DumpStats voor WM79

628 +1262 -634

Kudos

#43849 (Top 13.7207%)

Kudos/dag 0.32
Kudos/reaguursel 4.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 347
Minste kudos op 1 reaguursel -78

127

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 30.9
Reacties per reaguursel 0.76
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 27-02-2021
Eerste reactie op 27-02-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-18 19:59:03 door Ventis op Oekraïne slaat weer toe
Het Westen heeft dit soort drones niet. Dit is allemaal van Oekraïense makelij.

18 kudos 2026-06-18 19:45:16 door MojoNL op Oekraïne slaat weer toe
oorlogshitsers? jouw held poetin begon deze oorlog he. Hij kan de oorlog ook zo weer stoppen en dat land teruggeven. Misschien kun je daar even over klagen

1 kudos 2026-06-07 07:41:37 door Wateenaccountnaamzeg op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@68crat68 | 06-06-26 | 17:41: Dat gebeurt dan ook niet, beide uitspraken hebben een oorsprong die domme mensen gemakszuchtig vergeten om er kinderachtig mee te scoren. Het staat hier vandaag vol met kleuterreacties. Mensen met een beetje verstand en fatsoen gebruiken beide termen niet, alleen mensen die de boel constant willen opnaaien en zichzelf heul zielig vinden doen dat.

6 kudos 2026-06-06 17:44:27 door Johanvb op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Kijkend naar zijn hele doen en laten is duidelijk te zien dat hij in dezelfde ketel met toverdrank is gevallen als Britney.
De man shockeert niet uit intellectueel oogpunt of om een punt te maken, deze man moet gewoon zijn medicatie op tijd nemen en goede begeleiding krijgen.
Wel moet er gekeken worden naar een aanpak die zijn creativiteit zo min mogelijk afzwakt. Want nieuwe dingen bedenken die out of de box zijn, dat kan hij wel. Maar zonder de medicatie zit er geen rem op zijn uitingen, en dat nekt hem.

-2 kudos 2026-04-03 11:37:58 door DonzigeFonzie op Dat is dan 14 euro 10
Ik klaag ook in de supermarkt want die Jetten gaat echt niet zorgen dat de aanbiedingen ook aanbiedingen blijven of dat de aanbiedingen ook genoeg in voorraad zijn!

5 kudos 2026-03-29 17:31:07 door WetBeter82 op Nee hoor dat ben ik echt
Doel je dan op de afwijking van je ogen? Ik heb mijn bril even afgezet maar met een plus 1.25 kan ik de vergelijking nog niet maken.

-7 kudos 2026-03-29 17:16:47 door WM79 op RE: Die plastic doppen op je fles
Meneer Kelder, sneeuwvlokje?!!! Hoe durf je?!! Ben helemaal kapot van deze zeer doordachte en infantiele reactie. Als ik jouw leeftijd moet gokken denk ik 12.

-25 kudos 2026-03-29 12:10:45 door WM79 op RE: Die plastic doppen op je fles
Nee, ook stickers zijn slecht voor het milieu. En als je denkt dat het met stoer te maken heeft begrijp je er niks van. Misschien gewoon eens niet de hele bevolking opzadelen met dit soort onzin omdat een kleine groep zooi van zich afgooit. Deze groep gooit ook gewoon gerust het hele flesje op straat.

11 kudos 2025-10-31 17:21:51 door DeSerafijn op D66 WINT VERKIEZINGEN
Ik hoop vooral op investeringen in het onderwijs, het hoger onderwijs heeft namelijk een behoorlijke financiële beuk gekregen van de vorige regering.

2 kudos 2025-10-20 06:50:37 door GebuktIsSomsGenomen op Dinand loopt nog eventjes leeg
Met kane begon die ellendige stroom van medium kwaliteit artisten in nederland. Kane, Kensignton, Nielson, Racoon etc, Di-rect. Echt het is wacht muziek voor in de lift. Niks van die melodien springen er uit, is echt de gele vla van muziek.

11 kudos 2025-10-19 17:24:41 door asdfaghzsc op Dinand loopt nog eventjes leeg
Echt waar, bestaat dit? De kutste band op aarde, gecoverd door de kutste band van Nederland. Gelukkig is me dat bespaard gebleven.

18 kudos 2023-09-01 19:07:57 door RandyBiel op Die bosbranden in Hawaii hè
@AynRand | 01-09-2023 | 19:23:
Een reeks complotten oprakelen maakt het tegenwoordig al intelligent?
Dan leg je de lat ook wel laag, als je zo simpel voor de gek te houden bent.

6 kudos 2023-09-01 18:35:26 door vrolijkenoot op Die bosbranden in Hawaii hè
WM79, durf je dit echt nog te posten? Ik heb me erin verdiept en mijn conclusie is dat het virus kennelijk de hersenen bij bepaalde reaguurders heeft aangetast. Ga nou toch eens heel gauw weg man. Nee echt ophouden nu

1 kudos 2023-09-01 18:10:24 door corkydiggles op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
Zeg niet dat opstand makkelijk is in Rusland. En ben beter geïnformeerd dan je denkt. Maar de middenklasse die er tot nu toe nog goed mee wegkomt omdat ze niet aan de beurt zijn. zijn meestal wel wat beter geïnformeerd ze Zouden het voor kunnen zijn. Het blijft een keuze. Vluchten is ze al onmogelijk gemaakt juist om de reden dat ze maar zelf in beweging moeten komen tegen putin of ervoor kiezen dat er een grote kans is dat ze ooit dood in het veld liggen waar deze middenklasse zich zeker van bewust is. En ze nu nog lak hebben dat hun medemens/lage klasse sterft in het veld interesseert ze ook geen ene kut. En nee ik woon in Nederland daar hebben we niet zulke idioten aan de macht idd.dus hoef ik deze keuze niet te maken en ja ik ga naar de stembus en stem.

8 kudos 2023-09-01 17:59:02 door Worst-kaasscenario op Die bosbranden in Hawaii hè
Mooi hoe intelligent en inhoudelijk de reacties zijn op je reaguursel, het zegt een hoop over de deugers hier op Dumpert. Allemaal gehersenspoeld door de roverheid, media en farmaceuten.