4,289 +7660 -3371
Kudos
#15492 (Top 4.8476%)
| Kudos/dag | 1.21 |
| Kudos/reaguursel | 3.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 182 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -333 |
4,289 +7660 -3371
Kudos
#15492 (Top 4.8476%)
| Kudos/dag | 1.21 |
| Kudos/reaguursel | 3.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 182 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -333 |
1,129
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 6.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 19-10-2016 |
| Eerste reactie op | 19-10-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 19:53:22 door nog_niet_in_gebruik op Breaking: de man is nutteloos!
@Westsider | 20-06-26 | 21:09: vrouwen die zwanger zijn en vliegen zijn allemaal hoogzwanger
3 kudos 2026-06-20 19:39:12 door AgentButtplug op Breaking: de man is nutteloos!
Dat bevalt ze niet...
10 kudos 2026-06-20 19:34:30 door pantoffel op Breaking: de man is nutteloos!
vliegen ze maar wat lager
9 kudos 2026-06-20 19:09:48 door Westsider op Breaking: de man is nutteloos!
Hoogzwangere vrouwen mogen niet vliegen
4 kudos 2026-06-17 17:40:07 door Creatieloos op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
Prachtig, en dan te bedenken dat men tegenwoordig eerst de telefoon pakt om het te filmen.
-41 kudos 2026-06-17 15:50:08 door Hoolijan op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
MAND.
1 kudos 2026-06-16 05:36:08 door Harry_Wubbe op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Margreet Dolman
1 kudos 2026-06-16 05:05:04 door Geheelnaarwaarheid op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
@Robby | 15-06-26 | 22:05: Jij bent niet goed, fantastische performer, hup terug naar de Jan Smit groep jij....
7 kudos 2026-06-15 20:09:28 door D-jan op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Dominee Gremdaat
-38 kudos 2026-06-15 20:05:57 door Robby op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Paul Haenen, verschrikkelijke gast.
11 kudos 2026-06-15 20:04:55 door MaikelMaikelsen op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Paul Haenen
2 kudos 2026-05-09 18:07:18 door Palissander op Goochelclown is beetje eng
ja, een goocheltruc
7 kudos 2026-05-09 16:46:09 door HeetMeisje89 op Goochelclown is beetje eng
Meen je niet..
-3 kudos 2026-04-25 16:54:50 door Athene_Noctua op Meisje op de trampoline
Fist. Ik bedoel fust.
-3 kudos 2026-04-15 21:36:24 door thebeast4000 op Billen!
@HarrieDeBoswachter | 15-04-26 | 22:00: wat heb je aan intelligentie?
0 kudos 2026-04-15 20:01:57 door ikdenkwat op Billen!
Gelijk
20 kudos 2026-04-15 20:00:20 door HarrieDeBoswachter op Billen!
Intelligentie? Ze is blond!
0 kudos 2026-04-04 05:45:34 door redthehaghue op Artikel 5 dashcam breda
Een type wat begint met een hoofdletter in ieder geval...
-4 kudos 2026-03-29 10:13:24 door Zolderkamervragen op Zondagproject: een interactief tafeltje maken
Gelukkig* .*
Voor het geval je het niet snapt; in het Nederlands beginnen we een zin met een hoofdletter en eindigen met een punt.
1 kudos 2026-02-15 15:17:38 door Vage_eddie op Oekraïense F-16 onderschept drone
Is goed, Chamberlain
-5 kudos 2026-02-15 12:19:30 door hansje-pansje-kever op Oekraïense F-16 onderschept drone
Inwoners van donbas zijn russen
9 kudos 2026-02-15 12:12:46 door nog_niet_in_gebruik op Oekraïense F-16 onderschept drone
Mag ik jou huis dan hebben?
0 kudos 2026-02-15 11:51:52 door hansje-pansje-kever op Oekraïense F-16 onderschept drone
Echt niet.
16 kudos 2026-02-15 11:25:54 door BertHoeMeinWille op Oekraïense F-16 onderschept drone
Nee, dan begint die kabouter gewoon met een volgende speciale operatie.
-1 kudos 2026-01-25 11:29:36 door Warmhands op Hoe glad het is?
De witte trein naar Berlijn?
-4 kudos 2026-01-24 22:12:10 door grotgraver op Nog eentje dan
@YojG | 24-01-26 | 21:35: Hij wordt weggediuwd, Waarom gaat ie dan niet gewoon weg?
Hoeveel keer is er voordat het filmpje begint gesommeerd te vertrekken?
6 kudos 2026-01-24 21:28:23 door hoogiehier op Nog eentje dan
Je bedoelde dat cynisch toch?
4 kudos 2026-01-24 20:35:25 door YojG op Nog eentje dan
Vertel eens wat er crimineel is aan wat het slachtoffer doet. Het filmen of het beschermen tegen de pepperspray?
3 kudos 2026-01-19 07:38:42 door Madco3 op Gewoon een beetje geluid maken
Het is ook nog maar net gebeurd, de dag erna zag ik genoeg verband bij hem.
2 kudos 2026-01-18 22:08:11 door h e i s e n b e r g op Gewoon een beetje geluid maken
O sorry, stond inderdaad niks bij voor slechthorende..
2 kudos 2026-01-18 19:21:58 door Batsheadshot op ECHT wakker worden in Paraguay
Gast ben je wel eens in Zweden geweest? Die mensen houden vrijwillig al 5 meter afstand in normale tijden.
8 kudos 2026-01-18 11:43:03 door hansworzt op ECHT wakker worden in Paraguay
Die hadden het met de kennis van nu bij het juiste eind. Maar als jou beslissing potentieel de gezondheid van miljoenen mensen bepaald, doe je wel voorzichtig. Behalve Trump, Putin en Xi. Xi ging het om de economie op lange termijn niet om het welzijn van de Chinezen bevolking
0 kudos 2026-01-17 22:24:34 door Lekker Bezig op Als Trump Groenland inlijft
Jij snapt het dus niet.
0 kudos 2026-01-17 22:23:45 door hansje-pansje-kever op Als Trump Groenland inlijft
Maar ze gaan niet de treasurybonds verkopen
1 kudos 2026-01-17 22:03:28 door The_Noudster op Als Trump Groenland inlijft
Kijk het filmpje nog eens een keer zou ik zeggen.
2 kudos 2025-11-11 09:29:04 door Godjeminaz op Even hangen
Is de autocorrectie stuk?
2 kudos 2025-11-11 09:03:30 door Wakemeister op Even hangen
Hallo vriend van Andy van de Meijde, die iets met Feyenoord heeft. Je hoorde gisteren bij Vandaag Inside een tv-grap en gooit 'em direct onder een donkere meid. Is wel héél simpel hé. En makkelijk.
0 kudos 2025-07-25 07:23:15 door Cork_boy op Ik denk dat we moeten stoppen nu
Dicktionary Corner
0 kudos 2025-05-11 20:20:36 door Departed82 op Kom niet aan m'n kont!
Dat waren nog 's pittige tijden hé?
2 kudos 2025-04-09 16:59:05 door Professor Bacterie op OMG nieuwe cateraarrrrr bij de hockey
waarvan wij ons niet distantiëren
10 kudos 2025-04-02 16:27:35 door DasIstGeorge op Wilders versus Timmerfrans bij het lintjesdebat
Ze heeft blijkbaar ooit in Denemarken inspiratie opgedaan toen ze een bord zag met "hier werken we aan uw terugkeer". Blijkt dat deze borden nooit hebben bestaan. Clue van het verhaal: We hebben onszelf in de voet geschoten sinds we op de GGZ hard zijn gaan bezuinigen.
-2 kudos 2025-03-26 17:52:13 door WaZoo op Hoorzitting over Signal groepschat over oorlogsplannen in Jemen
Cruella de Vil?
9 kudos 2025-03-10 13:11:51 door PSHH op Ook de meisjes pakken goud op de 4x400
Jij snapt er helemaal niks van
-1 kudos 2025-03-09 12:13:55 door Befbabe op Hoe fit voel jij jezelf?
@DrDoolittle | 09-03-25 | 00:01: hoop dat ze wat aan de huid in haar gezicht gedaan heeft dan.
-1 kudos 2025-03-08 23:01:59 door DrDoolittle op Hoe fit voel jij jezelf?
volgens mij laatst geopereerd toch
-2 kudos 2025-02-22 00:04:40 door dipswitch op Nee agent, we zijn even bezig
Een paar powerakkoorden beuken? Heb ik je in 5min geleerd.
2 kudos 2025-02-10 11:29:49 door Garmin265 op F-16 in Oekraïne
Testen? Wat denk je van de golf oorlogen bijv
24 kudos 2025-02-10 10:39:12 door Naregeit op F-16 in Oekraïne
Die zijn al lang en breed getest. En overigens ook al afgeschreven bij ons.
4 kudos 2025-01-15 18:03:19 door ikdenkwat op Martijn Krabbé relativeert het leven
@Clowntje Klaver | 15-01-25 | 17:53: Wat lul je nou man. De één gaat eerder dood dan de ander. Hoe kut dat ook is. Je word geboren en je gaat dood de zekerheid, wanneer hoe of wat. Jij ook.
15 kudos 2025-01-15 17:06:52 door basbeest op Martijn Krabbé relativeert het leven
@Clowntje Klaver | 15-01-25 | 17:53: heel simpel: Nee.