2,368 +9518 -7150
Kudos
#23153 (Top 7.2448%)
| Kudos/dag | 1.48 |
| Kudos/reaguursel | 1.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -790 |
2,368 +9518 -7150
Kudos
#23153 (Top 7.2448%)
| Kudos/dag | 1.48 |
| Kudos/reaguursel | 1.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -790 |
1,243
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.77 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 01-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 18:30:27 door Creatieloos op Twee keer lopen voor bier?
Of gewoon Online het shirt uit 1988 besteld.
Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
0 kudos 2026-06-23 15:11:42 door Maxima_Hartman op Waarom stopt die zaag nou
Of die ene man volgen voor humor met inhoud
14 kudos 2026-06-23 14:01:24 door Farthdater op Twee keer lopen voor bier?
Ik zal je een geheimpje vertellen, heel veel mensen hebben 1988 nog meegemaakt.
-1 kudos 2026-06-23 13:07:46 door zup op Waarom stopt die zaag nou
Ik werk in een crematorium, en ik lach me dagelijks dood
7 kudos 2026-06-23 10:49:53 door Fiets op Waarom stopt die zaag nou
@Dweeziltje | 23-06-26 | 10:19: Blijf van dat lachgas af, Jeanette!
9 kudos 2026-06-23 08:19:07 door Dweeziltje op Waarom stopt die zaag nou
Hier op de O.K is het ook dolle pret hoor.
2 kudos 2026-06-16 10:51:40 door HenkJonguh op Goeiemorgen
Zo'n Sydney Sweeney effect.
9 kudos 2026-06-15 14:45:39 door banaandesrepublieks op Koprol met wielrenfiets
Ze proberen wat meer mensen deelgenoot te maken
-2 kudos 2026-06-14 10:52:46 door Uhoortnogvanons op De baas van de zweefmolen
Goud waard zegt ie. Blijf gewoon van die stoeltjes af en ga wat nuttigs doen. Grasmaaien bijvoorbeeld.
-1 kudos 2026-06-11 16:04:53 door Ik hier? op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Doe niet zo kansloos, loser
0 kudos 2026-05-17 07:32:44 door PatrickHatrick op Nog een LIVE van Max
15:00 is de finish dus ik denk een half uurtje daarna.
19 kudos 2026-05-17 06:51:18 door HenkieWanky op Nog een LIVE van Max
uurtje of 6
12 kudos 2026-05-16 18:24:59 door Funk001 op Xi over Trump
Lezen jullie Nedeland ook als een Chinees?
-6 kudos 2026-05-13 09:02:51 door Janitor77 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
het lijken wel asielzoekers
0 kudos 2026-05-12 16:24:49 door Tiszoalstis op Range Rover in de deathpit
Maar dan wel de 4x4 versie uit de jaren '90.
1 kudos 2026-05-05 21:36:25 door Astembliefzeg op Gekkenhuis in de tiende (!) divisie van Engeland
Ben in alle profclubstadions geweest in Nederland, Ik vind alle stadions mooi, maar de meest unieke vond ik toch wel de Koel in Venlo
17 kudos 2026-05-05 18:33:36 door Cochin op Gekkenhuis in de tiende (!) divisie van Engeland
FC Ulu Spor, alhoewel dat meer een vechtsportvereniging is.
15 kudos 2026-05-05 18:32:45 door Loerejan op Gekkenhuis in de tiende (!) divisie van Engeland
PSV-stadion
0 kudos 2026-05-05 18:28:30 door Zijkweif op Gekkenhuis in de tiende (!) divisie van Engeland
SDOB zou ik niet midden tussen de huizen willen noemen. Je kijkt zo de weilanden in.
10 kudos 2026-05-05 18:20:16 door LaffeHerder67 op Gekkenhuis in de tiende (!) divisie van Engeland
Vergeet BUVOVV niet
3 kudos 2026-04-29 21:06:50 door split-87 op Altijd weer die Volvorijders
Naja dat was wel zo maar nu nietmeer.
3 kudos 2026-04-29 07:27:53 door Hunebedbouwer op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
En wat zou je denken van de 'blokkeerfriezen'? Gevangenisstraf, boetes...en op boeren werd zelfs geschoten.
8 kudos 2026-04-29 07:18:34 door BoerkaLover op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Veel harder, die hebben nu allemaal een strafblad.
0 kudos 2026-04-24 18:11:23 door Duffe op Stokken en muziek
Die met dat paard?
4 kudos 2026-04-24 17:30:51 door kinksoldaat op Stokken en muziek
1 Light Gang zoeken nog leden.
1 kudos 2026-04-23 12:31:11 door Count Bashie op Meisje schopt parkeerwachter
Boek een ticket naar China!
-2 kudos 2026-04-21 11:56:59 door camosniper op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Stier
1 kudos 2026-04-09 16:29:22 door Dizsaidup op Hoogtevrees?
Mensen zonder angst gaan sneller dood.
-7 kudos 2026-03-19 09:33:22 door gagen1515 op De dag afsluiten met Gladiator live
Klopt, maar als frontvrouw helpt het niet echt als je een verlept oma gezicht hebt
-2 kudos 2026-03-17 20:32:27 door FreddyboyK op Sneaky blijven wachten
Jij ja.
-2 kudos 2026-03-17 20:31:51 door FreddyboyK op Sneaky blijven wachten
Jij ja.
-4 kudos 2026-03-17 17:38:41 door DohnJoe1 op Sneaky blijven wachten
@Petrike | 17-03-26 | 18:06: Chat?
7 kudos 2026-03-17 17:08:26 door WetBeter82 op Sneaky blijven wachten
Nee mevrouw. Dat kan alleen maar als, ach laat ook maar.
20 kudos 2026-03-17 17:06:49 door Petrike op Sneaky blijven wachten
ah een vrouw in de chat
2 kudos 2026-03-16 20:23:27 door onkl op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
Ik snap niet waarom dit zo gemind wordt. CONO is gewoon een kaasfabriek. Ze maken uitstekende kaas, vermoedelijk de beste fabriekskaas van het land, maar het wordt echt niet op een boerderij gemaakt.
-2 kudos 2026-03-16 18:20:04 door Hetzalwel op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
Fryske
-1 kudos 2026-03-16 15:47:23 door arkos op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
@Graham | 16-03-26 | 16:10: Cono werkt met 400 boeren en is een cooperatieve melkfabriek die met gepasteuriseerde melk kaas maakt. Dat doen ze redelijk goed, maar het is geen boernkaas.
0 kudos 2026-03-16 15:44:52 door arkos op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
@Pula | 16-03-26 | 14:51:
Wilco, Boer Bas, https://www.vee-en-gewas.nl/ar...
5 kudos 2026-03-16 15:10:19 door Graham op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
Jij weet dus duidelijk niet waar je over praat; Beemster is dus geen fabriekskaas. Had je ook heel makkelijk zelf kunnen vinden met een klein beetje moeite.
5 kudos 2026-03-16 14:25:24 door 58765454653835860538 op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
waarom zo? nu!
7 kudos 2026-03-16 13:51:39 door Pula op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
Doe dan.
2 kudos 2026-03-13 13:27:54 door MadM op Snowboard gaat op vakantie
Omdat de bindingen van skies moeten losschieten bij een crash, snowboard bindingen doen dat (meestal) juist niet.
2 kudos 2026-03-12 15:28:29 door Petskast op Doe maar een tattoo!
Jumbo Jet.
0 kudos 2026-03-12 07:42:23 door Stijlloos_27_ste op Saboteur ziet camera te laat
@pompiedom1 | 11-03-26 | 18:58: Blijkbaar niet want het is een boor/schroefmachine. Maar hier doet ie alles behalve boren.
2 kudos 2026-03-11 19:40:39 door Kniptang op Saboteur ziet camera te laat
@pompiedom1 | 11-03-26 | 18:58: schroefmachine
7 kudos 2026-03-11 17:58:23 door pompiedom1 op Saboteur ziet camera te laat
Sorry, in Twente weten ze wel hoe een boormachine werkt.
17 kudos 2026-03-11 16:24:47 door kistje op Saboteur ziet camera te laat
niks ervan houden daar
4 kudos 2026-03-11 14:27:27 door Alles_ist_VERBOTEN op Longboarden in Zwitserland
Goedzo, ken je grenzen. En mocht je het toch willen proberen - zorg dat er iemand met een camera klaarstaat!
9 kudos 2026-03-11 09:56:19 door Nato op Verkiezingsposter Voutje, Dom
En jij hebt bezuinigd op de letter i
-11 kudos 2026-03-03 19:07:05 door kaalkoppie op Mijn Rolls kan dit, kan jou auto niet he?
Tegenwoordig valt een S-klasse van 6 jaar oud al tegen tegenover een nieuwe Volkswagen Golf. Zo snel gaan de technische ontwikkelingen. Als een auto geen Apple Carplay heeft, is hij in feite al afgeschreven.