4,074 +4373 -299
Kudos
#15861 (Top 4.9630%)
| Kudos/dag | 3.52 |
| Kudos/reaguursel | 18.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1610 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
4,074 +4373 -299
Kudos
#15861 (Top 4.9630%)
| Kudos/dag | 3.52 |
| Kudos/reaguursel | 18.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1610 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
221
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.19 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 24.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 03-10-2022 |
| Eerste reactie op | 03-10-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2025-05-13 16:41:52 door Cruxus op Rolkooien zijn nuttig
Maar dan worden de rallyfilmpjes hier op Dumpert zo saai.
10 kudos 2025-04-15 15:00:26 door Polyvalentevent op America First!!1!
Klopt, in Amerika word je eroverheen gegooid.
21 kudos 2025-04-15 14:15:26 door NorbertDeBozeBever op America First!!1!
Dat is niet ver meer hoor. Financiering van universiteiten wordt afgenomen, boeken (oa Anne Frank en Harry Potter) worden verboden. En intussen zichzelf maar op de borst kloppen als 'land of the free'.
0 kudos 2025-03-28 23:10:34 door BlaffendeTekkel op Man gooit dakdekker van dak af
@Kanarievogel | 28-03-25 | 17:30:
zwartwerkers zijn sowieso beunhazen.
4 kudos 2025-03-28 16:30:46 door Kanarievogel op Man gooit dakdekker van dak af
God wat een verstand of niet? als je zwartwerk hebt afgesproken, en je klant betaald niet, dan stuur je toch gewoon alsnog een rekening en schakel je een incassobureau in? Waaruit trek je die conclusie? wanbetalers zijn gewoon 1e klas paupers. en claimen is zeker makkelijk. Krijgen echter een stuk lastiger... even los van dat je adhv dit filmpje natuurlijk ook niet kunt zien of de dakdekker uberhaupt een fatsoenlijk stuk werk dat betaling waard is, heeft opgeleverd. weinig conclusies uit te trekken dus.
21 kudos 2025-03-28 15:57:51 door GroteFlapperd op Man gooit dakdekker van dak af
Dat valt dus vies tegen, Dat kan maanden en maanden duren, moet er geprocedeerd worden voor de deurwaarder mag ingrijpen en van een kale kip valt niets te plukken. Mensen kunnen dit extreem lang rekken, dat je er als hardwerkende ondernemer goed ziek van kunt worden. Volledige begrijpelijk dat hij zijn onbetaalde dakleer terug komt halen.
1 kudos 2025-02-22 19:45:36 door Adalwulf op Albert Hein ook weer boos
Zelfs bij de Makro is dat een gedoe. We hebben pakweg eens in de maand zo'n karretje, tenzij we feestjes hebben, dan kan het twee a drie keer per maand zijn. Ze komen daar niet voor rijden.
15 kudos 2024-12-23 18:35:53 door JohnDoe92 op Ledikant (dit is mijn Nederland
Wat een bak onzin weer. De subsidie is Europees maar het is geregeld in "VN verband" ? De EU kan prima belasting heffen op Kerosine voor vluchten die plaatsvinden in de EU en dat Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje doen dat ook.
2 kudos 2024-12-23 18:27:56 door LegeVaas op Ledikant (dit is mijn Nederland
@Robo123 | 23-12-24 | 18:02: hij is zelf de richting kwijt. was zo te zien bedoeld voor Janus171069
16 kudos 2024-12-23 18:27:14 door unknown00 op Ledikant (dit is mijn Nederland
Handig he, zo selectief naar een tekst luisteren.
14 kudos 2024-12-23 17:31:12 door Rest in privacy op Ledikant (dit is mijn Nederland
ja nee maar ja precies ja he
-2 kudos 2024-12-23 17:02:29 door Robo123 op Ledikant (dit is mijn Nederland
@Smoebels | 23-12-24 | 17:56: Gaat het wel helemaal goed met je? Ik heb geen woord over links of rechts gezegd..
-2 kudos 2024-12-23 16:58:15 door Smoebels op Ledikant (dit is mijn Nederland
@Smoebels | 23-12-24 | 17:56:
19 kudos 2024-12-23 16:56:48 door Smoebels op Ledikant (dit is mijn Nederland
Hou nou toch eens op met dat links rechts gezever struikelduif! Er zitten gekkies in beide ideologiën maar ook mensen die iets nuttigs te melden hebben. In dat laatste kamp zit jij sowieso niet. Uiteindelijk wil iedereen het beste voor zichzelf en zijn buurman, maar om jezelf en anderen te verdelen in het hok links of rechts is zo'n bekrompen instelling.
30 kudos 2024-12-21 19:47:11 door ShakespeareanTragedy op Whats wrong with yoUooUooOOoOOO!
Je blijft toch gewoon zien dat het een mongool is hoor.
-1 kudos 2024-10-16 16:25:49 door Mr Nickname op Ken je dat probleem?
Precies
4 kudos 2024-09-20 16:40:38 door Jacob-Dubbel op WC doortrekken zonder bril
Blijkbaar wel, inderdaad
23 kudos 2024-09-20 15:31:36 door nlnoob op WC doortrekken zonder bril
Net zoals dat van je collega Herman.
7 kudos 2024-07-05 15:47:24 door Moesse-Kiekuh op Burgemeester van Soest wil door demonstratie
Je mag als verkeersdeelnemer nergens tegenaan rijden, ook niet met 1km/uur. Ik vind het idee prima, maar een rechter niet ben ik bang...
6 kudos 2024-07-05 15:39:02 door Jatochechwel op Kabinet-Schoof versus krop sla
Waren het niet juist de pvv stemmers die boos waren de afgelopen jaren? Niets deugde, deugen was ook niet goed, en alles moest anders. En vanaf nu moet alles dus beter gaan toch? Nu gaan de linkse stemmers klagen en zeiken en irriteren. Dus stop met klagen, anders ben je een linkse huilstruik en wees eens positief!
13 kudos 2024-07-05 14:47:40 door ikvindhelemaalmooi op Burgemeester van Soest wil door demonstratie
Ja durf ik niet te zeggen. Nederlands recht is vrij krom. Zeker wanneer het gaat om zwakke (in de breedste zin van het woord) deelnemers in het verkeer. Die zijn extra goed beschermd.
7 kudos 2024-07-05 14:46:34 door Tripke123 op Burgemeester van Soest wil door demonstratie
Rijdt
-2 kudos 2024-06-25 18:44:47 door Niettus op Klimaatmensjes maken ketting om de zee te blokkeren
Bron?
1 kudos 2024-06-06 21:35:01 door groenteman op Pro-pali's krijgen tikken
Als politie heb je een juridisch geweldsmonopoly. De vraag is dus "waarom wél", ipv "waarom niet". Leidende principes daarbij zijn subsidiariteit en proportionaliteit: kan het met minder impact, en is het geweld wel in verhouding tot hetgeen men misdoet.
Traangas is proportioneel noch subsidiair: er staan allemaal mensen omheen die wel last hebben van traangas, maar wellicht niets misdoen (journalisten etc), en het is ook niet subsidiair, want de lange lat werkt ook behoorlijk goed.
1 kudos 2024-06-06 20:46:17 door Pimmetjes op Pro-pali's krijgen tikken
Daar gaat e burgemeester over. En die is bang voor vragen van de gemeenteraad waarom hij dat heeft toegestaan. Zou hem zomaar zijn van kunnen kosten.
0 kudos 2024-06-04 20:35:40 door Werkmensborrel op Sneuvelbereid neemt toe
Denk dat de optie om het vliegtuig te pakken en naar een veiliger land te vluchten een iets logischere oplossing is. De russen kunnen immers niet de hele wereld bezetten, daar zijn niet genoeg mensen voor. En al zouden ze dat doen is het nog steeds makkelijker om de taal te leren en assimileren dan te sterven.
28 kudos 2024-06-04 14:46:18 door Sanderiño op Sneuvelbereid neemt toe
Precies, het zijn kut idioten. Maar wel onze kut idioten.
4 kudos 2024-05-31 14:48:35 door daniyel008 op Meten is weten
Dan komt het goed terecht toch? Hij moet zich nog ontwikkelen.
17 kudos 2024-05-30 16:38:13 door brie-de-penis op PostNL bezorger heeft een slechte dag
Als je ze op de weg ziet rijden denk je ook dat ze een hekel hebben aan iedereen op de weg, en als ze niet rijden blokkeren ze de weg omdat ze een pakketje moeten afleveren en te lui zijn om te parkeren, Maar ze vinden zelf wel dat het goede chauffeurs zijn.
20 kudos 2024-05-30 16:00:04 door blurb op PostNL bezorger heeft een slechte dag
Komt vooral omdat er ooit eens een omslag is gemaakt door pakketten nagenoeg iedere dag te bezorgen. Leuk dat vandaag besteld morgen in huis, van mij hadden ze het prima op 1 of 2 dagen per week bezorgen mogen houden waarbij je altijd een moment uit kan kiezen dat je ook thuis bent (dus niet aan het werk en dus niet veelal tussen 08:00 en 22:00 uur).
-29 kudos 2024-05-30 15:53:43 door Maxim_Hartman op PostNL bezorger heeft een slechte dag
@Worst-kaasscenario | 30-05-24 | 16:39: Ik neem geen pakketten van de buren meer aan. Ik heb aangegeven in de app dat de bezorger mijn pakket voor de voordeur mag neerzetten. Ik vind het fucking asociaal als buren er vanuit gaan dat pakketten wel bij de buren kunnen worden afgehaald.
64 kudos 2024-05-30 15:34:56 door Jiggle_Physics op PostNL bezorger heeft een slechte dag
Ik werk vanuit huis, dus ik ben er praktisch altijd. Ze bellen hooguit 1 keer aan (soms gewoon niet), en pleuren het dan voor m'n deur neer. Tegen de tijd dat ik de voordeur open heb zijn ze al doorgereden.
-45 kudos 2024-05-30 15:21:52 door SluweRelnicht op PostNL bezorger heeft een slechte dag
Meneer uit de logistiek hier.
Wij zien in ons systeem dat ruim 94% van alle pakketten na het aanbieden bij de vervoerder de volgende werkdag in Nederland wordt geleverd. Hoe voorkom je dat je in die 6% beland? Altijd een mailadres opgeven, vervoerders laten steeds minder briefjes achter, communicatie gaat via de mail. Maak gebruik van pakjeskluizen of afhaalpunten, ja je moet van je zolder af of je kelder uit, maar je hebt meer zekerheid. Als afgifte bij zo'n punt geen optie is, laat het op je werk afleveren, zakelijke adressen hebben in het sorteerproces van veel vervoerders voorrang en levertijden zijn betrouwbaarder. Is het tussen november en februari, feestdagen zijn idioot druk geworden, sinds corona zijn de particuliere zendingen verdubbeld, letterlijk, dat is een krankzinnige belasting op het netwerk.
Al met al heren, het is iets magisch dat er uberhaupt zoveel pakketten met enige betrouwbaarheid bezorgd kunnen worden, denk mee met het systeem en zet jezelf en je pakketje niet in een kwetsbare positie. Mand
-58 kudos 2024-05-30 14:45:57 door Niemand007 op PostNL bezorger heeft een slechte dag
Nu is dit niet het geval, als deze persoon gewoon thuis was, dan was dit kaartje nooit geschreven.
57 kudos 2024-05-30 14:45:34 door SuperSwiep op PostNL bezorger heeft een slechte dag
@Worst-kaasscenario | 30-05-24 | 16:39: Als PostNL nou eens een keer duidelijk maakt wanneer dat pakket wordt bezorgd kun je er tenminste rekening mee houden. Maar nee hoor, want "vanwege drukte" is uw pakket vertraagd, excuses. Tsja, en dan komt het dus op een dag dat je niet thuis bent.
294 kudos 2024-05-30 14:45:18 door Zieligventje op PostNL bezorger heeft een slechte dag
@Worst-kaasscenario | 30-05-24 | 16:39: En als het Postnl even niet uitkomt krijg je na 4 uur wachten ineens de mededeling dat ze toch morgen gaan komen. Tja morgen moet ik natuurlijk werken en ben ik dus niet thuis.
-65 kudos 2024-05-30 14:44:32 door Rest in privacy op PostNL bezorger heeft een slechte dag
@Worst-kaasscenario | 30-05-24 | 16:39: Daarom standaard laten bezorgen bij een afhaalpunt. Als je hier niet voor kan kiezen tijdens het bestellen, dan kun je het alsnog wijziging via de PostNL-app wanneer ze het pakketje hebben ontvangen.
862 kudos 2024-05-30 14:44:13 door Skyline op PostNL bezorger heeft een slechte dag
@Worst-kaasscenario | 30-05-24 | 16:39: Als ik iets bestel waarbij staat dat het morgen wordt bezorgd en het vervolgens 3 dagen later komt dan kan ik moeilijk 3 dagen thuisblijven om op dat kutpakket te wachten. De bezorger moet zijn klep houden en het pakket bezorgen, als het niet lukt dan gaat het naar een afhaalpunt, heel simpel.
205 kudos 2024-05-30 14:39:14 door Worst-kaasscenario op PostNL bezorger heeft een slechte dag
ik denk eerder dat het ermee te maken heeft dat iedereen maar besteld en vervolgens niet thuis is als het pakket bezorgd wordt
0 kudos 2024-05-15 15:41:46 door Barrett op Roofvogel heeft honger
-weggejorist-
0 kudos 2024-04-30 07:57:55 door DiePanzerVorwaerts op Ik werd bedreigd met de waarschuwing dat hij een mes uit zijn tas zou pakken.
@Leon Tosti | 29-04-24 |
Jij kwam hier voor hoogstaand intellectueel vermaak en al even intelligente conversatie? Ga janken op een Mensa-sig, kneus.
0 kudos 2024-04-29 19:32:51 door van_Sukkelenburg op Ik werd bedreigd met de waarschuwing dat hij een mes uit zijn tas zou pakken.
@N@nnini | 29-04-24 | 19:25:
Jammer dat u gemind wordt, helaas steeds meer dom volk op Dumpert.
-6 kudos 2024-04-29 17:25:49 door N@nnini op Ik werd bedreigd met de waarschuwing dat hij een mes uit zijn tas zou pakken.
Als DIE een winkelstraat door loopt?
2 kudos 2024-04-28 15:38:20 door uwesbeki op Meer vaarbanen nodig in Amsterdam
Echt?
3 kudos 2024-04-04 12:16:19 door GetintGlas op Gefeliciteerd!
@Kortak | 04-04-24 | 03:01: Maar niet tussentijds een bakkie doen, of de geloste goederen uitpakken en uitgebreid op schade beoordelen, of je telefoon checken. Dat valt allemaal niet onder laden en lossen. Ik heb ook niks met die lui van hendheving, maar zoals een ander al zei: Vaak lopen ze even een rondje en is het geen momentopname.
4 kudos 2024-04-04 09:38:55 door Exyll op Gefeliciteerd!
@Kortak | 04-04-24 | 03:01: als er dan maar wel begonnen wordt met laden en lossen. Vaak staan dan de gevaren lichten aan en staat de achterklep of een deur open. Als ik ga laden lossen is het echt voor iedereen duidelijk dat ik aan het laden/lossen ben.
-8 kudos 2024-04-04 01:01:31 door Kortak op Gefeliciteerd!
"De rechters stelden in beide zaken de parkeerders in het gelijk. Uit de uitspraken volgt dat laden/lossen in beginsel geen tijdslimiet kent. Wel moet er direct worden geladen of gelost en mag de auto slechts stilstaan gedurende de tijd die nodig is voor het laden en lossen."
dus niks stoppen, spullen eruit pakken en weg gaan. Je kan bij laden en lossen een redelijke termijn stilstaan die nodig is voor het laden en lossen.. Inclusief het lopen en dergelijke
2 kudos 2023-12-08 14:09:11 door DiePanzerVorwaerts op Inclusief restaurant blijkt toch een beetje exclusief
Afgezien van gedoe met vuurwerk gebeurt er verder niks.
0 kudos 2023-12-08 06:59:43 door YepYep1970 op Inclusief restaurant blijkt toch een beetje exclusief
Ik hoop dat ik de moed heb om er tegenin te gaan.
10 kudos 2023-12-07 21:51:26 door Rest in privacy op Van de rivier naar de zee
@SunneklaasRacistisch | 07-12-23 | 22:24: En bespuugd, vernedert, geschopt en geslagen door de Palestijnen toen ze door de straten werden gesleept.