DumpStats voor hobbys11

1,864 +6217 -4353

Kudos

#26539 (Top 8.3043%)

Kudos/dag 2.9
Kudos/reaguursel 2.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 432
Minste kudos op 1 reaguursel -102

915

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.42
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.6
Reacties per reaguursel 0.6
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 21
Geregistreerd op 19-09-2024
Eerste reactie op 19-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 11:31:56 op Warme avond die maandagavond
Wat zou dat nou verdienen door zo met je blote kano op internet te gaan staan?

29 kudos 2026-06-22 17:01:19 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat is toch geen nieuws dat het bij de FvD en PVV daar alleen te doen is om de eigen portemonnee. Iets met ikke, ikke en de rest........ Dat krijg je met hun grote voorbeeld (vriendjes van Trump).

4 kudos 2026-06-20 21:44:52 op Verlörēn
zonnetje in huis?

9 kudos 2026-06-19 19:44:07 op Engelengeduld
Ik hoop dat ze alleen in Engeland blijft rijden.

0 kudos 2026-06-18 23:07:14 op Wat heb je aan een garage
@pasta_fagioli | 18-06-26 | 22:48: U gaat morgen weer met paard en wagen naar het werk?

-7 kudos 2026-06-18 22:44:25 op Wat heb je aan een garage
@pasta_fagioli | 18-06-26 | 22:33: En daar was jij natuurlijk ook al bij aanwezig: "oude zielen" zijn meestal tegen verandering en blijven helaas vasthouden aan ontkenning.

-29 kudos 2026-06-18 22:13:10 op Wat heb je aan een garage
Tja en nog steeds is volgens een aantal ontkenners de klimaatcrisis/verandering niet echt hè. Gevolg van Corona wappie-tijd misschien?

4 kudos 2026-06-18 22:00:17 op Russen geven geen fuck
en dan te bedenken dat ze voor dit soort filmpjes de bak in kunnen gaan.

8 kudos 2026-06-14 18:01:11 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Camera's zijn niet meer voldoende. Ik stel voor dat iedereen verplicht wordt om een gps chip in zijn lijf in te laten inbouwen dan kunnen we daders altijd heel makkelijk opsporen.

-25 kudos 2026-06-07 21:58:26 op Burenruzie gaat verkeerd
En Herman Finkers maar volhouden dat er in de achterhoek nooit iets is te doen (behalve dat stoplicht).

-1 kudos 2026-06-07 21:47:55 op Max komt niet van de lijn in Monaco
@Zijkweif | 07-06-26 | 20:29: Jawel hoor binnenkort full self driving, dan is max verstappen ook niet meer nodig. En ja de auto is altijd al belangrijker geweest dan de chauffeur (ondanks dat die vorstelijk beloond worden).

-16 kudos 2026-06-07 14:48:01 op Pride Utrecht 2026
En na dit filmpje is het natuurlijk wachten op alle zure en intolerante commentaren van "tolerante" Nederlanders., want wij vinden onszelf wel een tolerant volkje.

-11 kudos 2026-06-06 21:58:01 op Graag jullie mening
op zich best een mooie vrouw maar ze heeft helaas wel een behoorlijke usa-kont

25 kudos 2026-06-06 20:24:28 op Zeg baas
Waar heeft die hond in godsnaam zijn rijbewijs gehaald?

5 kudos 2026-06-05 22:51:17 op Bochtje pakken
vandaag pilletje nog niet gehad?

9 kudos 2026-06-05 19:56:12 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Deze meneer denkt op deze manier zijn momentje off famous te moeten meepakken. Gewoon anticiperend leren rijden jongen en niet vol doorgassen. Levert minder frustratie en stress op en ook wat meer vriendelijkheid in het verkeer.

4 kudos 2026-06-05 09:49:40 op 3PM Oval Office announcement
Het land is zo verdeeld met grote groepen kiezers die compleet de weg kwijt zijn. Verwacht er daarom maar geen wonderen van.

-9 kudos 2026-06-03 23:48:34 op Haha mis
domme sport en waarschijnlijk nog dommer volk dat naar die sport kijkt.

4 kudos 2026-06-03 18:54:28 op Maxim doet een oproep
Ze had zich moeten beperken tot het commentaar geven over tv programma's. Haar grote ego was op zoek naar meer en zocht het ook in commentaar geven over allerlei andere zaken. Daar is ze helaas niet intelligent genoeg voor (en dat vind ik niet omdat ze toevallig een vrouw is). Hup, terug in je mand voor de tv.

4 kudos 2026-06-02 23:36:43 op Wel zijn achternaam afschermen als verdachte
De hele familie is natuurlijk zo crimineel als het maar zijn kan. Vader heeft een klokje om zijn pols van meer dan 100.000 euro en heeft dat van zijn zoon Jos cadeau had gekregen. Volgens zijn uitleg was daar niets bijzonders aan omdat zijn zoontje Jos toevallig een succesvolle zakenman is.

-1 kudos 2026-06-01 23:05:33 op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Is gewoon een vergissing. Na een tijdje in Nederland wist hij gewoon niet meer of ie nu aan de linker of de rechterkant moest rijden. Kan iedereen toch overkomen?

-8 kudos 2026-06-01 22:59:47 op Tijd voor mode!
Ik vraag me af of dat wel zo lekker is zo'n gefloste anus.

9 kudos 2026-06-01 15:25:38 op Stuurfoutje
Een laag IQ en snelle auto's "gaat" helaas meestal wel samen.

40 kudos 2026-05-31 22:28:35 op Uitzwaaitraining Oranje
Laten we hopen dat het WK voor iedereen een groot fiasco wordt wellicht dat die Infantino, (maar ook Trump) de sport dan weer teruggeven aan de supporters en niet aan geldbeluste bendes.

57 kudos 2026-05-31 22:16:18 op Chauffeur doet lekker rijden
De Intelligentie spat er wel weer vanaf, dus dat hij rookt kan je hem dan ook niet echt verwijten.

1 kudos 2026-05-31 21:07:18 op Hoe doet een fiets
Gelukkig hoeven straks die rariteiten niet meer zelf te doen en doet AI dat voor ons.

0 kudos 2026-05-31 21:01:20 op Brake-check du jour
GRL-92-D is waarschijnlijk te trots om door een vrachtwagen ingehaald te worden als ie zelf met een slakkengangetje rijdt.

9 kudos 2026-05-29 20:10:17 op Welk land is dat?
Het is al een wonder dat ze Iran hebben weten te vinden.

-1 kudos 2026-05-29 10:00:58 op Fatbike parking
Helmplicht zou voor elke electrische fiets moeten gelden.

7 kudos 2026-05-28 14:46:06 op Dronken toerist wil geen ladyboy
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig geworden: : zou er een wezenlijk verschil zitten tussen het kontneuken met een man of een vrouw. Ik vraag dit voor een vriend.

10 kudos 2026-05-28 14:02:15 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Het is al heel lang een fabeltje dat we een tolerant volkje zijn (ja dat vinden wij onszelf wel maar dat zijn we helemaal niet).