3,268 +4132 -864
Kudos
#18802 (Top 5.8833%)
| Kudos/dag | 4.53 |
| Kudos/reaguursel | 5.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 114 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
3,268 +4132 -864
Kudos
#18802 (Top 5.8833%)
| Kudos/dag | 4.53 |
| Kudos/reaguursel | 5.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 114 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
588
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.82 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 28 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 03-07-2024 |
| Eerste reactie op | 04-07-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-7 kudos 2026-06-22 20:58:27 door Forza_Ruud_Krol op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Geen jeweetwel | 22-06-26 | 22:14:
Nee hoor. Sommige mensen hebben de behoefte om oprecht medeleven te tonen en te uiten.
Jij niet? Prima. Maar tot het tegendeel bewezen wordt, moet je die anderen gewoon in hun waarde laten.
Toen de zeventienjarige Lisa werd afgeslacht door die asielimbeciel heeft zo'n beetje half Nederland zijn medeleven betuigd met haar nabestaanden. Niet omdat ze daar een schouderklopje voor wilden, maar gewoon omdat die emotie eruit moest. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is.
11 kudos 2026-06-22 20:14:14 door Geen jeweetwel op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Valruin | 22-06-26 | 21:38: Laat je niet opnaaien, je het gewoon gelijk, mensen sterkte toewensen die dat nooit zullen meekrijgen is gewoon zelfpijperij van "oe kijk mij eens medeleven hebben" en vervolgens gewoon een vieze narcist zijn.
-4 kudos 2026-06-22 19:38:57 door Valruin op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@GraafSteno | 22-06-26 | 21:30: Heb ik gewoon een vaatwasser voor, dwaas
-12 kudos 2026-06-22 19:30:43 door GraafSteno op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Valruin | 22-06-26 | 21:28: Oh god hij heeft ook een nieuw modetermpje geleerd. Ga afwassen, dwaas.
19 kudos 2026-06-22 19:28:45 door Valruin op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Lekker virtue signalling op een Nederlandse site voor een schietpartij in Canada, post het ook nog even op Facebook anders, joe
0 kudos 2026-06-17 21:53:02 door Tre900 op Goeiemorgen!
@HendigeHarrie1 | 17-06-26 | 13:14: smaken verschillen. Jij houdt van plastic neptieten, lollielikker01 vind dat ze zo goed zijn.
-3 kudos 2026-06-17 18:11:16 door theytookourjob op Goeiemorgen!
Welke?
-27 kudos 2026-06-17 11:14:01 door HendigeHarrie1 op Goeiemorgen!
Paar maten vergroten misschien???
-10 kudos 2026-06-17 09:51:01 door MakeEarthGreatAgain op Goeiemorgen!
God bedankt je voor de feedback. Hij denkt ook dat het af is.
2 kudos 2026-06-08 17:48:15 door Boutendraaier op Ondertussen op TwitchCon
Dit hoef je echt niet te delen pik.
1 kudos 2026-06-04 11:12:10 door Frikandelbal op De paskamer
Je bent een flapdrol, want deze dame: flirty_shadows, of dan ook little_sinful_angel heeft borstvergroting ondergaan.
Dus jouw hele pleidooi, hoe vrij je in je recht staat om die mening te hebben maakt je een gigantische sukkel omdat deze borsten "nep" zijn.
-2 kudos 2026-06-04 10:11:42 door dissie op De paskamer
@iRick | 04-06-26 | 11:51: gek genoeg heeft een vrouw daarmeer invloed op dan ze denken, alleen zijn ze ooit eens enorm geschommeld in gewicht (vaak als smoes de bevalling want daar hebben ze zichzelf verloren) fit blijven, zonder bh slapen en weefsel massage helpen meer dan roken, drinken en vet eten, maar he een derde (dna, genetisch) de reden geven is natuurlijk fijner dan ergens voor werken, wat uiteraard ook meespeeld.
7 kudos 2026-06-04 09:51:15 door iRick op De paskamer
Alsof een vrouw de keuze heeft hoe haar natuurlijke borsten er uitzien? Ben het wel eens met je mening, zeer mooie borsten.
-1 kudos 2026-05-22 00:47:59 door zopie op Mountain life... is life
@wunderbro | 21-05-26 | 18:19: Bedoel je niet contact....lijm?
12 kudos 2026-05-21 16:19:05 door wunderbro op Mountain life... is life
ah altijd leuk om de te zien wanneer de meer geradicaliseerde reaguurders boven komen drijven. Een comment in een totaal andere context dan de video. Je ziet een overleden bergbeklimmer, een dood persoon, een lijk en je schiet meteen naar alle leden van XR moeten dood. Niet helemaal een gezond gedachten patroon. Ik zou zeggen ga eens naar buiten en kom in contact met mensen.
-3 kudos 2026-05-21 15:39:55 door vriesvak op Mountain life... is life
Hihi leuk, bij elk filmpje over iemand die dood is of pijn lijdt beginnen over XR. Heel gevat hoor.
-4 kudos 2026-05-18 05:54:15 door Forza_Ruud_Krol op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Rare hobby heb jij.
Ik heb nog nooit een wappie getroost, van welke denominatie dan ook.
Opzouten.
2 kudos 2026-04-27 21:55:20 door Cysteknabbelaar op Koningsdag 2026
Alisa Amore
6 kudos 2026-04-22 04:12:55 door Akiron op Mogguh!
De lat ligt hoog voor iemand die meer van de lollies is.
1 kudos 2026-03-03 19:38:00 door Powershell op Spookrijdert op A15
Mind Theory - Get Low (First Person Remix). Inderdaad best wel WTF.
4 kudos 2026-03-03 18:23:15 door John McClane op Spookrijdert op A15
Dat heb ik nou met onnodig spatiegebruik.
0 kudos 2026-01-05 17:08:41 door Muzieker op Sneeuw is FAKE!!
"Manupulatie"?
1 kudos 2025-12-19 23:33:31 door PeterPandemie op Reaguurders contactadvertentie voor de kerst
Kak!
8 kudos 2025-12-18 06:29:28 door HenkieWanky op Fuck de polisie
Moet ze wel eerst toestemming verlenen anders is het verkrachting. Groetjes, Andrew Tate.
1 kudos 2025-12-17 18:14:08 door Touwtje_ op Taser op je donder
@lollielikker01 | 17-12-25 | 18:28: Hoezo vergeet je zoiets?!!?
0 kudos 2025-12-17 18:03:07 door Henk9361 op Ondertussen bij Filipijnen - Indonesië
Download de browser aloha, videos vasthouden met je vinger op je scherm, en je krijgt de mogelijkheid om te downloaden.
-13 kudos 2025-12-17 17:28:18 door lollielikker01 op Taser op je donder
@Deschuldvandelinkseelite | 17-12-25 | 17:44: ik was vergeten dat reaguurders geen sarcasme begrijpen.
17 kudos 2025-12-17 16:44:51 door Deschuldvandelinkseelite op Taser op je donder
Zeiksnor
14 kudos 2025-12-15 23:26:09 door KauwgomChallenge op XR sloopt miljonairsbeurs met ballonnen + alarmen
Tieten bedoel je
-2 kudos 2025-12-12 18:57:44 door Schraalhans op Klusbus
Pssst, geheimpje, niet verder verklappen hoor, maar dat is een kade dje speciaal aangelegd is voor mensen die aan lager wal verzeild geraakt zijn.
19 kudos 2025-12-12 15:53:27 door detoetjesman op Klusbus
De rest van Nederland noemt dat Utrecht
2 kudos 2025-12-12 03:05:17 door breaudje-caque op Avondje op het terras
Ik dacht ik de enige was! Blijkbaar ben ik toch niet de enige die dacht dat ik de enige was
2 kudos 2025-12-12 00:58:02 door Baron Von Awesome. op Avondje op het terras
Ja we vinden dit allemaal echt niks aan. Jij bent heel erg raar.
10 kudos 2025-12-11 18:19:26 door padoempadoempert op Avondje op het terras
r/sideboob jonge.
7 kudos 2025-12-11 17:46:22 door T.R.U.M.P. op Avondje op het terras
Mooi en GEIL
77 kudos 2025-12-11 17:41:55 door EazyDeazy op Avondje op het terras
Ja, echt de enige. De rest komt hier voor Tic Toc dumps
1 kudos 2025-12-05 21:38:28 door Cybertuup10 op Even links er voorbij!
Zijn allemaal zzp'ers. En waarschijnlijk dus niet verzekerd.
3 kudos 2025-12-05 21:34:38 door wieditleestis op Wil je overstappen of niet?
Wie drinkt er op vrijdagavond dan ook melk?
-2 kudos 2025-12-04 21:28:03 door split-87 op De aanhouder wint
Wat zegjuhh?
2 kudos 2025-11-27 21:50:38 door Knoeier op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
@daniyel008 | 27-11-25 | 19:35: Nee 30. In stedelijk gebied waar ik met de auto 30 mag, word ik ook links en rechts ingehaald door die ééncelligen. En ze kijken allemaal boos dan. Maar misschien zit hun gezicht zo het lekkerst, dat weet ik niet.
-4 kudos 2025-11-27 18:35:52 door daniyel008 op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
25 bedoel je denk ik?
1 kudos 2025-11-27 16:47:20 door Gemsenficker op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
Kinderbrommers
-1 kudos 2025-11-14 11:46:38 door HendigeHarrie1 op Dikke gouden bakken
Dat bepaald natuurlijk iedereen zelf, waar het om gaat
0 kudos 2025-11-12 14:50:01 door ApoIIyon op Wie durft?
Stop eens met huilen over AI.... Beetje obessief gedrag niet?
2 kudos 2025-11-03 12:38:31 door Fogol op Ze hebben geen humor meer in het VK.
@Routine | 03-11-2025 | 07:54: Zijn cijfers kloppen wel redelijk. Het aantal steek incidenten is 45 keer hoger in Londen dan in Nederland. Waarom je vervolgens concludeerd dat Gervais populistisch lult snap ik dan weer niet.
3 kudos 2025-11-03 09:36:43 door KelderKebabKwab op Ze hebben geen humor meer in het VK.
@Banale_Alzak | 03-11-25 | 05:38: Hallo Anali Banali. Lees over 10 jaar deze comment nog eens terug.
10 kudos 2025-11-03 07:54:11 door Routine op Ze hebben geen humor meer in het VK.
@Banale_Alzak | 03-11-25 | 05:38: Ja, of.. je doet eens een beetje moeite en je zoekt de cijfers op...Maar dat zou natuurlijk confronterend kunnen zijn voor je eigen opinie en iemand anders gelijk geven is natuurlijk al helemaal kut.
-23 kudos 2025-11-03 04:38:03 door Banale_Alzak op Ze hebben geen humor meer in het VK.
Steekincidenten in Nederland: ongeveer 750 per jaar dus iets meer dan 2 per dag, op 18 miljoen inwoners. Londen heeft 9 miljoen inwoners. Uitgaande van jouw 45 per dag in Londen zou dat in NL iets meer dan 1 steekpartij per 9 miljoen mensen zijn. Concluderend: dit soort uitspraken zijn populistisch gelul zonder onderbouwing. Dit soort blind geroep is het moreel faillisement van ons land.
1 kudos 2025-11-02 20:55:29 door HarrieDeBoswachter op ErikA cappella
@pantoffel Mijn zoon, wat ik hiermee te maken heb, weet ik niet.
1 kudos 2025-11-02 20:05:27 door pantoffel op ErikA cappella
Jezus wat ben jij dom.