3,270 +4132 -862
Kudos
#18802 (Top 5.8833%)
| Kudos/dag | 4.54 |
| Kudos/reaguursel | 5.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 114 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
3,270 +4132 -862
Kudos
#18802 (Top 5.8833%)
| Kudos/dag | 4.54 |
| Kudos/reaguursel | 5.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 114 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
588
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.82 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 28 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 03-07-2024 |
| Eerste reactie op | 04-07-2024 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 23:27:02 op Het wordt warm
En de uiers niet te vergeten.
1 kudos 2026-06-24 12:59:36 op Debieltje in Polo
Politie, kom er maar in!
3 kudos 2026-06-24 12:50:50 op Vanavond ben jij de baas
Ik denk dat je zwart scherm hebt, even de pagina herladen. Graag gedaan!
5 kudos 2026-06-24 12:42:25 op Mag jij van jou man
"Mag ik, van de onderdrukking", "nee".
7 kudos 2026-06-23 13:21:03 op Doe maar een schermpje
Ieder zijn ding, ik ga wel lekker lopen in de natuur. Ooit.
3 kudos 2026-06-23 13:07:36 op Goeiemorgen
Het filmpje laadde niet zeker?
-34 kudos 2026-06-22 21:22:41 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Wat verschrikkelijk, ze zullen het vast niet meekrijgen maar ik wens de nabestaanden van de slachtoffers ontzettend veel sterkte toe.
-17 kudos 2026-06-22 20:55:44 op Kaketoe is koning
Wie heeft er nou zo'n scherpe beveiligingscamera hangen in zijn of haar hal. Kost veel te veel opslag en vreet veel te veel stroom.
-1 kudos 2026-06-20 12:16:27 op LEGO-diefstal in Rijssen
Als het bij BAM was gebeurd is het prima.
54 kudos 2026-06-17 10:09:54 op Goeiemorgen!
Prachtige tieten, niks meer aan doen.
0 kudos 2026-06-15 19:10:31 op Wat klopt hier niet?
Een rolstoeloprijlaan.
6 kudos 2026-06-10 21:04:18 op Mag ik even piano spelen?
Stelletje klootzakken, wel genieten en niet klappen. 5 reeten voor degene die het wel deed.
-4 kudos 2026-06-08 17:55:20 op Ondertussen op TwitchCon
Ik vroeg mij al af waarom het 6 maanden terug was sinds Vlad's laatste video, maar hij is gewoon Rusland ontvlucht.
https://www.youtube.com/channe...
13 kudos 2026-06-08 17:47:54 op President Trump is boos.
Dicktator.
16 kudos 2026-06-08 17:40:50 op 15 jaar oefenen..
Geladen sfeertje daar.
6 kudos 2026-06-08 17:39:50 op In de islamosfeer...
Jammer dat ik maar 1 plusje kan geven, meer kan ik niet doen zonder dat straks een familie op mijn stoep staat met een geit.
-14 kudos 2026-06-08 17:27:07 op Burenruzie gaat verkeerd
Met een pen.
28 kudos 2026-06-04 10:55:52 op De paskamer
Kijk dames, dit is 10x mooier dan die opgeblazen plastic neppers.
0 kudos 2026-05-31 14:42:32 op Batsen in de tent
En nog met links ook, man man man.
-1 kudos 2026-05-31 14:41:23 op Cowboy heeft geen angst
John Marston heeft een nieuw model gekregen?
25 kudos 2026-05-30 00:08:02 op Humor van vroeger
Stap dan eens van je azijndieet af.
49 kudos 2026-05-29 23:03:37 op Fatbikert zit op telefoon
Graag fatbiker de schade laten vergoeden, bon schrijven voor telefoongebruik op de fiets, te hard rijden met ogenschijnlijk een gashendel en eigen zorgkosten.
-1 kudos 2026-05-28 09:11:36 op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
Wel onhandig als je wilt schakelen.
-2 kudos 2026-05-28 09:09:55 op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
50 wat?
1 kudos 2026-05-28 09:08:48 op Leuk, zo'n vuurwerkje!
BOEM! Zunne grote vuurbal.
-68 kudos 2026-05-27 12:37:20 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
gaan jullie even zuur doen over het asogedrag, dan kan ik mij even ergeren aan dat ik nou niet kan zien met wat voor auto we te maken hebben. Aan de vorm te zien denk ik snel aan een opel corsa type c maar ik kan er gruwelijk naast zitten.
11 kudos 2026-05-24 20:34:29 op Het leven met triple D
Duidelijke ondertieteling.
-1 kudos 2026-05-24 20:32:40 op Creatief met kabels
Het mooie vind ik dat dit uitstraalt van een muziekant te zijn. Wie anders gebruikt die microfoonports in zulke proporties.
7 kudos 2026-05-24 20:24:29 op Lubach over Islamkritiek
De geschiedenis herhaalt zichezlf altijd.
0 kudos 2026-05-23 17:09:01 op Mooi strandweer vandaag!
Ik hoef de cameraman niet te zien.
-2 kudos 2026-05-22 22:55:41 op Daklozen eten geven
Hij koopt eten en drinken voor deze zwervers zodat ze iets meer geld overhouden, kunnen ze toch weer een wietje extra van kopen.
0 kudos 2026-05-22 22:41:11 op Meisje heeft een serieuze vraag
Beter met het geluid uit.
33 kudos 2026-05-21 11:23:34 op Mountain life... is life
Elk lid van XR zou dit ook eens moeten proberen.
0 kudos 2026-05-21 11:18:22 op Showtje geven
Als je kan leren schrijven met links lukt dat ook wel.
20 kudos 2026-05-21 11:14:40 op Je bent nu een krab
Je bedoelt dat dit nep is?
-2 kudos 2026-05-19 09:45:38 op Rambo in de volksbuurt
Het begint een trend te worden dat communiceren met opgehangen briefjes. Meer van dit.
32 kudos 2026-05-18 00:19:51 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Zien we dit? En daarna gaat men door met het leven i.p.v. dagenlang nabespreken op TV en alle zielige XR wappies die in therapie zitten troosten.
10 kudos 2026-05-11 10:57:50 op Kansloos gedrag in Arnhem
Die Henk, Pieter en Koen toch...
3 kudos 2026-05-06 09:25:03 op Potverdomme slimme hond
Zielig dat je zo over hondeigenaren denkt.
-2 kudos 2026-05-06 09:21:48 op Tijd om te schakelen
Best onhandig zo dicht op de pook.
17 kudos 2026-05-04 14:39:48 op Geboorte van een olifant
Je mag die van mij hebben.
14 kudos 2026-05-04 14:32:17 op Het nieuwe autorijden
Ja dit mag, de auto functioneert als kleding. Laten we dit normaliseren.
0 kudos 2026-05-01 19:46:39 op Soms gaan dingen kapot
Er gebeurt een hoop in Alkmaar.
-8 kudos 2026-04-27 22:49:53 op Koningsdag 2026
Ik verdenk nr.3 van AI. Fapt toch minder lekker met dat idee.
6 kudos 2026-04-27 22:44:20 op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
@NIngenieur_Hogendijk | 27-04-26 | 22:06: die jochies mogen pas net zonder zijwieltjes. Schei nou gauw uit!
-1 kudos 2026-04-27 22:41:00 op Orgel joke gaat los met TiΓ«sto
Normaal kijk ik alleen bij lullende vrouwen met geluid uit maar ik maak hierbij even een uitzondering.
-17 kudos 2026-04-22 00:02:52 op Mogguh!
10 - 1 voor het plakplaatje is alsnog een 9 en dus zou ik haar doen.
-2 kudos 2026-04-19 16:57:29 op Je navigatie is beledigd
Ik vond hem anders wel herkenbaar.
0 kudos 2026-04-11 00:32:15 op BREAK: Michael J. Fox overleden!
De stagair had m perongeluk alvast gepost.
26 kudos 2026-04-11 00:19:15 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Dit is een grap, TOCH?!