DumpStats voor DonzigeFonzie 👶

4,285 +6483 -2198

Kudos

#15502 (Top 4.8507%)

Kudos/dag 1.5
Kudos/reaguursel 4.49
Meeste kudos op 1 reaguursel 1955
Minste kudos op 1 reaguursel -173

954

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.33
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 9.8
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 24
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 26-08-2018
Eerste reactie op 27-08-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-21 15:30:36 op Nederland pakt alvast de beker
Rennen v je.leven en snel laten omsmelten. niet naar die gast die die helm zou doen. Die is overleden.

0 kudos 2026-06-21 15:28:59 op Zand
in de voortuin.

-4 kudos 2026-06-21 15:03:13 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Siri, navigeer naar houthakker in de buurt. Siri ? Siri ? Are you dead Odi , Siri whatever! die Adries van tegenwoordig. straks wordt het een Azes ipv Adrie, zal Hazes niet blij mee zijn,

-5 kudos 2026-06-21 14:57:52 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Stom? Die is vrolijker dan Garfield in ieder geval. Ik heb hier ook een dikke sjacherijnige rode kater naast me op de bank liggen. als je die ook maar aankijkt krabt ie je ogen uit. Volgens mij denkt ie dat het dierendag is . Fijne zondag

-72 kudos 2026-06-21 14:47:50 op Koning Willey is lekker ad-rem
Maxima vind dat u correct geantwoord heeft en uw dochter weer dat u weer teveel Cervezq op had gisteren. En zie je denken, (ik hoop dat ze mij niks vraagt). Fijne papadag, bierpakket gehad van Max? En de fik derin he , met die nieuwe BBC. Was een black bastaard, toch? kutautocorrectie . En de groeten aan de anti's

-1 kudos 2026-06-21 14:41:35 op Dumpert Hitteplan #9
Was er verder echt niemand op het strand, het was gewoon 85 graden. En nu hop, snel het water in . Fijne dag.

0 kudos 2026-06-21 14:40:12 op Vleesetende egel
Ja ik denk ook, samen uit een glas, net als Lady en de Vagebond. Dat zijn Egbert Jan en Roderick na de wedstrijd terwijl ze liever hockey kijken

2 kudos 2026-06-21 14:38:12 op Vleesetende egel
Min mams gaf ze vroeger Whiskas, als het aan de kat lag at ie whiskas . vreselijk goor geluid trouwens. en Whiskas bestaat ook niet meer, dan maar seafood. Dus Egbert Jan ga effe een Hollandse Nieuwe voor m halen. Latersz

5 kudos 2026-06-21 14:35:02 op Zand
zand in je naad is kudt!

4 kudos 2026-06-21 14:32:58 op Zand
kun je volgende keer op je foto er ook een paar dames op laten poseren voor een meer aantrekkelijke foto? of waren die niet mee,? Ik bedoel het ziet er zo een beetje treurig uit!

-8 kudos 2026-06-21 14:09:02 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
BBC 1 of 2? waarom niet gewoon Npo 1 2 of 3? zend ook Pinkpop uit. The Cure was vet trouwens. Ouwe bazen! Deze sukkel is gewoon af . Blijf jij maar lekker vetalen vd rest v je leven, pik!

5 kudos 2026-06-19 15:19:12 op Kampen hij komt eraan!!
Maar. zal hij iets v waarheid spreken? Zulke dingen zijn wel aan de orde vd dag naturrlijk, in deze maatschappij, waar jongeren het zelf mogen uitzoeken.

-3 kudos 2026-05-22 16:41:32 op Niet hier komen jij
Totdat papa en mama om de hoek komen en jou aan stukken scheuren

2 kudos 2026-05-20 12:42:20 op Tijd voor yoga..
Als jouw teckel mijn teckel tekkelt, tekkelt mijn teckel, jouw teckel,terug.

-4 kudos 2026-05-14 15:16:18 op Klote papegaaien
Kun je ze ook africhten dat ze alleen Tesla's "doen"?

0 kudos 2026-05-13 20:26:06 op Ik ben boerin
naam en rugnummer iemand?

-18 kudos 2026-05-13 13:10:59 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
De overheid stimuleert dit juist de banen in NL worden gevuld met dit volk. Dus gaan ze belasting betalen, over het algemeen. Daarnaast is er veel werk wat niet meer door ons gedaan wordt, omdat het onderbetaald is .