DumpStats voor penutbuttermuffin

1,204 +1534 -330

Kudos

#33028 (Top 10.3347%)

Kudos/dag 0.24
Kudos/reaguursel 13.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 223
Minste kudos op 1 reaguursel -267

89

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.7
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 02-12-2010
Eerste reactie op 16-08-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-9 kudos 2026-06-24 19:51:02 op Vetzakken in de sportschool
Het valt mij wel op dat de orcas's op de sportschool meer bezig met hun telefoon en kletsen dan sporten. De Doutsen meisjes zijn hard aan het sporten en gebruiken hooguit de timer van hun telefoon.

2 kudos 2022-05-12 14:31:32 op Verkeerde pijp geraakt
Gelukkig ben jij een vakman en weet je waar je het over hebt. Het probleem was niet een 40 jaar oude schuifmof die door zettingen van de grond is losgekomen. En natuurlijk was deze leiding 40 jaar gekeden al ingemeten met XYZ coordinaten en ook nog eens op de milimeter nauwkeurig.

7 kudos 2020-10-12 20:19:58 op Autonoom rijden in Mercedes
Wel een iritante piep horen als je gordel niet omdoet. Masr een beveiliging om dit tegen te gaan was te moeilijk

-5 kudos 2020-10-07 20:17:15 op Vliegles
Leuke werkgever die jou ff op internet zet.

-1 kudos 2020-04-19 13:19:42 op Jij noemt mij een kleurling?
Lekker orgineel. Tekst komt regelrecht uit een housenimmer. Lamont Humphrey - you call me colored

1 kudos 2020-04-09 18:51:06 op Netjes NOS
Maar is het een bepaalde groep die zich steeds niet aan de regels houden. Hier in Dönerdrecht zijn het de moslims.

122 kudos 2020-03-30 13:14:07 op Wandelaar vraagt afstand aan hangtuig
Wat een achterbaks kutvolk is het toch. Grote bek in een geoep maar als ze alleen zijn de grootste mietjes. Ja en het tuig uit het noorden van Afrika......weer......altijd weer dat kutvolk.

13 kudos 2020-03-23 12:51:07 op Coronatips van Said
Samen gewerkt? Ja ik voor jouw uitkering!

8 kudos 2020-03-17 16:09:43 op Thuisblijven: dag 2
Ik heb hem al gezien. Ik zeg kort rokje en strak truitje!

15 kudos 2020-03-15 13:14:38 op Zondagochtend in de Lidl
Net bij de Jumbo. Klanten bij de Jumbo die er normaal nooit komen want haram nu de winkelwahen vol gooien met 10 brood en 30 pakken pasta. Achterbaks hypocriet kut volk. En niet 1 maar een hele straat met dat volk....

5 kudos 2020-02-10 15:25:42 op Opa van de fiets gooien
Waar was Mark Rutte om deze knullen een stomp te geven...Misschien was hij met Claudia een manifest aan het schrijven?!

7 kudos 2020-02-07 14:50:15 op Buschauffeur knokt met jeugd
als goed luister hoor je Mark Rutte aankomen vliegen met zijn cape om deze lastige jongens een klap te geven!!!

0 kudos 2020-01-24 22:20:21 op Coronavirus in Europa
Tjongu mijn buurman met zijn toko is op vakantie naar China. Wat ik zo lees voorlopig geen afhaal

26 kudos 2020-01-23 13:08:10 op Beelden overval drogisterij Amsterdam
Mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse burger. De Nederlandse burger die zich keer op keer laat naaien door Den Haag en dit oogluikend toelaat.

18 kudos 2020-01-22 17:46:15 op Robotsoldaat in de VS
@Flessi85 | 22-01-20 | 16:41: Voor deze mannen is dit het hoogst haalbare eer (na het speldje van NASA) Keiharde training van maanden en geheel vrijwillig.

0 kudos 2020-01-22 16:30:30 op Schiet mij maar lek
De vlammen meneer blijft er heel rustig onder. Is vast niet zijn eerste keer.

223 kudos 2020-01-22 13:41:11 op Robotsoldaat in de VS
24/7 365 dagen in het jaar je gevallen maten eren.

-8 kudos 2020-01-10 21:12:27 op Domste antwoord ooit
Het is ook erg belangrijk om te weten wat Popeye het liefste eet. Het is het eerste wat ze vragen bij je stageplaats.

1 kudos 2020-01-07 19:02:42 op Aso dashcammer
Vast een sneu neus in een witte private lease A180

38 kudos 2020-01-05 11:34:31 op Vrijworstelen in de club
Heeft Claudia de B al gereageerd? Deze jongens zijn natuurlijk gewoon boos omdat ze maar geen stage plek kunnen vinden.