DumpStats voor lollielikker01

3,270 +4132 -862

Kudos

#18802 (Top 5.8833%)

Kudos/dag 4.54
Kudos/reaguursel 5.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 114
Minste kudos op 1 reaguursel -68

588

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.82
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.6
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 28
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 03-07-2024
Eerste reactie op 04-07-2024

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 23:27:02 op Het wordt warm
En de uiers niet te vergeten.

3 kudos 2026-06-24 12:50:50 op Vanavond ben jij de baas
Ik denk dat je zwart scherm hebt, even de pagina herladen. Graag gedaan!

7 kudos 2026-06-23 13:21:03 op Doe maar een schermpje
Ieder zijn ding, ik ga wel lekker lopen in de natuur. Ooit.

3 kudos 2026-06-23 13:07:36 op Goeiemorgen
Het filmpje laadde niet zeker?

-34 kudos 2026-06-22 21:22:41 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Wat verschrikkelijk, ze zullen het vast niet meekrijgen maar ik wens de nabestaanden van de slachtoffers ontzettend veel sterkte toe.

-17 kudos 2026-06-22 20:55:44 op Kaketoe is koning
Wie heeft er nou zo'n scherpe beveiligingscamera hangen in zijn of haar hal. Kost veel te veel opslag en vreet veel te veel stroom.

54 kudos 2026-06-17 10:09:54 op Goeiemorgen!
Prachtige tieten, niks meer aan doen.

6 kudos 2026-06-10 21:04:18 op Mag ik even piano spelen?
Stelletje klootzakken, wel genieten en niet klappen. 5 reeten voor degene die het wel deed.

6 kudos 2026-06-08 17:39:50 op In de islamosfeer...
Jammer dat ik maar 1 plusje kan geven, meer kan ik niet doen zonder dat straks een familie op mijn stoep staat met een geit.

28 kudos 2026-06-04 10:55:52 op De paskamer
Kijk dames, dit is 10x mooier dan die opgeblazen plastic neppers.

0 kudos 2026-05-31 14:42:32 op Batsen in de tent
En nog met links ook, man man man.

25 kudos 2026-05-30 00:08:02 op Humor van vroeger
Stap dan eens van je azijndieet af.

49 kudos 2026-05-29 23:03:37 op Fatbikert zit op telefoon
Graag fatbiker de schade laten vergoeden, bon schrijven voor telefoongebruik op de fiets, te hard rijden met ogenschijnlijk een gashendel en eigen zorgkosten.

-68 kudos 2026-05-27 12:37:20 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
gaan jullie even zuur doen over het asogedrag, dan kan ik mij even ergeren aan dat ik nou niet kan zien met wat voor auto we te maken hebben. Aan de vorm te zien denk ik snel aan een opel corsa type c maar ik kan er gruwelijk naast zitten.

-1 kudos 2026-05-24 20:32:40 op Creatief met kabels
Het mooie vind ik dat dit uitstraalt van een muziekant te zijn. Wie anders gebruikt die microfoonports in zulke proporties.

-2 kudos 2026-05-22 22:55:41 op Daklozen eten geven
Hij koopt eten en drinken voor deze zwervers zodat ze iets meer geld overhouden, kunnen ze toch weer een wietje extra van kopen.

0 kudos 2026-05-21 11:18:22 op Showtje geven
Als je kan leren schrijven met links lukt dat ook wel.

-2 kudos 2026-05-19 09:45:38 op Rambo in de volksbuurt
Het begint een trend te worden dat communiceren met opgehangen briefjes. Meer van dit.

14 kudos 2026-05-04 14:32:17 op Het nieuwe autorijden
Ja dit mag, de auto functioneert als kleding. Laten we dit normaliseren.

-8 kudos 2026-04-27 22:49:53 op Koningsdag 2026
Ik verdenk nr.3 van AI. Fapt toch minder lekker met dat idee.

-1 kudos 2026-04-27 22:41:00 op Orgel joke gaat los met TiΓ«sto
Normaal kijk ik alleen bij lullende vrouwen met geluid uit maar ik maak hierbij even een uitzondering.

-17 kudos 2026-04-22 00:02:52 op Mogguh!
10 - 1 voor het plakplaatje is alsnog een 9 en dus zou ik haar doen.