1,849 +2334 -485
Kudos
#26648 (Top 8.3384%)
| Kudos/dag | 0.7 |
| Kudos/reaguursel | 14.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1029 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -96 |
1,849 +2334 -485
Kudos
#26648 (Top 8.3384%)
| Kudos/dag | 0.7 |
| Kudos/reaguursel | 14.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1029 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -96 |
125
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 40.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.67 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 17-03-2019 |
| Eerste reactie op | 17-03-2019 |
Shop via onze link â jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon đ
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-21 12:23:20 door dennisnmgn op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Misschien gewoon even het nieuws artikel zelf lezen.... "Er vielen in totaal vier gewonden, van wie twee zwaargewonden"
-8 kudos 2026-06-21 12:09:02 door DonzigeFonzie op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
BBC 1 of 2? waarom niet gewoon Npo 1 2 of 3? zend ook Pinkpop uit. The Cure was vet trouwens. Ouwe bazen! Deze sukkel is gewoon af . Blijf jij maar lekker vetalen vd rest v je leven, pik!
3 kudos 2026-06-20 14:36:04 door techniksnut op Auto uitladen in Afrika
En onze "vangrail" âĻ blijkbaar heeft die ook een nieuwe bestemming gekregen
-27 kudos 2026-06-20 12:53:33 door GwoonAmber op Auto uitladen in Afrika
Doen ze al het stelen hebben ze prima overgenomen.
-4 kudos 2026-06-20 12:36:55 door Dweeziltje op Auto uitladen in Afrika
Ik moet bij 'samenwerking' toch weer even aan Wim denken.
4 kudos 2026-06-17 14:28:37 door squid_game op Popo mag het wel
In Duitsland mag je ook niet asociaal hard rijden hoor
0 kudos 2026-06-15 17:13:31 door Wilcosplinter op Bijna de 70 aantikken met je E-step
en dan komt de overheid eindelijk in actie, wordt er vanalles weer verboden ipv gehandhaafd
0 kudos 2026-06-15 15:14:02 door HoorWieKreuntDaarKindren op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Snel, maak een wet zodat auto's nog maar stapvoets op de snelweg mogen rijden. Dat zal de fatbike/e-step jeugd beschermen.
1 kudos 2026-06-15 12:42:26 door ikdenkwat op Stumper uit Fryslan
Ik word een soort tuinsproeier.
0 kudos 2026-06-15 12:25:37 door Forza_Ruud_Krol op Koprol met wielrenfiets
Misschien moet je even opzoeken wat "normaal" betekent.
-3 kudos 2026-06-15 12:24:45 door httpeter op Koprol met wielrenfiets
Genoeg schapen verdronken? scootmobielrijbewijs invoeren graag en btw: zelfoverschatting, je lijf niet helemaal onder controle hebben welke doelgroep heeft dat nog meer; aaah ja de fatbikers en 18 jarige rijbewijsbezitters!
2 kudos 2026-06-15 12:21:24 door GeertProbleemwijk op Koprol met wielrenfiets
och heden.. liggen een paar knapen op het asfalt voor wie hun wielercarrière wellicht voorbij is, maar jij bekommert je om andere belangen. Op zich niet erg, maar pretendeer dan niet dat er stelling genomen wordt tegen de veroorzaker.
8 kudos 2026-06-15 12:14:04 door Bertie Wooster op Koprol met wielrenfiets
Ik heb de reacties er nog eens op nagelezen, maar niemand beweert dat het opzet is. Daarnaast is per ongeluk gas geven langs een grote weg niet heel handig. Maar misschien kunnen we met alle reaguurders een beetje rekening houden met jouw tere zieltje en onze toon matigen. We moeten niet willen dat iemand zich hier gekwetst voel.
5 kudos 2026-06-15 11:33:42 door Farthdater op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Hopelijk pas na honderden dodelijke ongevallen. Help de evolutie een beetje..
3 kudos 2026-05-28 15:10:00 door deepcage op Hondenstreek..
@very-ferry | 28-05-26 | 15:12: Dat is een geniaal idee voor de volgende keer! Als ik eraan denk met mijn suffe slaapkop tenminste...
0 kudos 2026-05-28 15:07:24 door Badd Pritt op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Voorstrijken tot het vochtig wordt, dan gaatjes volplamuren en tenslotte afstrijken.
0 kudos 2026-05-28 15:05:58 door Daanster op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Een beetje voorbewerker schuurt in een keer strak.
5 kudos 2026-05-28 13:12:33 door very-ferry op Hondenstreek..
tja, als je nou je armen gekruist had gehouden dan was dit allemaal niet gebeurt.
-4 kudos 2026-05-28 11:30:09 door Koelkastfilosoof op Hondenstreek..
Goed verhall, lekker kort!
6 kudos 2026-05-25 13:00:18 door klapmegool op Wat zit daar achter de struiken?
Noem je een van de grootste blockbusters aller tijden nu een cult-hit?
-8 kudos 2026-05-25 10:42:36 door Greenhorn op Wat zit daar achter de struiken?
Dit filmpje is dan ook al ouder dan de huidige A.I.
3 kudos 2026-04-10 07:14:11 door Automokum op Daar komtie hoor
Maar ja, fietste jij toen ook op de stoep?
2 kudos 2026-04-08 06:05:17 door Laag-Bij-De-Grond op Nachtkanonnen uitpakken
Probeer eens beelden van mooie dames te submitten, dan die van jezelf. Beelden van reaguurders worden per definitie afgewezen.
-1 kudos 2026-03-29 11:28:28 door Murse117_117 op Das potdomme een lieve wasbeer jonguh!
Je beschrijft eigenlijk de gemiddelde reageerder +1
5 kudos 2026-03-28 18:30:39 door BBBKing op Das potdomme een lieve wasbeer jonguh!
Heeft dus, net als alle huisdieren, gewoon aandacht nodig. Niets bijzonder.
-64 kudos 2026-01-25 08:38:46 door Bigwheellie op 5 s : đ¨+đ¨=đĨ
In de eerste seconde van het filmpje zie je 89.52 op de klok staan. De speler heeft dus haast. Hij geeft het niet tactisch aan bij de scheids, maar om nou meteen 2x geel te geven is misschien overtrokken. Feit blijft: de scheids heeft altijd gelijk.
0 kudos 2026-01-25 07:33:37 door Jesdetsmie2 op 5 s : đ¨+đ¨=đĨ
-weggejorist-
-322 kudos 2026-01-25 04:14:21 door foutegrappennaker op 5 s : đ¨+đ¨=đĨ
Die scheids doe net zo lang over het neerleggen van de bal als dat mijn vrouw over haar make up doet, ik snap die speler wel.
-4 kudos 2026-01-19 07:49:22 door DohnJoe1 op Effe sushi bestellen
Neem ook vast een goede advocaat in de hand.
1 kudos 2026-01-18 15:19:52 door Petskast op Dikke dunk
En een afdruk van twee ballen voor eeuwig in het cement nu.
0 kudos 2026-01-18 15:14:24 door TheJump op Dikke dunk
@De_Proleet | 18-01-26 | 12:25: Wel een cementvloer met natte slippers?
12 kudos 2026-01-18 11:25:52 door De_Proleet op Dikke dunk
Ik heb thuis geen sporthal met basketbalveld.
55 kudos 2026-01-18 10:43:55 door T-zakje op Dikke dunk
Tot de ÊÊn na laatste zin wilde ik dit thuis gaan proberen, maar dankzij je laatste zin zie ik er toch maar vanaf.
6 kudos 2026-01-17 17:45:24 door talentloostalent op Trump legt Nederland en andere landen 10 procent importheffing op vanwege Groenland
"Om zijn eigen business meer te laten verdienen zodat ie er zelf aan het eind van zijn ambtstermijn beter uit komt en nog meer geld verdient dan ie nu al verdient."
Die man is inmiddels ook al bijna 80, slikt elke dag paracetamol. Niet dat hij lang zal kunnen genieten van al dat extra geld wanneer hij met pensioen gaat.
0 kudos 2026-01-16 18:54:14 door YAARR! op De boodschappenauto van Max Verstappen
-weggejorist-
11 kudos 2026-01-16 15:36:13 door Muzieker op Nieuw truitje bij Temu gekocht
Ik ben niet overtuigd. Meer van dit graag
-3 kudos 2026-01-16 10:04:58 door w.degene op Scherp blijven op de piste
Hij heeft zelfmoord gepleegd in zijn bunker in Berlijn.
3 kudos 2026-01-16 05:58:59 door Tochmaardan op Scherp blijven op de piste
Heet hij toevallig Ruud en heeft hij wel eens meegewerkt aan een reclamespotje? https://youtu.be/66-YLQ_2qds?s...
1 kudos 2026-01-09 15:57:44 door MikeMe op Driftige Audi
Succes met een voorwielaangedreven auto je achterkant uit te laten breken vanuit stilstand.
2 kudos 2026-01-09 06:40:47 door altijd-guus op Driftige Audi
uploaden maar!
-8 kudos 2026-01-08 21:52:39 door MiesNootAap op Citaat uit het DHS beleid
Gezinus?
0 kudos 2026-01-08 19:58:50 door vansuyle.com op BMW rijdt weg
Die keren dat mensen ontkomen worden zelden vertoond.
7 kudos 2026-01-08 06:49:29 door Tsja2019 op BMW rijdt weg
Toch lukt het regelmatig. Te gevaarlijk, we breken de achtervolging af. Zeker als er binnen de bebouwde kom volslagen idioot gereden word.
92 kudos 2026-01-08 05:18:37 door Zijkweif op BMW rijdt weg
Het blijft me verbazen dat weldenkende mensen zich verlagen tot debiele straattaal door de politie aan te duiden als 'popo'.
16 kudos 2026-01-07 06:21:59 door Dokter Bernhard op Oplossing NS #2
https://youtube.com/shorts/ENf...
8 kudos 2025-12-23 18:08:08 door vlasteler op Waar is de PRNDL?
Wilmaaaaaa!
15 kudos 2025-12-23 18:01:58 door Zolderkamervragen op Waar is de PRNDL?
Ok Fred Flintstone.
4 kudos 2025-11-21 22:53:39 door Tobbert op Mercedes meneer heeft de memo niet ontvangen
Haha, nu val je door de mand. Vandaag was het 13 graden en regen op Mallorca.
-10 kudos 2025-11-21 13:10:24 door xxxrol op Mercedes meneer heeft de memo niet ontvangen
wacht maar tot je terug ben. Heb ergens nog wel een schade bakkie staan. Nieuwe velgjes, nieuw interieur en wat deur panelen zonder schade nooit weg en als we da toch bezig zijn airbags kunnen we ook nog we gebruiken
0 kudos 2025-10-24 07:55:31 door Kanhetnietlatensorry op Gemeente Tiel rekent af met olifantenpaadje
@Tochmaardan | 24-10-25 | 07:27: Ik zou er dan toch links langs gaan, dat snijdt meer af.