DumpStats voor Floepi_Floepi_Floepi

99,654 +106637 -6983

Kudos

#462 (Top 0.1446%)

Kudos/dag 41.15
Kudos/reaguursel 21.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 3057
Minste kudos op 1 reaguursel -575

4,627

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.91
Topreaguursels 21
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 81
Geregistreerd op 05-11-2019
Eerste reactie op 06-11-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-20 08:31:56 door De_GBS op Dumpert Stormbulletin: Nachtvissen
Weinig, heel weinig. De kans is gewoon uitermate klein dat je geraakt wordt. Indien je prijs hebt zijn de gevolgen echter ernstig.
Je moet de afweging maar voor jezelf maken.

3 kudos 2026-06-14 21:05:02 door Peerke16 op Opstelling Oranje tegen Japan
Dat heeft ie niet, alleen een voorletter. En ik gok dat het is om onderscheid te maken met andere voetballers met dezelfde achternaam, al hebben we die dit keer niet in de selectie zitten.

-4 kudos 2026-06-13 07:53:32 door Touwtje_ op Fast
Je snapt echt helemaal niks he?

-3 kudos 2026-06-13 06:43:25 door altijd-guus op Fast
Ach, is het al weer tijd om even op onze politie te zeiken?

-3 kudos 2026-06-08 10:25:06 door Wateenaccountnaamzeg op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Grappig, waar horen jullie die onzin toch altijd van linkse mensen? Ow wacht, die kennen jullie helemaal niet want geen idee wat het woord betekent. Echt alleen de absolute onderzool van de samenleving praat in links en rechts, echt alle anderen praten over feiten. Ditzelfde geld voor linkse mensen die constant op rechts janken zonder argumenten.

4 kudos 2026-06-08 07:35:35 door BoerkaLover op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@Hallooooo | 08-06-26 | 06:32: Prachtig verhaal, er waren arbeiders uit vele landen, Spanjaarden en Italianen, alleen gingen die weer naar huis. Links heeft toen op de barricades gestaan voor verblijfsvergunningen voor Turken en Marokkanen. Ken je geschiedenis voor je onzin uitkraamt.

0 kudos 2026-06-08 04:32:03 door Rest in privacy op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Oké dan als je er om vraagt. Deze rat is waarschijnlijk een nazaat van een arbeidsmigrant, hierheen gehaald door recht omdat ze te gierig waren Nederlanders een goed salaris te betalen. Het linkse kabinet den Uyl heeft toen zelfs een immigratie stop ingesteld omdat ze de overlast zat waren.

-1 kudos 2026-06-06 09:14:59 door Aleksandr op Hond heeft een ontwerpfout
Nou, ik ben bijna 60 en ik zie ook geen tijgers hoor.
Moeten ze echt in de dierentuin zitten of het circus ofzo voor ze me opvallen.
Maar in het bos? Ik loop er zo voorbij.

1 kudos 2026-06-05 20:04:25 door EmVeeEr op Bromfietser is levensmoe
Op een n weg Max 80km per uur mag je met een brommer gewoon rijden. Tenzij er een verbodsbord staat voor brommers en fietser en wanneer en een verplichte fiets brompad aanwezig is. Hij doet niets fout.

1 kudos 2026-06-05 15:06:53 door Zoepvogel op Bromfietser is levensmoe
Hoezo geen fietspad. Aan de andere kant van die weg ligt toch daadwerkelijk iets wat op een fietspad lijkt.
Die doorgetrokken streep op de weg is omdat je daar niet mag inhalen. Dus een weg die al gevaarlijk qua situatie is. Nu worden auto's min of meer plots gedwongen om toch over de lijn te gaan om hem in te halen. Moet de auto op de rem, dan knalt het eventuele verkeer achter hem (die de brommer misschien nog niet eens in het zicht hadden) boven op de auto.
Dus het gaat niet eens over dat of die brommer levensmoe is, maar het feit dat hij anderen hiermee de dood in kan jagen.

-2 kudos 2026-06-05 14:05:47 door Farthdater op Bromfietser is levensmoe
@martijnenco | 05-06-26 | 15:50: Nee, links op de baan blijven plakken om anderen te verhinderen jou in te halen is ruimte afdwingen. Er zijn is simpelweg dom.

1 kudos 2026-06-02 06:53:21 door redthehaghue op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
@elv1s | 02-06-26 | 07:33: Bij de plaatselijke Turkse toko is die makkelijk te krijgen, niet helemaal nieuw of zo, maar dat mag de pret niet drukken. Bij diezelfde Turk staan deze V8 trouwens ook, alleen dan de illegale versie voor nog geen 500 euro...

2 kudos 2026-06-01 07:51:13 door Floepi_Floepi_Floepi op Droge diva op Chinees vliegveld
Wat toevallig dat de 15 kudo's die deze comment had, plots geneutraliseerd is naar 0 op hetzelfde moment dat de beschrijving ineens was gecorrigeerd, blijkbaar kan dat ook nog.

0 kudos 2026-05-21 15:54:36 door LinkseRukker43 op Dino's waren ze echt
@JeOmaOpEenHoutvlot | 21-05-26 | 14:07: Taxonomische groepen dienen monofyletisch te zijn, oftewel iedereen binnen een groep met dezelfde voorouder heeft dezelfde naam. Daarom behoort de mens ook tot de apen en behoren de vogels tot de (dino-)sauriërs.

7 kudos 2026-05-21 12:25:27 door kloop22 op Regels zijn regels!
Hoewel niet elke moshpit een circlepit is, is een circlepit wel degelijk een moshpit. Naast een klassieke moshpit, zijn onder andere circlepit and wall of death formen van moshpits. Gelijkerwijs is een spijkerbroek wel degelijk een broek, maar niet elke broek een spijkerbroek.

4 kudos 2026-05-21 12:07:17 door JeOmaOpEenHoutvlot op Dino's waren ze echt
Bijna goed. Alle vogels zijn te herleiden tot dezelfde (sauriër) clade. Dat betekent niet dat het dinosauriërs zijn, maar wel dat ze te herleiden zijn tot een gezamenlijke sauriër voorouder. Net zoals mensen niet afstammen van apen, maar wel met apen een gezamenlijke voorouder delen.

4 kudos 2026-05-13 09:05:28 door Lux-et-Libertas op Trump over z'n ballroom
"disrespectvol" houdt in niet vol respect. Dan houden we nog altijd respect over en dat vind ik weer respectloos.

9 kudos 2026-05-13 09:00:59 door Peerke16 op Trump over z'n ballroom
Disrespectvol is echt het lelijkste "woord" uit de Nederlandse taal. Respectloos noemen we dat hier.