628 +1262 -634
Kudos
#43849 (Top 13.7207%)
| Kudos/dag | 0.32 |
| Kudos/reaguursel | 4.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 347 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
628 +1262 -634
Kudos
#43849 (Top 13.7207%)
| Kudos/dag | 0.32 |
| Kudos/reaguursel | 4.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 347 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
127
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 30.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.76 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 27-02-2021 |
| Eerste reactie op | 27-02-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-18 21:50:28 door Pussylover79 op Oekraïne slaat weer toe
Ga lekker terug naar Rusland en kus de kont van je leider Putler
5 kudos 2026-06-18 19:59:03 door Ventis op Oekraïne slaat weer toe
Het Westen heeft dit soort drones niet. Dit is allemaal van Oekraïense makelij.
18 kudos 2026-06-18 19:45:16 door MojoNL op Oekraïne slaat weer toe
oorlogshitsers? jouw held poetin begon deze oorlog he. Hij kan de oorlog ook zo weer stoppen en dat land teruggeven. Misschien kun je daar even over klagen
0 kudos 2026-06-14 14:00:56 door Frosty7474 op Een bus met een identiteitscrisis
ik denk dat hij undercover is
1 kudos 2026-06-13 17:30:08 door Dikkejannes op Helikopter crash in China bij Changzhou
geen
1 kudos 2026-06-07 07:41:37 door Wateenaccountnaamzeg op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@68crat68 | 06-06-26 | 17:41: Dat gebeurt dan ook niet, beide uitspraken hebben een oorsprong die domme mensen gemakszuchtig vergeten om er kinderachtig mee te scoren. Het staat hier vandaag vol met kleuterreacties. Mensen met een beetje verstand en fatsoen gebruiken beide termen niet, alleen mensen die de boel constant willen opnaaien en zichzelf heul zielig vinden doen dat.
6 kudos 2026-06-06 17:44:27 door Johanvb op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Kijkend naar zijn hele doen en laten is duidelijk te zien dat hij in dezelfde ketel met toverdrank is gevallen als Britney.
De man shockeert niet uit intellectueel oogpunt of om een punt te maken, deze man moet gewoon zijn medicatie op tijd nemen en goede begeleiding krijgen.
Wel moet er gekeken worden naar een aanpak die zijn creativiteit zo min mogelijk afzwakt. Want nieuwe dingen bedenken die out of de box zijn, dat kan hij wel. Maar zonder de medicatie zit er geen rem op zijn uitingen, en dat nekt hem.
11 kudos 2026-06-06 15:41:44 door 68crat68 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ben het helemaal met je eens. Als je BLM mag roepen maar je voor WLM paar maanden de cel in gaat ben je eigenlijk al verloren
0 kudos 2026-04-04 08:05:52 door KoosDoosLoos op Dat is dan 14 euro 10
Gewoon eens wat minder klagen.
-2 kudos 2026-04-03 11:37:58 door DonzigeFonzie op Dat is dan 14 euro 10
Ik klaag ook in de supermarkt want die Jetten gaat echt niet zorgen dat de aanbiedingen ook aanbiedingen blijven of dat de aanbiedingen ook genoeg in voorraad zijn!
0 kudos 2026-04-03 11:20:25 door CarloColluci op Dat is dan 14 euro 10
Die geven geen gehoor!
0 kudos 2026-03-29 20:00:55 door ZusAntigoon op RE: Die plastic doppen op je fles
@WM79 | 29-03-26 | 19:16: je hele leven bestaat uit gokken is wel te merken.
2 kudos 2026-03-29 18:53:10 door RandyBiel op RE: Die plastic doppen op je fles
Alleen zwakzinnigen vinden dat een dop per se los moet.
3 kudos 2026-03-29 18:32:56 door altijd-guus op RE: Die plastic doppen op je fles
@WM79 | 29-03-26 | 19:16: Mijn Hemel kerel, wat ben jij een ongelooflijke huilstruik zeg....
16 kudos 2026-03-29 18:08:11 door stahlindiehose op RE: Die plastic doppen op je fles
even onderzoek gedaan op Feesboek. Jouw nickname is WappieM79.
5 kudos 2026-03-29 17:31:07 door WetBeter82 op Nee hoor dat ben ik echt
Doel je dan op de afwijking van je ogen? Ik heb mijn bril even afgezet maar met een plus 1.25 kan ik de vergelijking nog niet maken.
-7 kudos 2026-03-29 17:16:47 door WM79 op RE: Die plastic doppen op je fles
Meneer Kelder, sneeuwvlokje?!!! Hoe durf je?!! Ben helemaal kapot van deze zeer doordachte en infantiele reactie. Als ik jouw leeftijd moet gokken denk ik 12.
8 kudos 2026-03-29 12:40:40 door DominiqueWeesie op RE: Die plastic doppen op je fles
Aan jou te zien kan het echter altijd nog achterlijker.
10 kudos 2026-03-29 12:33:36 door EdwinKelder op RE: Die plastic doppen op je fles
@WM79 | 29-03-26 | 14:10: Oh meid wat heb je het toch zwaar! Groei op fucking sneeuwvlokje.
-25 kudos 2026-03-29 12:10:45 door WM79 op RE: Die plastic doppen op je fles
Nee, ook stickers zijn slecht voor het milieu. En als je denkt dat het met stoer te maken heeft begrijp je er niks van. Misschien gewoon eens niet de hele bevolking opzadelen met dit soort onzin omdat een kleine groep zooi van zich afgooit. Deze groep gooit ook gewoon gerust het hele flesje op straat.
18 kudos 2026-03-29 12:04:11 door limpNoodles op RE: Die plastic doppen op je fles
nou stoer ben je hoor, wil je nu een sticker?
8 kudos 2026-03-15 12:22:24 door Fireherb op Tornado in Kansas
Of haaien
14 kudos 2026-03-08 22:44:46 door IkGebruikAltijdDeApp op Aandachtmevrouw krijgt aandacht
Dan moet je misschien eens wat vaker van je zolderkamer af komen. Is niets bijzonders hoor.
3 kudos 2026-02-15 20:25:48 door SimonMc op JCVD daagt Jake Paul uit voor een bokswedstrijd
@alexwitteveen | 15-02-26 | 20:29: *half zo zwaar is of de helft weegt.
4 kudos 2026-02-15 19:29:48 door alexwitteveen op JCVD daagt Jake Paul uit voor een bokswedstrijd
En niet te vergeten dat hij waarschijnlijk hooguit half zo zwaar weegt als Jake Paul... en dat maakt een HEEL groot verschil als het gaat om vechtsport...
9 kudos 2026-02-15 19:16:56 door vrolijkenoot op JCVD daagt Jake Paul uit voor een bokswedstrijd
En talent
-14 kudos 2025-12-14 16:48:38 door menniehoennie op NSFW Bondi beach aftermath
Koekkoek
10 kudos 2025-11-24 02:02:50 door Noviomagum2020 op Weird Duk loopt weg bij EO-talkshow
Meneer heeft geen zin om in te gaan op zijn eigen enge woorden. Weglopen...waar doet me dat toch aan denken?
1 kudos 2025-11-14 06:21:18 door LiberoHeinzKessler op Begint al lekker dat formeren
Ik was niet bepaald dol op Rutte, dus spreek voor jezelf.
8 kudos 2025-11-13 23:40:26 door Rabarber op Begint al lekker dat formeren
Nouja wij. Vooral jij lijkt me een staatsmongool.
-2 kudos 2025-11-09 14:04:23 door Tijnewijn op Ka-226 helikopter crash in Rusland
Ja joh, en dan kantelt dat ding net als jij er uit springt en krijgen de vissen gratis gehakt te eten.
0 kudos 2025-10-31 17:37:23 door PatrickHatrick op D66 WINT VERKIEZINGEN
27 zetels en daarmee volgens mij de kleinste winnaar ooit. Die moeten nog een hoop polderen.
11 kudos 2025-10-31 17:21:51 door DeSerafijn op D66 WINT VERKIEZINGEN
Ik hoop vooral op investeringen in het onderwijs, het hoger onderwijs heeft namelijk een behoorlijke financiële beuk gekregen van de vorige regering.
2 kudos 2025-10-20 06:50:37 door GebuktIsSomsGenomen op Dinand loopt nog eventjes leeg
Met kane begon die ellendige stroom van medium kwaliteit artisten in nederland. Kane, Kensignton, Nielson, Racoon etc, Di-rect. Echt het is wacht muziek voor in de lift. Niks van die melodien springen er uit, is echt de gele vla van muziek.
11 kudos 2025-10-19 17:24:41 door asdfaghzsc op Dinand loopt nog eventjes leeg
Echt waar, bestaat dit? De kutste band op aarde, gecoverd door de kutste band van Nederland. Gelukkig is me dat bespaard gebleven.
18 kudos 2023-09-29 18:06:43 door Sanjuro op Beschaafde Friezen bij inloopavond statushouders
Wat is er mis met blanken?
18 kudos 2023-09-01 19:07:57 door RandyBiel op Die bosbranden in Hawaii hè
@AynRand | 01-09-2023 | 19:23:
Een reeks complotten oprakelen maakt het tegenwoordig al intelligent?
Dan leg je de lat ook wel laag, als je zo simpel voor de gek te houden bent.
2 kudos 2023-09-01 18:56:46 door RandyBiel op Die bosbranden in Hawaii hè
Terwijl mondkapjes volgens de regering geen zin hadden.
6 kudos 2023-09-01 18:35:26 door vrolijkenoot op Die bosbranden in Hawaii hè
WM79, durf je dit echt nog te posten? Ik heb me erin verdiept en mijn conclusie is dat het virus kennelijk de hersenen bij bepaalde reaguurders heeft aangetast. Ga nou toch eens heel gauw weg man. Nee echt ophouden nu
1 kudos 2023-09-01 18:21:18 door Broodmongol op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
Je bent zelf een mongool, vrede en teruggave van terrein is geen optie. Dus dan is vechten de enige optie.
Natuurlijk hebben die russen een keus, je kan gewoon overgeven of vluchten.
8 kudos 2023-09-01 18:19:34 door Theonethebest op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
Nou 80% is wat overdreven. 20% wel denk ik. En daar hoor jij zeker bij. Mvg groet een inbeciel.
0 kudos 2023-09-01 18:11:38 door JRShield op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
@koekiebakker | 01-09-2023 | 19:04: die Wagner mercs kwamen anders verdomt ver zonder echte moeite te hoeven doen.
1 kudos 2023-09-01 18:10:24 door corkydiggles op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
Zeg niet dat opstand makkelijk is in Rusland. En ben beter geïnformeerd dan je denkt. Maar de middenklasse die er tot nu toe nog goed mee wegkomt omdat ze niet aan de beurt zijn. zijn meestal wel wat beter geïnformeerd ze Zouden het voor kunnen zijn. Het blijft een keuze. Vluchten is ze al onmogelijk gemaakt juist om de reden dat ze maar zelf in beweging moeten komen tegen putin of ervoor kiezen dat er een grote kans is dat ze ooit dood in het veld liggen waar deze middenklasse zich zeker van bewust is. En ze nu nog lak hebben dat hun medemens/lage klasse sterft in het veld interesseert ze ook geen ene kut. En nee ik woon in Nederland daar hebben we niet zulke idioten aan de macht idd.dus hoef ik deze keuze niet te maken en ja ik ga naar de stembus en stem.
8 kudos 2023-09-01 17:59:02 door Worst-kaasscenario op Die bosbranden in Hawaii hè
Mooi hoe intelligent en inhoudelijk de reacties zijn op je reaguursel, het zegt een hoop over de deugers hier op Dumpert. Allemaal gehersenspoeld door de roverheid, media en farmaceuten.
1 kudos 2023-09-01 17:39:58 door a4p op Die bosbranden in Hawaii hè
Je eerste zin schreeuwt 'wappie', de tweede zin bevestigt het.
16 kudos 2023-09-01 17:23:58 door AynRand op Die bosbranden in Hawaii hè
Gelukkig, ze zijn er nog. Slimme reaguurders.
-2 kudos 2023-09-01 17:21:10 door AynRand op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
Daar kan ik niets aan toevoegen. Helemaal eens.
-9 kudos 2023-09-01 17:17:43 door tarrelverzamelaar op Die bosbranden in Hawaii hè
moet je niet ff je voorraad kast opnieuw controleren in je prepper bunker (in jou gevall rukbunker) ipv je wappie onzin op dumpert gooien
-9 kudos 2023-09-01 17:16:30 door homer S. op Die bosbranden in Hawaii hè
Je moeder.
6 kudos 2023-09-01 17:10:50 door vinvin op Volkslied zingen om bij bewustzijn te blijven.
Er valt niet te onderhandelen met Putin. En als hij wel wat "beloofd" komt hij het toch niet na er is één uitweg Putin dood = praten