18,272 +19436 -1164
Kudos
#3875 (Top 1.2125%)
| Kudos/dag | 13.12 |
| Kudos/reaguursel | 23.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 684 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
18,272 +19436 -1164
Kudos
#3875 (Top 1.2125%)
| Kudos/dag | 13.12 |
| Kudos/reaguursel | 23.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 684 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
777
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.56 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 23.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.79 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 25-11-2021 |
| Eerste reactie op | 21-05-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-03-11 08:16:59 door HarrieDeHarigeAap op De nieuwe Grote Leider kon niet aanwezig zijn
Zou hij al wel uit de kast zijn?
0 kudos 2026-03-09 19:03:37 door ForHolland. op Aandachtmevrouw krijgt aandacht
@Lucky Suky | 09-03-26 | 09:56: Ze heeft gewoon haar telefoon in de hand met de 0,5x functie aan (zie schaduw op 0:09), dus zo aandachtshoererig is het helemaal niet. En het is inderdaad dit soort gedrag dat voor vrouwen vervelend en dreigend overkomt. Dus spreek haar aan als je haar in de kroeg tegenkomt, maar hou verder je op met gesiss, geroep, gefluit en getoeter....
5 kudos 2026-03-09 09:49:37 door nietvergeten2 op Aandachtmevrouw krijgt aandacht
Ik snap niet dat je minnetjes krijgt. Kansloos dat er jongens zijn die naar iemand toeteren die langs de weg loopt.
13 kudos 2026-03-09 08:56:49 door Lucky Suky op Aandachtmevrouw krijgt aandacht
Als ik ga joggen neem ik geen statiefje mee. Waarom niet, hoor ik je denken. Omdat ik geen aandachtshoer ben.
-2 kudos 2026-03-04 09:17:31 door Prutsahr op Ome Donald is grote boosch op Spanjolen
Ok, troll.
4 kudos 2026-02-28 12:17:18 door Tiszoalstis op Netanyahu over brullende leeuw
Jij denkt dat heel Iran juicht, omdat ons nieuws vanuit een Amerikaanse hoek wordt geregisseerd. Iraniërs in Nederland juichen omdat ze voor het huidige regime zijn gevlucht. Maar geloof mij, niet elke Iraniër is hier blij mee. Deze aanval diend enkel het economisch belang van Israël en Amerika. Heeft voornamelijk met olie te maken.
-8 kudos 2026-02-28 11:29:05 door Goozertje op Netanyahu over brullende leeuw
Ik ben het niet eens met vele zaken in Iran, maar is dat een geldige reden om het te bombarderen en mogelijk binnen te vallen? Ik ben het namelijk ook oneens met veel zaken in de VS, Rusland en China.
0 kudos 2026-02-25 19:38:08 door Hightowert op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
@Tonijnenhamkuzu | 25-02-26 | 08:19:
idd.. toen betaalde we nog normale prijzen en werden we niet uitgeknepen door Amerika met hun gas wat veel duurder is.
0 kudos 2026-02-25 11:44:07 door Andy007 op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
@BoerkaLover | 25-02-26 | 08:25: Ik begrijp sowieso niet waarom de EU voor russisch gas heeft gekozen. Putin is al vanaf 2014 bezig Ukraine onder druk te zetten met Gasprom (100% Staats bedrijf)
0 kudos 2026-02-25 11:38:59 door mainman op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
ever so true !!!
-4 kudos 2026-02-25 08:23:06 door mr.Cam op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
En wie denk je dat Oekraine op de achtergrond bestuurt? Europa. Dus Europa heeft zelf de Nordstreamverbinding met Rusland verbroken.
-5 kudos 2026-02-25 08:01:30 door NIngenieur_Hogendijk op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
@BoerkaLover | 25-02-26 | 08:25: Tja ... Geen gas uit Rusland want dat land doet aan oorlogsmisdaad, geen gas uit Quatar want dat land is niet zo lief om aan onze mensenrechtenreligie te voldoen, geen gas uit Groningen vanwege een paar trillinkjes, geen gas uit USA want Trump is stout ... Op een gegeven moment naaien we ons keihard zelf met deze dictaten op andere landen vanwege arrogante redenen.
2 kudos 2026-02-25 07:59:03 door Batavus_Droogstoppel op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
Hoe dit gaat uitpakken?
Nog meer Europese miljarden die kant op natuurlijk.
3 kudos 2026-02-25 07:58:20 door novosibirsk op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
@BoerkaLover | 25-02-26 | 08:25: Bedenk dat het in het belang is van de USA om Europa en Rusland uit elkaar te spelen. We kopen nu extreem duur LNG en extreem dure wapens van de USA.
22 kudos 2026-02-25 07:25:21 door BoerkaLover op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
Europa had al jaren van het Russische gas af moeten zijn, is daar ook meerdere keren voor gewaarschuwd maar dat werd toen weggelachen. https://www.youtube.com/watch?...
34 kudos 2026-02-25 07:19:25 door Tonijnenhamkuzu op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
Ja,want afhankelijk zijn van de russen voor je energie was altijd een goed idee!
79 kudos 2026-02-25 07:09:59 door Dizsaidup op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
Hoi Vladimir. Je 3-daagse speciale operatie duurt nu al 4 jaar. Tijd om te stoppen niet?
2 kudos 2026-02-25 06:54:40 door BillydeKlit op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
*hen.
9 kudos 2026-02-11 10:53:33 door Alles-is-kut.Enter op Kom je mee op reis met de sisterhood
Wat gebeurd er dan, als je aan LSD ruikt?
10 kudos 2026-02-06 15:54:54 door piele op Vet speelgoed
Lekker man!
1 kudos 2026-01-25 22:19:49 door altijd-guus op President Canada speech in Davos
@RobotAap | 25-01-26 | 11:36: Of zijn domrechtse populisten heel druk met het voeden van dat vermeende wantrouwen om zo hun eigen baantje in stand te houden, of hun bekromen gedachtengoed te verspreiden?
Leuk dat je allemaal vragen opwerpt over hoe zo'n leger dan werkt en hoe verschillend de culturen zijn, maar daar zijn prima oplossingen voor te bedenken, maar dan moet je daar wel voor open staan.
Waar mensen nu vooral zat van zijn is dat Brussel nogal heel erg met zichzelf bezig is, ze regeltjes oplegt die als bemoeienis wordt gezien en ze er eigenlijk alleen maar last van hebben. De zaken die wel goed gaan en geregeld zijn, hoor je ze niet over. Dus het voordeel van de open grenzen nemen we voor lief aan, de euro is ook handig en zo zijn er zat voordelen te noemen van Europa.
Dus regel het geneuzel in eigen land en laat juist de zaken die je veel beter kunt als continent over aan Brussel. Dan kun je ook als een continent een financiele en militaire macht vormen, maar nu zijn we inderdaad het continent dat vooral met plastic rietjes en kromheid van komkommers bezig is en tja, dan snap ik wel dat Trump ons niet al te serieus neemt. Als hij dan weer eens wat flikt, moeten we eerst weer en dagje prikken waar de leiders van de landjes bij elkaar kunnen komen, i.p.v. dat we direct en uit 1 mond reageren.
4 kudos 2026-01-25 10:36:19 door RobotAap op President Canada speech in Davos
@altijd-guus | 25-01-26 | 11:26: Wat je daar schetst is een helder visioen. Brussel de grote strategische zaken, de landen de lokale zaken. In theorie klinkt dat efficiënt. Maar de reden dat die samenwerking op migratie of defensie zo moeizaam gaat is niet simpelweg 'onwil' of 'egoïsme'. Het komt omdat lidstaten fundamenteel verschillende belangen en culturen hebben.
Een gezamenlijk leger klinkt logisch, totdat je de vraag stelt.. "wie bepaalt wanneer er soldaten sneuvelen?" Een Franse president? een Duitse kanselier? of een ongekozen commissaris? Hetzelfde geldt voor migratie...wat voor het ene land een oplossing is, is voor het andere een existentiële bedreiging van de sociale cohesie.
Je noemt kritiek 'domrechts populisme', maar je zou het ook kunnen zien als een noodzakelijk democratisch rempedaal. Juist omdat de EU zich de afgelopen jaren wel heeft bemoeid met die 'rietjes en landbouw' oftewel de systeemwereld, is het vertrouwen weg om de echte grote zaken aan hen toe te vertrouwen. Zolang de burger het gevoel heeft dat hij de controle kwijt is aan een anonieme bestuurslaag en laten we eerlijk zijn. Dat zul jij ook zie zien lijkt me, zal de roep om soevereiniteit alleen maar sterker worden. Echte samenwerking begint bij vertrouwen, en dat dwing je niet af met meer macht voor Brussel, maar door eerst te bewijzen dat je de huidige taken fatsoenlijk uitvoert.
2 kudos 2026-01-25 10:26:38 door altijd-guus op President Canada speech in Davos
@vanderbilt | 25-01-26 | 11:08: Domrechts populisme is het probleem. Die blijven zich onder het mom van soevereiniteit maar verzetten tegen goed functionerend Europa. De rest van Europa heeft allang gezien dat grootschalige samenwerking op bepaalde onderwerpen van levensbelang zijn. Zoals een gezamenlijk leger, energie en migratie, maar het zijn nou juist die partijen die dat allemaal hoog op het verkiezingsprogram hebben staan die elke vorm van Europese samenwerking tegenhouden en zich achter hun eigen landsgrenzen verstoppen, want ikke ikke ikke....Dus ja Europa is hopelijk nu toe aan een fatsoenlijk Europese samenwerking op zaken die er toe doen en dat Brussel dat ook daadwerkelijk mag gaan organiseren van de lidstaten en ze zich niet meer druk hoeven te maken om plastic rietjes en landbouwsubsidies, dat zijn nou juist zaken die landen zelf maar moeten regelen.
3 kudos 2026-01-25 10:22:49 door RobotAap op President Canada speech in Davos
@vanderbilt | 25-01-26 | 11:08: "Interessante vergelijking van die 'harteloze ouder'. We zijn als Europa strategisch lui geworden. Maar waar jij het 'neo-liberaal' noemt, zie ik vooral een bestuurlijke elite die de grip op de realiteit is verloren.
Of het geld nu naar de industrie gaat of in Brusselse bureaucratie verdwijnt; de uitkomst voor de gewone burger is hetzelfde: de basis (veiligheid, betaalbare energie, soevereiniteit) is verwaarloosd voor korte termijn politiek gewin. We zijn het erover eens dat we onderdeel van het probleem zijn geworden, maar dat komt juist doordat onze leiders de verbinding met de leefwereld van het volk hebben verruild voor de systeemwereld van de instituten. Trump dwingt de aangestelde leiders van de wereld inderdaad om volwassen te worden, maar dat begint bij het erkennen dat de huidige koers van de EU simpelweg niet meer werkt voor de mensen die het moeten financieren.
8 kudos 2026-01-25 10:08:35 door vanderbilt op President Canada speech in Davos
@RobotAap | 25-01-26 | 11:04:
Trump is een verademing voor Europa. Wij zijn de verwende puber en Trump is de harteloze ouder die ons op kamers stuurt en ons dwingt om voor onszelf te zorgen.
Wij zijn misschien netto betaler, maar zijn ook het neo-liberale voorbeeld pur-sang. Onze overheid is een geldautomaat geworden voor industrie en rijken. Maar strategisch denken, zelfredzaamheid, energievoorziening, etc.. zijn verwaarloosd voor korte termijn winst.
Wij zijn gewoon (onderdeel van) het probleem
14 kudos 2026-01-25 10:08:04 door Kakudmi op President Canada speech in Davos
Ben je bekend met TACO (Trump Always Chickens Out)? Trump blaft en dreigt om zich uiteindelijk terug te trekken na dealtjes geregeld te hebben voor zichzelf en zijn eigen clubje steenrijke vrienden. Dealtjes waar de gemiddelde Amerikaan niets aan heeft, omdat al die gekkigheid er alleen maar voor gezorgd heeft dat vrijwel alle internationale handelsbetrekkingen beschadigd zijn en er niets goedkoper is geworden voor de burgers.
-1 kudos 2026-01-25 10:04:15 door RobotAap op President Canada speech in Davos
@vanderbilt | 25-01-26 | 10:59: Cijfers geven hem gewoon gelijk. Nederland is jarenlang een nettobetaler geweest die zich aan de begrotingsregels hield, terwijl grote lidstaten die regels negeerden. Dat is geen denkbeeld dat verbetering in de weg staat, dat is een terechte eis voor rechtvaardigheid binnen de EU.
Trump is inderdaad de spiegel die Europa niet wil zien. We hebben onze defensie en energie-onafhankelijkheid verwaarloosd. Hem wegzetten als 'direct' is een eufemisme. Hij legt de vinger op de zere plek van een Europa dat liever over procedures vergadert dan over machtspolitiek.
10 kudos 2026-01-25 09:59:59 door vanderbilt op President Canada speech in Davos
Zolang een meerderheid van Nederland dit denkt: "Europese landen die zich nooit aan de afspraken hebben gehouden (muv het braafste jongetje Nederland).", zal er hier ook niets verbeteren.
0 kudos 2026-01-19 17:24:37 door okselstrontverklontering op Houding en gedrag is het probleem
Dat bedoel ik. Wat maakt het uit? Het is niet gevaarlijk en zeker in dit filmpje op een rustige snelweg doe je geen vlieg kwaad. Zolang je maar plaats maakt voor een achteropkomend voertuig, geen centje pijn en het verkeersbeld wordt veel rustiger. Leven en laten leven mensen. Maak je niet zo druk en fok mekaar niet zo op met al die overtrokken reaguursels hierzo.
-5 kudos 2026-01-19 08:10:13 door humore op Houding en gedrag is het probleem
Plusje van mij hoor. Iedereen rijd hier precies 100 in de traject controle. Op deze video zie ik niemand die iemand in de weg zit dus zie ook geen probleem.
Zelf rij ik hier soms 104 op de GPS en dan gaan mensen gewoon netjes aan de kant.
2 kudos 2026-01-19 06:48:24 door GoedFout op Houding en gedrag is het probleem
Linkse rukker
-3 kudos 2026-01-09 18:48:08 door Duffe op Iran staat op
Ah, de mainstream media. Misschien moet je die zelf eerst eens lezen in plaats van dit soort vage beweringen te doen.
De NOS, waar je zelf over begint, heeft alleen al de afgelopen drie dagen hier ten minste 6 artikelen over gepubliceerd, en zij zeggen weldegelijk dat er veel meer speelt dan alleen de inflatie waar de protesten om begonnen.
https://nos.nl/artikel/2597224... "De protesten begonnen uit frustratie over de enorme inflatie en de stijgende voedselprijzen in het land. Het werden al gauw demonstraties tegen het regime en tegen het gebrek aan politieke vrijheid en voor vrouwenrechten."
4 kudos 2026-01-05 16:11:47 door Gaasopdnlollie op Maduro aangekomen in New York
Als hij niet oppast ontketent hij een wereldoorlog. Blijkbaar kun je "zomaar" een land binnenvallen en ermee wegkomen . China kan dan ook gewoon Taiwan erbij nemen, simpel omdat het kan.
5 kudos 2026-01-05 16:10:19 door FourSeasons op Maduro aangekomen in New York
Nee hoor, dit gaat alleen om OLIE !!
3 kudos 2026-01-04 11:31:56 door Rozemary op Beste wensen van de Tsjemp
Hey niet zo praten over onze tjemp he
6 kudos 2026-01-04 09:03:07 door Cinzuwa op Beste wensen van de Tsjemp
Dat is een voetbaltrainer in zimbabwe
1 kudos 2026-01-02 11:02:03 door TheDude op Fireball
@Dietslander | 02-01-26 | 11:05: omdat je op basis van de beelden nu alleen maar kunt gokken dat het een romeinse kaars is en het ook iets anders kan zijn, maar na een verbod het niet uit maakt of het en romeinse kaars is of een andere op dit moment nog legaal stuk vuurwerk, en er eventueel op basis van beelden een gesprek met betrokkenen gevoerd kan worden waar soms een preventieve werking vanuit gaat.
3 kudos 2026-01-02 10:05:49 door Dietslander op Fireball
Deze meneer onder in beeld lijkt een Romeinse kaars te hebben. Deze zijn reeds verboden. Hoe ziet u nu het vuurwerkverbod werken?
4 kudos 2025-12-30 16:43:12 door Bakkertje1903 op Sport of zo
@harres80 | 30-12-25 | 15:05: Hij spreekt toch niet over het aandachtshoer gehalte? Hij benoemd enkel dat hij dit liever ziet dan van die siliconen nepwijven die hun lippen niet eens op elkaar kunnen houden.
Aandachtshoer of niet, ik heb ook oneindig veel liever een leuke frisse sportvrouw.
Mand.
16 kudos 2025-12-30 14:05:39 door harres80 op Sport of zo
Ik weet niet in welk jaar jij mentaal bent blijven hangen, maar tegenwoordig ligt het gemiddelde aandachtshoergehalte onder sportvrouwen behoorlijk hoog. Bijverdienen/bekender worden met social media naast je sport lijkt wel de norm te worden.
5 kudos 2025-12-27 14:55:29 door Azijn op Neuqseks in de trein
Neuh, eerste klas is rood.
-4 kudos 2025-12-27 07:32:19 door henk_de_spermatank op Schuur in de hens
wat een nonsens
13 kudos 2025-12-10 09:47:58 door Zagato89 op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Lekker kortzichtig "Geef Poetin dat stuk land en klaar"...ben je echt zo naïef dat je denkt dat het daarmee stopt? Bouwt hij rustig zijn leger weer op voor de volgende invasie, stukje bij beetje dichter bij jou voordeur.
8 kudos 2025-12-10 09:43:04 door HitsigeHenri op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Ja, want de agressie van Rusland stopt natuurlijk als we dat doen. Wordt wakker en sta op voor je vrijheid sneuneus
12 kudos 2025-12-10 09:42:51 door Diederik-jan op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Dat is in 2014 gedaan en mislukt. Stop met dit gezever en de beschouwing aan experts over.
-1 kudos 2025-12-10 09:42:42 door novosibirsk op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Zo zit het.
4 kudos 2025-12-10 09:42:20 door Wilders op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Denk je serieus dat Putin dan voor altijd tevreden is en niet over een paar jaar weer ergens een invasie begint? Als je hem nu zijn zin geeft laat je zien dat het werkt en kan hij weer rustig zijn leger gaan heropbouwen. Dan is het straks gewoon wéér ons/Europa's probleem.
We zijn nog steeds veel te soft in Europa tegen Rusland en harde taal is het enige dat ze daar begrijpen. Niet perse vechten maar helemaal kapot sanctioneren bijv.
Rusland heeft de afgelopen 100 jaar een mooie geschiedenis van andere landen aanvallen voor als je dacht dat Oekraïne een van de weinige was: https://www.reddit.com/r/ukrai...
5 kudos 2025-12-10 09:39:44 door MR.kangoeroe op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
En dan doen alsof er niets gebeurd is, geen herstelbetalingen, oorlogsmisdadigers niet voor het strafrecht..... lekker signaal voor de toekomst en de volgende dictator die een oorlog wil starten.
0 kudos 2025-12-05 09:23:07 door belco1998 op Daar zijn we ook weer vanaf!
Plaatsvervangende schaamte? Ik heb dat eerder over het feit dat we überhaupt moeten discussiëren of een land dat midden in een zwaar conflict zit, met ernstige mensenrechtenschendingen én bewezen oorlogsmisdaden, vrolijk kan meedoen aan een muziekshow.
Volgens diezelfde logica van jou had Rusland dan ook gewoon mee mogen doen.
Het probleem is niet 'Israël' als land, maar dat de EBU doet alsof er helemaal geen misselijkmakende oorlog gaande is.
En sorry zeggen tegen Israëliërs maar niet tegen Palestijnen laat vooral zien dat jij menselijk leed selectief weegt. Het zou eerlijker zijn om gewoon te benoemen dát het een controversiële situatie is, en dát het wringt om dat onder een glitterjurk te schuiven en hun vrolijk mee te laten doen.
0 kudos 2025-12-05 06:03:19 door Superior-bastard op Daar zijn we ook weer vanaf!
Eensch.