41,305 +42009 -704
Kudos
#1425 (Top 0.4459%)
| Kudos/dag | 114.1 |
| Kudos/reaguursel | 31.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2024 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
41,305 +42009 -704
Kudos
#1425 (Top 0.4459%)
| Kudos/dag | 114.1 |
| Kudos/reaguursel | 31.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2024 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
1,297
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.58 |
| Topreaguursels | 18 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 27-06-2025 |
| Eerste reactie op | 27-06-2025 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2026-06-22 18:33:47 door SuqMadiq op De jongens van Swapfiets zijn terug
@kwartvoorbier | 22-06-26 | 15:39: Wooooshh...
-130 kudos 2026-06-22 13:39:22 door kwartvoorbier op De jongens van Swapfiets zijn terug
Swapbike, bijna goed.
1 kudos 2026-06-18 23:27:39 door owikzegmaarwat op Spiegeloefening voor reaguurders
Nee, zware schapen!
https://media.s-bol.com/BBNkLq...
-2 kudos 2026-06-17 12:02:36 door larsp1982 op Opa heeft de skills nog
nee, we klauteren al hangend de trap omhoog, want de huizen hangen hier op zn kop, je weet toch!
-23 kudos 2026-06-16 21:39:39 door Dwingend_Gordijn op Ze wil graag helpen in de tuin
En er nooit op mogen. De man heeft blauwe ballen.
19 kudos 2026-06-16 10:17:36 door Uhoortnogvanons op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
WaKkeR WoRdEn mEnSeN!!!1!!!
8 kudos 2026-06-16 08:37:27 door Comitatus op Stok gevonden
Duidelijk een T.A.K.-47
-3 kudos 2026-06-16 01:13:35 door Balloze binnenkater op Heng heng vol gas vol gas!
Ik miste twee Γ drie komma's in de titel en zag daarnaast twee onnodige spaties. Om het huidige onderschrift te laten kloppen mis of ik of hij of ik wegrijd, verder een *een en een *en tussenvoegen, dan afsluiten met een punt. Bent u Rotterdammert dat u alleen die "t" opvalt?
5 kudos 2026-06-14 18:01:55 door HeldOpWitteSokken op Oranjebus fanwalk
Ik denk wel twee.
9 kudos 2026-06-12 17:33:43 door JanHuyghen op Jaloerse vriend?
Het zal zijn eigen auto zijn denk ik.
2 kudos 2026-06-10 16:24:32 door 1d100t op Mestrekkertje komt schade nog even showen
@Dramadriehoek | 10-06-26 | 13:00:
Als die ondernemer bang zou zijn voor reputatieschade, dan zou 'ie:
A) niet zo'n figuur in dienst moeten nemen/houden.
B) die messentrekker niet een kingsize sticker met de bedrijfsnaam op zijn privΓ©-auto laten plakken.
-13 kudos 2026-06-10 11:00:17 door Dramadriehoek op Mestrekkertje komt schade nog even showen
Laat geen negatieve reviews achter voordat duidelijk is wat er precies is gebeurd. De auto draagt misschien de naam van een bedrijf, maar dat betekent niet automatisch dat het bedrijf verantwoordelijk is voor het gedrag van de bestuurder. Een onschuldige ondernemer kan hierdoor onterecht reputatieschade oplopen.
0 kudos 2026-06-08 22:22:24 door ikvindhelemaalmooi op Hier pak aan
Loop je nou te geiten?
-1 kudos 2026-06-06 10:21:15 door HitsigeHenri op Nou moe wat een boze emoe
Weemoedig ook
11 kudos 2026-06-05 13:25:18 door duikelgeitje op Sturen klootviool!
Een reaguurder zou dit (hopelijk) niet in VVS gefilmd hebben
0 kudos 2026-06-01 21:45:11 door Voorwaarden op Plaatje bij je nieuwsbericht
Overdrijven is ook een kunst.
2 kudos 2026-06-01 21:18:04 door Snowball_77 op Plaatje bij je nieuwsbericht
Je maakt ons nieuwsgierig.
4 kudos 2026-06-01 20:07:30 door Rolfbest op Plaatje bij je nieuwsbericht
Heb je wel eens beet?
3 kudos 2026-06-01 19:37:11 door lutjebroek op Plaatje bij je nieuwsbericht
flinke guppy
-2 kudos 2026-06-01 19:28:36 door dikkejenkie op NASCAR op z'n Frans
Ik zie hier geen enkele auto.
7 kudos 2026-06-01 17:48:46 door Nozemans op Leuk zo'n roadtrip
Donder Rob!
-3 kudos 2026-06-01 17:40:22 door zwavelzuursaus op Leuk zo'n roadtrip
@DumpMe | 01-06-26 | 19:35: Robception
-14 kudos 2026-06-01 17:35:15 door DumpMe op Leuk zo'n roadtrip
En Rob zat voorop.
4 kudos 2026-06-01 17:31:53 door Styllurt op NASCAR op z'n Frans
Klopt, die met de ronde koplampen.
-25 kudos 2026-05-30 09:37:07 door HeelStijl op Duits Corps in Utrecht op bezoek
Ik niet. Ben wel knor, dus ... ad exercitium sanctissimi salamandris, omnes commilitones qui adsunt surgite!
58 kudos 2026-05-28 18:25:08 door fap_factor op Goed nieuws over zoon Lul Kleine en Jaimie Vaes
En zijn zoontje waarschijnlijk ook...
2 kudos 2026-05-20 08:49:21 door Creatieloos op Goedkope eieren
Dacht ik ook al, dat de boer er niet inmiddels mee gestopt is.
5 kudos 2026-05-20 08:09:39 door Gekkefilmpjes op Goedkope eieren
Wordt dit doorgegeven in hun groepsapp ?
0 kudos 2026-05-15 12:36:34 door Bloembakje op Moonwalk op de fiets
Die ligt hopelijk ergens weg te rotten
-5 kudos 2026-05-15 12:05:46 door Wateenaccountnaamzeg op Moonwalk op de fiets
@Uhm_ok | 15-05-26 | 12:26: We kunnen blijven janken over hoe de wereld nu is of we kunnen er wat aan proberen te doen. Perfect gaat het niet worden.
21 kudos 2026-05-15 10:54:45 door Riddertommie op Moonwalk op de fiets
Deventer hier: Nee.
-5 kudos 2026-05-15 10:26:55 door Uhm_ok op Moonwalk op de fiets
Zo ja dan is hij waarschijnlijk al weer thuis met de beperkingen van de rechtstaat die we hebben om criminelen op te sluiten. Zwaardere straffen overal dan maakt het meer uit!
-4 kudos 2026-05-14 18:46:47 door Creatieloos op Op de kop op oldtimerfestival
Klassieker.
17 kudos 2026-05-10 02:04:53 door Poerlepapvanbaatje op Kind van 3 speelt Grand Theft Auto 5β¦
Ik speelde vroeger met Meccano.
-1 kudos 2026-05-06 20:58:08 door Omnium3 op Effe cash betalen bij de appie
@BertHoeMeinWille | 06-05-26 | 22:42:
Je bent nog jong begrijp ik.
3 kudos 2026-05-06 20:50:06 door darkracer125 op Effe cash betalen bij de appie
gaaf probeert te doen? ben jij de stumpert van een uploader ofzo?
ik vind dat scootmobiel man zichzelf heel erg in weet te houden.
2 kudos 2026-05-06 20:42:17 door BertHoeMeinWille op Effe cash betalen bij de appie
' die onrendabele ' Briljant!
-1 kudos 2026-05-06 09:53:33 door PisFinger op Foto afgevoerde opa mag niet.
@ThisIsDeW | 06-05-26 | 10:00:
Hoe oud is ze? Een jaar of 40-45?
Stel het is haar opa, dan heeft hij haar moeder/vader in of voor de oorlog verwekt (bv 1940). De meeste vrouwen krijgen kinderen tot een jaar of 40. Dus als zij om 1980 geboren is, is dit gewoon plausibel.
4 kudos 2026-05-06 08:02:16 door sarabada op Foto afgevoerde opa mag niet.
"Never again is now" is geen pro-Palestina statement maar slaat op de Holocaust/antisemitisme.
5 kudos 2026-05-06 08:00:51 door ThisIsDeW op Foto afgevoerde opa mag niet.
En ik zet er een fles witte wijn en een pizza op in dat dit niet haar opa is.
3 kudos 2026-05-05 08:58:56 door zup op Eet smakelijk!
Als je op een restaurant werkt dan ben je waarschijnlijk een dakdekker?
34 kudos 2026-04-29 18:55:27 door Dat ben ik weer.. op Koning Charles pwnt Donald Trump
Dat zegt wat over de toekomst van Nederland. Bijna heel Europa eigenlijk..
3 kudos 2026-04-29 11:47:30 door hmaapje op Dikke schijt eraan..
En beheerst de Nederlandse taal beter dan jij.
5 kudos 2026-04-28 18:35:52 door Koning Veritas op Kijk eens wat ik in m'n schooltas heb
Zusje als spook.
-8 kudos 2026-04-28 16:14:59 door zwavelzuursaus op Ondertussen op de vrijmarkt.
Ach, een beginnende ondernemer misschien
9 kudos 2026-04-28 12:10:14 door Laag-Bij-De-Grond op Re: Koningsdag 2026
*Gi-gan-tietsche
-3 kudos 2026-04-27 21:29:16 door Het Vragevuur op Illegale dragrace bij paleis 't Loo
*chrint
-32 kudos 2026-04-25 20:42:06 door AchterlangsIsBezet op Mijn vogels hebben ook weekend
Beurt is the word
0 kudos 2026-04-25 16:44:29 door Spacedeee op Autisme op jonge leeftijd
Best knap met eentje
-2 kudos 2026-04-24 18:12:26 door ThisIsDeW op Olifant heeft au
Nee, dat boekje is niet zo groot als je die vergelijkt met de moet waar die in zit.