2,558 +2833 -275
Kudos
#21722 (Top 7.8855%)
Kudos/dag | 7.15 |
Kudos/reaguursel | 18.14 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 528 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -57 |
2,558 +2833 -275
Kudos
#21722 (Top 7.8855%)
Kudos/dag | 7.15 |
Kudos/reaguursel | 18.14 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 528 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -57 |
141
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.39 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 50.7 |
Reacties per reaguursel | 0.28 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
Aantal x weggejorist | 2 |
Gestart op | 30-12-2023 |
Kudoverloop over tijd
-57 kudos 2024-12-08 19:45:46 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Axshun | 08-12-24 | 19:30: Zo'n genuanceerde mening kan je hier op Dumpert maar beter niet plaatsen, vooral niet in het weekend wanneer al het linkse gepeupel even langskomt om iedereen waar ze het niet mee eens zijn te minnen.
-32 kudos 2024-04-25 16:37:05 op Conducteurrutte
Door constant te liegen, dan maar liever geen compromis en de keiharde waarheid op tafel.
-21 kudos 2024-12-08 20:04:38 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
Men is niet boos om de inhoud; het is de eenzijdigheid die steeds vervelender wordt. Had de NPO dit constant hetzelfde gedaan bij de linke kant, dan had je er niemand over gehoord.
Het is dubbel vals. Faber is groen, Faber is misschien niet de beste ooit, maar Faber wordt ook echt aan ALLE kanten tegengewerkt en dan vaak niet op de inhoud maar op de persoon, randzaken etc. Men geeft haar de kans ook niet.
Bovendien doet men alsof het realistisch is dat ze in een paar maanden al gigantisch veel bereikt zou moeten hebben. Ze zit er net en probeert meer dan twintig jaar aan ellende recht te trekken met een Kamer die haar constant tegenwerkt.
Er wordt een verwachting geschept waaraan geen enkele minister realistisch zou kunnen voldoen. Toch doet men alsof ze faalt omdat ze de onrealistische verwachting die doelbewust geschept is, niet haalt.
Het is veel te vroeg om "falen" te concluderen. Men moet de verwachtingen eens wat realistischer bijstellen, maar dat doet men niet want eerlijk zijn is het doel niet. Rechts bemoeilijken, dat is hier het doel.
-17 kudos 2024-02-23 15:59:40 op Vluchtelingen opvangen? Betalen!
Denk niet dat medelijden het punt is, maar eerder gewoon een waarschuwing aan eenieder. Weet waar je aan begint. Je goede gedrag levert je niets dan kosten op, terwijl de overheid hierdoor enorm in kosten gespaard wordt.
-14 kudos 2024-12-08 19:34:38 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Edbo | 08-12-24 | 18:59: De ellende komt niet uit de lucht vallen. Ze moeten de ellende van afgelopen 20 jaar opruimen en tegelijkertijd de linkse oppositie van zich afweren omdat die niets anders doet dan persoonlijke aanvallen in plaats van op de inhoud debateren. Ze laten haar niet slagen, al was ze de beste minister ter wereld.
-13 kudos 2024-07-05 19:48:01 op Reactie op het X-tra parlementair kabinet
@Axshun | 05-07-24 | 18:47: Begrijp niet waarom je in de min staat. Je hebt gewoon gelijk. Kijk eens hoe belabberd het er aan toe ging in de tijd van Rutte 1, de eerste weken. Links deed toen net zo hysterisch. Geef het een paar weken; als men dan nog niet op niveau presteert, dan heb je recht van spreken. Maar op dag 2 al je conclusies trekken toont alleen maar je eigen bevooroordeeldheid en partijdigheid aan.
-11 kudos 2024-12-08 20:23:10 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Sabbey | 08-12-24 | 20:14: "De kamer hóórt ministers aan de tand te voelen en tegen te werken; "
Nee, de kamer hoort de ideeën, plannen en voorstellen op inhoud te bestrijden als er iets te bestrijden is. Je hoort helemaal niet een persoon tegen te werken omdat die in het andere kamp zit.
En ironisch genoeg toon jij nu EXACT aan wat er mis is met hedendaags links. Het heeft niets meer met een ideeën strijd te maken, men is bezig met personen afbranden.
-10 kudos 2024-03-28 23:15:21 op Aso bakwagen heeft geen geduld
Kun je me een regauursel laten zien waarin expliciet wordt gesteld dat links rijden erger is dan door rood rijden? Er zijn veel opmerkingen over het onnodig links blijven rijden, wat begrijpelijk is. Echter, het feit dat iemand commentaar geeft op het links rijden zonder iets te zeggen over de andere actie, betekent niet per se dat ze het ene erger vinden dan het andere.
-10 kudos 2024-12-08 20:09:42 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
"Als je klaar bent bij die partij, kun je je maatschappelijke carrière wel vergeten."
En precies dáárom kotst een steeds groter wordend deel van de wereld op links. Die houding alleen al. Dit is hoe heel links denkt over elke rechtse partij. Het laat glashelder zien wat voor vlees er in de kuip zit en hoe mensen zoals jij denken.
Rechts is niet het probleem. De PVV is niet het probleem. Het probleem zijn de mensen die rechts en de PVV voortdurend de meest walgelijke dingen in de schoenen schuiven om precies dát te bereiken wat jij hier beschrijft. Dat is het probleem.
Rechts zegt: misschien moeten we eens kritisch kijken naar onbegrensde immigratie van culturen die niet goed aansluiten bij de onze.
Links reageert: NAZI, HITLER, RACIST, enzovoort. Keer op keer. Links overdrijft systematisch wat rechts zegt, en toch moet rechts zich telkens opnieuw verantwoorden voor de overdrijving die LINKS ZELF heeft gecreëerd.
-9 kudos 2024-12-08 19:49:24 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
Als jij denkt dat de PVV bij de volgende verkiezingen kleiner gaat zijn omwille wat NPO propaganda van links, dan sta je echt niet met beide benen in de realiteit. De maatschappelijke problemen zijn van een dusdanig formaat, dat Faber de heledag door kan falen en nog zal men weer op de PVV stemmen. PVV =/= Faber
-8 kudos 2024-09-11 12:19:50 op Trump vs Harris
@Bashy | 11-09-24 | 11:37: Ik begrijp gewoon niet waarom je gemind wordt. Wat je zegt is feitelijk correct. Het toont echt aan hoe bizar partijdig sommige mensen zijn.
-8 kudos 2024-02-26 15:47:43 op Comedian Shane Gillis terug bij SNL
-weggejorist-
-6 kudos 2024-07-05 20:34:45 op Dickie kijkt terug op gisteren
Uh ja? Want het is links die over elke tweet een hoop heisa maakt. Ik heb een aantal van die tweets gelezen. Zo spannend was het allemaal niet. Daar kan je ook op een normale manier over discussiëren en van mening verschillen met elkaar. Maar links doet wat links altijd doet, volledig doorslaan in hun doel om rechts als extreem of racistisch aan te merken en constant op de man spelen.
-6 kudos 2024-12-08 19:51:54 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Tisnetniks | 08-12-24 | 17:56: Tokkies laten haat niet los, helemaal brabandse tokkies niet.
-6 kudos 2024-12-08 19:32:48 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@pijpkaneel | 08-12-24 | 19:22: Ga je dat nou onder elk bericht plaatsen? Hou ff op met je gespam, knul.
-6 kudos 2024-07-19 17:55:40 op Trump aanhangers gaan full-cultist
Want een gedeelde groet maakt je direct fascistisch natuurlijk. Man, pleur toch een eind op, de enige mensen die zich werkelijk als fascist gedragen in de VS zijn over het algemeen linkse groeperingen. BLM, Antifa, LGBTQ-cultleden enz. Medemogelijk gemaakt door de democraten.
Je kan wel goed merken dat het weer weekend is, dan komen de linkse rakkers altijd eventjes op Dumpert hun ongenoegen kotsen.
-5 kudos 2024-01-16 20:43:24 op Enkelvoudige wheelie
@Joris, Haal deze link aub weg... het is werkelijk NIET normaal wat er op die website te vinden is en er komen hier ook zat kids op Dumpert. (PS: ik heb het niet over de porno, maar over elk filmpje dat als "brutal aangemerkt staat")
-5 kudos 2024-07-05 20:12:43 op Reactie op het X-tra parlementair kabinet
Leuk geprobeerd, maar een hyperbool is een overdrijving. "Het parlement" is geen overdrijving van "het kabinet". Het woord heeft een andere betekenis.
Je spreekt over "het gedrag van ons parlement" gisteren. Dus je beperkt je duidelijk tot het gedrag in de Tweede Kamer debatten. Dat heeft niets te maken met de leden van de Eerste Kamer en dus klopt het gebruik van het woord parlement gewoonweg niet.
-5 kudos 2024-06-20 14:29:33 op Biden heeft een lolletje
Jawel hoor.
-4 kudos 2024-12-08 20:15:20 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@pijpkaneel | 08-12-24 | 19:21: Ze krijgen niets voor elkaar omdat links alles dwarsboomt wat ze kunnen dwarsbomen. Je ziet het hier ook in het klein terug. Iemand op rechts deelt terechte zorgen, de eerste reactie is: "Wat zielig". Er is totaal geen ruimte meer voor een dialoog met mensen op links.
Men wil niets anders meer dan rechts kapot maken en doet er alles aan om dat te bereiken. Het is een obsessie geworden die je overal ter wereld terug lijkt te zien. En precies deze obsessie gaat de ondergang van links zijn. Het duurt alleen een paar jaar voordat genoeg mensen die negativiteit zat zijn. Je zag dat in Amerika ook. Het constante Nazi/racist blijven roepen verliest op ten duur alle kracht en dat gaat gepaard met je reputatie.
-3 kudos 2024-12-08 20:17:25 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@Sempke5151 | 08-12-24 | 17:55: Er zitten vandaag wat linkse trollen in ons midden. Valt niet mee te praten. Laat ze maar gewoon even hun lolletje hebben, gaan wij weer verder met het echte werk.
-3 kudos 2024-03-28 17:33:13 op MEGAklapper op A15
Ik weet niet of je aandacht verder verdelen een oplossing bied. Dit introduceert ook weer nadelen.
Denk dat je dit veel beter met een slimmere boordcomputer kan oplossen. Maak auto's bewust van andere auto's in de buurt. Gaat er één of meerdere stilstaan, dan zal het verkeer daarachter automatisch op anticiperen zonder dat een bestuurder het eerst met eigen ogen moet zien.
-3 kudos 2024-12-08 19:53:54 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@StevenQ | 08-12-24 | 17:55: Problemen van 20 jaar los je ook niet op in een paar maanden. Het zal nog jaren duren voordat je werkelijke resultaten gaat zien. Het feit dat je dit niet doorhebt of net doet alsof je dit niet weet toont alleen maar aan hoe achterlijk partijdig je zelf bent.
-2 kudos 2024-12-08 20:37:05 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@metdedeurinhuis | 08-12-24 | 18:44: Wat is er zo "mongolisch" aan? Autochtone Nederlanders hebben een lager geboortecijfer, dus uiteindelijk zal autochtoon Nederland procentueel "omgevolkt" worden door middel van immigratie. Dit overkomt ons niet per ongeluk; dit is het resultaat van een doelbewust open-grenzen-, pro-immigratie-standpunt.
De enige reden dat men zo spastisch doet, is omdat het woord "omvolking" in de Tweede Wereldoorlog is gebruikt. Het is een beetje mens-eigen; om dezelfde reden zie je nog steeds geen mensen met een klein snorretje rondlopen. De associatie met dat snorretje roept emotie op, al is het eigenlijk best raar dat een beetje haar op de bovenlip dat kan doen. Het woord "omvolking" dekt de lading prima, zolang je het in duidelijke context gebruikt. Toch mag het niet, want dan raak je mensen zoals jij in de huilie-huilie-onderbuik. Ik vind het maar kinderlijk.
-2 kudos 2024-07-05 19:19:44 op Dumpert bureau of investigation
Ach, daar hebben we de zuurlinkser die nog steeds een beetje rancuneus is over de uitkomst van de verkiezingen.
-2 kudos 2023-12-31 13:50:34 op Mathieu van der Poel roggelt publiek onder
@yor13 | 30-12-23 | 22:26: Daar zit geen verschil in, dat is een verschil dat jullie STINKbelgen in je HOOFD gecreëerd hebben puur om een excuus te hebben om jullie jaloezie te laten gelden. Er is maar 1 Nederlander. Jullie zijn gewoon een inferieur kutvolk en dat weet je, daarom maar afgeven op een ander. Fransen haten jullie en met dit soort reacties en gedrag, nu Nederlanders ook. Goed bezig mannen!
-1 kudos 2023-12-31 13:55:09 op Mathieu van der Poel roggelt publiek onder
Hey kijk nog een Belg die niet gewoon kan zeggen, tja pisgooien is niet netjes, dan kan je een reactie verwachten. Een wielrenner midden in een wedstrijd kan moeilijk even afstappen voor een goed gesprek niet? Doodtrappen zou je die laffe BELGEN.. Beetje pis gooien, vieze Smerige honden. Bah.
-1 kudos 2024-03-14 22:09:02 op It’s day 1… The fun has just begun
@poltergijst | 14-03-24 | 20:27: * "Bijzondere keuze van tatoeages. Wie zet er nou een massamoordenaar vermomd als vrijheidsstrijder op zijn lichaam?"
Beter?
-1 kudos 2024-07-19 17:51:42 op Trump aanhangers gaan full-cultist
*leiden
-1 kudos 2024-05-04 16:23:57 op Klaar met die vlag
@gerritjanjochem | 04-05-24 | 15:58: Gewetensvraagje: Zou jij ook zo reageren als daar iemand met een nazi- of confederatievlag zou zitten? Ik vermoed van niet, want het is natuurlijk niet enkel de vlag, maar alles waar die vlag voor staat. En dat is nogal uit de hand aan het lopen bij die LGBTQ-figuren. Het mag wel weer een tandje minder als je het mij vraagt. Doe dit soort uitingen in je vrije tijd, maar houd het weg bij scholen, werk, etc.
-1 kudos 2024-04-07 16:18:07 op Klavert doet zijn zegje over Greet op de zondagochtend
En vind je het terecht of onterecht als mensen over dit soort uitspraken vallen?
-1 kudos 2024-02-01 21:45:52 op Trump zat in een ruimte van 110 graden Fahrenheit
@Cesare Lombroso | 01-02-24 | 20:15: Leef je in ondersteboven wereld? De democraten zijn de weg kwijt. Alles wat Trump zegt was een paar jaar geleden de norm. Democraten zijn zo ver naar links doorgeschoten dat zelfs Obama's beleid bij huidige maatstaven als rechts bestempeld kan worden.
-1 kudos 2024-07-05 19:32:54 op Dumpert bureau of investigation
@altijd-guus | 05-07-24 | 15:03: Hij was alleen maar bezig zijn partijgenoten te verdedigen, omdat ze keer op keer werden bekritiseerd om uitspraken waarvan ze al duidelijk afstand hadden genomen. Deze uitspraken werden namelijk met een andere intentie gedaan dan de oppositie wilde laten overkomen. De nieuwe premier faalde erin om hierop tijdig en daadkrachtig te reageren. Nu had Wilders ook wel wat milder in zijn bewoording kunnen zijn, gezien Schoof ook net nieuw is, maar dat is gewoonweg niet hoe hij is. Wilders heeft nou eenmaal zijn stijl, schoonheidsprijzen zal hij er niet mee winnen, dat weten we allemaal, maar om te stellen dat hij "zagen aan het uitdelen" was slaat echt helemaal nergens op.
0 kudos 2024-01-27 15:54:23 op Jordan Peterson over extreem rechts
@heteboy23cm | 27-01-24 | 15:42: Ach ja "post-benzo", "ook maar iets zinnigs"... m.a.w. hij zegt nooit, geen enkele keer iets zinnigs mee. Kom op vent, je maakt jezelf volstrekt belachelijk met dit soort kreten. Ik durf de weddenschap wel aan dat jij bar weinig van zijn lezingen, interviews etc van de laatste jaren gezien hebt. Je mag de man om wat voor reden dan ook niet, dat is prima, maar hou op met dit soort onzin uit te kramen.
0 kudos 2024-10-14 18:17:29 op Tesla autopiloot moet keuze maken
@suup10 | 14-10-24 | 18:03: Dus jij kiest ervoor om alle schade bij één persoon te concentreren in plaats van een klein beetje schade bij alle betrokkenen te verdelen? Vindt ik persoonlijk maar een bijzondere redenering in dit geval.
Dit is geen situatie waarbij je met 120 kilometer per uur rijdt en iedereen in de auto ernstig gevaar loopt. Het gaat hier om een snelheid die net boven stapvoets ligt... Zelfs met deze snelheid kan het fataal zijn als je een voetganger raakt. Een andere auto frontaal raken met deze snelheid resulteert een boel blikschade maar de meeste inzittenden zullen er met de schrik vanaf komen.
0 kudos 2023-12-31 13:53:24 op Mathieu van der Poel roggelt publiek onder
Hoe vind je zelf dat het gaat? Snap je het allemaal nog wel? Zeker een Belg of niet.
0 kudos 2024-01-27 15:26:53 op Jordan Peterson over extreem rechts
Haar punt is dat uitingen die 15 jaar geleden de norm waren en merendeels uit gezond verstand bestaam, nu als "far-right" gelabeld worden. En dat het werkelijke "far-right" eigenlijk zo goed als niet bestaat. Daarom zegt ze dat ze, als ze naar rechts kijkt, die mensen waarover gesproken wordt eigenlijk helemaal niet ziet. Maar natuurlijk grijp jij dat aan om te concluderen dat ze dus wel "far-right" is.
0 kudos 2024-12-08 20:27:16 op Fabertje laat zich niet ontmoedigen
@abul klapstoel | 08-12-24 | 17:27: De enige die voor lul staan zijn mensen die werkelijk het idee hebben een minister wel eventjes 20 jaar aan wet en regelgeving terugdraait in een paar maanden. Jouw verwachting moet je misschien even een tikkie bijstellen, want resultaten zul je pas over een paar jaar gaan zien.
0 kudos 2024-05-16 12:25:10 op Palestijncosplayer wil niet geïnterviewd worden
@Bakbanaan040 | 16-05-24 | 11:48: Hij mag dan zelf wel geen immigrant zijn, maar deze gast had er zonder immigranten die zijn kop volspuwen met haat, nooit zo bijgelopen.
0 kudos 2024-03-09 01:42:12 op Van Gerwen is klaar met Viaplay
@grotgraver | 08-03-24 | 20:54: En wat wil je nou precies bewijzen dan? Dat iemand niet van gedachten kan of mag veranderen als het gewoon ruk blijkt te zijn?
0 kudos 2024-09-04 18:54:54 op CO2 voetafdruk van de wereld
@TrustMeImAnEngineer | 04-09-24 | 12:17: "zeker omdat NL pp eigenlijk erg veel uitstoot)"
Bron? Want Nederland doet het per capita juist erg goed in vergelijking met veel andere landen zover mij bekend.
0 kudos 2024-02-12 16:56:53 op Witter dan wit
@DiePanzerVorwaerts | 12-02-24 | 08:00: Dat heb ik prima, ik geef alleen geen enkele moer om hun gejank en beweegredenen en steek er daarom een beetje de gek mee aan, wat je zo over het hoofd lijkt te vliegen.. Maar dat zien we bij jou wel vaker hier, overgevoelig links sneeuwvlokje dat je bent.
0 kudos 2024-05-15 20:48:11 op DumpertReeten met Charlotte, Gina en Reneetje!
@ruppe27 | 15-05-24 | 19:43: Goed plan, daaaaag.
0 kudos 2024-05-15 17:54:22 op DumpertReeten met Charlotte, Gina en Reneetje!
Charlotte, ja die is goedgekeurd hoor. Kom gerust vaker buurten en breng al die 'sunny' vibes met je mee.
0 kudos 2024-09-04 18:53:26 op CO2 voetafdruk van de wereld
@TrustMeImAnEngineer | 04-09-24 | 12:12: Leuk dat dit onderzoek zich beperkt tot 50 jaar maar ga eens verder terug in de tijd. Voor miljoenen jaren hebben we VEEL meer CO2 op onze planeet gehad dan we nu hebben. Het was warmer, zeespiegels waren hoger etc. Als je naar de geschiedenis van de aarde kijkt zitten eigenlijk in een hele stabiele periode, ondanks onze eigen invloed.
1 kudos 2024-12-12 16:48:41 op We zullen ze missen
@Broek der Broeken | 12-12-24 | 11:39: "De hele reden waarom "woke" bestaat is omdat er misstanden zijn die aangepakt moeten worden. "
Nee, de reden dat "woke" bestaat is omdat mensen zoals jij zichzelf moreel boven anderen plaatsen en dit soort standpunten innemen zonder te beseffen dat het gros van de mensen het al niet eens is met je vooringenomen ideeën. Alleen omdat iemand roept dat die zich gekwetst VOELT, betekent dat niet dat die persoon ook écht gekwetst IS. Denk daar maar eens een keer echt goed over na, dan kun je de rest van je betoog meteen doorstrepen.
1 kudos 2024-02-23 15:57:22 op Vluchtelingen opvangen? Betalen!
Het punt is dat de overheid deze mensen niet kwijt kan. Hij is zo goed om ze in zijn huis op te vangen; hierdoor bespaart hij de overheid enorm veel geld, maar ze willen hem niet een beetje tegemoetkomen en verhogen gewoon zijn lasten omdat het aantal mensen in zijn huis is toegenomen. Sorry hoor, maar dit motiveert mij dus ook totaal niet om iemand op te nemen. Het kost alleen maar geld. Je krijgt niets voor je goede gedrag terug dan een trap na.
1 kudos 2024-02-12 23:30:07 op Opa mag even spreken op de schoolmeeting
@Boomschorspiraat | 12-02-24 | 23:07: Ah ja het enorm sterke argument, ja maar hij doet het ook dus...
1 kudos 2024-05-04 17:34:23 op Klaar met die vlag
@DiePanzerVorwaerts | 04-05-24 | 14:56: Oh ja? Elk kleurtje en figuurtje op de als maar evoluerende vlag heeft een specifieke betekenis. Welk kleurtje vertegenwoordigd Heteroseksualiteit? Ik wacht wel even op je antwoord.
1 kudos 2024-02-13 20:23:08 op Wat als Rusland Nederland aanvalt?
@ShakespeareanTragedy | 13-02-24 | 18:43: Jij vind hoe er gesproken wordt over de huidige situatie in Oekraïne/Rusland door onze 2e kamer en de Navo niet oorloghitsend? Men heeft het vrijwel nooit over een poging tot vrede stichten.
Hoe dan ook, val jij lekker over het woordje, Mijn punt was breder, wij zijn een goed doelwit als je Europa wil hard wil treffen. Een beetje voorzichtigheid, terughoudendheid is misschien niet heel verkeerd.