DumpStats voor TheShape

66,849 +68159 -1310

Kudos

#750 (Top 0.2347%)

Kudos/dag 38.96
Kudos/reaguursel 30.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 2995
Minste kudos op 1 reaguursel -114

2,185

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.27
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 20.9
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 12-10-2021
Eerste reactie op 12-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-03 12:18:34 door Nummer 14 speciaal op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11: het is heel simpel. Een land dat graanschepen bombardeert / bombardeerde, havens en stedelijke gebieden onder vuur neemt, energiecentrales in de winter aanvalt, dat zijn geen vrienden. Dat zijn totaal verdwaasde middeleeuwse dictators met een groot psychologisch probleem en minderwaardigheidscomplex.

-1 kudos 2026-06-03 12:13:56 door Ultrafox op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Graag iets anders zeggen dan 'smerig tuig'.
Onze fatbikers voelen zich beledigd om met die Russen vergeleken te worden.

-9 kudos 2026-06-03 09:54:03 door Wimpulzz op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@geenmanoverboordtoch | 03-06-26 | 10:14: GAP, als het westen de verdragen had nageleefd, en de diplomatieke weg met putin had gezocht toen deze een handreiking deed in 2004 in munchen, had hij oekraine ook niet hoeven binnen vallen.

het mes snijdt aan 2 kanten, niet?! je hoeft geen putin lover te zijn om in het spiegeltje te kijken en te zien dat wij als westen helemaal niets gedaan hebben om het op een diplomatieke manier te beklinken.

6 kudos 2026-06-03 09:42:06 door redthehaghue op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11:
Lekker via een VPN aan het reaguuren? Kan zomaar voorbij zijn hè, met dat schoothondje van poetin aan het roer... Ik denk dat de autochtone bevolking van wit rusland niet heel blij met jouw poetinliefde zullen zijn.

2 kudos 2026-06-03 08:30:47 door qreaguurder op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:27: Het land is prachtig, maar de daden van iemand die naar onsterfelijkheid streeft, worden niet gewaardeerd.

3 kudos 2026-06-03 08:29:19 door YojG op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11: Hij geeft toch inhoudelijk argument? "Smerig tuig is het!" De rest van je reaguursel vond ik te lang om te lezen.

19 kudos 2026-06-03 08:14:14 door geenmanoverboordtoch op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11: gap, als Putin zich buiten Oekraine had gehouden was al dit gezever niet nodig en had je rustig door kunnen gaan met je Ruslandliefde.

5 kudos 2026-05-26 16:46:34 door Meeroever op Zoek je ruzie?!
Het probleem is alleen dat op het schoolplein de meester of juf nog rondliep om de kleine kinderen aan te pakken. Een deel van de bevolking is helaas ook na hun 18de verstandelijk nog een klein kind, maar denkt wel volwassen te zijn.

-1 kudos 2026-05-18 14:47:12 door WieWilWat op Nationalisten vs. antifascisten
Goed idee. Deze lui gaan dan sowieso geweld gebruiken en zullen worden gearresteerd, minder van dit doorgesnoven volk op straat +1

0 kudos 2026-05-14 22:09:05 door Routine op Voetgangkaren is boos
@de_tegenpartij | 14-05-26 | 22:48: Of dat nu wel of niet zo is, is irrelevant hier. Zij stapt zonder kijken het fietspad op en begint te tetteren. Dan kan je ook tegengas verwachten.

67 kudos 2026-05-02 07:42:00 door Athene_Noctua op Troep uit het raam in Rotterdam
Als ik een dochter had, zou ik liever zien dat ze alleen ventilatoren online verkoopt dan dat ze hiernaast zou zitten. Al helemaal dat filmen… wat een verdriet.

2 kudos 2026-04-26 14:17:26 door Leegzwembad op Mevrouw is boos op de plisie
T is ook zo zinloos, alsof je gaat demonstreren voor meer legale wiet. Ze zijn ermee bezig kut dus gewoon even geduld en dan zijn we zo groen als het maar kan. Deze mensen hebben gewoon niks beters te doen, ze verwachtte helemaal niet dat hun demonstraties iets uitmaakt aangezien ze al weten wat de koers van NL en EU is en die gaat hand in hand met hun koers dus doen ze dit puur uit verveling of om Petra weer te zien en Ronald.

1 kudos 2026-04-11 11:09:15 door persic op Muricaanse agenten
Zo werden Daffy Duck en Tom die altijd achter Jerry aanzat ook regelmatig uitgeschakeld, maar op wonderbaarlijke wijze wisten zij toch steeds weer overeind te krabbelen.

3 kudos 2026-04-11 06:29:43 door vlasteler op Muricaanse agenten
in België heeft de politie pickups gekocht om de piano mee te nemen.

-1 kudos 2026-03-23 11:07:57 door Dee Miller op Waarom de hele wereld naar dit eilandje kijkt.
Je bedoelt afhankelijk van de VS.
Met Balance of Power is er in ieder geval een evenwicht en stabiliteit maar Trump denkt alleen aan zichzelf en heeft zich geopenbaard als een zeer onbetrouwbare bondgenoot en een bedreiging voor de wereldvrede.