DumpStats voor bud1

7,058 +7397 -339

Kudos

#10401 (Top 3.2546%)

Kudos/dag 5.54
Kudos/reaguursel 26.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 3724
Minste kudos op 1 reaguursel -31

268

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 22
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 29-12-2022
Eerste reactie op 29-12-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

17 kudos 2026-06-24 16:58:55 op Marktplaats krent te kakken zetten
Prima om zo'n schraper een keer voor lul te zetten. Beetje bieden kan altijd maar 15% van de vraagprijs bieden en ook nog een beurt verwachten is gewoon schofterig. Dan gun je elkaar het licht in de ogen niet.

2 kudos 2026-06-14 21:47:04 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Echt precies het type wat ik had verwacht bij die boomer dashcam filmpjes waarin niets interessants gebeurt.

0 kudos 2026-06-11 23:14:16 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Konttenen | 11-06-26 | 17:40: Je kunt geen lakdikte meten op kunststof dus een bumper wel of niet gespoten maakt niets uit voor de waarde. Mits goed gespoten natuurlijk. Voorbumpers worden bij dit soort auto's zo vaak gespoten vanwege steenslag en schraapschade onderzijde.

25 kudos 2026-06-05 18:06:14 op Hele levenswerk weg
Is z'n kledingkast ook weggewaaid of waarom heeft hij het shirtje van z'n Marrokaanse zoon aan?

11 kudos 2026-06-03 23:52:25 op Hallo hond
Achterlijke wijven ook altijd.

3 kudos 2026-05-25 13:14:48 op Kleine boem is ook HO
Oude spelling. Grote kans dat filmer een pensionado in Spanje is.

36 kudos 2026-05-20 12:06:25 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
In België durven ze al helemaal geen feiten te benoemen dus wat dat betreft een zeer slechte zaak dat de Nederlandse media grotendeels in Belgische handen is gevallen. Ik merk het ook aan de toon van de Telegraaf maar ook hier op Dumpert . Veel censuur als je kritisch bent over immigratie en opvallend veel pro-immigratie comments.

5 kudos 2026-05-12 22:46:25 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Ga er zelf lekker naast wonen dan. Omdat je er zelf geen last van hebt hoef je de ervaringen van anderen niet te bagatelliseren. Je negeert even het nieuws over bijvoorbeeld de overlast in het OV rondom Ter Apel. Of alle lokale winkeliers rondom AZC's die steen en been klagen over winkeldiefstallen. En laten we maar helemaal niet beginnen over alle zedenmisdrijven het laatste jaar door asielzoekers. Lisa ook maar even vergeten? Een AZC in de omgeving is gewoon recept voor gezeik. Vorig jaar nog samen met een paar medewerkers een groepje asielzoekers gestopt bij de Albert Heijn in Amsterdam Watergraafsmeer. Liepen zo met een krat bier naar buiten en proberen nog weg te komen. Beetje duwwerk met de security erbij, politie kwam op tijd. Medewerkers vertelden dat ze in groepjes elke avond even gratis komen winkelen. En zo heb ik nog genoeg verhalen die ik zelf ervaar hier in de omgeving.

4 kudos 2026-05-11 18:14:14 op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Op dat moment flink afremmen is ook geen succes. Dan hindert hij de auto achter hem. Busje had gewoon ruimte moeten geven. Het is een druk punt, beperkte ruimte om uit- en in te voegen dus het lukt alleen als mensen elkaar ruimte gunnen.

5 kudos 2026-05-03 21:20:24 op Benderuzie in tram 6
@THerzl | 03-05-26 | 17:24: Cijfers liegen niet. Voorheen waren er naar verhouding veel minder allochtonen en dus ook veel minder overlast van allochtonen. Waarom om de feiten draaien? Wat is je belang daarbij?

2 kudos 2026-04-23 22:02:16 op Herres in Loosdrecht
Idd. Dumpert lijkt tegenwoordig wel gevuld te zijn met linkse zure boomers.

5 kudos 2026-04-16 23:52:34 op Twee dames versus politie
Dat zullen de vele slachtoffers van zedenmisdrijven die de laatste tijd in het nieuws zijn vast met je eens zijn..

36 kudos 2026-04-09 13:12:41 op Het leven is heel mooi
Jammer dat je alles zo moet devalueren zodat je minder teleurgesteld bent in jezelf. Gewoon genieten van de mooie dingen.

1 kudos 2026-04-03 14:18:27 op Dumb guy not giving way
@ZemydeDeeuw | 03-04-26 | 11:52: En waarschijnlijk al 2x total loss geweest en opgelapt door Ali en z'n neefjes. Veel van die 'dikke' auto's waar onze afrikaanse vrienden in rijden zijn niet bepaald de beste exemplaren.

0 kudos 2026-03-30 16:33:35 op Autospotter schrikt
@befklets | 30-03-26 | 14:45: Nouja, ook Mat Armstrong doet precies wat NatteKiwi zegt. Veel te luidruchtige uitlaten eronder zonder dat het echt mooi klinkt en hij gebruikt ook altijd van die domme mond open thumbnails.

196 kudos 2026-03-27 16:18:53 op Het is weer papa dag
Door rood, trekt zijn kind omver, laat zijn kind op een druk kruispunt liggen zonder het af te schermen maar fietst even rustig een rondje en troosten lijkt er ook niet echt in te zitten. Wat een incapabele idioot.

24 kudos 2026-03-23 17:09:16 op Turbopaupers beroven kledingcontainer
Ach ja, of je nou je kleren doneert aan een dorp in Afrika of aan deze armoedige Roemenen maakt toch eigenlijk ook niets uit?

3 kudos 2026-03-21 10:05:34 op Hey chuck
Homo!

0 kudos 2026-03-21 09:59:17 op Verkeerstokkie op Dumpert krijgt straf
Dit is een flinke straf hoor voor puur verkeersovertredeningen. Gevaarlijk rijgedrag zeker maar je ziet het weleens erger hier op Dumpert en er is geen ongeluk gebeurd. Een maand in de gevangenis + je auto kwijt van 50-60.000 euro. Ik vind het wel een passende straf eigenlijk.

9 kudos 2026-02-15 16:01:55 op Sequoia verhuizen in het Westland
Het Westland. Moet haast wel het meest volgebouwde stukje Nederland zijn, buiten de grote steden. Wat is het daar compleet volgepropt met krappe woonwijken en kassen.

14 kudos 2026-01-29 15:39:15 op ICE 2.0
Waarom zit Dumpert opeens vol met linkse ratten en dit soort jankballen?

4 kudos 2026-01-24 15:26:47 op Cadeautje voor A220 piloot
Inderdaad, ik heb nog nooit zoveel leuke gesprekken gehad met vreemden als in Amerika. Hele vriendelijke, open mensen over het algemeen. Alleen de steden vind ik zelf niet zo geweldig.

1 kudos 2026-01-19 11:52:45 op Houding en gedrag is het probleem
Ik heb het idee dat de laatste jaren een vriendelijke houding richting andere weggebruikers snel aan het verdwijnen is. O.a. dit links plakken zodat anderen er niet langs kunnen maar ook richting aangeven bij het rotonde verlaten gebeurt tegenwoordig vaker niet dan wel waardoor jij vaak onnodig vol in de remmen moet. Waar komt die mentaliteitsverandering opeens vandaan?

8 kudos 2026-01-19 11:42:00 op Houding en gedrag is het probleem
Ja eens, normaliter echt een hekel aan linksrijders maar op dat stuk A2 zou een 'keep your' lane principe beter werken omdat het onderlinge snelheidsverschil zo minimaal is. Dan de hele tijd van rijstroken verwisselen maakt het gevaarlijker en onrustiger.