DumpStats voor Floepi_Floepi_Floepi

99,662 +106645 -6983

Kudos

#462 (Top 0.1446%)

Kudos/dag 41.13
Kudos/reaguursel 21.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 3057
Minste kudos op 1 reaguursel -575

4,628

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.91
Topreaguursels 21
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 81
Geregistreerd op 05-11-2019
Eerste reactie op 06-11-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

16 kudos 2026-06-23 09:09:44 op Ballen van staal
Zojuist ontdekt dat ik blijkbaar ook laagtevrees kan hebben.

16 kudos 2026-06-22 09:31:01 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Doet me denken aan toen de NTR stopte met de productie van het educatieve peuterprogramma Sesamstraat i.v.m. bezuinigingen bij de NPO en Omroep MAX toen met het nieuwe programma Showcola kwam, waarbij kandidaten moesten raden of iets wel of niet van chocolade was gemaakt.

-5 kudos 2026-06-20 20:15:36 op En dat is 3-0!
En nu al achterhaald, 4-0!

7 kudos 2026-06-20 20:13:20 op Wippende hommels
Politie, kijken we mee? Dit lijkt me een verkrachting.

0 kudos 2026-06-19 10:01:10 op Het gras is niet alleen groener..
Net als lama's zijn deze alpaca's kameelachtigen, hier zien we waarom deze soort z'n bulten heeft weg geëvolueerd.

5 kudos 2026-06-18 20:40:12 op Eend is knetter
Ironisch genoeg geen gans, maar een eend, ondanks de naam.

0 kudos 2026-06-18 20:38:19 op Eend is knetter
Ondanks de naam "Nijlgans" is eigenlijk geen gans, maar een eend.

120 kudos 2026-06-15 09:41:45 op Ha, betrapt!
Snap de paniek wel, Sky Sports is niet iets om trots op te zijn.

19 kudos 2026-06-14 23:06:22 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Achterlijk nutteloos teringvolk. Ik woonde destijds in een flatje achter die tapijtwinkel in beeld, waar een groepje het enorm grappig vond om bakstenen door de ramen van het portiek te gooien, terwijl ik daar als 4-jarig dat al niet aangeboren hersenletsel had, een van die bakstenen met een partij glas tegen m'n hoofd aan kreeg en met spoed naar het ziekenhuis moest. Hoop dat hun leven nog vele malen kutter is geworden dan dat het al was als je daar toe in staat bent. In plaats van dat we op gezellig op bezoek gingen bij oma, mocht ik naar die gore narcose lucht happen met een enorme bult op m'n kop.

15 kudos 2026-06-14 14:48:33 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Typisch weer zo'n pennenlikkende ambtenaar dat beslissingen maakt op basis van wat er op papier staat, zonder ook maar zelf een blik te werpen op de situatie op beperkte kennis. Vraag me af wat dan nog het mandaat is voor deze persoon in kwestie.

-6 kudos 2026-06-14 14:43:03 op Wij zoeken jou!
Toevallig wel dat dit gerepost is vlak nadat het op 9gag verscheen.

24 kudos 2026-06-14 14:41:00 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Pak aan Voedingscentrum dat recentelijk nog maximaal 1 gehaktbal per week aanbeveelde, zodat 80% van de vleesproductie lekker geëxporteerd kan blijven worden!

12 kudos 2026-06-12 22:05:19 op Buurvrouw vs buurvrouw
Die Thuisbezorgd parasol is dan natuurlijk wel weer chique de frime.

15 kudos 2026-06-12 21:43:19 op Fast
Kijken we mee Politie Nederland? Notities maken.

7 kudos 2026-06-11 15:28:09 op Rob houdt van vlees
Belarus, waar een suikerspin een gesuikerde spin op een stokje is.

1 kudos 2026-06-09 10:19:34 op De Stelvio opjakkeren
Ik had als wielrenner echt alleen maar bergen gekozen die omlaag gaan.

0 kudos 2026-06-07 14:12:53 op De klappen van de zweep
Ik had op die leeftijd zo'n Astrojax met lampjes erin, dat was ook leuk.

-1 kudos 2026-06-07 01:01:49 op Honger in Lloret
Had je moeder maar honger naar zaad.

19 kudos 2026-06-06 12:16:41 op Voorrang moet je opeisen
O ja? Volgens mij is deze emotie meer dan terecht als je bijna een hele klas doodrijd en dat voor de rest van je leven met je mee moet dragen omdat de buschauffeur een klapmongool is.

-3 kudos 2026-06-06 12:11:04 op Schouder uit de kom
Even dank je wel zeggen was te veel gevraagd geloof ik, maarja ze spreken waarschijnlijk geen Nederlands.

0 kudos 2026-06-06 12:02:52 op Bromfietser is levensmoe
@Zoepvogel | 05-06-26 | 17:06: Niemand zei dat er geen fietspad ligt, beter lezen.