40,948 +44816 -3868
Kudos
#1444 (Top 0.4518%)
| Kudos/dag | 8.34 |
| Kudos/reaguursel | 21.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4988 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -171 |
40,948 +44816 -3868
Kudos
#1444 (Top 0.4518%)
| Kudos/dag | 8.34 |
| Kudos/reaguursel | 21.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4988 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -171 |
1,916
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 18.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 12-01-2013 |
| Eerste reactie op | 12-01-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
17 kudos 2026-06-21 09:58:57 op Nederland - Zweden recap
Wat is Summerville een ongelofelijk goeie voetballer zeg! Echt leuk om naar te kijken!
15 kudos 2026-06-21 09:54:47 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik mag hem wel
10 kudos 2026-06-20 09:48:01 op Dumpert Stormbulletin: Bliksempica du jour
Wat kan de natuur toch indrukwekkend zijn!
0 kudos 2026-06-17 23:53:02 op Goeiemorgen!
@HendigeHarrie1 | 17-06-26 | 13:14: smaken verschillen. Jij houdt van plastic neptieten, lollielikker01 vind dat ze zo goed zijn.
1 kudos 2026-06-16 20:26:55 op Goeiemorgen
@Al_the_phoenix_bundy | 16-06-26 | 17:40: *wateren
13 kudos 2026-06-15 09:44:18 op Dumpert Opsporing Verzocht
Neptieten zien er leuk uit in een strak truitje.
1 kudos 2026-06-15 09:30:48 op Het WK op de Duitse televisie
https://www.babepedia.com/babe...
-1 kudos 2026-06-15 09:28:57 op BDS!
Je moeder ook, maar die klieder ik ook elke dinsdagochtend onder als jij naar de opvang bent.
3 kudos 2026-06-14 14:28:03 op Johan Vlemmix krijgt vliegles
Hij keek niet blij!
-1 kudos 2026-06-14 14:27:09 op Stukje rijden
Je zou er maar zwemmen met je pulletjes.
12 kudos 2026-06-02 16:46:01 op Lord of the Rings: Bechdel Test editie
Dingen veranderen niet als je ze forceert, dingen veranderen als er vraag naar is.
7 kudos 2026-06-02 16:44:28 op Almelo aanhouding politie slaat collega
Foutje, en weer door.
9 kudos 2026-05-31 10:05:45 op Huilgabber Rematch!
Gast, je snapt toch dat dit een nagespeelde classic is? Ze dragen (ongeveer) dezelfde kleding als toen.
113 kudos 2026-05-30 19:20:43 op Batsen in de tent
Batsen is gewoon lekker. Die twee hebben het naar de zin.
19 kudos 2026-05-21 15:52:27 op Geen zorgen
Pik of niet, mooie meid.
45 kudos 2026-05-21 15:45:15 op Zijn mooiste zonsondergang
Zou-ie het nou VVS in z'n VR-bril hebben staan?
1 kudos 2026-05-20 19:50:46 op Weer in Guadalajara
Die laatste foto op erome, dat vind ik zo'n belachelijke trend. Daar moeten ze echt mee stoppen.
5 kudos 2026-05-17 10:47:11 op Welke Pokemonkaart zoek je?
Gewoon een spel. Smaken verschillen. Net als alles in de wereld heeft iets dat veel mensen willen en waar weinig van is een hoge waarde.
-1 kudos 2026-05-16 09:12:43 op Sexy video van reaguurder in de water
Hij ligt niet in het water...
17 kudos 2026-05-11 14:28:24 op RIP collega
@Kim Tuik | 11-05-26 | 14:05: Onzin. Het is nog steeds een mooi gebaar. Je kunt niet in hun portemonnee kijken.
0 kudos 2026-05-11 14:24:15 op Buitenspelen met de boys
had dan Hindoeliggen gezegd...
0 kudos 2026-05-09 09:07:50 op Waarom je geen vrachtwagenband moet leksteken
Je was 2,5 uur te laat met je grap... Toch 60 kudo's bij elkaar geharkt.
10 kudos 2026-05-09 09:06:22 op Weekend!
Ik had in de eerste paar seconden niet door dat dit oudere beelden waren en dacht dat ze het had over de jongeren die ALTIJD naar hun telefoon kijken om filmpjes te kijken. Als je het hebt over leegte in ogen... pffff, wat een kutontwikkeling zeg.
-1 kudos 2026-05-09 08:59:21 op Naar de kapper in Paraguay
De volgende keer dat hij naar de kapper gaat, gaat ie naar een plek waar je wel mag filmen, dus dan kun je het wel zien. Zo moeilijk is dat niet toch?
1 kudos 2026-05-06 19:38:31 op Potverdomme slimme hond
Wtf... Ik zat al onder wat andere filmpjes te zoeken naar "nep" of "ai" comments, maar kon ze niet vinden. Word je tegenwoordig weggejorist als je zegt dat een filmpje nep is?
-4 kudos 2026-05-05 12:13:57 op First pitch mogen gooien
Klopt.
0 kudos 2026-05-02 16:05:36 op Hoe heet dit liedje?
https://smutr.com/v/7526/...
8 kudos 2026-04-29 14:05:04 op Wat is jouw bodycount..
Ik vind toch een heel nummer van Hans Teeuwen, of een van de anderen, een stuk leuker dan zo'n hyperactieve montage hoor... Die "body count" (want waarom zou je het in het Nederlands vragen?) boeit me echt he-le-maal geen reet.
20 kudos 2026-04-24 21:08:03 op Ongevraagde parkeerinstructies
Het lef van SOMMIGE mannen! Niet alle mannen zijn hetzelfde! Dat heet seksisme! Tjonge jonge jonge... Vrouwen...
5 kudos 2026-04-24 21:00:46 op Meisje reserveert in het Nederlands
Vind je GB een derdewereldland? Of dacht je aan de VS?
2 kudos 2026-04-13 14:02:54 op File + ego = dit
@BennieDeKok: en dan echt "Kennelijk nog geen rijbewijs?" typen ook... man man man...
14 kudos 2026-04-08 20:52:47 op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
Dit is waarom je de noodstop leert bij motorrijles. Daarbij hoor je niet met 30 je voetje aan de grond te zetten...
11 kudos 2026-04-07 13:39:36 op Ach, mooie dag vandaag
Allemachtig zeg, aan beide kanten helemaal perfect: https://reddxxx.com/1revi12...
2 kudos 2026-04-05 17:59:50 op Paasmode!
Weet niet waarom je op -8 staat, maar deze TikTok video lijkt het met je eens te zijn: https://www.tiktok.com/@sammyf...
3 kudos 2026-04-02 09:58:30 op Komt dat schot
Leuk filmpje, kutmuziek, kuthartjes.
7 kudos 2026-04-02 09:57:28 op Komt dat schot
Klopt
9 kudos 2026-04-02 09:54:10 op Mag het een handje meer zijn?
Waarom de hele tijd die andere camerahoeken? Laat gewoon dat hele dansje recht van voren zien.
10 kudos 2026-04-01 12:37:16 op Duitsert in de sportschool
Drie keer dezelfde grap zodat we wat langer naar je abbs kunnen kijken...
0 kudos 2026-04-01 12:25:18 op Femke Bol, de Nummer Teen van Nederland!
Waarom hebben ze een kamelenteen aan een wassenbeeld gemaakt?
16 kudos 2026-03-31 13:21:51 op Ohno! Snapking hard gecrasht
Hahahahaha, letterlijk ELK filmpje opnieuw z'n wang super opzichtig laten zien. Wat een ongelofelijke pannenkoek.
42 kudos 2026-03-30 14:48:32 op Welkom bij de fobie workshop
Ik heb een fobie voor de zijkanten van de video er af knippen.
2 kudos 2026-03-29 11:58:46 op Hoe kan dee keal dat houwn?
Zou die keal prima houden als ze gewoon NORMAAL STIL BLIJVEN ZITTEN! Kutwijven!
3 kudos 2026-03-29 11:53:02 op Commentaar op mijn klusskills
Ik dacht dat ie een reactie van een luisteraar aan het voorlezen was of iets dergelijks.
19 kudos 2026-03-29 11:47:31 op Zondagproject: een interactief tafeltje maken
Man man man, wat heb ik veel tijd op die kaart doorgebracht zeg... Planeten scannen, wat een kutklus was dat. Geweldige games, Mass Effect! https://www.youtube.com/watch?...
30 kudos 2026-03-28 10:39:21 op Meisjes zijn blij
Neppe tieten, neppe nagels en SUPER neppe kop. HOU OP! Jullie verpesten tieners met jullie rare ziekte!
3 kudos 2026-03-26 12:45:27 op Mag ik je honden iets lekkers geven?
De beperkende factor zit niet bij de ontvanger van de opvoeding, maar bij de opvoeder.
13 kudos 2026-03-26 07:38:54 op Surfen op masjien
@bleckbarry | 26-03-26 | 07:03: mijn god. Het is op je telefoon bijna onmogelijk om op dat soort sites nog iets anders dan de thumbnails te zien. Zodra je ergens aanzit krijg je 700 miljard nieuwe tabbladen. Bij wijze van spreken dan.
9 kudos 2026-03-24 12:29:56 op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Jezus wat een kutbrief... Ook echt een klacht ingediend. Iedereen is zo snel op de teentjes getrapt. Ik dacht: er is ophef door woke-idioten, maar zo te zien heeft Julie zelf bedacht dat het racistisch was. Bah.
4 kudos 2026-03-24 12:26:08 op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Gewoon prima allemaal. Ik vind het een beetje irritant dat die DJ's altijd "edgy" moeten doen, maar goed, dat hoort er bij op de radio denk ik dan. Racisme was helemaal niet aan de orde en ik vond dat ze het prima hebben "gered" in het terugbelletje.
0 kudos 2026-03-21 09:17:38 op Rotonde van treinrails
Smaken verschillen, daarom zeg ik: dat eerste!