DumpStats voor uwesbeki

16,316 +17098 -782

Kudos

#4440 (Top 1.3893%)

Kudos/dag 5.39
Kudos/reaguursel 24.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 1779
Minste kudos op 1 reaguursel -87

676

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.22
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 12.7
Reacties per reaguursel 0.47
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 15-01-2007
Eerste reactie op 09-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

127 kudos 2026-06-23 19:21:17 op Debieltje in Polo
Haast hebben en dan remmen, dat begrijp ik niet.

5 kudos 2026-06-20 15:43:48 op Auto uitladen in Afrika
Vandaag besteld in Rotterdam, morgen geleverd in Abuja. *ook op zondag!

0 kudos 2026-06-17 13:56:26 op Metettica
Ik was oprecht bang dat ze van haar lijf zouden scheuren.

-5 kudos 2026-06-15 13:27:30 op Restauratietelevee
Wat kosten losse scheermesjes tegenwoordig?

8 kudos 2026-06-15 00:38:50 op Opstelling Oranje tegen Japan
Inderdaad, Depay is drie keer aangespeeld en leed drie keer balverlies. Balverlies bij Depay betekent vaak een tegengoal. Je houdt je hart vast als die kneus in het veld staat.

0 kudos 2026-06-05 15:41:09 op WK mannetjes
@uwesbeki | 05-06-26 | 12:49: Ontstaat = ontstaan

9 kudos 2026-06-05 12:49:24 op WK mannetjes
Depay mag dan de meeste doelpunten in Oranje hebben gemaakt, zijn rendement is bedroevend laag. Als ik 100 opgelegde kansen krijg, maak ik er ook wel eentje. Bovendien zijn vele tegengoals ontstaat door balverlies van Depay.

0 kudos 2026-05-31 21:36:16 op Slag om Zweinstein in Parijs
Was er maar een manier om te laten zien dat een bericht sarcastisch is bedoeld. Voor de duidelijkheid: dit heeft niks met een feestje vieren te maken. Dit is pure anarchie.

-1 kudos 2026-05-31 17:54:20 op Slag om Zweinstein in Parijs
Ach, waar maakt u zich druk om? Gewone voetbalsupporters die vrolijk feest vieren. Toch?

0 kudos 2026-05-30 15:12:08 op Jerrycans afgepakt van herder
@Johanvb | 30-05-26 | 12:45: Je zou een bakje ermee vol kunnen gooien en de schapen laten drinken. Chemicaliën zuipen die beesten echt niet op.

4 kudos 2026-05-29 22:47:46 op Humor van vroeger
@kabouterkoning | 29-05-26 | 22:34: Nee hoor, Joodse humor is het toonbeeld van zelfspot. Joden zijn niet zo lichtgeraakt.

3 kudos 2026-05-29 16:33:36 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Hoeveel "echte" vluchtelingen kunnen we aan? Wereldwijd zijn er 120 miljoen mensen op de vlucht. Stel dat maar 1% Nederland kan bereiken, kunnen we die 1,2 miljoen aan?

17 kudos 2026-05-26 12:29:59 op Test even
Klerelijer!

20 kudos 2026-05-21 17:19:20 op ChatGPT is een lulletje
Slim van ChatGPT. De volgende reactie van de vragensteller had best kunnen zijn: OK, je hebt zojuist [getal] kinderen vermoord.

19 kudos 2026-05-19 16:43:21 op Bijverdienen in de poolhal
Dat biljarten snap ik wel, maar die weddenschappen? Hoe hou je nu bij wat iedereen in heeft gezet en tegen welke verhouding?

4 kudos 2026-05-19 16:32:56 op Kleien met Klara
Je kunt er niks van, meid. Maar met zulke tieten is het je vergeven.

3 kudos 2026-05-14 13:02:18 op Vis geeft showtje weg
Hij heeft jeuk van de zeeluis en probeert er zo van af te komen.

22 kudos 2026-05-13 20:55:46 op Gijzeling in Turkijee
Die mag zeker blijven. Hij wordt namelijk vervolgd in eigen land. Welkom in Nederland.

45 kudos 2026-05-12 21:09:32 op Wheelies voor de wederzijdse families
Ik word zo droevig van dit soort beelden. Wat is ons ooit zo mooie land naar de kloten geholpen. Het tij is niet meer te keren.