DumpStats voor hobbys11

1,864 +6217 -4353

Kudos

#26539 (Top 8.3043%)

Kudos/dag 2.9
Kudos/reaguursel 2.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 432
Minste kudos op 1 reaguursel -102

915

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.42
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.6
Reacties per reaguursel 0.6
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 21
Geregistreerd op 19-09-2024
Eerste reactie op 19-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-19 05:42:10 door Couscousmetappelmoes op Wat heb je aan een garage
Dit hadden we in de jaren 70-80 ook hoor, alleen had toen niemand een telefoontje waar je mee kon filmen, toen hing de telefoon nog in de gang bij de voordeur.

0 kudos 2026-06-18 21:36:41 door Balhijger op Wat heb je aan een garage
Ja, het zou toch wat zijn, dat als we ons allemaal niet hadden laten vaccineren dat dit nooit had kunnen gebeuren.

-7 kudos 2026-06-18 20:44:25 door hobbys11 op Wat heb je aan een garage
@pasta_fagioli | 18-06-26 | 22:33: En daar was jij natuurlijk ook al bij aanwezig: "oude zielen" zijn meestal tegen verandering en blijven helaas vasthouden aan ontkenning.

5 kudos 2026-06-07 12:56:11 door Kim Tuik op Pride Utrecht 2026
Ik vind mezelf best tolerant.
Maar als ik dit als blanke hetero-man zou doen ben ik de meest ranzige kerel van het internet.
Maar omdat het de Pride is mag je je gedragen als een mafklapper eersteklas

6 kudos 2026-06-04 00:44:05 door thebeast4000 op Haha mis
nee, een rondje rennen van punt a naar punt a zet zoden aan de dijk, dan ben je pas slim hé?

12 kudos 2026-06-03 22:11:18 door GraafSteno op Haha mis
Het is niet eens sport. Zwakbegaafdenvermaak is het.

2 kudos 2026-06-01 21:19:29 door TheBug op Tijd voor mode!
Daar kun je naar op één manier achterkomen.

9 kudos 2026-05-31 22:08:23 door Skyline op Uitzwaaitraining Oranje
Gewoon zorgen dat de landen waar het meest aan te verdienen valt er als eerste uit liggen en dan hopen dat de finale curacao tegen congo wordt ofzo.

0 kudos 2026-05-26 13:19:58 door Forza_Ruud_Krol op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Ik vind ze juist hoogst betrouwbaar. Zeer voorspelbaar, daardoor. Football is a simple game where 22 men kick a ball about for 90 minutes and at the end, the Germans win.

1 kudos 2026-05-14 10:24:37 door yustme op Starter op de huizenmarkt
En toch zitten er weleens hoogleraren aan tafel die goed weten wat er in een andere uitzending besproken is. Denk je echt dat het plekje daar aan tafel ze genoeg zou interesseren om ineens 12 uur uitzendingen te gaan bekijken? Niet erg waarschijnlijk. Nou, dan betekent dat maar 1 ding, die hoogleraren hebben maar 2 hersencellen. Einstein was ook hoogleraar bij de universiteit van Leiden. Had natuurlijk ook maar 2 hersencellen.
Ja, zo dom klink jij dus.

0 kudos 2026-05-14 10:19:32 door gheiurgerfbkebvii op Starter op de huizenmarkt
ik kijk wel eens en dan valt mij op dat vd Gijp van te voren ingestudeerde/ingefluisterde opmerkingen maakt over onderwerpen, behalve als t over voetbal gaat

1 kudos 2026-05-11 19:32:17 door Schuurm op Voor wie het zich afvroeg
@Liegebeest | 11-05-26 | 20:03: Door rood rijden kan een fout zijn, kan ook dat het groen was en de motor door rood rijd.
Veel te hard rijden is altijd bewust.

-3 kudos 2026-05-11 18:03:41 door Liegebeest op Voor wie het zich afvroeg
@Brainy | 11-05-26 | 19:06: Blijkbaar was het rood voor automeneer, dus wat je nou loopt te bazelen dat-ie niet kon anticiperen op een aanstormende motor is klinkklare onzin. Met door rood rijden neem je bewust de keuze om andere weggebruikers te verwonden.
Dat gezegd hebbende, motormeneer reed wel te hard lijkt mij. Niet al te snugger.

11 kudos 2026-05-11 17:06:17 door Brainy op Voor wie het zich afvroeg
Serieus? Die vliegende motormuis komt met een rotgang aan. Daar valt nauwelijks op te anticiperen als autobestuurder op een drukke kruising. Ben blij dat je nu oud-motorrijder bent en met jouw verkeersinzicht.

4 kudos 2026-05-04 15:25:12 door NotAPotatoCube op Monstertruck rijdt in op menigte
Verbieden, hoeft van mij niet perse. Maar er mogen wel serieuze veiligheidseisen aangesteld worden. Dat de kans dat het publiek ook maar een beetje gevaar loopt minimaal is. Dus niet van die dwanghekjes die een kind van 6 nog kan omduwen.

2 kudos 2026-05-04 14:44:16 door Nijntje_Buikpluis op Monstertruck rijdt in op menigte
Ga jij lekker met een infuus met alle noodzakelijke voedingstoffen ergens diep onder de grond in een bomvrije bunker met constante luchtverfrissing zitten. 100% veiligheid 0% deelname aan het leven

-6 kudos 2026-05-04 13:15:34 door BOOMbox op Monstertruck rijdt in op menigte
Nee natuurlijk niet.
Obv jouw redenatie zouden er dan ook geen speeltuinen, pretparken, kermissen, dierentuinen, Olympische spelen, bioscopen en andere zaken zijn waar ooit een ongeluk is gebeurd. wordt maar een saai leven dan vind je ook niet?

0 kudos 2026-05-04 11:17:33 door mr.Cam op Hagelstormpje in Texas
@Y.A.V.I.S | 03-05-26 | 20:46: Onderzoek wijst erop dat er precies evenveel stormen zijn als vroeger. Alleen op ander plekken, waardoor ze 'nieuw' of 'uitzonderlijk' lijken. Wat is iedereen toch manipuleerbaar door angst.