DumpStats voor luchtbakkers

123,608 +129372 -5764

Kudos

#347 (Top 0.1086%)

Kudos/dag 83.97
Kudos/reaguursel 45.76
Meeste kudos op 1 reaguursel 7522
Minste kudos op 1 reaguursel -876

2,701

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.83
Topreaguursels 54
Woorden per reaguursel 16
Reacties per reaguursel 0.85
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 53
Geregistreerd op 13-06-2022
Eerste reactie op 13-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

158 kudos 2026-06-23 20:45:38 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Door dit soort fratsen krijg je dus ouders die hun kinderen niet meer thuis zien komen. Ik hoop dat dit figuur gevonden gaat worden en never nooit meer zo'n busje mag besturen.

2 kudos 2026-06-22 16:19:35 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Dit is toch niets nieuws? Elk figuur dat zich met Putin bemoeit in negatieve sfeer zal afgemaakt worden.

1 kudos 2026-06-21 12:43:41 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Wij zijn de kapot-maak-politie. En terecht want dit soort figuren verdienen geen aandacht meer in de toekomst, alleen een cel van 1 bij 1, of in een GGZ instelling. Dit soort gedachtes horen niet op het internet thuis. En nu zijn het nog 18 jarige, straks heeft hij ineens geen moeite meer met minderjarige en krijg je dat soort ellende weer.

12 kudos 2026-06-19 18:50:49 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Dit had echt minimaal een EMG verdient en het afnemen van het rijbewijs. Want blijkbaar is meneer niet meer op de hoogte van de huidige regels. Hij is ook de reden waarom we al die achterlijke hulpsystemen in de auto hebben die ons continu lopen te controleren.

4 kudos 2026-06-18 10:57:47 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@owikzegmaarwat Als jij 24/7 alleen maar propaganda voorgeschoteld krijgt en andere denkwijze (letterlijk) de kop in gedrukt wordt snap ik wel dat je zo raar gaat denken.

15 kudos 2026-06-17 21:58:38 op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Draai de situatie eens om: Stel dit was jouw auto en de dashcam had dit gefilmd, was je er dan niet heel erg blij mee geweest in plaats van de janken over filmen op de openbare weg?

-2 kudos 2026-06-17 19:34:38 op Schatje ik ben weer terug!
Wanneer jij je best hebt gedaan der mee naar huis te krijgen, en je tinder-date zegt: Het was gezellig

2 kudos 2026-06-17 19:33:19 op Automobilist geeft geen fuck om peper
@El-Hombre Dat spul dat de politie gebruikt werkt vrij direct kan ik je vertellen, en is echt enorm pijnlijk. (ooit mee gedaan aan een oefening)

13 kudos 2026-06-17 16:11:41 op Popo mag het wel
Ik blijf het bijzonder vinden hoe sommige zich zo kunnen opfokken over wat de politie allemaal wel/niet doet. Het feit is dat de politie gewoon een ontheffing heeft voor zaken als dit. En aangezien jij niet weet waarvoor ze aan het rijden zijn, heb je dat gewoon te respecteren. Dus houd gewoon je smoel met je gezeik.

0 kudos 2026-06-15 18:39:43 op Fed Ex! Goede middag.
@CtrlAltDepeche Op zich is met de meeste bedrijven weinig mis, het ligt inderdaad sterk aan je bezorger. Waar de verschillen wel groot zijn is als je pakket kwijt is. Postnl laat je gewoon in de grond zakken, terwijl we ooit bij DHL binnen 14 dagen ons geld terug kregen, en ook echt actief mee hielpen met zoeken (zoals GPS locatie doorgeven toen het pakketje was gescand). UPS zie je nooit, maar ze bezorgen ooit een keer, (tussen 08:00 - 22:00 uur) net als GLS, tussen ooit en ooit. Maar over het algemeen zijn de meeste wel prima.

6 kudos 2026-06-15 16:13:09 op Scooter bijna aangereden
De bakwagen is helemaal niet fout. De scooter had helemaal niets op het fietspad te zoeken.

0 kudos 2026-06-15 15:41:22 op Er is hoop.
Heel erg veel geld, ongeacht hoe je der verkregen hebt.

-2 kudos 2026-06-14 20:47:13 op BDS!
Wat een goddelijk lijf heeft ze toch. +1

10 kudos 2026-06-14 19:37:24 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Was het maar een aanname. Zelfs de politie zelf zegt dat ze er graag prioriteit aan hadden gegeven maar simpelweg de capaciteit niet hebben. Of terwijl; ze doen er gewoon niets mee en dat weten de inbrekers heel goed.

-12 kudos 2026-06-14 17:52:57 op Agent lift ff 185 kg
Dan krijg je van die opgepompte spierbundels die verder weinig IQ hebben. Nee dank je.

65 kudos 2026-06-13 18:22:02 op Faalhaaskarma
Rijkswaterstaat mag best eens betere camera's gaan ophangen op onze kosten. Dan kunnen we op basis van de beelden gelijk een boete op kenteken sturen. Eens kijken hoe snel dit achterlijke tyfus gedrag dan afgelopen is.

-1 kudos 2026-06-12 12:42:16 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Het zal ook niet hun eerste confrontatie zijn geweest gok ik zo. Powned heeft het wel vaker aan de stok met tokkies.

108 kudos 2026-06-09 09:57:30 op Jij gaat de bus uit
Broeders NL, heeft er iemand een kotszakje?

2 kudos 2026-06-06 21:48:15 op Graag jullie mening
Deze vrouwen vinden zichzelf zo ongelofelijk geweldig.

59 kudos 2026-06-06 09:04:50 op Maak eens wat ruimte!
En om dit soort mafkezen heb je elke dag ongelukken.

-7 kudos 2026-06-03 20:44:04 op Dikke bak heb je daar
Ik heb nooit begrepen waarom je zo'n lage auto zou willen. Je ziet geen fuck voor je, moet drempels nemen alsof ze je dood kunnen zijn, en elk steentje voel je want je hebt amper de ruimte oneffenheden op te vangen in je dempers.

179 kudos 2026-06-03 20:20:13 op Die ene NSB-collega
Niets met NSB te maken. Je voorkomt wellicht een heel ernstig ongeluk wat levens van veel mensen kan veranderen. Prima actie als je het mij vraagt

88 kudos 2026-06-03 19:16:23 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Misschien moeten fabrikanten dan ook niet zo moeilijk doen monteurs te sturen als je droger na 6-8 jaar eens kapot gaat. Want het excuus keer op keer is dat er geen onderdelen zijn, dat ze geen service verlenen buiten garantie, of dat de prijzen zo hoog zijn dat een nieuwe droger bijna net zo duur is. Het ligt echt niet alleen aan de consument.

16 kudos 2026-06-02 20:21:29 op 130 op de vluchtstrook
Filmert rijdt zelf al lichtjes te hard wat in deze situatie prima kan. Maar hoe die gast via de vluchtstrook en de rest doet heet gewoon klein piemel syndroom. Filmert doet het erg netjes als je het mij vraagt.

-2 kudos 2026-06-01 18:37:22 op Tesla red hertjes op de snelweg
Ik vind de discussie met Lidar altijd wel grappig. Wij mensen hebben ook geen Lidar en kunnen ook prima navigeren. De kunst is om de camera's en vooral de computer net zo intelligent te maken als wij. Dit voorbeeld laat zien dat FSD al vrij ver is.

-34 kudos 2026-05-30 14:03:51 op Niet aan mij zitten
Normaal ben ik echt van: Wie niet luisteren wilt moet maar voelen. Maar in dit geval was de vrouw zwanger en dan is dit buitenproportioneel geweld. Dit had echt niet gehoeven. Maar dit is uiteraard dan wel met de gedachte dat de agent hiervan op de hoogte was. Er zijn zoveel vragen, zelfs bij een video als dit dat je niet direct de schuldvraag kan neerleggen. Maar het had denk ik ook een tandje minder gekund ongeacht de situatie.

11 kudos 2026-05-28 18:41:02 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
@Onbekende Nee, niet in de gradaties van tegenwoordig. Toen las je een magazine waar hoogstens lipgloss werd aanbevolen en een stijltang, niet de +12! middeltjes die je per dag moet smeren op een huid van amper 10 jaar oud. Dit is zo ongelofelijk slecht en gevaarlijk voor je jonge huid en tieners hebben hier geen enkele weet van.

10 kudos 2026-05-27 22:16:10 op Slome PC?
Ik krijg binnenkort geld van een Nigeriaanse Prins waarmee ik een hele dikke pc kan kopen. Zonet even een testbetaling overgemaakt zodat hij echt zeker weet dat het mijn rekening is!

7 kudos 2026-05-27 21:31:52 op Gaat ie?
Zo zie je maar het nut van een helm.