DumpStats voor deepcage

1,849 +2334 -485

Kudos

#26648 (Top 8.3384%)

Kudos/dag 0.7
Kudos/reaguursel 14.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 1029
Minste kudos op 1 reaguursel -96

125

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 40.9
Reacties per reaguursel 0.67
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 17-03-2019
Eerste reactie op 17-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-15 12:24:45 door httpeter op Koprol met wielrenfiets
Genoeg schapen verdronken? scootmobielrijbewijs invoeren graag en btw: zelfoverschatting, je lijf niet helemaal onder controle hebben welke doelgroep heeft dat nog meer; aaah ja de fatbikers en 18 jarige rijbewijsbezitters!

2 kudos 2026-06-15 12:21:24 door GeertProbleemwijk op Koprol met wielrenfiets
och heden.. liggen een paar knapen op het asfalt voor wie hun wielercarrière wellicht voorbij is, maar jij bekommert je om andere belangen. Op zich niet erg, maar pretendeer dan niet dat er stelling genomen wordt tegen de veroorzaker.

8 kudos 2026-06-15 12:14:04 door Bertie Wooster op Koprol met wielrenfiets
Ik heb de reacties er nog eens op nagelezen, maar niemand beweert dat het opzet is. Daarnaast is per ongeluk gas geven langs een grote weg niet heel handig. Maar misschien kunnen we met alle reaguurders een beetje rekening houden met jouw tere zieltje en onze toon matigen. We moeten niet willen dat iemand zich hier gekwetst voel.

3 kudos 2026-05-28 15:10:00 door deepcage op Hondenstreek..
@very-ferry | 28-05-26 | 15:12: Dat is een geniaal idee voor de volgende keer! Als ik eraan denk met mijn suffe slaapkop tenminste...

5 kudos 2026-05-28 13:12:33 door very-ferry op Hondenstreek..
tja, als je nou je armen gekruist had gehouden dan was dit allemaal niet gebeurt.

2 kudos 2026-04-08 06:05:17 door Laag-Bij-De-Grond op Nachtkanonnen uitpakken
Probeer eens beelden van mooie dames te submitten, dan die van jezelf. Beelden van reaguurders worden per definitie afgewezen.

-64 kudos 2026-01-25 08:38:46 door Bigwheellie op 5 s : 🟨+🟨=đŸŸĨ
In de eerste seconde van het filmpje zie je 89.52 op de klok staan. De speler heeft dus haast. Hij geeft het niet tactisch aan bij de scheids, maar om nou meteen 2x geel te geven is misschien overtrokken. Feit blijft: de scheids heeft altijd gelijk.

1 kudos 2026-01-18 15:19:52 door Petskast op Dikke dunk
En een afdruk van twee ballen voor eeuwig in het cement nu.

0 kudos 2026-01-18 15:14:24 door TheJump op Dikke dunk
@De_Proleet | 18-01-26 | 12:25: Wel een cementvloer met natte slippers?

12 kudos 2026-01-18 11:25:52 door De_Proleet op Dikke dunk
Ik heb thuis geen sporthal met basketbalveld.

55 kudos 2026-01-18 10:43:55 door T-zakje op Dikke dunk
Tot de ÊÊn na laatste zin wilde ik dit thuis gaan proberen, maar dankzij je laatste zin zie ik er toch maar vanaf.

1 kudos 2026-01-09 15:57:44 door MikeMe op Driftige Audi
Succes met een voorwielaangedreven auto je achterkant uit te laten breken vanuit stilstand.

7 kudos 2026-01-08 06:49:29 door Tsja2019 op BMW rijdt weg
Toch lukt het regelmatig. Te gevaarlijk, we breken de achtervolging af. Zeker als er binnen de bebouwde kom volslagen idioot gereden word.

92 kudos 2026-01-08 05:18:37 door Zijkweif op BMW rijdt weg
Het blijft me verbazen dat weldenkende mensen zich verlagen tot debiele straattaal door de politie aan te duiden als 'popo'.

-10 kudos 2025-11-21 13:10:24 door xxxrol op Mercedes meneer heeft de memo niet ontvangen
wacht maar tot je terug ben. Heb ergens nog wel een schade bakkie staan. Nieuwe velgjes, nieuw interieur en wat deur panelen zonder schade nooit weg en als we da toch bezig zijn airbags kunnen we ook nog we gebruiken