meer te hebben omdat meer dan de helft van de wegenbelasting naar algemene middelen gaat?

18 kudos 2026-06-13 16:30:16 door Pimmetjes op Faalhaaskarma
RWS heeft geen opsporingstaak. Hun camera's zijn voor zicht op verkeersbeeld. Het overheidsgeld is derhalve juist besteed. Voordat men anders weer gaat klagen over 'mijn belastinggeld'.

1 kudos 2026-06-09 18:42:02 door AmraniPlatje op Jij gaat de bus uit
Dat is een datingsite voor mensen met een fatbike en mensen die graag achterop komen zitten.

0 kudos 2026-06-03 20:35:38 door Kwaaie tor op Dikke bak heb je daar
@JFJC, Al was ik de rijkste man op aarde zou ik nog steeds niet zo'n wagen kopen. Een auto van voor alle verplichte piepjes en bellen (voor 2018) waar je comfortabel in kunt rijden is waar ik voor zou gaan.

5 kudos 2026-06-03 19:00:04 door JFJC op Dikke bak heb je daar
Je mag ook gewoon zeggen dat je dit niet kunt betalen hoor. Geeft niks, wij ook niet.

-4 kudos 2026-05-30 19:56:00 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@shutupfool | 30-05-26 | 14:07: Want dat doe jij niet, maar dan de andere kant op? Zucht.

0 kudos 2026-05-27 21:17:19 door Snowball_77 op Slome PC?
Ik had dus blijkbaar een tante Gertrudia van de Overkant. Nooit van gehoord, maar volgens de documenten leefde ze van 1912 tot ergens recent, woonde ze in West Afrika maar soms ook niet, en had ze een gigantisch fortuin opgebouwd met internationale handelsactiviteiten.

Op een doodgewone dinsdag kreeg ik ineens een e-mail van de Hoogst Officiële Internationale Notarisdienst voor Erfenissen en Andere Belangrijke Zaken, ondertekend door Mr. Dr. Sir. Advocate Barrister Professor Emmanuel Johnson III.

Hij schreef:

Gefeliciteerd, u bent de enige erfgenaam van 7 miljoen euro.
Maar eerst moeten wij enkele kleine administratieve stappen doorlopen.

10 kudos 2026-05-27 20:54:31 door Kameleon4 op Slome PC?
Volgens mij ben je opgelicht. Ik weet het niet zeker, maar ik heb een boek besteld over hoe mensen worden opgelicht, en hoe je het kunt voorkomen. Moet wel een goed boek zijn want het kostte 750 euro, maar zodra ik het heb ontvangen gaat mij dat niet meer overkomen

3 kudos 2026-05-14 18:43:27 door Bonzi_Buddy op Er komt weer een baby
Beetje zwarte humor kunnen de sneeuwvlokjes niet meer hebben hoor. Hup terug je safespace in.

0 kudos 2026-05-14 06:35:17 door Vogelnest op Fitmeisje laat haar spierballen zien
@IndigenousDutchMan | 14-05-26 | 04:53:
Als we vrouwenlogica zouden begrijpen, dan was het leven een stuk makkelijker. Maar ze begrijpen elkaar of zichzelf ook niet.

-6 kudos 2026-05-11 19:42:37 door allovich op Grappenbezorger
De mijne drukt zijn blote billen nog tegen het raam, draait erg luid K3 op zijn subwoofer installatie. En dat alles terwijl de lokale kleuterbrommer jeugd de hele bus leegtrekt. Wat een wereld.

0 kudos 2026-05-11 19:42:13 door A.tractie op BDM
De borsten perfect? Wat mij betreft niet, ik hou niet van neppers.

6 kudos 2026-05-09 07:02:07 door jan1000001 op Verstappen test in Super GT500 auto
Helemaal mee eens! Ik snap al die idioten niet die vandaag de dag F1 kijken en die rijdende accupakketten zo gaaf vinden. Het is een soort woke/beweging die gewoon geen idee heeft wat racen is. We willen gewoon brullende motoren die racen om het hardst! Gevechten op de baan. Niet "knoppie drukken en inhalen". Dat heeft niks met racen te maken.

3 kudos 2026-05-08 22:48:01 door Palissander op Verstappen test in Super GT500 auto
ik geef max groot gelijk als hij dat letterlijke F1 circus zou verlaten, als je als coureur wil racen maar het racen wordt je moeilijk gemaakt ben ik ook weg. Fuck de F1.