103,231 +124298 -21067
Kudos
#437 (Top 0.1367%)
| Kudos/dag | 14.4 |
| Kudos/reaguursel | 12.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1804 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -331 |
103,231 +124298 -21067
Kudos
#437 (Top 0.1367%)
| Kudos/dag | 14.4 |
| Kudos/reaguursel | 12.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1804 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -331 |
8,373
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.17 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 14.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 37 |
| Aantal x weggejorist | 101 |
| Geregistreerd op | 12-07-2006 |
| Eerste reactie op | 07-11-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 19:24:19 door ijstijger2 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Ja, die kan nu zijn huis niet in.
1 kudos 2026-06-22 18:08:30 door Moth op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@biliouslime voor 1953 was Iran vrij democratisch en pro Persië dacht ik, daarna kram er een pro Amerikaanse dictatuur. Maar ik kan ernaast zitten
Ik ben ook geen fan van het huidige regime! Ik vind het alleen hypocriet om pro westerse dictaturen te steunen.
7 kudos 2026-06-22 17:46:48 door biliouslime op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@Moth | 22-06-26 | 19:45: Pro Perzië
-10 kudos 2026-06-22 17:45:25 door Moth op Belgische verslaggever Belgie - Iran
Ja Iran, ga eens gauw terug naar de pro Amerikaanse dictatuur van voor 1979
1 kudos 2026-06-21 17:20:20 door Uhoortnogvanons op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
https://www.dumpert.nl/item/10...
0 kudos 2026-06-21 12:39:25 door owikzegmaarwat op Hup Holland Hup
@Luchtbakker | 21-06-26 | 13:40: dan moeten ze daar wat aan doen in plaats het laten gebeuren.
0 kudos 2026-06-21 11:41:24 door Pollop op Hup Holland Hup
Wel als dat hierop gebaseerd is.
7 kudos 2026-06-21 11:40:40 door Luchtbakker op Hup Holland Hup
Die zijn ze helemaal niet beu.
De Nederlanders, Duitsers, Belgen etc. die de huizen opkopen splitsen en voor een groot bedrag verhuren zodat het geld niet naar de kas van de locals vloeit en waardoor er ook geen fatsoenlijk betaalbare woning meer is, die zijn ze beu.
4 kudos 2026-06-20 11:41:21 door Peerke16 op Primeur op WK
Misschien helpt het je om dingen los van elkaar te zien. Beide zijn rood maar bij de één zijn de regels niet goed toegepast. Dat geeft nog geen reden om bij een ander een andere regel ook niet toe te passen.
0 kudos 2026-06-20 10:46:02 door Deleukste op Geen blije tuters dit WK
@Rikkert223 | 20-06-26 | 12:14: Wat????
-3 kudos 2026-06-20 10:14:43 door Rikkert223 op Geen blije tuters dit WK
Dat is heel erg onsportief, dat dat vanavond na dat Nederland heeft gespeeld!
-2 kudos 2026-06-20 10:13:23 door klokjerond op Primeur op WK
Hoe kom je daar nu bij? fiinale wordt Trump + administration tegen Infantilo en zijn bende van 10 waarbij laatstgenoemde Trump laat winnen en zijn miljoenen ingelegde gokgeld kan incasseren.
0 kudos 2026-06-20 09:07:32 door SjokoSjaak op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
idd https://kachelmannwetter.com/d...
21 kudos 2026-06-20 08:58:44 door Ikbenhet op Geit in de plee
Hoe weet je dat dat zo klinkt?
-2 kudos 2026-06-19 08:22:31 door MakeEarthGreatAgain op Reaguurder gaat naar het strand
@G.Kalf | 18-06-26 | 21:45: toch even (amateur) advocaat van de duivel spelen. Op basis van welke wet wil jij hem gevangenisstraf geven dan? Als hij haar niet heeft aangeraakt is het hoogstwaarschijnlijk niet eens aanranding. De officier van justitie heeft waarschijnlijk ingeschat dat verder vervolgen kansloos is en een boete het maximale.
8 kudos 2026-06-18 19:45:55 door G.Kalf op Reaguurder gaat naar het strand
Maar we kunnen toch ook de eerste 8 keer een taakstrafje geven, en daarna 'geschokt en verbaasd' zijn als ie na verkrachting&moord in de krant staat?
0 kudos 2026-06-18 19:29:33 door dikkejenkie op Reaguurder gaat naar het strand
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-18 18:03:21 door Lars2020 op Reaguurder gaat naar het strand
-weggejorist-
14 kudos 2026-06-18 17:00:52 door DF076 op Reaguurder gaat naar het strand
Helaas staat in het artikel dat deze zandloper de volgende dag al weer buiten stond.
-15 kudos 2026-06-18 16:50:00 door nieuwsgierige pelg op Reaguurder gaat naar het strand
Opsluiten nu al? Hij heeft haar niet aangeraakt hé. Voor de eerste keer lijkt me een fikse boete en wat bezoeken aan een psycholoog wel voldoende.
0 kudos 2026-06-18 07:32:08 door Dikkegansinaantocht op Fan van het toernooi
Ik wist niet dat er in Sahel ook een Leiden was…
1 kudos 2026-06-18 06:34:39 door Stijlloos_27_ste op Fan van het toernooi
@Stranger040 | 17-06-26 | 21:40: Godver dus.
7 kudos 2026-06-17 19:40:21 door Stranger040 op Fan van het toernooi
lijden dus, gotver
2 kudos 2026-06-16 20:46:52 door Cromabuik op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Trekken ze helemaal uit elkaar met gitaar en al.
1 kudos 2026-06-16 08:13:20 door asdfaghzsc op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
"you will marry me, or no?" wordt hier tot op de dag van vandaag nog regelmatig gequoot.
3 kudos 2026-06-16 05:34:33 door Le Roy op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Lees de laatste zin... ze gaan de gevangenis niet meer in...
Persoonlijk kan ik hier echt niet bij. Kinderen bewust en met voorbedachte rade seksueel betasten en dat acht de rechter bewezen, is geen vergissing, geen moment van zwakte en geen kwestie van "pech gehad". Dat is misbruik maken van kwetsbaarheid, met schade die een kind vaak levenslang met zich meedraagt. En dan hoeven de daders de gevangenis niet meer in...
-1 kudos 2026-06-16 04:50:01 door Buddystutta op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Ze kreeg de keuze, naar Nederland vluchten of vechten aan het front.
Ik begrijp haar keuze
5 kudos 2026-06-12 10:11:34 door STD-C309 op De weg van het dodelijke ongeluk
Het kan ook een combi zijn van reaguuren op dumpert, kattenbakvulling op de achterbank dat er al een tijdje ligt, ruzie met zijn vrouw vorige week en een trekker gezien hebben. Je weet het niet.
-2 kudos 2026-06-12 09:43:36 door kaalkoppie op De weg van het dodelijke ongeluk
@wastedtime | 12-06-26 | 10:13: Als hij 200 had gereden dan was er niet zoveel over geweest van die auto.
3 kudos 2026-06-12 09:16:38 door JPPP op De weg van het dodelijke ongeluk
Gezien de afstand van de auto tot plek ongeval is de snelheid wel wat hoger geweest dan 100. Auto uitlezen, telefoongegevens ophalen en daaraan de conclusie verbinden.
25 kudos 2026-06-12 08:13:04 door wastedtime op De weg van het dodelijke ongeluk
Misschien reed hij 200. Speculeren heeft echt geen enkele zin of meerwaarde.
2 kudos 2026-06-07 16:10:29 door Flexibessie op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
dat rijmt niet eens
-2 kudos 2026-06-07 10:13:47 door Creatieloos op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
Nog een beetje dronken van gisteravond?
-4 kudos 2026-06-07 09:28:10 door herrJoepVonD op File aan de pomp
Die van je moeder en jou, neem ik aan?
3 kudos 2026-06-06 18:24:45 door B3ldin0 op Fijn weekend allemaal!
Tsjonge, ook nog kieskeurig op je zoldertje
1 kudos 2026-06-06 18:15:58 door Naidas op Fijn weekend allemaal!
Je nickname zonder 040.
39 kudos 2026-06-06 15:18:29 door anonimoose op Fijn weekend allemaal!
Liever een hanglul?
4 kudos 2026-06-03 16:51:39 door Delight75 op Maxim doet een oproep
Jij wel Tarzan!
30 kudos 2026-05-26 06:00:53 door Omnium3 op Naam bij je geaardheid
En in het artikel wordt meer dan eens gesuggereerd dat homo's geen stoere mannen kunnen zijn. En dat metalheads verbazingwekkend tolerant zijn, maar daar is niets verbazingwekkends aan.
0 kudos 2026-05-24 05:51:06 door Rovig op Tettenstreamer krijgt aandacht van kereltje
iig geen ijskonijn. Dat krimpt juist wanneer het warm wordt
2 kudos 2026-05-23 20:00:16 door A.tractie op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
Jellinek*
1 kudos 2026-05-20 08:07:48 door Parmenidis op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
Of Almere. Bijlmer. Rotterdam. Etc.
Voelt wel erg dichtbij zo..
2 kudos 2026-05-17 14:26:46 door Cesare Lombroso op Belg met humor
Dat geluid moet je zelf maken, daarom zitten bij dit model ook ruitenwissers aan de binnenkant.
0 kudos 2026-05-15 19:57:07 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
"Afvoerputje van de EU", sterk beeld. Jammer dat het aantal asielaanvragen in het eerste kwartaal van 2025 halveerde ten opzichte van een jaar eerder, en in de eerste negen maanden van 2025 33 procent lager lag dan in dezelfde periode in 2024. Maar laat die zwaartekracht vooral zijn werk doen, want hordes Duitssprekende vluchtelingen klinkt dramatischer dan de werkelijkheid.
-3 kudos 2026-05-15 14:29:06 door Broek der Broeken op Feesboek = waarheid
Ah, dat verklaart waarom ik ben aangekomen volgens de weegschaal. De zwaartekracht is in Nederland gewoon groter geworden!
5 kudos 2026-05-15 12:21:35 door Pumpernickel op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Dit vreten moet je toch eerst zelf warm maken. Waarom zou je het dan daarna weer in het busje leggen?
0 kudos 2026-05-12 17:23:11 door DikkeBillenPets op Boze bouwvakkers
Nee in een zakje, wellicht uitgesmeerd op een kale knikker, maar we hebben de beelden nog niet.
1 kudos 2026-05-09 08:00:11 door Stummy op Nederlandse strip weggejorist van Belgische leeslijst
Kruiswoordpuzzels zijn ook voor ouderen.
0 kudos 2026-05-08 06:27:07 door tissue op BREEK: Ali B. de bak in
@Stranger040 | 07-05-26 | 20:49: aan iemand zitten ('aanranding') is van een andere orde dan veroordeeld worden voor verkrachting.
1 kudos 2026-05-07 22:14:46 door Schuurm op Einde verhaal!
Deze variant is een stuk dodelijk, maar ook veel minder besmettelijk.
Was dit even besmettelijk, dan was het halve schip ondertussen gestorven.