DumpStats voor deepcage

1,850 +2334 -484

Kudos

#26648 (Top 8.3384%)

Kudos/dag 0.7
Kudos/reaguursel 14.8
Meeste kudos op 1 reaguursel 1029
Minste kudos op 1 reaguursel -96

125

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 40.9
Reacties per reaguursel 0.67
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 17-03-2019
Eerste reactie op 17-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-22 kudos 2026-06-21 14:03:06 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
4 personen raken gewond.
Twee mensen zijn zwaargewond.

Waarom schrijven die belgen niet gewoon zo?
"6 personen zijn gewond, waarvan 2 ernstig"

Ik snap het verschil tussen personen en mensen niet in deze context. Ben je alleen een mens als je zwaargewond bent?

Rare jongens die Belgen.

3 kudos 2026-06-21 13:28:09 op Flinke Donder in Zuid Limburg
Da's niks. Ik heb betere filmpjes van het onweer van afgelopen nacht. Ik zou ze uploaden als ik wist hoe. Joris laat nooit wat van mij door.

87 kudos 2026-06-20 14:30:39 op Auto uitladen in Afrika
Van deze samenwerking kan ons huidige kabinet nog wat opsteken.

3 kudos 2026-06-20 14:21:40 op Biem des doods
Mijn huis heeft een gratis bliksem-afleider. De hoge schoorsteen van mijn buurman.

0 kudos 2026-06-20 11:43:05 op Deze gaan we zien op de Spelen
Mooi voor alle pedo's die op kleine kinderen geilen. Weer eentje die nooit meer het internet verdwijnt.

-8 kudos 2026-06-20 02:12:24 op Bezorger gooit pakket over het hek
Moet je pakket ook waterdicht verpakt zijn? Ik heb namelijk al zat pakketjes over de schutting gehad die in het zwembad terecht kwamen. Meestal ok van deze enthousiaste en totaal niet overwerkte bezorgers van lichtgetinte afkomst met haatbaard.

1 kudos 2026-06-19 14:09:06 op Engelengeduld
Ik spreek altijd af dat als mensen bij me langs komen, of iets met me af spreken om ergens samen heen te gaan, dat de telefoon alleen in echte noodgevallen gebruikt mag worden. Ik ben al heel lang niet meer met mijn vrienden op stap geweest en krijg ook amper bezoek.

11 kudos 2026-06-17 16:32:35 op Scootmobiel krijgt escort van een onderkoffer politiewagen
Best begrijpelijk. Je maakt als oudere snel de fout om de verkeerde afslag te nemen en dan kom je niet meer van die brug af tot aan de eerst volgende grote kruising. Ik vind dit heel netjes dat ze die man een escorte gegeven hebben, want daar wordt stelselmatig veel te hard gereden. Groetjes uit Maastricht.

15 kudos 2026-06-17 16:17:16 op Popo mag het wel
Uploader is gewoon zuur dat hij zich wel aan de snelheid moet houden en anders een boete krijgt. Ga in Duitsland rijden als je asociaal hard wilt rijden.

6 kudos 2026-06-17 16:05:01 op Feesten, zuipen en zoenen..
jij bedoelt die laatste? dat vind ik juist de mooiste van de groep. Schattig gezichtje. Niet zo graatmager. Daar kun je tenminste nog eens goed tekeer mee gaan. Die andere die breek je zo doormidden.

-22 kudos 2026-06-15 14:09:36 op Koprol met wielrenfiets
wat een zure reacties... opa geeft per ongeluk gas of laat de rem even los en dan is het kwaad opzet? Doe even normaal of zo...

3 kudos 2026-06-15 13:35:31 op Stumper uit Fryslan
ik werd al misselijk van alleen al hiernaar kijken. Moet er niet aan denken om dit zelf te proberen. Kots zou me aan mijn oren uit komen.

-5 kudos 2026-06-15 13:00:08 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Dr. Klatergoud | 15-06-26 | 11:37: klopt als een bus. Ik heb ook een opgevoerde e-bike. Geen fatbike, gewoon een normale. Maar met een toetscombinatie indrukken kan ie 32km/u ipv de standaard 25km/u. En diezelfde toetsen-combo zet de snelheid ook weer terug. Dus de popo kan mijn fiets gerust testen.

0 kudos 2026-06-15 12:51:31 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Hardrijders zijn doodrijders. Helaas komt onze regering pas in actie NA dat er een dramatisch verkeersongeval heeft plaatsgevonden.

4 kudos 2026-06-15 12:49:27 op Marmotten vechten om een sok
tot in den treure doorfokken zonder aan het welzijn van het dier te denken. Hoe anders? dit is geen evolutie, eerder de-evolutie.

-11 kudos 2026-06-06 01:27:51 op Bier dood?
Met een houten eetstokje even kort roeren doet ook wonderen voor je bierkraagje. Ik heb altijd een setje bij me als ik met maten naar de kroeg ga. Want ik praat meer dan dat ik drink.

10 kudos 2026-06-04 18:53:45 op Falen is geen optie
En eenmaal boven niet meer naar beneden durven.

3 kudos 2026-05-28 17:10:00 op Hondenstreek..
@very-ferry | 28-05-26 | 15:12: Dat is een geniaal idee voor de volgende keer! Als ik eraan denk met mijn suffe slaapkop tenminste...

4 kudos 2026-05-28 17:03:47 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Voor je plamuur aanbrengt moet je eerst voorbewerken, ontvetten, laten uitharden en daarna vlakschuren. Om dit daarna eventueel nog 1 of 2x te herhalen afhankelijk van hoeveel plamuur je nodig had. Lijkt hier wel een beetje op.

8 kudos 2026-05-28 16:59:11 op Een goede review plaatsen?
personeel gedraagt zich soms niet zoals de waarden van het bedrijf zijn. Buren uit mijn straat, die nota bene bij een schoonmaakbedrijf werk(t)en, die lieten dus de hond elke dag in mijn voortuin zijn behoefte doen en ruimden het niet op. Ik ben daar door een oplettende buur op geattendeerd en heb het daarna ook zelf vastgesteld. Die klacht daarover heb ik bij het bedrijf neergelegd en zij hadden allemaal keurig netjes personeel in dienst, dat kon niet kloppen. Tot ik de dag erop een paar foto's deelde waar duidelijk die mensen met werktenue ook nog aan, hun hond rustig zijn gang lieten gaan. Ik heb ze daarna nooit meer de hond zien uitlaten in mijn voortuin.

18 kudos 2026-05-28 11:33:41 op Hondenstreek..
Zeer herkenbaar. Enige jaren terug, ging ik in het donker op de tast richting de keuken. ik had dorst, maar wilde geen licht aan doen omdat ik niet te wakker wilde worden. Dat plan is dus goed mislukt, omdat ik met mijn handen voor me uit, op de tast de deur zocht... bleek dat ik deze gemist had. Mijn linkerhand ging er links langs, mijn rechterhand ging er rechts lang en mijn neus ging er volle poeier tegenaan ongeveer op dezelfde manier als in dit filmpje. Alleen de hond ontbrak. Dat niet wakker worden is helaas niet gelukt. Mijn huisgenoten zijn vlak daarna ook wakker geworden van het hele woordenboek dat ik bij elkaar schold van stommigheid. Maar die fout maak ik nooit meer (hoop ik).

27 kudos 2026-05-25 12:29:14 op Wat zit daar achter de struiken?
Leuk idee. leuke uitwerking. Geen zichtbare AI troep. Cult-hit op de hak nemen. Zo zouden meer uploads moeten zijn.

1 kudos 2026-05-18 13:35:34 op Getto van Hoensbroek
Hoensbroek... Daar wil je niet dood gevonden worden.

9 kudos 2026-04-09 23:30:42 op Daar komtie hoor
Ik weet soort van hoe dit moet voelen (als fietser). Ben jaren geleden eens door een caravan meegesleurd omdat ie de bocht wat kort nam en zijn uitstekend reflectortje aan zijn achterkant aan het frame van mijn fiets in haakte. Maar ik kwam er gelukkig met wat blauwe plekken en een dubbelgevouwen velg vanaf. Maar mooi filmpje. Die lach op het eind maakt het wel compleet.

15 kudos 2026-04-08 14:57:00 op Aussie vs politie
Luister ik hier toch 10x liever naar, dan naar dat walgelijk overdreven Amerikaans Engels.

-7 kudos 2026-04-08 00:45:35 op Nachtkanonnen uitpakken
Weet iemand hoe je dit soort dingen kunt uploaden? Ik heb legio soft/hard porno plaatjes/gifjes/video's. Maar er komt niks door de submit heen. Doe ik iets fout?

20 kudos 2026-03-28 18:25:06 op Das potdomme een lieve wasbeer jonguh!
Een wasbeer die van geboorte af aan in een gezin is grootgebracht, die zijn best liev. Maar je wilt geen Wasbeer in huis nemen die altijd in het wild geleefd heeft.

Ik heb familie in Texas die zo'n beest in huis hebben. Prachtig lief beest. Je moet alleen niet de fout maken hem te aaien, want dan kom je urenlang niet meer van em af. En ook al is ie tam, die heeft gewoon geen grenzen. Die blijft je aanklampen net zo lang tot je doorgaat met aaien/friemelen. De enige manier om hem bij je weg te krijgen is met eten.

-10 kudos 2026-03-19 22:11:41 op Para-Bowlen
met 2 ballen gooien in je 2e beurt mag ook niet. Sowieso af. Als ie dat nou met 1 bal gedaan had... Dan petje af.

-5 kudos 2026-03-11 12:58:14 op Saboteur ziet camera te laat
Toevallig net deze week dit soort sloten in mijn deuren gezet. Mét trekbeveiliging inderdaad.

En ik kan je verzekeren... ze zijn ook echt niet makkelijk eruit te krijgen als ze nog op slot zijn. Ik heb er een kapot moeten boren om weer binnen te komen (want sleutel zat van binnen nog erop) en dat heeft de monteur 15 boren gekost en circa een half uur boren om erdoorheen te komen.

-4 kudos 2026-01-31 13:24:05 op Live vanuit de achtertuin in Oulu Finland
@Master-Bator | 31-01-26 | 13:18: Je weet toch dat dat gewoon condens is? Chemtrails bestaan alleen in de hersenspinsels van conspiracy-nuts.

5 kudos 2026-01-31 13:18:19 op How To: Rijk worden!
Logisch toch ook. De vrouw is gewoon inferieur aan de man. Het enige wat een vrouw (meestal) beter kan, is ruzie maken, voornamelijk weer met mannen.

3 kudos 2026-01-31 12:47:28 op Gespot op wintersport
Een beetje zoals de DirkJan strip "zittend plassen". (google die maar eens) Die heb ik jaren geleden op het werk op alle wc's gehangen omdat er bij de heren-zit-wc's altijd pis voornamelijk OM het toilet lag en zelden erin.

Het management heeft na een week een mail rondgestuurd met het verzoek om die plaatjes niet meer op de wc's op te hangen. Ze gingen er voor zorgen dat de toiletten vaker gepoetst werden (door laagbetaalde buitenlanders). Maar gewoon in de pot pissen was te lastig.

0 kudos 2026-01-31 12:43:11 op Gespot op wintersport
Heel herkenbaar. Met name als ik pittig gegeten heb. Dan brandt het zo lekker als het er weer uit komt. 2x genieten.

11 kudos 2026-01-31 12:42:18 op Gespot op wintersport
Dat wit spul, dat aan de muur hangt, op zo'n rolletje. Dat kun naast je kont afvegen of in te masturberen, ook gebruiken om de pleeborstel mee vast te pakken en even je strontklodders weg te poetsen. Heb je nul contact met de borstel gehad en toch de plee netjes achter gelaten.

0 kudos 2026-01-26 02:07:20 op mag u hier parkeren?
U bent 3 punten vergeten aan het eind van uw zinnen. Check.

Topcomment 1029 kudos 2026-01-25 00:01:53 op 5 s : 🟨+🟨=🟥
NIet met de scheids fucken. Dat je dat met je vrouw gewend bent, wil niet zeggen dat iedereen dat zomaar pikt.

1 kudos 2026-01-24 01:37:21 op Brakecheck prijsvraag
Als je het kunt doen op een stuk zonder camera-bewaking en zonder dashcams... Prima plan. Zoals jij dat voorstelt komt die andere auto mooi in een spin terecht en mischien afhankelijk van snelheid en model auto, slaat ie nog een paar keren over de kop ook. Dan leren ze dat inderdaad wel af. Maar is het je het risico waard om ervoor de bak in te draaien?

3 kudos 2026-01-19 07:33:20 op Effe sushi bestellen
Je hebt me met dit filmpje op een idee gebracht. Er wordt al jaren door mijn voortuin heen gelopen door allemaal luie figuren die de bocht willen afsnijden. Als ik nou gewoon een paar kuilen graaf en die afdek met een laagje aarde/grind, dan proberen ze dat niet nog eens... Moet ik wel onthouden waar ik de gaten gegraven heb zodat ik er zelf niet in kukel.

45 kudos 2026-01-18 11:30:28 op Dikke dunk
AUW! Alleen al bij het zien ervan... voel ik het weer!

Ik ben vorig jaar met natte slippers op de cementvloer in de garage uitgegleden en zo neer gegaan... Voor iemand die zijn benen nooit in die richting bewogen heeft kan ik je verzekeren... Dat is niet prettig! Zelfs toen ik weer enigzins kon lopen deed elke stap kneiterveel zeer nog steeds... Ik heb nog veel liever iets gebroken! of een paar gekneusde ribben. Dit was echt des duivels qua pijn. Probeer dit niet thuis!

6 kudos 2026-01-17 18:42:42 op Auto's uitgraven voor gevorderden
Hun vodka ligt waarschijnlijk nog in de auto. Zonder komen ze hun dag niet door. Heb jij al eens een Rus, zonder alcohol op, achter het stuur gezien? Ik denk niet, dat die zonder minimaal 1 fles vodka gedronken te hebben, auto kunnen rijden.