2,668 +3004 -336
Kudos
#21185 (Top 6.6290%)
| Kudos/dag | 3.78 |
| Kudos/reaguursel | 16.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 530 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -58 |
2,668 +3004 -336
Kudos
#21185 (Top 6.6290%)
| Kudos/dag | 3.78 |
| Kudos/reaguursel | 16.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 530 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -58 |
166
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 55.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 30-12-2023 |
| Eerste reactie op | 30-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2025-09-24 19:21:09 op Opa in verwarde toestand sloopt DumpertReeten
@Modderreeter | 24-09-25 | 18:55: En ja hoor, de SS-verwijten vliegen alweer rond omdat ik niet meega in de irrationele anti-Trump hysterie. Mensen raken totaal de weg kwijt zodra zijn naam valt.
Jij dacht vast ook dat Trump in zijn schuurtje een eigen vaccin zat te brouwen. Hij sprak gewoon over Moderna en Pfizer, en mensen zoals jij noemden het direct vergif. Biden sprak over exact dezelfde Moderna en Pfizer vaccins en plots waren het wondermiddelen. Nogmaals, het verschil zat niet in de inhoud, maar in de boodschapper. Wees eens een keer zo integer om dat gewoon toe te geven. Je hoeft geen fan van Trump te zijn om dat te doen.
Met jouw houding is elk fatsoenlijk gesprek onmogelijk. Je laat je onderbuik regeren in plaats van je verstand.
-33 kudos 2025-09-24 18:46:59 op Opa in verwarde toestand sloopt DumpertReeten
Wat een beschamelijke reflex op Trumps uitspraak. Ik heb zelf weinig met de man, maar dit automatische tegenin gaan puur omdat hij het zegt, begint wel echt strontvervelend te worden. Als er nieuwe inzichten zijn dat Tylenol mogelijk een oorzaak is van een toename in autisme bij kinderen als de moeder het slikt tijdens de zwangerschap, dan moeten we daar toch serieus mee omgaan?
Trump verzint dit soort dingen zelf niet, hij krijgt net zo goed input van de medische wereld als elke andere president. Bovendien zegt hij niet dat Tylenol autisme veroorzaakt zoals Hartman hier beweert, maar dat het de kans verhoogt. Het blind roepen van "fake news" zonder inhoudelijke check is exact dezelfde domme reflex die men Trump verwijt.
Zijn we 2019-2020 alweer vergeten? Moderna en Pfizer gaan aan het werk voor een vaccin. Toen hij dat aankondigde, werd hij uitgelachen alsof hij zelf in een lab stond te knutselen, de "Trump-jab" werd het genoemd. Enkele maanden later onder Biden werden dezelfde vaccins ineens gevierd als een wonder. Het verschil zat niet in de inhoud, maar in de reactie op de boodschapper.
Dit onderbuikgedrag tegenover Trump is geen rationele afweging, het is stamdynamiek en pure hypocrisie. Word volwassen.
3 kudos 2025-08-29 18:15:03 op Vragen stellen
@Paymaster | 29-08-25 | 16:44: Ze staan bij een protest om aandacht te vragen.
8 kudos 2025-08-26 13:03:58 op Iedere vrouw mag overal over straat
@Lithopia | 26-08-25 | 12:13:
Nederland zou het strengste beleid ooit krijgen, een van de strengste van Europa. Na een jaar onderhandelen bleef er al een afgezwakte versie van het PVV-voorstel over, maar vervolgens gingen onze buurlanden nog verder in hun plannen. Logisch dus dat Wilders zei dat Nederland minstens net zo ver moest gaan.
En wie lag er dwars? Precies.
En laten we niet vergeten: normaal gesproken wordt de leider van de grootste partij premier. Wie heeft dat tegengehouden? De PVV zelf zeker?
Prima dat je niet voor rechts bent maar stop met dit kinderachtige gedoe. Iedereen weet hoe de politieke spelletjes gespeeld zijn. Kom op zeg.
16 kudos 2025-08-26 12:55:45 op Iedere vrouw mag overal over straat
@Het Vragevuur | 26-08-25 | 12:19:
Met die laatste conclusie ben ik het absoluut niet eens. Het is een illusie bij linkse mensen dat zij genuanceerder zijn dan mensen op rechts. Precies die illusie maakt links vandaag de dag zo'n groot probleem.
Hun eigen wereldbeeld ervaren ze als genuanceerd, maar hoe ze over rechtse mensen en standpunten praten is allesbehalve genuanceerd.
Elk beetje kritiek op immigratie of een ander gevoelig onderwerp wordt jaar in jaar uit direct weggezet als racisme, of welk ander modewoord er toevallig populair is. (Ik ben zelf jarenlang links geweest, maar ik kan het gewoon niet meer aanhoren of aanzien.)
Het echte probleem zit in de houding van bizar veel progressief-links. Zo neerbuigend tegenover alles rechts van hen, zo neerkijkend, terwijl het juist progressief-links beleid is dat heel Europa in een zwart migratiegat lijkt te trekken.
En het gaat niet alleen om Europa. Ook in landen als Australië, Canada en in de VS (tot Trump aantrad), zagen we hetzelfde patroon.
Keek links maar eens met een écht genuanceerde bril naar wat rechts werkelijk zegt, in plaats van naar de extreme overdrijvingen die ze er zelf keer op keer van maken. Keek links maar eens met dezelfde kritische blik die ze altijd paraat hebben voor rechts, maar dan gericht op henzelf. Misschien valt er dan nog iets te redden.
Het lijkt alsof er de afgelopen twintig jaar een grote gehersenspoelde massa is ontstaan. De censuur in media en op internet was te eenzijdig en heeft ervoor gezorgd dat links letterlijk in een bubbel is gaan leven. Gelukkig begint die bubbel nu stukje bij beetje doorbroken te worden.
21 kudos 2025-08-26 12:00:20 op Iedere vrouw mag overal over straat
Het frustrerende is dat veel mensen nu waarschijnlijk reactief links gaan stemmen, simpelweg omdat rechts een onkundig kabinet heeft neergezet, dat voortdurend tegengewerkt werd en daardoor bar weinig heeft bereikt.
Maar pas op dat je de baby niet met het badwater weggooit. Het zijn de progressieve en globalistische partijen in Europa die overal de grenzen hebben opengezet, waardoor de oorspronkelijke inwoners steeds meer buitenspel komen te staan en geconfronteerd worden met als maar oplopende spanningen in de maatschappij.
Ik maak mij zorgen over het stemgedrag van mensen die nu links zullen kiezen omdat "rechts het zo slecht gedaan heeft". Als dat gebeurt, dan is het hele GroenLinks-plan geslaagd en zal dit soort ellende alleen maar toenemen.
Kijk naar wat er gaande is in landen om ons heen en metname Engeland.
We zijn onszelf in Europa kapot aan het maken omdat links hardnekkig vasthoudt aan het globalistische idee, terwijl het multiculturele experiment overal waar het jaren geleden is ingevoerd nu zwaar onder druk staat. Dit kan niet lang meer goed gaan. Dit zal niet lang meer goed gaan. Het gaat echt barsten.
3 kudos 2025-08-13 17:58:45 op Dacht je naar een formeel diner te gaan..
Al betaalden ze, ging ik nog niet.
5 kudos 2025-08-11 18:06:38 op Opgewonden standje krijgt taser in zijn flikker
En als echt niets meer werkt. Taser in de poepert.
6 kudos 2025-06-29 18:24:48 op Boosmans flipt totaal op stel 13-jarigen op mountainbikespoor
Irrelevant.
1 kudos 2025-06-18 19:10:55 op Richtlijn gezond schermgebruik
Graag ook doorvoeren in de 2e kamer.
-1 kudos 2025-06-05 18:19:06 op Of het gewoon in het Nederlands kan
@ShakespeareanTragedy | 05-06-25 | 11:53: "Alles gaan afstemmen op de dommen is volledig kansloos"
Als je als 80 jarige de Engelse taal niet machtig bent, betekend dat je dom bent? Deze mensen spreken vaak vloeiend Duits en Nederlands, de jeugd kan wel Engels, maar Nauwelijks Duits. Zijn die ook allemaal maar dom dan? Of het is gewoon een verschil tussen generaties en opvoeding?
Een beetje rekening houden met elkaar is al te veel gevraagd blijkbaar.
36 kudos 2025-05-26 17:10:50 op Klootzakjes willen beroemd worden
Ze blurren de daders, halen het geluid uit de video, en wissen alles waarmee je zou kunnen zien welk volk hier telkens weer achter zit. Maar zodra je daar iets van zegt, ben jij degene die een ban krijgt. Het is ziekmakend. Mensen worden hier WOEDEND van. Dit drijft de boel alleen maar verder richting escalatie. Nu.nl snapt totaal niet met welk vuur ze spelen. Er komt een moment dat mensen, uit pure frustratie en wanhoop, het heft in eigen hand nemen. En als ik zie hoe zelfs normaal kalme, redelijke mensen hierover praten, dan denk ik dat dat moment verdomd dichtbij komt.
25 kudos 2025-05-26 17:01:13 op Klootzakjes willen beroemd worden
@FenderXT | 26-05-25 | 16:54: EN jij hoeft op jouw beurt geen reactie te geven op hem. Of werkt het niet zo in jouw hoofd? Mag jij alleen iets vinden en delen?
0 kudos 2025-05-13 17:53:56 op Haagse taxi chauffeur geslagen live op Twitch
-weggejorist-
0 kudos 2025-05-13 17:52:17 op Haagse taxi chauffeur geslagen live op Twitch
-weggejorist en opgerot-
-9 kudos 2025-05-01 21:50:51 op Donald is heilig overtuigd
@Axshun | 01-05-25 | 21:34: Ik kan gewoon niet geloven dat we hier, zelfs op Dumpert zo ver zijn gezakt dat we feiten minnen, omdat we trump niet mogen.
Alles wat hierboven gezegd wordt, kan ik hard maken met bewijs, die rechtszaken zijn er geweest, de uitspraken ook. Ik kan hele stukken delen waarin dit terug te lezen is. Het maakt gewoon niets uit, geen mens die op inhoud ingaat. Het enkel nog: Als niet niet anti trump bent betekend dat minnetjes.
Onvoorstelbaar jammer, maar wel tekenend voor de tijd waarin we leven.
-11 kudos 2025-05-01 21:19:20 op Donald is heilig overtuigd
Je kan Trump van veel betichten, achterlijk, ondoordacht, eigenwijs, droplul, maar seniel is die niet.
Ik mag graag het Amerikaanse clown-circus dat zich de politiek noemt volgen dus ik consumeer bovengemiddeld veel van zijn geblaat, maar zoals Biden duidelijk ouderdomsklachten vertoonde is dat bij Trump niet het geval. Hij is altijd nooit anders geweest.
3 kudos 2025-05-01 21:14:54 op Donald is heilig overtuigd
@HenkdV JWT | 01-05-25 | 20:58: Die heeft hij in 2019 al gehad.
33 kudos 2025-04-02 17:09:02 op Gendermevrouw ontmoet realiteit
"We willen niet in hokjes denken" dus iedereen krijgt een eigen hokje. Een hokje voor jou, en een voor jou, en ook voor jou! Allemaal een hokje!
8 kudos 2025-04-02 17:07:36 op Gendermevrouw ontmoet realiteit
Daar is niets kortzichtigs aan. Het is kortzichtig te denken dat dit soort idioten acceptatie en gelijkheid kunnen forceren door anderen op te leggen hoe ze moeten denken, spreken en doen.
6 kudos 2025-03-15 13:27:24 op Even over Elon
Allemaal prachtig, maar dit werkt twee kanten op: als iemand een paar goede dingen doet en alsnog een monster kan zijn, betekent dat dan ook dat iedereen die een paar goede dingen doet automatisch een monster ís? Dat is gewoon een non-argument.
Dat mensen überhaupt zulke vergelijkingen maken, zegt meer over hoe er in de wedstrijd wordt gezeten dan over Elon zelf. Door een onderwerp eenzijdig te belichten, zonder ook maar iets inhoudelijks te onderbouwen, wordt vooral duidelijk hoe geforceerd geprobeerd wordt hem in een slecht daglicht te zetten.
-2 kudos 2025-01-22 12:54:30 op Ozzy man reviews Musk
@jamaarikweethetbeter | 22-01-25 | 09:23: Je hebt helemaal gelijk, hij zou zich bewuster moeten zijn van zijn overkomen, maar men vergeet ook wel erg gemakkelijk dat hij een zware autist is die jaren mediatraining nodig heeft gehad om niet hakkelend en stotterend super ongemakkelijk voor de camera te verschijnen, en nog lukt het hem niet. Hij is hier enorm enthousiast; hij maakt wel vaker overdreven rare sprongen en bewegingen bij dit soort momenten. Naast een rijke stinkerd blijft hij ook menselijk en doet hij menselijke dingen.
Ik blijf mij verbazen over hoe veel mensen zich verlagen in een poging hem bij de enkels af te zagen omdat ze hem als persoon niet mogen. Hetzelfde gebeurde bij Baudet. Ik heb werkelijk waar een SCHURFTHEKEL aan hem, maar als men een citaat over een "koudbloedig reptiel" probeert weg te zetten alsof hij werkelijk over reptilische wezens praat in plaats van spreekwoordelijk een koudbloedig persoon... dan ben jij net zo goed een probleem.
Baudet, Trump, Elon etc. vallen genoeg op aan te merken zonder dit soort onzin elke keer te verzinnen. Ik schaam mij als gematigd liberaal elke keer weer wanneer links dat massaal doet. Het boeit mij niet of rechts dat ook doet; beide kampen moeten erboven staan. Het gaat op links alleen veel te vaak veel te ver en het stoot meer en meer mensen af naar wat iedereen dan graag "domrechts" noemt. Maar dit "domrechts" is wel overal enorm veel terrein aan het winnen, en dat is niet omdat rechts zo goed is, maar omdat links het heeft af laten weten. Men moet eens ophouden zich als een stel kleuters te gedragen.
0 kudos 2025-01-16 14:34:56 op Klimaattrutje
@abul klapstoel | 16-01-25 | 11:49: Het is zo kort door de bocht, omdat dit gewoon de keiharde realiteit is. Als je het daar niet mee eens bent, dan ben je gewoon niet voldoende geïnformeerd. Wat klimaatdrammers maar niet willen accepteren, is dat je een probleem aan het inruilen bent voor een ander, nog acuter probleem, dat net zo goed catastrofaal is voor de mensheid. Besef je wel dat olie niet slechts een beetje benzine is? Snap je wel waar olie allemaal voor gebruikt wordt? Snap je wel dat wij ook begrijpen dat dit geen perfecte oplossing is, maar dat we uit NOODZAAK roeien met de riemen die we hebben, terwijl de hele wereld werkt aan een oplossing om de noodzaak van olie te verminderen? Gewoon maar iets doen, omdat een groep ongeduldige, onderbuikgestuurde klimaatdrammers op hete kolen zit, is een recept voor een humanitaire ramp.
2 kudos 2025-01-16 14:20:08 op Klimaattrutje
Ik hoop echt dat je een troll bent, anders heb ik het werkelijk met je te doen. Totaal wereldvreemd, geen enkel realiteitsbesef.
18 kudos 2024-12-26 17:32:41 op Flixbus gevecht
Het is altijd hetzelfde met dit soort mensen.
Dat kind roept: "Just sit down, there's lots of space," nadat ze zelf net op de plek van een ander is gaan zitten. De ander zegt er wat van, en ineens komt dat schijnheilige gedrag: "Oh, er is toch ruimte zat. Waarom maak jij er zo'n probleem van dat ik op jouw plek ben gaan zitten zonder te overleggen??"
Reactie van de ander: "Ja, maar je zit op mijn plek, en daar heb ik voor betaald."
Haar reactie: "WE ALSO PAID, BUT PEOPLE DON'T WANNA DO WHAT I TELL THEM TO WHENEVER I TELL THEM TO, EXACTLY HOW I TELL THEM TO!"
Wat is dat toch met dit soort mensen? De hele wereld moet voor jou wijken zodra jíj over de schreef gaat. Wat een onfatsoenlijk, goor stuk vreten.
4 kudos 2024-12-17 23:52:20 op Oma heeft een banaan in d'r oor
80 jaar niet naar omkijken?
55 kudos 2024-12-15 19:23:17 op Volg je mij toevallig op Joetoep?
Meisje plaatst een oproep op haar socials dat ze daar zou gaan staan om oliebollen uit te delen voor een of andere actie. Dus als iemand haar dan aankijkt en op haar afstapt, is de vraag of hij een volger van haar is, ineens niet zo raar meer.
1 kudos 2024-12-12 16:48:41 op We zullen ze missen
@Broek der Broeken | 12-12-24 | 11:39: "De hele reden waarom "woke" bestaat is omdat er misstanden zijn die aangepakt moeten worden. "
Nee, de reden dat "woke" bestaat is omdat mensen zoals jij zichzelf moreel boven anderen plaatsen en dit soort standpunten innemen zonder te beseffen dat het gros van de mensen het al niet eens is met je vooringenomen ideeën. Alleen omdat iemand roept dat die zich gekwetst VOELT, betekent dat niet dat die persoon ook écht gekwetst IS. Denk daar maar eens een keer echt goed over na, dan kun je de rest van je betoog meteen doorstrepen.
40 kudos 2024-12-12 16:44:45 op We zullen ze missen
Ze hebben hun eigen graf gegraven door zich te verbinden aan al die woke-ideologieën. Transvrouwen worden naar voren geschoven, en alles wat niet blank is krijgt de voorkeur. Het is dan ook niet vreemd dat de interesse volledig is weggevallen in een land waar de meerderheid van de bevolking blank is. Je kunt tegenwoordig zelfs in NEDERLAND geen biologische, blanke, blondharige vrouw met blauwe ogen meer laten winnen, want dat zou de hele woke-beweging tegen je in het harnas jagen.
Ik kan er niet wakker van liggen. Jammer voor de vrouwen die weer iets moeten inleveren, alleen jullie doen jezelf dit voornamelijk aan. Elke keer als een vent er iets van zegt dan is het een rechts-extremistische sexist of racist.
-2 kudos 2024-12-08 20:37:05 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@metdedeurinhuis | 08-12-24 | 18:44: Wat is er zo "mongolisch" aan? Autochtone Nederlanders hebben een lager geboortecijfer, dus uiteindelijk zal autochtoon Nederland procentueel "omgevolkt" worden door middel van immigratie. Dit overkomt ons niet per ongeluk; dit is het resultaat van een doelbewust open-grenzen-, pro-immigratie-standpunt.
De enige reden dat men zo spastisch doet, is omdat het woord "omvolking" in de Tweede Wereldoorlog is gebruikt. Het is een beetje mens-eigen; om dezelfde reden zie je nog steeds geen mensen met een klein snorretje rondlopen. De associatie met dat snorretje roept emotie op, al is het eigenlijk best raar dat een beetje haar op de bovenlip dat kan doen. Het woord "omvolking" dekt de lading prima, zolang je het in duidelijke context gebruikt. Toch mag het niet, want dan raak je mensen zoals jij in de huilie-huilie-onderbuik. Ik vind het maar kinderlijk.
0 kudos 2024-12-08 20:27:16 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@abul klapstoel | 08-12-24 | 17:27: De enige die voor lul staan zijn mensen die werkelijk het idee hebben een minister wel eventjes 20 jaar aan wet en regelgeving terugdraait in een paar maanden. Jouw verwachting moet je misschien even een tikkie bijstellen, want resultaten zul je pas over een paar jaar gaan zien.
-11 kudos 2024-12-08 20:23:10 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Sabbey | 08-12-24 | 20:14: "De kamer hóórt ministers aan de tand te voelen en tegen te werken; "
Nee, de kamer hoort de ideeën, plannen en voorstellen op inhoud te bestrijden als er iets te bestrijden is. Je hoort helemaal niet een persoon tegen te werken omdat die in het andere kamp zit.
En ironisch genoeg toon jij nu EXACT aan wat er mis is met hedendaags links. Het heeft niets meer met een ideeën strijd te maken, men is bezig met personen afbranden.
-3 kudos 2024-12-08 20:17:25 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Sempke5151 | 08-12-24 | 17:55: Er zitten vandaag wat linkse trollen in ons midden. Valt niet mee te praten. Laat ze maar gewoon even hun lolletje hebben, gaan wij weer verder met het echte werk.
-4 kudos 2024-12-08 20:15:20 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@pijpkaneel | 08-12-24 | 19:21: Ze krijgen niets voor elkaar omdat links alles dwarsboomt wat ze kunnen dwarsbomen. Je ziet het hier ook in het klein terug. Iemand op rechts deelt terechte zorgen, de eerste reactie is: "Wat zielig". Er is totaal geen ruimte meer voor een dialoog met mensen op links.
Men wil niets anders meer dan rechts kapot maken en doet er alles aan om dat te bereiken. Het is een obsessie geworden die je overal ter wereld terug lijkt te zien. En precies deze obsessie gaat de ondergang van links zijn. Het duurt alleen een paar jaar voordat genoeg mensen die negativiteit zat zijn. Je zag dat in Amerika ook. Het constante Nazi/racist blijven roepen verliest op ten duur alle kracht en dat gaat gepaard met je reputatie.
-10 kudos 2024-12-08 20:09:42 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
"Als je klaar bent bij die partij, kun je je maatschappelijke carrière wel vergeten."
En precies dáárom kotst een steeds groter wordend deel van de wereld op links. Die houding alleen al. Dit is hoe heel links denkt over elke rechtse partij. Het laat glashelder zien wat voor vlees er in de kuip zit en hoe mensen zoals jij denken.
Rechts is niet het probleem. De PVV is niet het probleem. Het probleem zijn de mensen die rechts en de PVV voortdurend de meest walgelijke dingen in de schoenen schuiven om precies dát te bereiken wat jij hier beschrijft. Dat is het probleem.
Rechts zegt: misschien moeten we eens kritisch kijken naar onbegrensde immigratie van culturen die niet goed aansluiten bij de onze.
Links reageert: NAZI, HITLER, RACIST, enzovoort. Keer op keer. Links overdrijft systematisch wat rechts zegt, en toch moet rechts zich telkens opnieuw verantwoorden voor de overdrijving die LINKS ZELF heeft gecreëerd.
-22 kudos 2024-12-08 20:04:38 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
Men is niet boos om de inhoud; het is de eenzijdigheid die steeds vervelender wordt. Had de NPO dit constant hetzelfde gedaan bij de linke kant, dan had je er niemand over gehoord.
Het is dubbel vals. Faber is groen, Faber is misschien niet de beste ooit, maar Faber wordt ook echt aan ALLE kanten tegengewerkt en dan vaak niet op de inhoud maar op de persoon, randzaken etc. Men geeft haar de kans ook niet.
Bovendien doet men alsof het realistisch is dat ze in een paar maanden al gigantisch veel bereikt zou moeten hebben. Ze zit er net en probeert meer dan twintig jaar aan ellende recht te trekken met een Kamer die haar constant tegenwerkt.
Er wordt een verwachting geschept waaraan geen enkele minister realistisch zou kunnen voldoen. Toch doet men alsof ze faalt omdat ze de onrealistische verwachting die doelbewust geschept is, niet haalt.
Het is veel te vroeg om "falen" te concluderen. Men moet de verwachtingen eens wat realistischer bijstellen, maar dat doet men niet want eerlijk zijn is het doel niet. Rechts bemoeilijken, dat is hier het doel.
-3 kudos 2024-12-08 19:53:54 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@StevenQ | 08-12-24 | 17:55: Problemen van 20 jaar los je ook niet op in een paar maanden. Het zal nog jaren duren voordat je werkelijke resultaten gaat zien. Het feit dat je dit niet doorhebt of net doet alsof je dit niet weet toont alleen maar aan hoe achterlijk partijdig je zelf bent.
-6 kudos 2024-12-08 19:51:54 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Tisnetniks | 08-12-24 | 17:56: Tokkies laten haat niet los, helemaal brabandse tokkies niet.
2 kudos 2024-12-08 19:51:02 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
Complotwappie alert!
-9 kudos 2024-12-08 19:49:24 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
Als jij denkt dat de PVV bij de volgende verkiezingen kleiner gaat zijn omwille wat NPO propaganda van links, dan sta je echt niet met beide benen in de realiteit. De maatschappelijke problemen zijn van een dusdanig formaat, dat Faber de heledag door kan falen en nog zal men weer op de PVV stemmen. PVV =/= Faber
-58 kudos 2024-12-08 19:45:46 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Axshun | 08-12-24 | 19:30: Zo'n genuanceerde mening kan je hier op Dumpert maar beter niet plaatsen, vooral niet in het weekend wanneer al het linkse gepeupel even langskomt om iedereen waar ze het niet mee eens zijn te minnen.
-14 kudos 2024-12-08 19:34:38 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Edbo | 08-12-24 | 18:59: De ellende komt niet uit de lucht vallen. Ze moeten de ellende van afgelopen 20 jaar opruimen en tegelijkertijd de linkse oppositie van zich afweren omdat die niets anders doet dan persoonlijke aanvallen in plaats van op de inhoud debateren. Ze laten haar niet slagen, al was ze de beste minister ter wereld.
-6 kudos 2024-12-08 19:32:48 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@pijpkaneel | 08-12-24 | 19:22: Ga je dat nou onder elk bericht plaatsen? Hou ff op met je gespam, knul.
72 kudos 2024-11-13 01:05:05 op Ultieme diss-track aan de Nederlandse natie
Heerlijke humor. Top gedaan zuiderbuurtjes!
8 kudos 2024-11-10 15:10:31 op Even geintje op de npo
Als je zo doelbewust wegduikt voor je verantwoordelijkheid, dan ben je de functie echt niet waardig. Het is dan ook vanzelfsprekend dat ze niet uit eigen beweging opstapt. Dat sluit helemaal aan bij haar persoon: geen greintje fatsoen, geen greintje zelfreflectie en een totaal gebrek aan eergevoel.
3 kudos 2024-11-06 15:58:20 op Rob gaat het Capitool bestormen
@MakDePlakzak | 06-11-24 | 15:37: "Onzin natuurlijk dit, populisme heeft niets met social media te maken."
Dat mag jouw mening zijn, het klopt alleen niet. Het heeft er ALLES mee te maken. Verdiep je eens in hoe een algoritme werkt zou ik zeggen. Het is het perfecte middel om populisme in de hand te werken.
1 kudos 2024-11-06 15:56:29 op Rob gaat het Capitool bestormen
Hij heeft helemaal geen gelijk. Hij wijst met de vinger naar rechts, maar aan de linkerkant gedragen ze zich pas echt populistisch en fascistisch.
Hij roept op tot vereniging, maar wel tégen rechts. En zo is het altijd: rechts is fout, links is goed. Hij wil helemaal niet verenigen; hij wil zijn agenda kunnen uitvoeren, en dat lukt hem niet meer.
De reden dat rechts steeds groter wordt, komt door het klimaat- en vluchtelingengedram van extreem links, voor hen gaat het boven alles. Ze zijn compleet doof voor kritiek uit het rechterkamp; ze hebben ons jarenlang genegeerd, aangevallen, belachelijk gemaakt, gecensureerd, enzovoort. Het liep de spuigaten uit, en uiteindelijk staat de stille meerderheid op, omdat extreemlinks geen andere keuze meer over liet. Wat er nu gebeurt, is een reactie op het houding en gedrag van extreem links... en de oplossing die links ziet? Er nog harder tegenin gaan. Dat is geen vereniging; dat is precies het tegenovergestelde. Hun idee van verenigen is dat rechts gewoon doet wat links wil. Zo werkt het niet.
-1 kudos 2024-10-14 18:17:29 op Tesla autopiloot moet keuze maken
@suup10 | 14-10-24 | 18:03: Dus jij kiest ervoor om alle schade bij één persoon te concentreren in plaats van een klein beetje schade bij alle betrokkenen te verdelen? Vindt ik persoonlijk maar een bijzondere redenering in dit geval.
Dit is geen situatie waarbij je met 120 kilometer per uur rijdt en iedereen in de auto ernstig gevaar loopt. Het gaat hier om een snelheid die net boven stapvoets ligt... Zelfs met deze snelheid kan het fataal zijn als je een voetganger raakt. Een andere auto frontaal raken met deze snelheid resulteert een boel blikschade maar de meeste inzittenden zullen er met de schrik vanaf komen.
12 kudos 2024-10-14 16:59:58 op Geef me 3 woorden..
@Remiremiremi | 14-10-24 | 16:49: Gast....... In plaats van jouw onderbuik redeneringen hier plempen, kan je ook even uitzoeken wie dit is... Kost ongeveer even veel tijd, maar je verdoet onze tijd verder niet. Hij heeft helemaal geen gelijk, Harry doet dit ook op straat, zonder scherm voor zijn neus. Iets wat je met een minuut op google gevonden had.
28 kudos 2024-10-14 16:57:12 op Geef me 3 woorden..
Ik wordt een beetje moe van dit soort reacties. Steeds meer van die idioten die overal en altijd maar met het is fake, het is AI, het is ChatGPT roepen, ook als 2 seconden op google je tegendeel bewijst.
Doe iedereen een plezier, als je dit soort onzin wil plaatsen, DUBBELCHECK dan eerst even of het wel klopt.