DumpStats voor Stranger040

103,231 +124298 -21067

Kudos

#437 (Top 0.1367%)

Kudos/dag 14.4
Kudos/reaguursel 12.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 1804
Minste kudos op 1 reaguursel -331

8,373

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.17
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 14.6
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 37
Aantal x weggejorist 101
Geregistreerd op 12-07-2006
Eerste reactie op 07-11-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 19:49:45 op Voetbal is emotie
Iran en Saoedi Arabie in 1 poule was wellicht toch geen goed idee

8 kudos 2026-06-23 19:56:34 op Hond uitlaten in Amsterdam
het zal je dochter maar zijn terwijl je dacht dat ze bij de Lidl aan de kassa zat

18 kudos 2026-06-23 19:19:13 op Hond uitlaten in Amsterdam
Gewoon een man die met pensioen is en met zijn geld gaat doen waar ie lekker zin in heeft........

0 kudos 2026-06-21 19:22:54 op Onweer vanuit Ameland!
Ameland, daar vieren ze toch anders Sinterklaas, op manier die aan de film Wrong Turn doet denken......?

9 kudos 2026-06-21 16:01:26 op Binnenkort 5G in de hele buurt
5 jaar levertijd staal en fabricage en vergunningstrajecten en na 1 hijsactie alles naar de klote. Mooi gewerkt

0 kudos 2026-06-21 15:57:12 op Verlörēn
Heb net een nieuwe badkamer meubelset besteld, Tranendahl

-7 kudos 2026-06-21 13:30:18 op Hup Holland Hup
En dan gek vinden dat die locals de Nederlandse toeristen beu zijn....

-3 kudos 2026-06-20 20:15:58 op En dat is 3-0!
Gotver, terwijl ik dit kijk ligt er al een 4e in

0 kudos 2026-06-20 20:12:18 op Wippende hommels
als dit de enige sex is bij je thuis, is het niet goed......

8 kudos 2026-06-20 12:10:42 op Primeur op WK
Zwaar overtrokken, je mag iemand zijn kuitbeen open trappen en dan krijg je niets (Messi) maar hiervoor direct rood? Hooguit geel als waarschuwing maar kom op........

10 kudos 2026-06-20 11:24:58 op Primeur op WK
Dit WK is verkocht, VS vs. Argentinie moet de finale worden

14 kudos 2026-06-20 10:47:40 op Geen blije tuters dit WK
Als je levensmoe bent nu tuterend door het Laakkwartier rijden

-7 kudos 2026-06-20 10:39:07 op Geit in de plee
Lijkt meer een gans die verkracht wordt

23 kudos 2026-06-20 10:37:28 op Zlatan en Henry kunnen het nog
Die Zlatan vond ik toch wat sympathieker dan Messi of Ronaldo. Hoewel het ook een ijdeltuit was (los van de geweldige voetballer dat ie was)

0 kudos 2026-06-17 21:39:50 op Fan van het toernooi
Ik wist niet dat ze aan obesitas leiden in de Sahel

8 kudos 2026-06-17 16:07:49 op Metettica
Boobsbanging

3 kudos 2026-06-17 15:12:13 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
20 man politie die binnen de grootste shithole buurt van LA een drugspand binnenvallen en dan enkel de hond doodschieten, is wel typisch. Maar voor zelfde geld heeft iemand 911 gebeld vanwege geblaf van dat beest.......en de boel wat overdreven. Maar als gezegd hier we kennen het hele verhaal niet vermoedelijk

3 kudos 2026-06-16 07:22:33 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Wat het meest trieste hieraan is dat de vooroordelen onder religieuze achterlijken (dat homostellen geen kinderen mogen adopteren) alleen maar wordt aangewakkerd. Maar ok, in ieder geval krijgen deze figuren hopelijk de tijd van hun leven in de bak (human toilet e.d.)

17 kudos 2026-06-15 20:38:34 op Belgen over Koeman en Depay
2 tegenaanvallen en 2 doelpunten tegen, komen niet verder dan de eerste ronde

1 kudos 2026-06-15 20:29:25 op Fikkie stoken gaat fout
Maar goed dat er geen kleine kinderen bij lopen, die heb je er ook nog tussen......

11 kudos 2026-06-15 20:26:56 op Ha, betrapt!
Ik zou willen dat ik op die leeftijd nog anale sex kon kijken, of uberhaupt iets kon kijken.....

15 kudos 2026-06-14 14:34:25 op Weet u wat internet is?
als je nu in belgie de straat op gaat in een dorp krijg je nog steeds dit soort antwoorden

-1 kudos 2026-06-13 09:28:08 op Zo ziet verslagenheid eruit
zou ook verslagen kijken als ik als pitbull verkracht wordt door een tekkel

-1 kudos 2026-06-12 10:05:45 op De weg van het dodelijke ongeluk
kan combi zijn geweest van 100 rijden en op telefoon. Het is een rechte open weg. Als je 100 rijdt en dan voor bocht pas remt is het telaat

3 kudos 2026-06-12 10:02:09 op Je verwacht sleutels
ik zou daar mijn puddingbux nooit meer induwen. Wil geen kruitsporen op de mijne

71 kudos 2026-06-07 15:42:08 op Pride Utrecht 2026
De meeste homo's moeten ook niets hebben van dit soort idioterie.

3 kudos 2026-06-07 10:05:54 op Kwark in het bos
Gotsamme, net uit mijn nest aan de koffie, zit ik hier weer naar te kijken (voor de 3e keer)