9,517 +10250 -733
Kudos
#7876 (Top 2.4645%)
| Kudos/dag | 9.52 |
| Kudos/reaguursel | 15.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 672 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
9,517 +10250 -733
Kudos
#7876 (Top 2.4645%)
| Kudos/dag | 9.52 |
| Kudos/reaguursel | 15.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 672 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
626
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.63 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 14-09-2022 |
| Eerste reactie op | 29-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-25 16:52:55 op Warm op de bouw
Daarom duren die nieuwe huizen bouwen allemaal zo lang
5 kudos 2026-06-25 14:51:15 op Nieuws: Mannen mogen geen gynaecoloog worden
ragebait voor likes / clicks en geld.
26 kudos 2026-06-25 14:47:57 op Na de pickpockets nu ook scammers
Mooi man al die doctors in Europa i denk wel dat we de meeste hebben van de hele wereld!
4 kudos 2026-06-24 21:29:28 op Nee jonge ff niet
Tja niet iedereen kiest voor ''the bear''
6 kudos 2026-06-24 14:14:30 op Vetzakken in de sportschool
TRAP ER NIET IN REAGUURDERS
Dit is een nieuwe trend waar je extreme dingen zegt zodat mensen reageren en jij likes / views krijgt dit soort filmpjes moet je gewoon negeren, deze trend is weer uit Amerika gekomen natuurlijk en heet ragebaiten.
44 kudos 2026-06-24 14:11:48 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Alle witte mannen naar achteren!
52 kudos 2026-06-24 14:10:47 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
En deze mevrouw gaat volgende verkiezing gewoon lekker weer D66 stemmen
1 kudos 2026-06-24 13:04:37 op Niet vergeten te hydrateren
het is een marathon dus je kan niet even rustig een biertje drinken.
13 kudos 2026-06-24 13:03:28 op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
aaah dit is de ''hoe word ik een onlyfans hoertje'' klas
2 kudos 2026-06-24 12:51:37 op Hond uitlaten in Amsterdam
@curryworstspecial | 23-06-26 | 18:46: Cis is een beetje een scheldwoord vanuit de wokies voor mensen die gewoon hetro zijn 9 van de 10 keer bedoelen ze blanken mannen als ze het over cis hebben
8 kudos 2026-06-24 12:46:01 op Omgekeerde wereld.
Ondanks de spellingsfout moest ik toch even lachen.
1 kudos 2026-06-24 12:43:58 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
die vinden dat zelf natuurlijk ook geweldig.
2 kudos 2026-06-24 12:43:13 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
mooi dat iedereen zijn eigen cultuur heeft en laat zien ondertussen in het Amerikaanse team hoor je alleen maar ''USA USA USA'' en ''ole jump for the USA ole ole''
42 kudos 2026-06-24 12:41:31 op Mag jij van jou man
Het leuke is dat de linkse dames dit dus 100% steunen en deze vrouwen in deze verschrikkelijke middeleeuwse cultuur laten zitten waar ze niks mogen behalve kinderen krijgen en het huis schoonmaken
9 kudos 2026-06-23 10:28:56 op Reaguurders in de club
Wel leuk dat we tegenwoordig incest clubs hebben....
33 kudos 2026-06-22 20:36:35 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Dat mag natuurlijk weer niet in Nederland en dan gaat Jaime zelf de bajes in.
31 kudos 2026-06-22 20:34:39 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Dan vraag ik me af hoe is deze dame geslaagd voor haar rijbewijs.... eventjes op schoot bij de rijinstructeur?
11 kudos 2026-06-22 20:32:20 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Was vroeger toch ook tegen NL zo dat de scheidsrechter letterlijk alles gaf aan meneer Messi
8 kudos 2026-06-22 20:31:31 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Het is geen witte man maar blanke man de racisten willen juist dat je witte man zegt omdat dat zo uit Amerika komt.
0 kudos 2026-06-22 20:30:38 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Wordt wel lastig als de helft van Nederland denk dat je niet racistisch kunt zijn tegen blanke mannen
-2 kudos 2026-06-22 20:29:03 op Consumentenprogramma Kassa stopt
@Opzeauwteneauw | 22-06-26 | 14:46: ja en links wilt alleen maar mensen tegen elkaar opzetten zodat het volk nooit 1 word tegen de overheid.
21 kudos 2026-06-22 20:27:34 op Kaketoe is koning
406+ op een AI video... Reaguurders worden oud zo te zien kunnen echt van nep niet meer onderscheiden.
3 kudos 2026-06-22 08:49:12 op Paarshaar met Groenhaar
Dat komt omdat deze mensen ondanks hun leuke kleurtjes een enorme hekel hebben aan Hun land van herkomst, iedereen om hun heen en zichzelf
26 kudos 2026-06-21 21:17:00 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Als mijn Chinees er zo uit zag zou ik daar iedere dag eten.
7 kudos 2026-06-21 21:15:56 op Statistiekje van de dag
Niet in 90 minuten
16 kudos 2026-06-21 21:10:45 op We zijn voor Turkije
ja maar als je zo blijft zeiken zelfs als ze het positief proberen te doen dan gaan ze nooit integreren he.....
131 kudos 2026-06-21 21:09:17 op We zijn voor Turkije
Oke ik geef het toe, deze is wel grappig dames.
-6 kudos 2026-06-21 20:30:13 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@MVahl | 21-06-26 | 12:16: oja lekker typ foutjes verbeteren in plaats van in gesprek gaan
1 kudos 2026-06-21 20:28:44 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
oh die?
16 kudos 2026-06-21 20:27:18 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
je moet jezelf niet wit noemen, dat willen de wokies juist. het is blank.
41 kudos 2026-06-21 20:25:22 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
huh, dus nu zijn we opeens niet meer inclusief?
-7 kudos 2026-06-21 20:23:36 op Man staart in trein Den Haag
Dat is gewoon een doctor die de dames probeert te helpen door ze te onderzoeken.
2 kudos 2026-06-21 20:20:38 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
In America loopt of fiets niemand, alles moet met de auto omdat de heel America is ontworpen voor de auto.
2 kudos 2026-06-21 20:19:32 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
tja als de politiek iedere crimineel binnen laat
8 kudos 2026-06-21 18:40:02 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Zo jammer van Haaland hij was echt grappig in interviews voordat hij media training kreeg nu is het gewoon een robotje zoals de rest politiek correcte antwoorden.
6 kudos 2026-06-21 18:38:36 op Koning Willey is lekker ad-rem
NOS -1 altijd proberen mensen tegen elkaar op te zetten om zelf geld te verdienen kut bedrijf.
30 kudos 2026-06-21 18:35:44 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Kijk zo hoort het, lekker feesten samen. ophouden met dat tegen elkaar opzetten van de Nederlandse media
0 kudos 2026-06-20 12:59:07 op Beste muziek voor hardlopen
In Amerika noemen ze dit soort types ''joggers''
9 kudos 2026-06-20 12:58:07 op Amerikanen doen Nederland na
beter dan hun ''Amerikaanse leuzen zoals ''D FENCE! D FENCE! D FENCE!''
11 kudos 2026-06-20 11:30:20 op Scheids met kramp
De ''kramp break'' zet gelijk de reclames in!
35 kudos 2026-06-20 11:29:06 op Politie heeft hulp nodig
Normaal zijn het de vrouwelijke agenten die niet zo sterk zijn maar wtf is meneer de agent aan het doen op de grond? lol
34 kudos 2026-06-20 11:26:11 op Primeur op WK
Goede regel, nu nog schwalbes harder aanpakken
0 kudos 2026-06-20 11:09:17 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Snap de de minnetjes niet echt, @Thytus heeft gelijk met de politie praten is alleen maar in je nadeel en kan tegen je gebruikt worden 9 van de 10 keer.
en als je Dumpert comments niet wilt geloven vraag het maar aan een rechter of advocaat die vertellen je precies hetzelfde.
9 kudos 2026-06-20 11:04:37 op Kampen hij komt eraan!!
schizo tiktok is echt geweldig als je algoritme daar eenmaal in komt zie je de meest gekke dingen waar mensen in Nederland mee bezig zijn.
5 kudos 2026-06-20 11:02:17 op Wijvenfittie op stoplicht
Dit is gewoon Afro Amerikaanse cultuur wat je nu beledigt, twerken op de stoplichten en de ambulances is hun traditie.
1 kudos 2026-06-20 10:58:36 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@ijskauwt | 19-06-26 | 23:54: als jij zo door gaat doen ze binnenkort net als Amerika waar ze het pakketje pal voor je voordeur leggen zodat iemand het gratis kan meenemen. die mensen moeten 200 pakketjes bezorgen per dag en krijgen 1 min per klant als jij dan 100 keer naar de buren moet red je dat niet
19 kudos 2026-06-20 10:55:47 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
''gooit'' ik denk dat het pakket meer schade oploopt in het sorteer centrum dan deze voorzichtige val. wees blij dat de postbode het pakket niet voor de deur zet zodat een finn het kan stelen
4 kudos 2026-06-18 18:52:41 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
maakt niet uit ze is wit dus dan is er geen probleem
27 kudos 2026-06-18 18:51:44 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
Rustig aan mensen ze is wit dus dan mag het.
143 kudos 2026-06-18 18:50:30 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Waarom staat er een oude vent in het dames toilet te bellen en kleine meisjes lastig te vallen?