DumpStats voor Stranger040

103,231 +124298 -21067

Kudos

#437 (Top 0.1367%)

Kudos/dag 14.4
Kudos/reaguursel 12.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 1804
Minste kudos op 1 reaguursel -331

8,373

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.17
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 14.6
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 37
Aantal x weggejorist 101
Geregistreerd op 12-07-2006
Eerste reactie op 07-11-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 18:08:30 door Moth op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@biliouslime voor 1953 was Iran vrij democratisch en pro Persië dacht ik, daarna kram er een pro Amerikaanse dictatuur. Maar ik kan ernaast zitten
Ik ben ook geen fan van het huidige regime! Ik vind het alleen hypocriet om pro westerse dictaturen te steunen.

0 kudos 2026-06-21 12:39:25 door owikzegmaarwat op Hup Holland Hup
@Luchtbakker | 21-06-26 | 13:40: dan moeten ze daar wat aan doen in plaats het laten gebeuren.

7 kudos 2026-06-21 11:40:40 door Luchtbakker op Hup Holland Hup
Die zijn ze helemaal niet beu.
De Nederlanders, Duitsers, Belgen etc. die de huizen opkopen splitsen en voor een groot bedrag verhuren zodat het geld niet naar de kas van de locals vloeit en waardoor er ook geen fatsoenlijk betaalbare woning meer is, die zijn ze beu.

4 kudos 2026-06-20 11:41:21 door Peerke16 op Primeur op WK
Misschien helpt het je om dingen los van elkaar te zien. Beide zijn rood maar bij de één zijn de regels niet goed toegepast. Dat geeft nog geen reden om bij een ander een andere regel ook niet toe te passen.

-2 kudos 2026-06-20 10:13:23 door klokjerond op Primeur op WK
Hoe kom je daar nu bij? fiinale wordt Trump + administration tegen Infantilo en zijn bende van 10 waarbij laatstgenoemde Trump laat winnen en zijn miljoenen ingelegde gokgeld kan incasseren.

-2 kudos 2026-06-19 08:22:31 door MakeEarthGreatAgain op Reaguurder gaat naar het strand
@G.Kalf | 18-06-26 | 21:45: toch even (amateur) advocaat van de duivel spelen. Op basis van welke wet wil jij hem gevangenisstraf geven dan? Als hij haar niet heeft aangeraakt is het hoogstwaarschijnlijk niet eens aanranding. De officier van justitie heeft waarschijnlijk ingeschat dat verder vervolgen kansloos is en een boete het maximale.

8 kudos 2026-06-18 19:45:55 door G.Kalf op Reaguurder gaat naar het strand
Maar we kunnen toch ook de eerste 8 keer een taakstrafje geven, en daarna 'geschokt en verbaasd' zijn als ie na verkrachting&moord in de krant staat?

3 kudos 2026-06-16 05:34:33 door Le Roy op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Lees de laatste zin... ze gaan de gevangenis niet meer in...
Persoonlijk kan ik hier echt niet bij. Kinderen bewust en met voorbedachte rade seksueel betasten en dat acht de rechter bewezen, is geen vergissing, geen moment van zwakte en geen kwestie van "pech gehad". Dat is misbruik maken van kwetsbaarheid, met schade die een kind vaak levenslang met zich meedraagt. En dan hoeven de daders de gevangenis niet meer in...

5 kudos 2026-06-12 10:11:34 door STD-C309 op De weg van het dodelijke ongeluk
Het kan ook een combi zijn van reaguuren op dumpert, kattenbakvulling op de achterbank dat er al een tijdje ligt, ruzie met zijn vrouw vorige week en een trekker gezien hebben. Je weet het niet.

3 kudos 2026-06-12 09:16:38 door JPPP op De weg van het dodelijke ongeluk
Gezien de afstand van de auto tot plek ongeval is de snelheid wel wat hoger geweest dan 100. Auto uitlezen, telefoongegevens ophalen en daaraan de conclusie verbinden.

30 kudos 2026-05-26 06:00:53 door Omnium3 op Naam bij je geaardheid
En in het artikel wordt meer dan eens gesuggereerd dat homo's geen stoere mannen kunnen zijn. En dat metalheads verbazingwekkend tolerant zijn, maar daar is niets verbazingwekkends aan.

2 kudos 2026-05-17 14:26:46 door Cesare Lombroso op Belg met humor
Dat geluid moet je zelf maken, daarom zitten bij dit model ook ruitenwissers aan de binnenkant.

0 kudos 2026-05-15 19:57:07 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
"Afvoerputje van de EU", sterk beeld. Jammer dat het aantal asielaanvragen in het eerste kwartaal van 2025 halveerde ten opzichte van een jaar eerder, en in de eerste negen maanden van 2025 33 procent lager lag dan in dezelfde periode in 2024. Maar laat die zwaartekracht vooral zijn werk doen, want hordes Duitssprekende vluchtelingen klinkt dramatischer dan de werkelijkheid.

-3 kudos 2026-05-15 14:29:06 door Broek der Broeken op Feesboek = waarheid
Ah, dat verklaart waarom ik ben aangekomen volgens de weegschaal. De zwaartekracht is in Nederland gewoon groter geworden!

0 kudos 2026-05-12 17:23:11 door DikkeBillenPets op Boze bouwvakkers
Nee in een zakje, wellicht uitgesmeerd op een kale knikker, maar we hebben de beelden nog niet.

0 kudos 2026-05-08 06:27:07 door tissue op BREEK: Ali B. de bak in
@Stranger040 | 07-05-26 | 20:49: aan iemand zitten ('aanranding') is van een andere orde dan veroordeeld worden voor verkrachting.

1 kudos 2026-05-07 22:14:46 door Schuurm op Einde verhaal!
Deze variant is een stuk dodelijk, maar ook veel minder besmettelijk.
Was dit even besmettelijk, dan was het halve schip ondertussen gestorven.