7,059 +7398 -339
Kudos
#10401 (Top 3.2546%)
| Kudos/dag | 5.55 |
| Kudos/reaguursel | 26.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3724 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -31 |
7,059 +7398 -339
Kudos
#10401 (Top 3.2546%)
| Kudos/dag | 5.55 |
| Kudos/reaguursel | 26.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3724 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -31 |
268
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.21 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 22 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 29-12-2022 |
| Eerste reactie op | 29-12-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
18 kudos 2026-06-24 16:58:55 op Marktplaats krent te kakken zetten
Prima om zo'n schraper een keer voor lul te zetten. Beetje bieden kan altijd maar 15% van de vraagprijs bieden en ook nog een beurt verwachten is gewoon schofterig. Dan gun je elkaar het licht in de ogen niet.
-3 kudos 2026-06-24 15:25:37 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Snap niet dat die blonde vrouwen denken dat ze in hun jonge jaren onbeperkt in de zon kunnen liggen. Dan krijg je dus zoals hier al in je 20er jaren een ouwe kop.
1 kudos 2026-06-23 12:50:13 op Donkere dagen voor HalperNL
Inteelt. Vandaar ook zijn sexuele voorkeuren.
-5 kudos 2026-06-20 14:59:31 op Altijd leuk in Ter Apel
Klinkt goed. Waar is dat?
7 kudos 2026-06-18 13:33:03 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Andere pedo's en linkse wegkijkers.
5 kudos 2026-06-18 13:18:35 op Auto vliegt in brand op de A28
Heeft het nog lang volgehouden die Renault. Dat waren nieuw al ontzettende kutauto's.
3 kudos 2026-06-18 13:14:51 op Beste interview van het WK tot nu toe
Met een pruik
0 kudos 2026-06-17 01:23:35 op Het was weer gezellig in de pub
Ah Bradford, dat verklaart het.
2 kudos 2026-06-14 21:47:04 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Echt precies het type wat ik had verwacht bij die boomer dashcam filmpjes waarin niets interessants gebeurt.
0 kudos 2026-06-13 02:35:04 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
@GraafSteno | 13-06-26 | 00:43: Had wel gemoeten want een capabel persoon had die ramp makkelijk kunnen voorkomen.
4 kudos 2026-06-12 13:17:48 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Hij ziet er anders wel uit als een drugsgebruiker.
0 kudos 2026-06-11 23:14:16 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Konttenen | 11-06-26 | 17:40: Je kunt geen lakdikte meten op kunststof dus een bumper wel of niet gespoten maakt niets uit voor de waarde. Mits goed gespoten natuurlijk. Voorbumpers worden bij dit soort auto's zo vaak gespoten vanwege steenslag en schraapschade onderzijde.
15 kudos 2026-06-07 22:04:00 op Burenruzie gaat verkeerd
En Herman Finkers had het over Twente.
16 kudos 2026-06-07 22:03:31 op Burenruzie gaat verkeerd
Dit is Noord-Nederland. Achterhoeks klinkt heel anders.
25 kudos 2026-06-05 18:06:14 op Hele levenswerk weg
Is z'n kledingkast ook weggewaaid of waarom heeft hij het shirtje van z'n Marrokaanse zoon aan?
9 kudos 2026-06-05 00:00:32 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Vooral spijt dat het is uitgelekt zo te horen. Snap heel goed nu dat die andere influencers haar niet op die trip erbij moeten hebben.
-1 kudos 2026-06-04 23:58:44 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@HierSukkeKok | 04-06-26 | 23:00: Hier is echt niks kaks aan. Dat zie en hoor je gewoon.
11 kudos 2026-06-03 23:52:25 op Hallo hond
Achterlijke wijven ook altijd.
3 kudos 2026-05-25 13:14:48 op Kleine boem is ook HO
Oude spelling. Grote kans dat filmer een pensionado in Spanje is.
36 kudos 2026-05-20 12:06:25 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
In België durven ze al helemaal geen feiten te benoemen dus wat dat betreft een zeer slechte zaak dat de Nederlandse media grotendeels in Belgische handen is gevallen. Ik merk het ook aan de toon van de Telegraaf maar ook hier op Dumpert . Veel censuur als je kritisch bent over immigratie en opvallend veel pro-immigratie comments.
0 kudos 2026-05-12 22:57:22 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
-weggejorist-
5 kudos 2026-05-12 22:46:25 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Ga er zelf lekker naast wonen dan. Omdat je er zelf geen last van hebt hoef je de ervaringen van anderen niet te bagatelliseren. Je negeert even het nieuws over bijvoorbeeld de overlast in het OV rondom Ter Apel. Of alle lokale winkeliers rondom AZC's die steen en been klagen over winkeldiefstallen. En laten we maar helemaal niet beginnen over alle zedenmisdrijven het laatste jaar door asielzoekers. Lisa ook maar even vergeten? Een AZC in de omgeving is gewoon recept voor gezeik. Vorig jaar nog samen met een paar medewerkers een groepje asielzoekers gestopt bij de Albert Heijn in Amsterdam Watergraafsmeer. Liepen zo met een krat bier naar buiten en proberen nog weg te komen. Beetje duwwerk met de security erbij, politie kwam op tijd. Medewerkers vertelden dat ze in groepjes elke avond even gratis komen winkelen. En zo heb ik nog genoeg verhalen die ik zelf ervaar hier in de omgeving.
15 kudos 2026-05-12 16:37:35 op Wheelies voor de wederzijdse families
Grote kans dat het maar 1 familie is..
4 kudos 2026-05-11 18:14:14 op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Op dat moment flink afremmen is ook geen succes. Dan hindert hij de auto achter hem. Busje had gewoon ruimte moeten geven. Het is een druk punt, beperkte ruimte om uit- en in te voegen dus het lukt alleen als mensen elkaar ruimte gunnen.
0 kudos 2026-05-06 16:41:13 op Stuntvrouw ben je altijd en overal
Ligt er natuurlijk aan waar je geraakt wordt.
5 kudos 2026-05-03 21:20:24 op Benderuzie in tram 6
@THerzl | 03-05-26 | 17:24: Cijfers liegen niet. Voorheen waren er naar verhouding veel minder allochtonen en dus ook veel minder overlast van allochtonen. Waarom om de feiten draaien? Wat is je belang daarbij?
8 kudos 2026-04-25 13:44:06 op Ongeduldige fietser vs trein
Wat een halve tamme. Dan kun je beter gewoon binnen blijven.
2 kudos 2026-04-23 22:02:16 op Herres in Loosdrecht
Idd. Dumpert lijkt tegenwoordig wel gevuld te zijn met linkse zure boomers.
5 kudos 2026-04-16 23:52:34 op Twee dames versus politie
Dat zullen de vele slachtoffers van zedenmisdrijven die de laatste tijd in het nieuws zijn vast met je eens zijn..
0 kudos 2026-04-10 22:04:25 op Beroofd van schoenen
-weggejorist-
36 kudos 2026-04-09 13:12:41 op Het leven is heel mooi
Jammer dat je alles zo moet devalueren zodat je minder teleurgesteld bent in jezelf. Gewoon genieten van de mooie dingen.
1 kudos 2026-04-03 14:18:27 op Dumb guy not giving way
@ZemydeDeeuw | 03-04-26 | 11:52: En waarschijnlijk al 2x total loss geweest en opgelapt door Ali en z'n neefjes. Veel van die 'dikke' auto's waar onze afrikaanse vrienden in rijden zijn niet bepaald de beste exemplaren.
0 kudos 2026-03-30 16:33:35 op Autospotter schrikt
@befklets | 30-03-26 | 14:45: Nouja, ook Mat Armstrong doet precies wat NatteKiwi zegt. Veel te luidruchtige uitlaten eronder zonder dat het echt mooi klinkt en hij gebruikt ook altijd van die domme mond open thumbnails.
10 kudos 2026-03-30 15:59:18 op Nee hoor dat ben ik echt
Een beetje optimisme kunnen we in de politiek wel gebruiken!
196 kudos 2026-03-27 16:18:53 op Het is weer papa dag
Door rood, trekt zijn kind omver, laat zijn kind op een druk kruispunt liggen zonder het af te schermen maar fietst even rustig een rondje en troosten lijkt er ook niet echt in te zitten. Wat een incapabele idioot.
24 kudos 2026-03-23 17:09:16 op Turbopaupers beroven kledingcontainer
Ach ja, of je nou je kleren doneert aan een dorp in Afrika of aan deze armoedige Roemenen maakt toch eigenlijk ook niets uit?
3 kudos 2026-03-21 10:05:34 op Hey chuck
Homo!
0 kudos 2026-03-21 09:59:17 op Verkeerstokkie op Dumpert krijgt straf
Dit is een flinke straf hoor voor puur verkeersovertredeningen. Gevaarlijk rijgedrag zeker maar je ziet het weleens erger hier op Dumpert en er is geen ongeluk gebeurd. Een maand in de gevangenis + je auto kwijt van 50-60.000 euro. Ik vind het wel een passende straf eigenlijk.
14 kudos 2026-03-02 12:10:08 op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
Jij vind het Iraanse regime wel prima? Nog even om je geheugen op te frissen hier een lijstje van alle terroristische aanslagen door Iran op burgerdoelen in o.a. westerse landen: https://en.wikipedia.org/wiki/...
-4 kudos 2026-03-01 00:21:21 op Belgische trein gaat toeteren
iedereen aan de tinnitus.
2 kudos 2026-02-26 18:05:52 op Je eerste dag in Thailand
When in Rome..
1 kudos 2026-02-25 19:34:38 op Golden globe momentjes van Ricky Gervais
Sienna Miller?
9 kudos 2026-02-15 16:01:55 op Sequoia verhuizen in het Westland
Het Westland. Moet haast wel het meest volgebouwde stukje Nederland zijn, buiten de grote steden. Wat is het daar compleet volgepropt met krappe woonwijken en kassen.
14 kudos 2026-01-29 15:39:15 op ICE 2.0
Waarom zit Dumpert opeens vol met linkse ratten en dit soort jankballen?
4 kudos 2026-01-24 15:26:47 op Cadeautje voor A220 piloot
Inderdaad, ik heb nog nooit zoveel leuke gesprekken gehad met vreemden als in Amerika. Hele vriendelijke, open mensen over het algemeen. Alleen de steden vind ik zelf niet zo geweldig.
3 kudos 2026-01-21 15:47:30 op Met de fiets ben je veel sneller beneden
Iemand met een normale motoriek moet dit prima kunnen hoor.
1 kudos 2026-01-19 11:52:45 op Houding en gedrag is het probleem
Ik heb het idee dat de laatste jaren een vriendelijke houding richting andere weggebruikers snel aan het verdwijnen is. O.a. dit links plakken zodat anderen er niet langs kunnen maar ook richting aangeven bij het rotonde verlaten gebeurt tegenwoordig vaker niet dan wel waardoor jij vaak onnodig vol in de remmen moet. Waar komt die mentaliteitsverandering opeens vandaan?
8 kudos 2026-01-19 11:42:00 op Houding en gedrag is het probleem
Ja eens, normaliter echt een hekel aan linksrijders maar op dat stuk A2 zou een 'keep your' lane principe beter werken omdat het onderlinge snelheidsverschil zo minimaal is. Dan de hele tijd van rijstroken verwisselen maakt het gevaarlijker en onrustiger.
3 kudos 2026-01-03 22:59:25 op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
Een paar daadkrachtige figuren in die tent en iedereen had op tijd buiten kunnen staan.
5 kudos 2026-01-03 22:49:48 op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
+ ook nog tienerbrein waarvan bewezen is dat zij nog gevaar minder snel kunnen herkennen. Treurig wel hoor, ziet er eng uit in de laatste seconden.