DumpStats voor crazyfish

-1,354 +66 -1420

Kudos

#292772 (Top 91.6109%)

Kudos/dag -4.35
Kudos/reaguursel -16.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 15
Minste kudos op 1 reaguursel -140

82

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 1.23
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 10-08-2025
Eerste reactie op 17-08-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 15:46:39 door GoGo83 op Ondertussen in Moskou
@Orichinals | 20-06-26 | 15:52: Dit kan voor verwarring zorgen, omdat het Engelse woord billion een zogenaamde 'valse vriend' is: het lijkt op ons biljoen, maar betekent in werkelijkheid dus miljard

3 kudos 2026-06-20 15:15:46 door jfk1968 op Ondertussen in Moskou
Als het zoals in dit geval het goede doel dient mag het wat mij betreft nog wel 2x zoveel worden.

-4 kudos 2026-06-20 14:55:11 door Reesgeit op Ondertussen in Moskou
@Orichinals | 20-06-26 | 15:52:
Dus jij slaat 1000 miljoen af, omdat jij 1 miljard wil.

7 kudos 2026-06-20 13:52:14 door Orichinals op Ondertussen in Moskou
Elf biljoen euro heet dat. Het lijkt wel of mensen niet verder dan een miljard kunnen tellen en dus na een miljard gaan stapelen, met opnieuw tellen?

18 kudos 2026-06-05 15:42:26 door Vage_eddie op Mark in Kyiv
Ik zou zeggen dat je met geld verstrekken aan Oekraïne juist denkt aan de slachtoffers.
En daarbij mag het geld kosten: Die oorlog is er nou eenmaal; dat is een realiteit waar we niet omheen kunnen. Het alternatief -niks doen- gaat ons op termijn meer kosten.

16 kudos 2026-05-09 14:24:48 door Slowmobius op Vrouw vergeet te betalen
Het zal aan het Oost-Europese accent liggen, maar ik versta dat ze "hem wil terughangen", wat niet helemaal overeenkomt met de manier waarop ze eerst schichtig om zich heen kijkt voordat ze hem snel in dr tas propt.

4 kudos 2026-04-13 17:42:48 door DiePanzerVorwaerts3 op Leraar finisht huilend marathon Rotterdam
@Ambrosios | 13-04-26 | 19:22:
Klopt. Dumpertboomers hebben het niet zo op grachtengordelcorpsballen die iets te graag met neo-Nazi's omgaan, beweren dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden, en hun zetel in de Tweede Kamer slechts als verdienmodel zien.

16 kudos 2026-02-16 17:23:27 door Gijtenboer op Moet je kijke wat een ijsschots
'Het is vast dit of dat, vervolgens ook dit of dat en het speelt zich af op plaats x zonder dat ik daar bewijs van heb... het gaat u goed.' En hoe gaat het met jezelf?

2 kudos 2026-02-09 23:55:29 door Routine op WIN! Jutta bijt de spits af met eerste GOUD op de 1000m!
@crazyfish | 09-02-26 | 20:41: Als je zo geobsedeerd bent over het winnen en/of verliezen van links en/of rechts zit het je allemaal wel erg diep, en zou je eens bij jezelf te rade moeten gaan of wat je denkt niet ietwat extreem zou kunnen zijn. Het zou zomaar eens kunnen... dat mensen die (in jouw geval) een linkse mening ergens over hebben, en nog gelijk hebben ook. Kom eens uit je algoritmes en praat eens met mensen... Je denkwijze (zeker aangezien dit sport betreft), lijkt me lichtelijk zorgwekkend.

1 kudos 2026-02-09 19:05:25 door DiePanzerVorwaerts3 op Jake Paul moet huilon bij volkslied
Ik vind het maar een vreemd reaguursel zonder duidelijke zinsopbouw. Houdt onduidelijk NL niet van haar? En wat is dat eigenlijk? En de gelijke wat winnen altijd? Wat wil je nou zeggen?

4 kudos 2026-02-08 22:08:30 door Pb82 op JD Vance wordt uitgeBOEEE-d
Ja hij is straight to the point, dat is Putin ook. Moet je daar dan blij van worden omdat iemand straight to the point is. Weet je uberhaupt wel wat zijn point is.

3 kudos 2026-01-26 16:51:14 door PiratenSmurf op We facked and we got facked up
OESO voorspeld dat de Amerikaanse economie in 2025 en 2026 met slechts 1,5% tot 1,6% zal groeien als Trump aan de macht is, terwijl de groei onder Biden in 2024 nog 2,8% bedroeg. Ook Allianz Trade en andere economische analisten verwachten een vertraging van de groei naar 1,8% in 2026 onder Trump, vooral door handelstarieven, inflatie en economische onzekerheid. Maar mocht je betrouwbare bronnen hebben dan zie ik het graag.

https://www.allianz-trade.com/...
https://www.allianz-trade.com/...

0 kudos 2026-01-24 18:57:34 door petergilles op Trumps social team heeft niet opgelet op school
@Crazyfish, Trump veracht jou, wil jouw zo klein en machteloos mogelijk maken en dan je portemonee nog verder leeg halen. En jij? Jij bent daar trots op, voorover gebogen met je broek op je enkels

-1 kudos 2026-01-19 08:51:55 door smikkelmakker op Europa in een notendop
Bijzonder. Ookal schrijf je maar drie zinnen, toch kan iedreen lezen dat jij er echt heel weinig van af weet. Wat een zegen voor ons dat jij alleen maar op je zolderkamertje zit en niet daadwerkelijk iets bijdraagt aan ons bestuur.

4 kudos 2026-01-18 20:12:16 door A-nagel op Baardmans is niet zo blij met tarieven
In deze tijd leven, Trump tekeer zien gaan, Putin die landen zomaar binnenvalt, de UK zien tobben en dan een NEXIT voorstellen! Echt, hoe krijg je het bij elkaar verzonnen! (ik zou willen dat ik het zo mooi kon zeggen als die vent uit het filmpje)

6 kudos 2026-01-18 20:03:48 door konijn55 op Baardmans is niet zo blij met tarieven
@crazyfish | 18-01-26 | 20:21: Ik ga je niet overtuigen. Jij laat jezelf liever overtuigen door filmpjes van 3 seconden op tiktok en clickbait op Instagram aangemaakt door ongeschoolde betweters. Word wakker zou ik zeggen.