138 +178 -40
Kudos
#73952 (Top 23.1402%)
| Kudos/dag | 0.96 |
| Kudos/reaguursel | 7.67 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
138 +178 -40
Kudos
#73952 (Top 23.1402%)
| Kudos/dag | 0.96 |
| Kudos/reaguursel | 7.67 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
18
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 54.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 31-01-2026 |
| Eerste reactie op | 31-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-16 16:23:08 op Belgen over Koeman en Depay
@PakBak | 16-06-26 | 12:46: Eens. Het gaat er ook niet om of kluivert een betere speler is dan reijnders, maar hoe je het beste, meeste gebalanceerde team het veld in kan sturen.
Argentinie heeft bijvoorbeeld zo'n mooi middenveld met profielen die elkaar aanvullen. Met Enzo als regisseur, mcallister als verbindingsspeler en Paz als creatieve/aanvallende 10. Dan hebben ze ook nog lautaro, alvarez en messi voorin.
Nee NL heeft gewoon al jaren geen goede lichtingen als het gaat om creatieve, aanvallende middenvelders en aanvallers.
En dat is al zo sinds vdVaart, Sneijder, Robben, vPersie tijdperk, na wk2014
Sindsien hebben we het op eindtoernooien met Depay, Vincent Fucking Janssen, Bergwijn, Weghorst voorin en Klaassen, Berghuis als aanvallende middenvelders moeten doen.
Dat is wel een verschil natuurlijk.
Ook niet verwonderlijk dat we twee eindtoernooien gemist hebben sinds wk 2014
Mijn punt is dan ook: wees realistisch en kijk zonder oranjebril naar de kwaliteiten van het team. T is niet best
62 kudos 2026-06-16 16:09:58 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Tenenkrommend dit.
Geen enkele besef en respect voor de cultuur en gebruiken van het land.
De mensen met een kleuterjuf toon en gebaren aanspreken, inclusief de Hellooooo met gezwaai op 5 cm van iemands gezicht, het veel te dicht in iemands comfortzone komen, de cameraman die erbij is waardoor alles ook nog eens ongevraagd op socialmedia komt en het feit dat japanners te beleefd zijn om je heel direct te vertellen dat je op moet rotten met je geaandachtshoerderij. Vreselijk vreselijk vreselijk
-8 kudos 2026-06-16 11:41:17 op Belgen over Koeman en Depay
Het is gewoon geen prima elftal. Daar moeten we ook eerlijk over zijn en die oranje bril even af doen.
Er is geen 1 creatieve middenvelder, een echte aanvallender middenvelder, een middenvelder die tussen de linies loopt of een soort nummer 10.
Geen sneijders, vandervaarts, geen scorend vermogen.
Het zijn heel goede middenvelders.
Maar reijnders, frenkie en gravenbergh hebben allen dat profiel niet en dan mis je aanvallend/creatief denkvermogen vanaf het middenveld. Als de vervangers de room, koopmeiners zijn dan weet je dat je op dat vlak geen verschil zal maken.
Voorin heb je volgens geen enkel aanvaller die een of buitenspeler die een goed seizoen gedraaid heeft / meer dan 10goals gemaakt heeft. Op malen na sinds zn overstap naar Roma. Summerville heeft een goede periode gehad bij WestHam, is misschien een lichtpuntje van verrassingen op de flanken. Maar gakpo, bronney, weghorst, lang, depay…waarom zouden we meer verwachten dan dat ze een heel seizoek al laten zien hebben?
Dan heb je een goede verdediging. Dat wel.
Dat de wedstrijden saai zijn en NL weinig aanvallend/creatief vermogen laat zien kun je niet helemaal op de tactieken of de onkunde van Koeman afschuiven als je hier gewoon even heel eerlijk naar kijkt. Geen aanvallend/creatief vermogen vanaf het middenveld en geen topaanvallers = resultaat oezbekistan en co
4 kudos 2026-06-07 17:03:21 op Als je een probleem hebt...
Seven
-1 kudos 2026-06-04 19:11:17 op Dumfries is lief tegen vaste fan
@Johanvb | 04-06-26 | 17:12:
Dat gejank altijd om hoeveel die gasten verdienen en dat anderen veel waardevoller werk leveren.
Totdat bejaardenverzorgers hun werk in stadions uitvoeren waar 50.000 man een kaartje voor betalen, nog een paar miljoen mensen thuis voor de buis live meekijken hoe ze een stoma vervangen, Nike de kleding sponsort en jongeren massaal de verschillende werkoutfits van Bejaardencentrum Den Haag kopen is dit natuurlijk een kromme vergelijking.
Zijn ze het vele geld waard. Moreel gezien niet. Commercieel gezien wel. Heel simpel
2 kudos 2026-05-12 14:02:09 op Deelneemster songfestival
Dit is altijd het irritante in dit soort discussies. Ik vind het prima als iemand pro-israel of pro-gaza is. Of neem welke andere maatschappelijke discussie: van pro piet to anti piet, trump, vaccins of wat dan ook. Ik vind het altijd prima om in gesprek te gaan met iemand met een ander mening, zo lang je die kunt onderbouwen en zo lang er niet gebagatelliseerd, gelogen of verdraaid wordt om je mening kracht bij te zetten.
Israel heeft wel meer gedood dan "terroristen en hierbij wat burgers", toch?
Zeg dan gewoon: ik vind het het geweld niet disproportonieel en goed dat israel de terroristen doodt en heb er geen problemen mee dat hierbij onschuldige burgerslachtoffers vallen, want…
9 kudos 2026-04-21 08:24:42 op Backpackmeisje heeft ideale vervoersmiddel mee
Hoeveel aandacht kan je nodig hebben?
Zie al helemaal voor me hoe zo'n doos terugkomt van een 4 weken "wereldreis" door thailand en vietnam. Niet alleen het gevoel het leven en de wereld nu écht te begrijpen, maar ook nog eens bijna alles op een longboard gedaan…
-8 kudos 2026-04-19 10:21:16 op Fatbike tuig knikkert fietser omver
Op zon moment?!
Dat kan toch helemaal niet man.
Dus het heft wordt in eigen hand genomen en dan in een keer van: "Hey de rapen hé"?
Dat kan toch niet man!
-5 kudos 2026-04-14 22:25:38 op Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht
Is er al iets bekend over de dader dan? Heb zelf nog niet gelezen dat de dader import is…
Ik kan me overigens niet voorstellen dat dit een spontane ruzie was. Die twee moeten elkaar toch kennen? Die man in de rolstoel moet wel iets vreselijks gedaan hebben bij de dader. In dat geval is het nog steeds een zieke daad, begrijp me niet verkeerd…
9 kudos 2026-04-14 22:18:05 op Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht
@snap dat dan! | 14-04-26 | 22:05: Klopt en het schijnt dat er ook sprake moet zijn van moord
4 kudos 2026-04-03 13:50:23 op Iedereen heeft een gesprekspartner nodig
Niet als je andere persoonlijkheid een vrouw is, zoals ik vermoed bij de laatste persoon het geval is.
1 kudos 2026-04-02 09:53:17 op Net 2 maanden vader, schrik van zijn leven
De oplettende kijker ziet dat het kind niet Delano maar Jaxx heet.
Delano is ook zo 2018
0 kudos 2026-04-01 08:52:38 op Duitsert in de sportschool
Bijzonder
1 kudos 2026-03-29 18:28:59 op Gay zijn voor 1 uur voor 1 miljoen euro.?
@Woopy31337 | 29-03-26 | 11:05: Jij kan echt goed begrijpend lezen. Zou je iets mee moeten doen…
23 kudos 2026-03-29 11:04:14 op Gay zijn voor 1 uur voor 1 miljoen euro.?
Alsof je met zo'n armbandje, zo'n coltrui, met mouwen zo opgerold zodat iedereen je dertienineendozijn tattoosleeves kan zien (oh een klok die refereert aan een belangrijk moment in je leven, wta uniek), elektrische gaysteps en faggotkapsel nog een Tesla zou moeten lenen om gay over te komen. Je was er al…
57 kudos 2026-03-28 15:18:12 op Hoe (te) makkelijk het is om links te zijn
Mooi verhaal.
Recht en links is allebei superkut en hoe stelliger iemands rechts of links is, hoe kutter die persoon is. Dit mag je testen op je omgeving en/of op de mensen die je kent.
Ga niet meer in deze kunstmatig in stand gehouden schijnkampen van links en rechts. De grootste onzin die je ooit voorgeschoteld zal worden
-16 kudos 2026-02-14 11:49:46 op Ruzie op curlingbaan
Tokkiesport!
6 kudos 2026-01-31 21:08:44 op Stroeve glijbaan
Lees de songtekst van Smooth Criminal nog eens. Je hebt jezelf gemammaappelsapt…